Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Oliver

Σελίδες: 12345 ... 34
29
Με την ίδια επιτυχία που είχε και ο αγώνας κατά της αξιολόγησης...φαντάζομαι...

Αν δεν παλέψουμε, δε θα μάθουμε.

30
Ο Πιερρακάκης αύριο στην "Κοινωνία Ώρα Mega"! https://www.facebook.com/groups/465327957907709/posts/1061562344950931/


Πάμε να στείλουμε μηνύματα κατά του γραπτού ΑΣΕΠ και να θίξουμε και το θέμα της παράτασης ισχύος των πίνακων (ότι οι πίνακες της Ειδικής πρέπει να ανοίξουν το επόμενο σχολικό έτος και της Γενικής το μεθεπόμενο)!

Επικοινωνία:
koinoniaoramega@megatv.com
https://www.facebook.com/KoinoniaOraMega
https://www.instagram.com/anthivoulgari/?hl=el
https://www.instagram.com/jordanxas/?hl=el

31
Μπορείς να έχεις όσους πίνακες θες αν είναι ελεγμένοι από το ΑΣΕΠ.

32
https://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010 για τα αντισυνταγματικα υβριδικα

Η αντισυνταγματικότητα έγκειται στο ότι οι παλιοί πίνακες αναπληρωτών δεν ήταν κυρωμένοι από το ΑΣΕΠ και όχι στην υβριδικότητα. Για αυτό ήρθε ο Γαβρόγλου και τους πέρασε όλους από ΑΣΕΠ.

33
Πάντως αν πάμε σε ΑΣΕΠ ή υβριδικό σύστημα, ακόμα και αυτοί που δεν ανήκουν στις κατηγορίες που αναφέρεις θα προτιμήσουν να παραταθούν οι πίνακες. Οπότε αυτό που πρέπει να διασαφηνιστεί πρώτα είναι ο λόγος αυτής της παράτασης.

Επίσης αν παραταθεί η ισχύς χωρίς κάποια σοβαρή δικαιολογία (π.χ. λόγοι δημοσίου συμφέροντος), ίσως να δημιουργηθεί και αφορμή για προσφυγές των θιγόμενων υποψηφίων. Για να δικαιολογηθεί η παράταση ίσως σκαρφιστούν κάποιο τέχνασμα όπως π.χ. η ψήφιση του νέου συστήματος να γίνει την άνοιξη του 2025 και για αντικειμενικούς λόγους να νομοθετήσουν την παράταση των πινάκων γιατί δεν θα προλάβουν να στήσουν τον γραπτό (και υποστηρίζοντας φυσικά πως έτσι μας δίνουν χρόνο και δεν ανατρέπουν τον προγραμματισμό μας).

Συμφωνώ. Και για να το πάω ένα βήμα παραπέρα: Αυτοί που δεν εργάζονται στην εκπαίδευση και περιμένουν να προσθέσουν προσόντα για να εργαστούν, δε θα δουν με "κακό μάτι" την παράταση, αν τους πετάξουν το "τυράκι" του γραπτού ΑΣΕΠ...

34
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Μάρτιος 17, 2024, 12:03:06 μμ »
Φέτος, υπάρχει η νέα παράμετρος σε σχέση με πέρσι του ότι, λογικά, θα τρέξει πρώτα η Ειδική.

35
Γενικότερα θεωρώ ότι σίγουρα υπάρχουν αρκετά άτομα που θέλουν την παράταση. Αυτοί ανήκουν σε 3 κατηγορίες:
1) Αυτοί που προσβλέπουν σε διορισμό από τους νυν πίνακες αν παραταθούν
2) Αυτοί που προσβλέπουν σε προσθήκη κάποιοιυ/κάποιων προσόντων αν παραταθούν
3) Αυτοί που φοβούνται ότι θα πέσουν αν ανοίξουν


Το θέμα είναι ότι:
α) Μιας και οι πίνακες κάποτε θα ανοίξουν (με όποιο σύστημα) και το νόμισμα έχει 2 όψεις, η κατηγορία 1 αν δε διοριστεί μπορεί να πέσει περισσότερο γιατί με το παρατεταμένο κλείσιμο θα έχουν μαζευτεί περισσότερα προσόντα, η κατηγορία 2 θα προσθέσει κάποιο/κάποια προσόντα, αλλά με το παρατεταμένο κλείσιμο θα έχουν μαζέψει περισσότερα προσόντα και οι άλλοι και η κατηγορία 3 μπορεί να πέσει περισσότερο λόγω του ότι με το παρατεταμένο κλείσιμο θα έχουν μαζευτεί περισσότερα προσόντα
β) Η παράταση μπορεί να σημαίνει προετοιμασία του ΑΣΕΠ για νέο σύστημα

36
Πάντως σκέψου πως το μεγαλύτερο ποσοστό των υποψηφίων των προκηρύξεων της ειδικής, κάνουν τα χαρτιά τους και για τη γενική. Από πλευράς ελέγχου και μόνο νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να εξετάζονται μαζί οι επικαιροποιήσεις στο ΟΠΣΥΔ από τις διευθύνσεις και να εξοικονομείται έτσι σημαντικός χρόνος. Το ΑΣΕΠ ουσιαστικά ασχολείται μόνο με την σύνταξη της προκήρυξης και τις απαντήσεις στις ενστάσεις (οι προσωρινοί πίνακες βγαίνουν ηλεκτρονικά, παίρνοντας απευθείας τα δεδομένα του ΟΠΣΥΔ).

Το ότι φαίνεται να δυσκολεύονται όπως λες δεν νομίζω πως ισχύει στην πραγματικότητα ειδικά στο κομμάτι του ΑΣΕΠ. Εγώ πιστεύω π.χ. πως τις ενστάσεις των 1-2ΓΕ/2023 τώρα θα έχουν αρχίσει να τις βλέπουν και στο 90% θα απορρίπτονται με πανομοιότυπη αιτιολογία. Το ότι ισχυρίζονται ότι η διαδικασία αυτή είναι εξαιρετικά χρονοβόρα ή ότι σπαταλά τεράστιους πόρους (ενώ π.χ. άλλες προκηρύξεις που ελέγχουν οι ίδιοι τα προσόντα δεν σπαταλούν χρόνο) νομίζω πως είναι για τα μάτια του κόσμου και για να συντηρείται η αποψη πως ο γραπτός είναι το πιο αποτελεσματικό σύστημα.

Εντωμεταξύ σε ένα υβριδικό σύστημα θα έχουν ενστάσεις και για τα προσόντα/προϋπηρεσία και για τις εξετάσεις.

37
Πάντως και τη διετία (πρακτικά τριετία γιατί πάμε με προσωρινούς την πρώτη χρονιά) η Ν. Κεραμέως τη θέσπισε. Αν δεν είχε αλλάξει τον νόμο Γαβρόγλου, θα πηγαίναμε και φέτος στην πρόσληψη αναπληρωτών και στους διορισμούς γενικής με τους πίνακες της 1ΓΕ/2019. Γενικώς όποια και να είναι η διάρκεια των πινάκων πάντα θα υπάρχουν ευνοημένοι και θιγόμενοι.

Πάντως μιας που άνοιξες το συγκεκριμένο θέμα θα παραθέσω την προσωπική μου πρόταση:

Για μένα, δεν θα πρέπει καν να γίνονται προσλήψεις αναπληρωτών από προσωρινούς πίνακες. Θα πρέπει η προκήρυξη του ΑΣΕΠ να βγαίνει γύρω στον Οκτώβρη κάθε δύο έτη τόσο για τη γενική όσο και για την ειδική αγωγή (ώστε να συμπεριλαμβάνονται και οι απόφοιτοι της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου) και μέσα στον Νοέμβριο να γίνονται οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών. Από τον Δεκέμβριο έως τον Φεβρουάριο (που είναι νεκρός χρόνος για τις διευθύνσεις εκπαίδευσης) θα πρέπει να γίνεται ο έλεγχος και η επικαιροποίηση των προσόντων και αρχές Μάρτη το πολύ να βγαίνουν οι προσωρινοί πίνακες σε όλες τις προκηρύξεις (φυσικά με ηλεκτρονικό τρόπο). Ακολούθως το ΑΣΕΠ θα αναλαμβάνει την εξέταση των ενστάσεων (μόνο με τους εκπαιδευτικούς θα ασχολείται αυτό το διάστημα και μόνο κάθε δύο έτη) έτσι ώστε μέχρι τις 15 Αυγούστου να έχουν εκδοθεί οι οριστικοί πίνακες και από αυτούς να προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τις 1/9. Έτσι η όλη διαδικασία και για γενική και για ειδική θα περατώνεται μέσα σε 11 μήνες (για το ΑΣΕΠ ουσιαστικά μόνο σε 6) και όλο το υπόλοιπο διάστημα της διετίας δεν θα καταναλώνονται εργατοώρες ούτε από το ΑΣΕΠ ούτε από το ΥΠΑΙΘΑ (ενώ σήμερα πρακτικά ασχολούνται κάθε χρόνο και για αρκετά μεγάλα διαστήματα).

Αν μάλιστα το σύστημα εκσυγχρονιστεί και βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε να αποφεύγονται λάθη ή περιττές ενστάσεις ίσως το χρονοδιάγραμμα που περιγράφω να συμπτυχθεί ακόμη περισσότερο.

Και για να γίνει αυτό θα πρέπει αναγκαστικά να συντονιστούν οι δύο προκηρύξεις. Αν στις 1/9/2026 θα πρέπει να έχουμε νέους (οριστικούς με βάση την πρότασή μου) πίνακες, τότε τον Οκτώβρη του 2025 θα πρέπει να εκδοθούν και οι δύο προκηρύξεις και αρχίσει η διαδικασία. Επομένως είτε θα πρέπει να θυσιαστεί η σχολική χρονιά 2025-2026 και να παραταθεί η ισχύς των υπαρχόντων πινάκων όσον αφορά την ειδική αγωγή, είτε να βγει κανονικά η προκήρυξη της ειδικής τον Μάιο του 2025 και να πάμε με προσωρινούς για την πρόσληψη αναπληρωτών για μια τελευταία φορά το σχολικό έτος 2025-26 (και τον Οκτώβρη του 2025 να εκδοθεί μόνο η προκήρυξη της γενικής). Και όλα αυτά φυσικα χωρίς να βάζω μέσα το σενάριο του γραπτού διαγωνισμού.

Τέλος, υπογραμμίζω ξανά πως όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές προτάσεις οι οποίες για να υλοποιηθούν απαιτούν την τροποποίηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου. Δεν αναφέρομαι σε πράγματα που μπορούν να υλοποιηθούν με τα σημερινά δεδομένα, παρά μόνο δίνω ιδέες για πιθανές αλλαγές στο μέλλον (για να μην μπερδευτούν όσοι θα διαβάσουν την πρότασή μου).

Σωστά. Εδώ δυσκολεύονται να διαχειριστούν μια προκήρυξη σε ένα χρονικό διάστημα, η λύση είναι να διαχειριστούν 2 προκηρύξεις ταυτόχρονα. Όπως και να έχει καμία παράταση δεν πρέπει να δοθεί. Για να παίζεται δίκαια το παιχνίδι το άνοιγμα πρέπει να γίνεται κατά σταθερό χρονικό βήμα.

38
Κάντε μια αρχή στέλνοντας το κείμενο που πόσταρα, προσαρμόζοντάς το στην περίπτωσή σας στους τομεάρχες παιδείας των κομμάτων της Βουλής.

39
Προβλέπω ότι από τους οριστικούς πίνακες γενικής αγωγής που αναμένονται το καλοκαίρι θα διορίσει, όπως φαίνεται, τρεις χρονιές: το 2024, το 2025 και το 2026. Ετσι έγινε και με τους προηγούμενους πίνακες. Αλλωστε ο ΑΣΕΠ αρχές του 2025 προγραμματίζει 2ο πανελλήνιο διαγωνισμό για διορισμούς στην ευρύτερη δημόσια διοίκηση που σημαίνει ότι και ο όποιος προγραμματισμός για γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικών πηγαίνει για 2026. Προβλέπω να δίνουν παράταση και στους πίνακες της γενικής αγωγής...

Για ποιο λόγο να δοθεί παράταση; Το "παιχνίδι" πρέπει να παίζεται με συστηματικό τρόπο, όπως ορίζει και η νομοθεσία. Οι πίνακες πρέπει να ανοίγουν κάθε 2 χρόνια και όχι όποτε να ναι...

40
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 16, 2024, 02:09:45 μμ »
Υ.Γ.: Ο όρος πλασματικά πλεονάσματα χρησιμοποιήθηκε κατ' αναλογία με τη δική σας ερμηνεία της αντίστοιχης περίπτωσης στην Ροδόπη. Αν εκεί είναι πλασματικά τότε το ίδιο είναι και στην Καστοριά.

Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από το ότι προσλμβάνονται αναπληρωτές στην Καστοριά;

41
Συνάδελφοι, πρόσφατα στο esos.gr δημοσιεύθηκε το εξής:
https://www.esos.gr/arthra/87373/paratasi-ishyos-ton-pinakon-katataxis-ypopsifion-ekpaideytikon-meleta-o-ypoyrgos?fbclid=IwAR3gZF8jMx8uXS7aWvdsSfLd7UXrTqEqY0Bv3FSZH4pZIsYYtXYshpAMWX0

Θεωρώ ότι πολλοί εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, περιμένουμε να ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής το σχολικό έτος 2024-25, και της Γενικής Αγωγής το σχολικό έτος 2025-26, (όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία) προκειμένου να καταθέσουμε προσόντα και προϋπηρεσία και πολλοί να μπουν για πρώτη φορά σε πίνακες. Πολλοί περιμένουν να εργαστούν για πρώτη φορά στην εκπαίδευση με τους νέους πίνακες.

Έχω γράψει ένα κείμενο, το οποίο το παραθέτω παρακάτω με μπλε χρώμα. Όποιος θέλει ας το προωθήσει σε βουλευτές κτλ. προκειμένου να αποφυγουμε ενδεχόμενη παράταση.



Γεια σας. Ονομάζομαι ................ και είμαι ......................

Σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 56 του Ν. 4589/2019, οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ ισχύουν ως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ. Με βάση αυτό, οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής των προκηρύξεων 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, αφού δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ το σχολικό έτος 2022-23, ισχύουν ως τη λήξη του σχολικού έτους 2024-25, ενώ οι οριστικοί πίνακες της Γενικής Αγωγής των προκηρύξεων 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023, που λογικά, θα δημοσιευτούν σε ΦΕΚ εντός του σχολικού έτους 2023-34 (https://www.proson.gr/ergasia/asep/45951_ekpaideytikoi-genikis-ton-maio-oi-oristikoi-pinakes-asep), θα ισχύουν ως τη λήξη του σχολικού έτους 2025-26. Επομένως, το σχολικό έτος 2025-26 πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες Ειδικής Αγωγής και το σχολικό έτος 2026-27 νέοι πίνακες Γενικής Αγωγής.

Επίσης, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 54 του Ν.4589/2019 «Το Α.Σ.Ε.Π. προκηρύσσει και διενεργεί κάθε δύο (2) σχολικά έτη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, των υποψηφίων για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.»

Από τα παραπάνω τεκμαίρεται ότι οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής πρέπει να ανοίξουν (δηλαδή να εκδοθούν νέες προκηρύξεις κατάρτισης πινάκων) το σχολικό έτος 2024-25 και της Γενικής Αγωγής το σχολικό έτος 2025-26. Μάλιστα, και οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής και οι πίνακες της Γενικής Αγωγής πρέπει να ανοίξουν σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής (έστω των προσωρινών) ως τον Αύγουστο του 2025 και των νέων πινάκων Γενικής Αγωγής (έστω των προσωρινών) ως τον Αύγουστο του 2026. 

Έτσι, λοιπόν, εγώ, αλλά, λογικά και πολλοί άλλοι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, περιμένουμε να ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής το σχολικό έτος 2024-25, και της Γενικής Αγωγής το σχολικό έτος 2025-26, προκειμένου να καταθέσουμε προσόντα και προϋπηρεσία και πολλοί να μπουν για πρώτη φορά σε πίνακες. Πολλοί περιμένουν να εργαστούν για πρώτη φορά στην εκπαίδευση με τους νέους πίνακες.

Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφόρησε η ακόλουθη δημοσίευση: https://www.esos.gr/arthra/87373/paratasi-ishyos-ton-pinakon-katataxis-ypopsifion-ekpaideytikon-meleta-o-ypoyrgos?fbclid=IwAR3gZF8jMx8uXS7aWvdsSfLd7UXrTqEqY0Bv3FSZH4pZIsYYtXYshpAMWX0 η οποία με έχει αναστατώσει, όπως φαντάζομαι και πολλούς άλλους που είναι στη θέση μου.

Θα το εκτιμούσα πολύ να θίξετε το εν λόγω θέμα στη Βουλή.


Με εκτίμηση,
.....................



42
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 16, 2024, 01:32:33 μμ »
Π.Ε. Καστοριάς

ΠΕ05: -1
ΠΕ06: +4
ΠΕ07: 0
ΠΕ08: -1
ΠΕ11: +3
ΠΕ86: 0
ΠΕ79: -13
ΠΕ91: 0
ΠΕ60: +5
ΠΕ70: +19

Βασική αιτία για τα πλεονάσματα οι συγχωνεύσεις και υποβιβασμοί σχολείων (κυρίως το 2022-23) που είχαν ως αποτέλεσμα να καταργηθούν αρκετές οργανικές θέσεις ΠΕ60 και ΠΕ70 (για να ταυτίζεται η οργανικότητα με την λειτουργικότητα άμεσα). Έτσι είναι ουσιαστικά πλασματικά πλεονάσματα γιατί προσλαμβάνονται κανονικά δεκάδες αναπληρωτές γενικής παιδείας (και εδώ δεν σβήνονται όπως στη δευτεροβάθμια για να δοθούν ελεύθερα μεταθέσεις).

Πώς γίνεται να ταυτίζεται η οργανικότητα με τη λειτουργικότητα, και να υπάρχουν πλαστά πλεονάσματα; Οι αναπληρωτές καλύπτουν κενά από αποσπάσεις, άδειες, μειώσεις ωραρίου εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης και ορφανά οργανικά κενά.

Επίσης, για ποιο λόγο το ΚΥΣΔΕ μπορεί να αλλάξει νούμερα και το ΚΥΣΠΕ δεν μπορεί;

Σελίδες: 12345 ... 34

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32321
  • Τελευταία: ikaramper
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161450
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 430
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 309
Σύνολο: 321

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.