Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 12345 ... 105
29
Ποιό λειτουργεί μία χαρά συνάδελφε? πριμοδοτώντας τα παιδιά?? μιλάμε σοβαρά? σε ένα σύγχρονο υποτίθεται κράτος, σε διαγωνισμό προσλήψεων να πριμοδοτεί παιδιά??? τη στιγμή που οι θέσεις είναι τόσο λίγες και οι απόφοιτοι άπειροι???  επίσης, για ποιές 'σκληρές' συνθήκες μιλάς? αυτή τη στιγμή ακόμη και άσχετος και άχρηστος διδκάσκοντας να είναι κάποιος, δεν μπορεί κανείς να τον διώξει από την τάξη.... έχω παραδείγματα που όλη τη χρονιά μία τάξη υποφέρει και κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα... τέλος, γιατί θεωρείς ότι όσοι έγραψαν καλά στον ΑΣΕΠ οπωσδήποτε είναι παπαγαλάκια??? τι αυθαίρετο συμπέρασμα είναι αυτό?

Για τα παιδιά θα συμφωνήσω παρόλο που είμαι γονιός. Κατά τη γνώμη μου, δε θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αλλά να δίνουν αύξηση στο μισθό.

Όσο για τον γραπτό διαγωνισμό, δεν εγγυάται απαραίτητα το καλό επιστημονικό υπόβαθρο του επιτυχόντος (βλ. παράγοντας τύχη, πιθανή διαβλητότητα) αλλά ακόμη κι αν διασφαλιστεί αυτό, πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα εφαρμοστούν στην πράξη οι θεωρίες και τα σχέδια μαθήματος που έδωσε ο υποψήφιος προς βαθμολόγηση. Σαφώς και θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου του τι γίνεται στην τάξη κι άτομα που κάνουν μαθητές να υποφέρουν να έχουν τις ανάλογες επιπτώσεις αλλά δε θεωρώ ότι αυτό θα γίνει με τον γραπτό διαγωνισμό.

30
Σε μια δημοκρατία υπάρχει ελευθερία έκφρασης της γνώμης. Προσωπικά είμαι κατά του γραπτού διαγωνισμού κι έχω αναφέρει γιατί. Δέχομαι να ακούσω και τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς κι αυτό μπορεί να γίνει με ωραίο λόγο, που θεωρώ πως θα πρέπει να χρησιμοποιεί ένας εκπαιδευτικός με παιδεία (δε λέω μόρφωση). Ο καθένας μας έχει τις δικές του εμπειρίες, βιώματα και πικρίες ίσως, που λογικό να επηρεάζουν την άποψή του. Κι όχι, όλα τα ακαδημαϊκά προσόντα δεν είναι αγορασμένα. Προσωπικά τίποτα δεν αγόρασα, διάβασα και διαβάζω ακόμα, όπως και τόσοι άλλοι. Το να πληρώσει κανείς δίδακτρα σε ένα ΜΠΣ δεν τον καθιστά υποδεέστερο ενός ατόμου που πέρασε με εξετάσεις σε ένα δωρεάν πρόγραμμα. Και δεν έχουν όλοι όλα όσα μοριοδοτούνται από το προσοντολόγιο. Υπάρχουν άτομα με μπόλικη προϋπηρεσία δίχως μεταπτυχιακά και πολλά από τα άλλα τυπικά προσόντα. Δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία μιας κι έχω και προϋπηρεσία και τυπικά προσόντα. Αλλά αυτοί οι άνθρωποι τόσα χρόνια προσφέρουν στο δημόσιο σχολείο, χρειάζεται επιπλέον γραπτός διαγωνισμός για να διοριστούν ή ακόμη και να εργάζονται ως αναπληρωτές;

31
Δηλαδή είναι εύκολο να είσαι αναπληρωτής ενώ εχεις οικογένεια; ευκολότερο από το να κάτσεις να διαβασεις πάνω στο αντικείμενό σου που ούτως ή άλλως υποτίθεται ότι κατέχεις γιατί το σπούδασες;

Το θέμα βασικά είναι να μην φτάνει κάποιος να προσπαθει να διοριστεί μετά τα 25. Ο διαγωνισμός έχει νόημα αν δεν εχεις μια τεράστια ουρά αποφοίτων, που απλώς διαλέγεις τους καλύτερους (με βάση τα κριτήρια του διαγωνισμού). Άρα δίνεις όντας νέος και κοντά στις σπουδές. Αυτό φυσικά δεν συμβαίνει τώρα, αλλά δεν γίνεται αιωνίως να θεωρούμε ότι ο δρόμος για τον διορισμό θα είναι η αναπλήρωση. Το υβριδικό  σύστημα που φημολογείται, πάλι δεν θα ευνοήσει τους νέους. Αλλά θα εμπεδώσει ξανά την ιδέα ότι οι διορισμοί γίνονται μέσω διαγωνισμού, ώστε να μπορεί στο μέλλον σε πιο καθαρό τοπίο να παγιωθεί.
 
Μάλιστα... Όπως το βλέπει κανείς. Ας γίνουν λοιπόν και οι διορισμοί μέσω διαγωνισμού και η διατήρηση θέσεων των μονίμων μέσω διαγωνισμού ανά δύο χρόνια για πλήρη αξιοκρατία.   :D

32
Για τώρα προφανώς. Γι αυτό μιλάνε και για μικτό σύστημα- που ουσιαστικά καθιστά προσχηματική την γραπτή εξέταση. Οι αναπληρωτές που έχουν δουλέψει κι έχουν επενδύσει, κάποια στιγμή θα διοριστούν όμως, και να βρεθεί ένα λειτουργικό σύστημα για τις επόμενες γενιές, και λειτουργικό σίγουρα δεν είναι το να μαζεύεις προϋπηρεσια για πάνω από 2 χρόνια, ούτε να μαζεύεις χαρτιά και χαρτιά και χαρτιά πάντα κάποιος θα έχει χρήματα για να πάρει άλλο ένα.

Δεν είναι λειτουργικό να μαζεύεις προϋπηρεσία πάνω από 2 χρόνια αλλά είναι το να δίνεις ΑΣΕΠ καθε 2 χρόνια; Προφανώς αν δεν έχει κάποιος ζήσει την κατάσταση αναπλήρωσης παράλληλα με οικογενειακές υποχρεώσεις ή/και σπουδές, δεν έχει ιδέα τι ζουν τόσα άτομα που αντιδρούν για τον γραπτό διαγωνισμό.

33
Τραγικοί όντως, και καλά λόγω υπερφόρτωσης των δικτύων θα βγουν αύριο οι πίνακες.  >:(

34
Κι εγώ που επιχείρησα να βρω τους πίνακες, δε μου εμφανίζει κάτι. Δε φόρτωνε καν δηλαδή.

35
Αναρτήθηκαν, σύμφωνα με το alfavita, οι πίνακες. Υπομονή να φορτώσει η σελίδα του ΑΣΕΠ, ωστόσο.

36
Οσοι κανανε αποσπαση για τα ΣΔΕ και δεν ειχαν μονιμοποιηθεί αποκλείστηκαν και δεν μπορούν να πάρουν απόσπαση, ενώ σε άλλους φορείς πήραν κάποιοι άλλοι . ΑΔΙΚΟ.
Γιατί υπήρχε διαφορετική μεταχείριση στις αποσπάσεις "δόκιμων" όσον αφορά στα ΣΔΕ;

37
η προκήρυξη για ωρομισθίους βγαίνει μετά το καλοκαίρι?
Αργεί η προκήρυξη για ωρομισθίους. Να δουν τα κενά πρώτα. Διάβασα, ωστόσο, ότι δε θα δώσουν τη δυνατότητα για αλλαγή περιφέρειας φέτος (άρα μάλλον δε θα μπορούμε να προσθέσουμε και νέα προσόντα) και θα μπορούμε να δηλώσουμε μόνο τις περσινές περιοχές. Περιμένουμε να δούμε...

38
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Ιούλιος 21, 2023, 11:04:19 πμ »
Εκλογές είχαμε....
Προφανώς έπαιξε κι αυτό το ρόλο του αλλά είναι απορίας άξιον πού θα τοποθετηθούν όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί που αποσπάστηκαν σε Διευθύνσεις όπου υπήρχε ήδη θέμα. Οk, δε θα πάρουν ή θα πάρουν λίγους αναπληρωτές, που κι αυτοί πέρσι βέβαια ειδικά στην α' φάση τριγυρνούσαν από σχολείο σε σχολείο μέχρι να βρεθούν ώρες να καλύψουν.

39
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Ιούλιος 21, 2023, 10:31:01 πμ »
Σ εμάς πάλι δεν ξέρω τι θα τους κάνει ολους αυτούς που έφερε με αποσπαση. Δεν υπαρχουν ωρες ούτε γι αυτούς που μένουν στη διαθεση…
Αυτό ισχύει και για κάποιες περιοχές που με ενδιαφέρουν και είδα τις χτεσινές αποστάσεις. Ενώ υπάρχουν αρκετά άτομα στη διάθεση, πήγαν και μπόλικοι με απόσπαση, πράγμα που λογικά θα επηρεάσει και τις προσλήψεις αναπληρωτών. Κενά πιθανόν να προκύψουν αλλά όντως αναρωτιέμαι πού θα βολευτούν τόσα άτομα.

40
Για το πρώτο δεν φταίει ο διαγωνισμός. Φταίει το ότι υπήρχαν παραθυράκια και οι θέσεις του διαγωνισμού ήταν λίγες, σχεδον φτάσαμε στο να είναι οι μισές των διορισμών.
Για το δεύτερο επίσης δεν φταίει ο διαγωνισμός. Φταίει η έλλειψη διορισμών.

Και το τρίτο, ειναι η πιο βασική πληροφορία. Αυτό που χρειάζεται είναι να γίνουν όσοι διορισμοί είναι αναγκαίοι ώστε οι αναπληρωτές να αναπληρώνουν μόνο τις άδειες ανατροφής και τις έκτακτες απουσίες λόγω ασθένειας. Να απορροφηθεί όσο το δυνατον περισότερος κόσμος με προϋπηρεσία. Μόνο τότε θα έχουν ευκαιρία οι νέοι, με όποιο σύστημα.
Ο διαγωνισμός οργανώνεται από κάποιους και υποτίθεται πως θα πρέπει να είναι διασφαλισμένη η εγκυρότητά του. Βασική αρχή κάθε μορφής αξιολόγησης. Έλλειψη διορισμών υπήρξε για κάποια χρόνια. Μετά τα μόρια του διαγωνισμού ακόμη και όσων είχαν γράψει πολύ καλά και ήταν μια ανάσα από τους διορισμούς χάθηκαν και καταλήξαμε να διοριστούν άτομα που δεν είχαν περάσει τη βάση ή δεν είχαν καν πάρει μέρος. Προφανώς και δε φταίνε οι ίδιοι. Συμφωνώ να απορροφηθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος με προϋπηρεσία αν είναι να γίνει διαγωνισμός μιας ώστε να έχουν την ευκαιρία οι πιο νέοι να δουλεύουν ως αναπληρωτές σε κενά όμως που δε θα είναι οργανικά όπως συχνά συμβαίνει.
Θα συμφωνήσω δε με τον συνάδελφο ότι ο διαγωνισμός κι όχι το προσοντολόγιο υποβαθμίζει όχι τις γνώσεις και το τι έχει προσφέρει τόσος κόσμος όλα αυτά τα χρόνια στην εκπαίδευση. Γιατί υπάρχουν και άτομα που δε θα έπρεπε να διδάσκουν αλλά η πλειοψηφία πιστεύω μια χαρά δουλειά κάνει.

41
Έχω παραδείγματα ατόμων που διορίστηκαν στους διαγωνισμούς που είχαν γίνει προ ετών που κάθε άλλο παρά άρτιο επιστημονικό προφίλ είχαν. Και στα σχολεία έχω συναντήσει τέτοιους συναδέλφους. Μπορεί λίγοι αλλά υπάρχουν. Τύχη, διαβλητές διαδικασίες; Δεν ξέρω. Είμαι γενικώς κατά του διαγωνισμού όταν άτομα που ήταν ελάχιστα κάτω από τους διορισθέντες προηγούμενων διαγωνισμών δεν έχουν διοριστεί ακόμη κι όταν τόσα άτομα έχουν πολλή προϋπηρεσία ως αναπληρωτές στο δημόσιο σχολείο. Όσο για το να έχουν ελπίδα να δουλέψουν οι νέοι, με τον αριθμό των προσλήψεων που γίνονται (συν άλλες παραμέτρους στις οποίες έχω αναφερθεί σε προηγούμενο μήνυμα) δεν έχουν και πολλές πιθανότητες.

42
και όμως (δεν το περίμενα) σήμερα τις βγάλανε , προσωρινοί πίνακες (όπως σε ανύποπτο χρόνο παλιότερα με αφορμή την αξιολόγηση και πιο πρόσφατα απέξω απέξω είχαμε αναφέρει οι "δόκιμοι" εκτος)

https://gsvetlly.minedu.gov.gr/nea-anakoinoseis/234-prosorinos-aksiologikos-pinakas-epilogis-ypopsifion-gia-thesi-ekpaideftikon-me-apospasi-sta-s-d-e-prosklisi-me-ada-pskim46mtli-54v
Αναμενόμενο ίσως αλλά απαράδεκτο... Για τις υπόλοιπες αποσπάσεις τι ισχύει για τους "δόκιμους";

Σελίδες: 12345 ... 105

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 894
Σύνολο: 896

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.