Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - GLNS

Σελίδες: 12345 ... 12
29
Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά λογικά θα είναι όπως πέρσι. Όσο κι αν μας παραμυθιάζουν, με χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού και μετάλλαξη που μεταδίδεται πολύ στα παιδιά, η κατάσταση θα είναι πολύ ασχημη στα σχολεία και χρειάζονται τα μέτρα, έστω κι αυτά τα ημίμετρα.
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση! Ναι, η λογική εκεί οδηγεί αλλά όταν μας υποχρεώνουν να κάνουμε κανονικά μάθημα σ'ένα τμήμα όπου μπορεί να έχουν παρουσιαστεί 9 ή 10 κρούσματα και αυτό παραμένει ανοιχτό...ε τότε η λογική πηγαίνει περίπατο.
Προσωπικά αν είχα παιδί και άκουγα ότι υπάρχει έστω και ένα κρούσμα στο τμήμα του, δε θα το έστελνα στο σχολείο από την επόμενη μέρα.
Εδώ οι σημερινές δηλώσεις του καθηγητή Παυλάκη για το θέμα.

30
Καλημέρα συνάδελφοι!
Ξέρουμε τι προβλέπεται φέτος για τις εκδρομές, τις γιορτές, τις παρελάσεις κτλ στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;

31
Φημολογείται ότι με τον επικείμενο ανασχηματισμό μπορεί να έχουμε αλλαγές στο Υπουργείο... ελπίζω μόνο να μην έχουμε ως διάδοχο κανένα Γεωργιάδη :o

32
Πριν από λίγο προέβη σε ανακοινώσεις ο Κικίλιας για τα νέα(λέμε τώρα) μέτρα... δεν είχε ένα λεπτό που μιλούσε και μπερδεύτηκε, αντί για "χρήση αντισηπτικών" είπε "χρήση αντισυλληπτικών"... καταλαβαίνετε τι γλέντι θα ακολουθήσει στα social media  ;D

33
Τρύπες είναι αυτά που φαίνονται;!
Αν έχει τις γνώσεις κάποιος/α, ας γράψει δυο λόγια.
Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες, δείτε εδώ .

34
Καλημέρα συνάδελφοι!
Υπάρχει κάποια επίσημη/ανεπίσημη πληροφόρηση για τις σχολικές εορτές του 2021/22 σε Γυμνάσια και Λύκεια; Θα διεξαχθούν κανονικά ή όπως πέρυσι;

35
Μεταθέσεις / Απ: Υπεραριθμία ή βελτίωση;
« στις: Μάιος 08, 2021, 12:21:19 πμ »
Ναι, εννοείται! Απλώς υποβάλλοντας τώρα την αίτηση για ρύθμιση υπεραριθμίας(β' φάση τοποθετήσεων) έχω μια μικρή πιθανότητα να καταφέρω(ανώδυνα,χωρίς να ρισκάρω κάτι) να πάρω νωρίτερα την επιθυμητή οργανική θέση και να μην κονταροχτυπηθώ μετά με τους πολλούς!
Αν δεν το καταφέρω, που είναι και το πιθανότερο σενάριο, μπαίνω κανονικά στη διαδικασία των βελτιώσεων.

36
Μεταθέσεις / Απ: Υπεραριθμία ή βελτίωση;
« στις: Μάιος 07, 2021, 11:33:13 μμ »
Σ'ευχαριστώ. Αν το καταλαβαίνω σωστά, μπορώ ως υπεράριθμος να πάρω οργανική θέση σε σχολείο όμορης ομάδας μόνο αν δεν υπάρχουν θέσεις στη δική μου ομάδα ή αν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους.
Και αν τελικά δεν πάρω νέα οργανική μέσω της υπεραριθμίας, συμμετέχω κανονικά στην τρίτη και τελευταία φάση τοποθετήσεων αναζητώντας εκεί τη βελτίωση σε όποια ομάδα σχολείων επιθυμώ.
Συνεπώς δε ''χάνω'' κάτι αν κριθώ υπεράριθμος, ούτε την οργανική μου θέση ούτε το δικαίωμα να συμμετάσχω στη διαδικασία των βελτιώσεων.

37
Μεταθέσεις / Απ: Υπεραριθμία ή βελτίωση;
« στις: Μάιος 07, 2021, 10:34:11 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Ανήκω σε ΠΥΣΔΕ το οποίο έχει 4 ομάδες: Α1, Α2, Α3, Α4.
Οι Α1,Α2,Α3 είναι  όμορες ομάδες ενώ η Α4 όχι λόγω ιδιαιτερότητας της περιοχής.
Εγώ έχω οργανική σε σχολείο της Α1 ομάδας αλλά δε συμπληρώνω όλες μου τις ώρες και θέλω να φύγω από εκεί και να πάρω οργανική σε σχολείο της Α2 κατά προτίμηση όπου έχω και εντοπιότητα ή στην Α3.

Αν δεν κάνω λάθος, οι υπεράριθμοι είναι οι πρώτοι που καλούνται να διαλέξουν από τα οργανικά κενά και έπονται οι βελτιώσεις.

Μπορώ λοιπόν, αν κάνω αίτηση και κριθώ υπεράριθμος, να διαλέξω από τα οργανικά κενά των Α2, Α3 ή πρέπει να περιμένω τις βελτιώσεις;

Καλησπέρα, χρόνια πολλά σε όλες/όλους! Επανέρχομαι διότι πλησιάζει η ώρα της απόφασης και δε βρήκα απάντηση στην ανακοίνωση με τις επεξηγήσεις της ΔΙΔΕ όπου ανήκω..
Αν κάνω την αίτηση για ρύθμιση υπεραριθμίας και τελικά κριθώ υπεράριθμος αλλά δεν καταφέρω να πάρω οργανική θέση σε όμορη ομάδα(δε με ενδιαφέρει να πάρω οργανική σε άλλο σχολείο της δικής μου ομάδας) σ'αυτή τη φάση των τοποθετήσεων, μπορώ στη συνέχεια να κάνω κανονικά αίτηση στην επόμενη φάση, να υποβάλω δηλαδή κανονικά αίτηση βελτίωσης;;
Ή απλώς θεωρούμαι υπεράριθμος που δεν έχει λάβει οργανική και παραμένω στο τωρινό μου σχολείο;

38
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 24, 2021, 10:11:07 μμ »
Σε πιο ευανάγνωστη μορφή (μέγεθος γραμματοσειράς που δε θέλει μεγεθυντικό φακό) και χωρισμένα σε ειδικότητες, ώστε να μη ψάχνετε 150 χρόνια. Έχω κάνει ταξινόμηση αρχικά κατά την περιοχή μετάθεσης, μετά ως προς το αν είναι ειδική κατηγορία ή όχι κι έπειτα ως προς τα μόρια σε φθίνουσα σειρά.

Πρωτοβάθμια:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VBeBkZQK4fVTpAjX1pfy_BIuYMnZBb8O5RRyp72Ub_U/edit?usp=sharing

Δευτεροβάθμια:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sdmotx3NDMvTPDCdUXOZMEEgsNI9Y1RNZ0nSlGtz1Vo/edit?usp=sharing
Τι έκανες βρε άνθρωπε και παιδεύομαι τόσες ώρες!Να είσαι καλά, σ'ευχαριστώ :D

39
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 24, 2021, 07:42:18 μμ »
Συγχαρητήρια σε όλες και όλους που πήραν την πολυπόθητη μετάθεση!
Με μια πρώτη ματιά, πολύς κόσμος ήρθε και στις 4 περιφέρειες της Αθήνας αλλά και στην Α' Πειραιά, με τις βάσεις σε κάποιες από αυτές να έχουν κατρακυλήσει ακόμα και κάτω από τα 20 μόρια!! Αναφέρομαι στους ΠΕ02.
Λόγω συνταξιοδοτήσεων άραγε ή μήπως μυρίζουν εκλογές;!
Και μια διευκρίνιση διότι δεν το κατέχω: στο link από Google drive με τη λίστα που δημοσιεύτηκε προηγουμένως, μπορώ να βάλω φίλτρα και να δω μόνο συγκεκριμένη περιοχή (π.χ. Βοιωτία) ή να βάλω κατώτατο όριο στα μόρια;Αν ναι, πώς;
Ευχαριστώ!

40
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Φεβρουάριος 22, 2021, 08:47:11 μμ »
Σημερινό..
https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/47891-22-02-21-katathesi-vathmologias-tetraminou-se-gymnasia-kai-lykeia

Είναι δεδομένο ότι με βάση τις κείμενες διατάξεις η κατάθεση της βαθμολογίας τετραμήνου στα Γυμνάσια και Λύκεια είναι υποχρεωτική, εκτός των εξαιρετικών εκείνων περιπτώσεων που ορίζονται περιοριστικά στις εν λόγω διατάξεις και αφορούν ιδίως σε μαθήματα, τα οποία για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκαν λιγότερο από δέκα (10) ώρες. Στις εξαιρετικέ αυτές περιπτώσεις θα πρέπει να τηρούνται οι επιβαλλόμενες από τις ίδιες διατάξεις διατυπώσεις και προεχόντως απόδειξη και αιτιολόγηση εκ μέρους του διδάσκοντα της πλήρωσης των προϋποθέσεων για μη βαθμολόγηση.

Ενόψει αυτών καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία, κατ’ εφαρμογή των οικείων διατάξεων, με την υποβολή κατάστασης στην οποία θα αναγράφονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι μαθητές για τους οποίους δεν κατέθεσαν βαθμολογία, τα μαθήματα στα οποία αφορά η μη κατάθεση βαθμολογίας, καθώς και οι λόγοι της μη κατάθεσής της στο πλαίσιο των προβλεπόμενων από τις εφαρμοστέες διατάξεις λόγων.

41
Μεταθέσεις / Απ: Υπεραριθμία ή βελτίωση;
« στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 01:06:53 μμ »
Ευχαριστώ και τους δύο!
Είμαι ΠΕ02.
Ναι @steliou15, το έχω υπόψιν αυτό και θα το τσεκάρω... νομίζω όμως πως θα επιδιώξω ούτως ή άλλως την αλλαγή :)

42
Μεταθέσεις / Απ: Υπεραριθμία ή βελτίωση;
« στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 12:56:22 πμ »
Έχω δέκα ώρες με μαθήματα α' ανάθεσης και τις υπόλοιπες συμπληρώνω με μαθήματα β' ανάθεσης.

Σελίδες: 12345 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 821
Σύνολο: 821

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.