Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filro

Σελίδες: 123456
29
Υποστηρικτικές δομές / Απ: ΔΥΕΠ
« στις: Οκτώβριος 19, 2023, 02:19:44 μμ »
Ήμουν σε ΔΥΕΠ Β/βάθμιας (αναπληρώτρια, 6 μήνες). Στη δική μου περίπτωση υπήρχε αρκετή ανοργανωσιά και άλλη τόση αυτονομία. Το υλικό σου το προετοιμάζεις εσύ (με τα θετικά και τα αρνητικά που αυτό συνεπάγεται) και, εάν έχεις μεράκι και όρεξη, το μάθημα μπορεί να είναι πολύ πιο δημιουργικό από ό,τι σε μια "κανονική" τάξη. Πολλά εξαρτώνται από τη συνεργασία που θα έχεις με τον/ην ΣΕΠ και από τη δική του/ης όρεξη να βοηθήσει τα παιδιά. Γενικά, στη δική μου περίπτωση, η εμπειρία ήταν πολύ θετική. Εάν θέλεις να μάθεις κάτι πιο συγκεκριμένο, στείλε μου π.μ.

30
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Οκτώβριος 18, 2023, 09:37:59 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Συμπληρωματικά (με κίνδυνο να ρωτάω τα αυτο/ανόητα): 1. και πώς "καταλαβαίνει" το σύστημα ότι η μετάθεση -στη δική μου περίπτωση- είναι προτιμότερη της βελτίωσης; 2. και οι δύο αιτήσεις κατατίθενται τώρα;
Ξανά ευχαριστώ

31
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Οκτώβριος 18, 2023, 08:59:54 μμ »
Καλησπέρα,
θα μπορούσε κάποιος/α να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ μετάθεσης και βελτίωσης; Εάν το καταλαβαίνω σωστά, μετάθεση σημαίνει αλλαγή ΠΥΣΔΕ, ενώ βελτίωση σημαίνει μεταφορά της οργανικής σε άλλη σχολική μονάδα εντός του ίδιου ΠΥΣΔΕ. Εάν είναι έτσι, τότε μπορεί κάποιος/α να καταθέσει ταυτοχρόνως αίτημα μετάθεσης και αίτημα βελτίωσης; Συγκεκριμένα, θα ήθελα να μετατεθώ (εκτός ΠΥΣΔΕ). Αλλά εφόσον αυτό δεν γίνει, λόγω χαμηλών μορίων, τότε θα ήθελα να μεταφέρω την οργανική μου σε άλλο σχολείο. Μπορώ, λοιπόν, να καταθέσω δύο αιτήματα;
Ευχαριστώ πολύ

32
Σχολική ζώνη / Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« στις: Οκτώβριος 01, 2023, 06:48:57 μμ »
Συνάδελφοι,
προφανώς κι έχω σκοπό να μιλήσω, πρώτα απ' όλα, με τους συναδέλφους. Γι' αυτό και στην πρώτη ανάρτηση ρώτησα τι κάνω, εάν αυτό δεν ευδοκιμήσει. Άρα, προφανώς, αυτό προηγείται και σαφώς δεν έχω σκοπό να πάω και να μαλώσω με τους συναδέλφους. Αλλά σαφώς και δεν μπορεί ούτε πρέπει να βγει μια χρονιά με όρους υπομονής, επειδή δεν θα είμαι σε γραφείο να βαράω σφραγίδες, αλλά σε τάξεις, όπου θα πρέπει να μπορώ να κάνω τη δουλειά μου με αξιοπρέπεια.
Τελοσπάντων, ας ελπίσουμε ότι όλο αυτό θα λυθεί με συνεννόηση και καλές προθέσεις.

33
Σχολική ζώνη / Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 09:44:25 μμ »
Serraios, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου,
αλλά από πού συνάγεις ότι "δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο"; Αυτό που έγραψα ήταν πολύ διαφορετικό και αφορούσε τη δίκαιη κατανομή μαθημάτων και τον υπερβολικό φόρτο εργασίας. Και ναι, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά είναι μάλλον προτιμότερο από το να έχουν έναν καθηγητή εξουθενωμένο που θα πασχίζει να είναι αποτελεσματικός και δεν θα τα καταφέρνει, όχι από τεμπελιά, αλλά επειδή θα του έχει ανατεθεί κάτι που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο, δηλαδή 8 διαφορετικά, άγνωστα αντικείμενα - που περιλαμβάνουν "κατεύθυνση" κι έχουν, σχεδόν όλα, τράπεζα θεμάτων. Τέλος, η συνάδελφος που μίλησε για κλίκα εννοούσε, προφανώς, ότι οι "παλιοί" γνωρίζονται και συχνά αλληλοϋποστηρίζονται και άρα είναι πιθανό να το κάνουν σε βάρος κάποιου νεόφερτου.

34
Σχολική ζώνη / Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 07:57:38 μμ »
Καταλαβαίνω τι λες, ωστόσο ζήτησα την ανάκληση πολύ νωρίτερα, αλλά άργησε να απαντήσει η ΔΔΕ. (Χώρια που, προτού καν ζητήσω ανάκληση, ο ίδιος διευθυντής με διαβεβαίωνε ότι θα ξαναγινόταν κατανομή μόλις πήγαινα). Με την ίδια λογική, εξάλλου, θα μπορούσε ένας σύλλογος να αποφασίσει να αφήσει τα ζόρικα μαθήματα/περισσότερα αντικείμενα για τον αναπληρωτή και να τον υποχρεώσει να πάρει ό,τι περισσεύει. Ξαναλέω ότι καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά η κατανομή (πρέπει να) γίνεται με όρους σχετικής δικαιοσύνης, έτσι δεν είναι;

35
Σχολική ζώνη / Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 07:26:09 μμ »
Καλησπέρα,
την ερχόμενη Δευτέρα πρόκειται να τοποθετηθώ στην οργανική μου θέση σε γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις, (μετατέθηκα εκεί, αλλά ζήτησα απόσπαση σε άλλο σχολείο όπου και υπηρέτησα μέχρι τώρα. Στο μεταξύ, είχα ζητήσει ανάκληση της απόσπασης, η οποία εγκρίθηκε κι έτσι επιστρέφω στην οργανική μου).
Σε επικοινωνία με τον διευθυντή, ενημερώθηκα ότι τα μαθήματα (ΠΕ02) έχουν ήδη μοιραστεί και θα πάρω ό,τι απέμεινε (8 διδακτικά αντικείμενα, από τα οποία δεν έχω ξαναδιδάξει κανένα, 7 από το λύκειο κι 1 από το γυμνάσιο). Ζήτησα ανακατανομή (είτε ολική είτε τροποποίηση) μαθημάτων εξηγώντας ότι ο φόρτος εργασίας θα είναι ακραίος και άρα η προετοιμασία ανεπαρκής, αλλά ο διευθυντής δεν το δέχτηκε.
Τη Δευτέρα σκοπεύω να το συζητήσω με τους/ις συναδέλφους. Εάν αυτό αποδειχτεί άκαρπο, μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού;
Ευχαριστώ πολύ

36
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2023, 11:45:40 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,
σε συνέχεια των παραπάνω επικοινώνησα με δδε και μου είπαν ότι: για ένα μήνα "δεν χάθηκε ο κόσμος" (υποθέτω  ότι αυτό μπορεί να διαφέρει από διεύθυνση σε διεύθυνση), αλλά, κυρίως, ότι το καλοκαιρινό δίμηνο μετράει ως υπηρέτηση οργανικής, στο βαθμό που δεν είναι μόνο του (δηλαδή δεν μπορεί κάποιος/α να εξοφλήσει την υπηρέτηση της οργανικής απλώς αθροίζοντας καλοκαιρινά δίμηνα). Όταν, όμως, το δίμηνο ακολουθείται από πραγματική υπηρέτηση κι εφόσον το διάστημα της απόσπασης δεν είναι μεγάλο (ναι, αυτό προφανώς είναι υποκειμενικό), τότε θεμελιώνει δικαίωμα μετάθεσης.
Ξανά ευχαριστώ πολύ

37
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:09:57 μμ »
Victor, σε ευχαριστώ για την σούπερ απάντηση! Επιτέλους κατάλαβα!

38
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 08:55:23 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δυστυχώς, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι σημαίνει, το δεύτερο μέρος, στην πράξη. Τον Οκτώβριο (αν θυμάμαι καλά) κάνουμε αιτήσεις για μετάθεση, που θα ισχύσει για του χρόνου. Τι θα γίνει, λοιπόν, πρακτικά; Θα έχω δικαίωμα να αιτηθώ μετάθεση φέτος ή όχι (για του χρόνου); Με άλλα λόγια, του χρόνου τον Σεπτέμβριο δεν θα μπορώ να υπηρετήσω σε σχολείο μετάθεσης, αλλά θα πρέπει: να παραμείνω στην οργανική μου όλο το έτος; ή να υπηρετήσω στην οργανική μου τον Σεπτέμβριο, αλλά τον Οκτώβριο να μετατεθώ αλλού; (φαντάζομαι ότι αυτό δεν γίνεται). Συγγνώμη που επιμένω, αλλά δεν καταλαβαίνω πώς θα λειτουργήσει αυτό στην πράξη.

39
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 08:27:50 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,
2 ερωτήσεις: Μετατέθηκα, ζήτησα απόσπαση και υπηρετώ ως αποσπασμένη από 1/9. Αργότερα, αιτήθηκα ανάκληση απόσπασης κι επιστροφή στην οργανική μου (κι εγκρίθηκε). Ο διευθυντής (του σχολείου απόσπασης) λέει ότι θα παραμείνω στο σχολείο της απόσπασης μέχρις ότου σταλεί αναπληρωτής. 1) Εάν αυτό ισχύει, τότε πώς εγκρίθηκε κατ' αρχάς η απόσπασή μου δίχως να έχει έρθει αναπληρωτής στο σχολείο της οργανικής; Δηλαδή, γιατί θα ισχύσει αυτό στην περίπτωση της ανάκλησης, ενώ δεν ίσχυσε στην απόσπαση; 2) Είμαι από μετάθεση κι έχω υποχρέωση να υπηρετήσω την οργανική μου για ένα έτος. Εάν τελικά επιστρέψω σύντομα στην οργανική μου θέση, μετράει ως υπηρέτηση οργανικής και ο χρόνος που υπηρέτησα αποσπασμένη, προτού ανακληθεί η απόσπαση; Εάν δεν μετράει -επειδή δεν θα έχω υπηρετήσει για ένα έτος στην οργανική μου θέση- τότε θα πρέπει του χρόνου να υπηρετήσω ολόκληρο το έτος στην οργανική ή μόνο για διάστημα ίσο με εκείνο που υπηρέτησα ως αποσπασμένη;
Ευχαριστώ πολύ

40
Ευχαριστώ για την απάντηση και το λινκ, Lasid. Θα ξαναρωτήσω εκεί. Εάν μπορείς, δες το λιγάκι για να ρωτήσω κάτι ακόμα.

41
Καλησπέρα συνάδελφοι,
ζητάω την εξής διευκρίνιση (εάν τυχόν το θέμα τίθεται κάπου αλλού, σας παρακαλώ να με παραπέμψετε):
μετατέθηκα σε σχολική μονάδα και ζήτησα κατ' ευθείαν απόσπαση. Εγκρίθηκε και υπηρετώ εκεί από την 1/9. Αργότερα, αιτήθηκα ανάκληση απόσπασης κι επιστροφή στην οργανική μου. Ενημερώθηκα προφορικά πριν από 2 μέρες ότι εγκρίθηκε η ανάκληση και ότι θα τεθεί σε ισχύ μόλις μου κοινοποιηθεί. Το σχολείο της απόσπασης έχει επίσης μόνο προφορική ενημέρωση. Ο διευθυντής μου λέει ότι θα παραμείνω στο σχολείο της απόσπασης μέχρις ότου σταλεί αναπληρωτής που θα πάρει τη θέση μου και μόνον τότε θα μπορώ να επιστρέψω στην οργανική μου. Στο μεταξύ, ο ίδιος δεν έχει αιτηθεί αναπληρωτή (λογικό, αφού δεν είχε επίσημη ενημέρωση για την ανάκληση της απόσπασής μου) και υποθέτει ότι το έχει πράξει η δευτεροβάθμια. 1) Ισχύει ότι εγώ παραμένω στο σχολείο της απόσπασης μέχρι να έρθει αναπληρωτής; (με την ίδια λογική, δεν θα έπρεπε να μην είχε εγκριθεί η απόσπασή μου εφόσον δεν είχε έρθει αναπληρωτής στο σχολείο της οργανικής μου;) 2) Είμαι από μετάθεση κι έχω υποχρέωση να υπηρετήσω την οργανική μου για ένα έτος. Εάν τελικά επιστρέψω σύντομα στην οργανική μου θέση, μετράει ως υπηρέτηση οργανικής και ο χρόνος που υπηρέτησα αποσπασμένη, προτού ανακληθεί η απόσπαση; Ελπίζω ότι δεν σας μπέρδεψα κι ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

42
Παρόμοια και η απάντηση στη δική μου ένσταση, επίσης με αναφορά στην "επέλευση μελλοντικού και αβέβαιου γεγονότος"! Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι κάποιος είχε συμπληρώσει 2ετία στις 19/7, δίχως όμως να έχει αξιολογηθεί (υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις και διάφοροι συνάδελφοι εξακολουθούν να βρίσκονται στο καθεστώς του δόκιμου, μολονότι διορίστηκαν πριν από 3 χρόνια). Εκείνος ο συνάδελφος θα είχε δικαίωμα απόσπασης στα ΣΔΕ;


Παραθέτω την απάντησή τους:
"Σύμφωνα με τα παραπάνω η Επιτροπή επανεξέτασε το θέμα της ενιστάμενης και διαπίστωσε τα εξής:
Α. Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4763/2020 (Α΄254), της αριθμ. Κ1/84836/13-07-2021 υπουργικής
απόφασης (Β΄3394),της αριθμ. 76141/Κ1/10-07-2023 πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και του
εδαφίου β΄ της παρ. 2 του άρθρου 7 της υ.α. 5953/23-06-2014 (Β΄ 1861) «Κανονισμός Οργάνωσης και
Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας», όπως ισχύει, δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία
απόσπασης στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας έχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
Β. Σύμφωνα με την ως άνω πρόσκληση «Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν
κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, ενώ τα κωλύματα δεν πρέπει να συντρέχουν τόσο
κατά τον χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης, όσο και κατά τον χρόνο απόσπασης».
Προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίστηκε η 19η Ιουλίου 2023.
Γ. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.5 του άρθρου 62 «Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και
Ε.Β.Π.» του ν.4589/2019(Α΄13), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει «………..Με την επιφύλαξη του τελευταίου
εδαφίου, οι νεοδιοριζόμενοι υποχρεούνται να παραμείνουν στην περιοχή διορισμού τους για χρονικό
διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών και οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή που επιφέρει
μεταβολή της τοποθέτησης αυτής, όπως απόσπαση ή μετάθεση, βάσει γενικής ή ειδικής διάταξης κατά το
ως άνω χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται.…………».
Δ. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.7 του άρθρου 62 «7. Οι νεοδιοριζόμενοι υπηρετούν επί δύο (2) έτη ως
δόκιμοι. Στο τέλος του δεύτερου έτους οι νεοδιοριζόμενοι κρίνονται προκειμένου να μονιμοποιηθούν…..»
Ε. Το αριθμ. 34740/Ε2/2023 έγγραφο «Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, σε δομές Ε.Α.Ε.,
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2023-2024» ερείδεται σε διαφορετικό
θεσμικό πλαίσιο και δεν συνιστά γενική ερμηνευτική εγκύκλιο. Προσκλήσεις και εγκύκλιοι που αφορούν σε
αποσπάσεις και μεταθέσεις που διενεργούνται στο πλαίσιο διαφορετικού θεσμικού πλαισίου δεν μπορούν
να εφαρμοστούν αναλογικά στο πλαίσιο της τρέχουσας διαδικασίας, η οποία συνιστά διαδικασία επιλογής
και μοριοδότησης με αναφορά σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο για την κρίση περί πλήρωσης ή μη των
προϋποθέσεων, κριτηρίων επιλογής κ.λ.π. (την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των
υποψηφιοτήτων).
ΣΤ. Σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 3596/14-7-2023 πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών η ενιστάμενη
εκπαιδευτικός διορίστηκε με την αριθμ. 95849/Ε1/2-8-2021 απόφαση (Γ΄ 1818) και συνεπώς κατά τη λήξη
της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων (19-07-2023) διένυε τη δοκιμαστική υπηρεσία της. Η κρίση δε της
Επιτροπής περί πλήρωσης ή μη των προϋποθέσεων συμμετοχής στη διαδικασία/ύπαρξης κωλυμάτων κ.λ.π.
δεν είναι δυνατόν να τελεί υπό την προϋπόθεση της επέλευσης μελλοντικού και αβέβαιου γεγονότος".

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161599
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 433
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 425
Σύνολο: 434

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.