Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - DreamOn

Σελίδες: 123
29
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Μάιος 11, 2010, 06:01:52 μμ »
Γεια σας. Με ενδιαφέρει να δώσω κατατακτήριες και θέλω να μάθω αν τα μαθήματα στα οποία εξεταζόμαστε, επειδή ήδη αποτελούν μέρος της ύλης της σχολής, αφαιρούνται μετά κατά τη φοίτηση. Μπαίνουμε δηλαδή με μηδέν διδακτικές μονάδες όπως οι υπόλοιποι φοιτητές ή με τις μονάδες περασμένες; Ξέρει κανείς;

30
Καθόλου δεν είναι δυσφήμιση και γι'αυτό έκανα τη διευκρίνιση ότι δε το λέω υποτιμητικά. Προκατειλημένος μου φαίνεσαι. Πρόσεξε: δεν είπα πως δεν έχουν σχέση με τη διδασκαλία αλλά με την εκπαίδευση και δη τη δημόσια εκπαίδευση. Και αναφέρομαι βέβαια σε θέματα εργασιακών συνθηκών, ωραρίων, γενικότερα θέματα λειτουργίας των δημόσιων σχολείων. Γιατί ξέρεις αυτά σε πάαρα πολύ μεγάλο βαθμό καθορίζουν τελικά το πόσες ώρες θα διδαχθεί ένα μάθημα, ποια μαθήματα θα διδαχθούν κλπ.  Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι αυτό που είπα για τις αίθουσες. Κι εγώ για να τα μάθω αυτά έπρεπε να μπω στο δημόσιο πάντα υπό το καθεστώς της ωρομισθίας. Μέχρι να το κάνω, δούλευα σε φροντιστήρια. Είχα σχέση με τη διδασκαλία αλλά δεν είχα καμιά ιδέα για το δημόσιο σχολείο. Που και πάλι θεωρώ ότι έχω πολλά να μάθω.  Έγινα τώρα σαφής;

Τώρα για το πρώτο σκέλος του μηνύματός σου και ειδικά το κομμάτι "Δηλαδη ξερεις εσυ οποιονδηποτε αλλο επαγγελματικο τομεα στην Ελλαδα που να μη λειτουργει με την ιδια λογικη"... θα πω το εξής: είναι αυτό επιχείρημα; Δεν μπορώ να πω τίποτε παραπάνω.

Τώρα για το τι κάνουν οι της ιταλικής... αυτό που είπα. Πάνε κάποιοι και πιάνουν διευθυντές και τους απειλούν να σχηματίσουν τμήμα. Έχω πολλά να πω και μάλιστα άκρως παράνομα αλλά εφόσον δεν έχω επίσημα ΓΡΑΠΤΑ στοιχεία (όλα κάτω από το τραπέζι γίνονται) δεν έχει νόημα να μιλάω. Ειδάλλως θα΄έκανα και μήνυση' δε μου αρκεί το φόρουμ ούτε με καλύπτει το κράξιμο σε ένα φόρουμ... Τι να λέμε; Κι έρχονται τώρα αυτοί και τάχα τα ιταλικά είναι χρήσιμα και πάει λέγοντας.

Πάμε σ'εσένα που μου λες ότι συκοφαντώ τη στιγμή που εσύ συκοφαντείς. . Όταν γυρνάς και λες "τα γαλλικά πέθαναν" ε, αυτό είναι η μέγιστη δυσφήμιση και μάλιστα κακόβουλη. Δεν μπορώ να πέσω σε αυτό το επίπεδο και να προβάλω επιχειρήματα που αποδεικνύουν ότι τα γαλλικά είναι πολύ σημαντική γλώσσα μέσα σε ένα φόρουμ. Όποιος έχει κριτικό νου βλέπει και πράττει αναλόγως. Επίσης όποιος θέλει να βοηθήσει τον μπατζανάκη, διαδίδει πως πχ τα ισπανικά είναι πιο χρήσιμα από τα γαλλικά που πχ είναι γλώσσα εργασίας στην Ευρωπαϊκή ένωση κλπ κλπ. Η μητέρα μου όμως  μου έχει μάθει πως δεν πρέπει να με απασχολεί τι κάνει ο άλλος αν εγώ είμαι σίγουρος για το προϊόν μου, για την εργασία μου, αν εγώ είμαι οκ. Έτσι κι εγώ. Δεν καίγομαι να αποδείξω ότι πχ τα ισπανικά δεν αξίζουν να τα μάθει κάποιος κι ας διαδίδουν διάφοροι σκόπιμα πχ πως "τα γαλλικά πέθαναν". Δε θα κατηγορήσω δηλαδή εσένα για να επιβιώσω. Υπάρχει πιο αξιοπρεπής τρόπος. Οπότε μη μου λες για δυσφήμιση και διάβασε προσεκτικά όσα είπα. Είναι εξάλλου γελοίο σε ένα φόρουμ να γίνονται διαπληκτισμοί. Και να σου πω και κάτι; Ευτυχώς υπάρχει δικαιοσύνη τελικά και σε πληροφορώ πως όσα ανέφερα πιο πάνω τα βλέπουν κι οι άλλοι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων στα σχολεία και έχουν μείνει άναυδοι από την αγριότητα και την έλλειψη πολιτισμού των συγκεκριμένων καθηγητών. Κοινώς όποιος θέλει ας συκοφαντεί, ας χρησιμοποιήσει αθέμιτα μέσα και θα του γυρίσει μπούμερανκ.

Εν κατακλείδι: το σημαντικό είναι, όταν μιλάμε για πολύγλωσση εκπαίδευση, να βάζουμε πρώτα θεμέλια. Ο αρμόδιος πρέπει να αναρωτηθεί: έχω αίθουσες; Μπορεί να βγει το πρόγραμμα;  Τι γίνεται με τις άλλες ειδικότητες; (αν δε το εχεις καταλάβει, ένας ειδικότητας, όπως πληροφορηκάριος, γυμναστής, καλλιτεχνικών κλπ, πηγαίνει σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο και αυτό σημαίνει τουλάχιστον πως πρέπει να συγχρονιστούν τα προγράμματα για πχ 5 ειδικότητες σε 3-5 διαφορετικά σχολεία)

Το μόνο που δε χρειάζεται είναι η αντιπαράθεση (τι γελοίο, θα μας βλέπυν και θα γελάνε) και φυσικά η δυσφήμιση...

31
Θα διαφωνήσω με τον thunder7child . Η επιλογή μιας γλώσσας,με εξαίρεση τα αγγλικά, δε γίνεται με κριτήρια "λογικά". Η γαλλική δέχεται τρομερή δυσφήμιση χρόνια τώρα. Για παράδειγμα,αρχικά έγινε από συγγενείς μεταναστών εκ Γερμανίας. Επειδή τα παιδιά των μεταναστών εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με χαμηλότερο συντελεστή, πολλοί σπούδασαν γερμανική φιλολογία και, προκειμένου να εδραιωθούν επαγγελματικά, δέχτηκαν την υποστήριξη των ντόπιων. Ξέρεις πόσα χωριά, ειδικά στη Βόρει Ελλάδα, στηρίζουν τον ξάδελφο/κουνιάδο/μπατζανάκη που άνοιξε φροντιστήριο; Καμιά σχέση με όσα υποστηρίζεις. Και τώρα... ειλικρινά θες να πω τι λένε για τους ιταλικής και ισπανικής; Ειλικρινά δε θέλω να πω γιατί είναι πολύ βαρύ. Και επιστρέφω στην άποψή μου. Η γαλλική, γλώσσα κύρους, έχει δεχτεί και συνεχίζει να δέχεται επίθεση για καθαρά ανταγωνιστικούς λόγους.
Κι όσο για την τωρινή κατάσταση, ξέρεις πόσα τηλεφωνήματα γίνονται; Πόσες απειλές, πιέσεις; Αυτό από τους πολιτισμένους καθηγητές ιταλικών. Αισθάνομαι άσχημα όχι απλά που το λέω αλλά που συμβαίνει. Νιώθω τον πόθο τους αλλά δε μου αρέσει κι αυτή η συμπεριφορά. Σε κανέναν δεν αρέσει.
Και θες να εξισώσω τώρα πχ την ισπανική με τη γαλλική; Άντε να το κάνω χάριν της κουβέντας. Θα σου πω λοιπόν πως το θέμα είναι πως, όταν θες να κάνεις "πολύγλωσση εκπαίδευση", το κάνεις με σωστές βάσεις. Τουτέστιν καταρχήν εξασφαλίζεις αίθουσες και στη συνέχεια δε θέτεις όρια στον αριθμό των τμημάτων, ώστε να μην τίθεται θέμα μη διδασκαλίας μιας γλώσσας ελλείψει μαθητών. Γιατί δε γίνεται εκεί που είχες πχ 2 γλώσσες τώρα να έχεις 5-6-10 γλώσσες και να βάζεις πάλι το όριο των υποχρεωτικά 8ή 12  μαθητών ανά τμήμα, ενώ οι μαθητές δεν έχουν αυξηθεί. Έτσι γίνεται παντού στην Ευρώπη, όπου δημιουργείται τμήμα και με έναν μόνο μαθητή. Εδώ δε το κάνουν γιατί φαίνεται κοστίζουν τα μπετά και αρκούμαστε στους τίτλους. Λοιπόν δεν είδα κανέναν να θέτει τέτοια ζητήματα παρά ακούω αιτήματα περί ισοτιμίας των γλωσσών (...) και αυτό με ταυτόχρονη δυσφήμιση. Βγάλτε τους άλλους να μπούμε εμείς...αυτό βλέπω. Άνθρωποι που ουδεμία έχουν με το χώρο έρχονται και διεκδικούν χωρίς να χρησιμοποιούν θεμιτά μέσα και λογικά επιχειρήματα. Νκαι το "δεν έχουν σχέση" δε το λέω υποτιμητικά  αλλά κυριολεκτικά.

32
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

33
Θέλω να ρωτήσω 2 πράγματα, αν γνωρίζει κάποιος. 1. στη βαθμολογία μου στα παιδαγωγικά πήρα λιγότερο απ'όσο περιμενα έπειτα από τον υπολογισμό βάσει των απαντήσεων που δόθηκαν (είχα γράψει σε χαρτί τη μέρα των εξετάσεων τι απάντησα). Μπορώ να ζητήσω έλεγχο αν περάστηκε η βαθμολογία σωστά; 2. υπάρχει κάποιο ειδικό έντυπο ένστασης; Έψαξα στη σελίδα του ΑΣΕΠ και δε βρήκα τέτοιο έντυπο ούτε κάτι που να λέει πχ για το παράβολο. Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει.

34
Την κρασάραμε τη σελίδα του ΑΣΕΠ...  :-*

35
Δηλαδή τώρα έχουμε έναν που λέει ότι ξέρει αλλά δε λέει γιατί κάποιοι τον κατηγόρησαν; Αγαπητέ Μάρκο αν ήταν ας μη μιλούσες καθόλου. Δηλαδή από τη μια δε θες να επηρεάζεις τους άλλους και γι'αυτό δε λες αλλά μιλάς. Έτσι δεν επηρεάζεις; Εγωκεντρικός μου κάνεις. "Δεν είμαι εδώ αλλά είμαι". Αυτά κι ελπίζω να μην ξαναμιλήσω. Τόσο καιρό παρακολουθώ (γραμμένη εδώ και 1 χρόνο) και δε συμμετέχω γιατί δε μου κάνει κέφι. Σήμερα μίλησα γιατί μου την έδωσε αυτό το τραβάτε με κι ας κλαίω.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 749
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.