Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Γιάννης Κ.

Σελίδες: 12345 ... 9
29
Καλή επιτυχία σε όλους!
Αν χρειαστεί κάποιος κάτι για το τι που πως και γιατί μπορεί να στείλει μνμ εδώ για το ΕΠΠΑΙΚ!

30
μάλιστα! Ευχαριστώ!
Ξέρουμε αν γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς καποια στιγμή;

31
και αν δεν υπάρχει καθόλου προϋπηρεσία;

32
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Ιούνιος 06, 2015, 10:56:13 μμ »
Να κάνω μια χαζή ερώτηση;
Μέχρι πότε ισχύουν οι πίνακες στα ΚΔΒΜ;
Υπάρχει περίπτωση να προκηρυχθεί φέτος για να καταρτιστούν νέοι πίνακες;

33
Καλησπέρα καταρχάς,
Έχω μια απορία: οι προσλήψεις των αναπληρωτών γίνονται με βάση την παιδαγωγική επάρκεια ή με βάση τα μόρια; ή τον συνδυασμό τους;

Ευχαριστώ!

34
Καλησπέρα!
Όπως έχω μάθει από τον ίδιο τον Πρόεδρο της ΑΣΠΑΙΤΕ, αυτό που θέλουν να κάνουν είναι να έχει το κάθε ένα μάθημα κάποια "μόρια" σύμφωνα με κάποιο διεθνές πρότυπο. Έτσι ώστε να μπορεί ο φοιτητής να το μετατρέψει σε μεταπτυχιακό με ένα επιπλέον εξάμηνο. Αυτά!

35
και τι ώρα ξεκινάνε τα μαθήματα (για Αθήνα);
Είναι η ώρα που αναγραφόταν στην προκήρυξη; στις 16:00;;;

36
Ξέρει κάποιος το πρόγραμμα στην Αθήνα για το ΕΠΠΑΙΚ;
Πέρσι είχε νομίζω 3-4 φορές την εβδομάδα.

37
Αλλαγές φέρνει η εισαγωγή της Πληροφορικής στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Όπως δήλωσαν κύκλοι του υπουργείου Παιδείας, η Πληροφορική αναμένεται να αποτελέσει το 4ο μάθημα, πέρα των μαθηματικών, φυσικής και νεοελληνικής γλώσσας, για την εισαγωγή στα οικεία τμήματα. Αυτή άλλωστε φαίνεται να είναι και η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σε περίπτωση που υιοθετηθεί η πρόταση του ΙΕΠ οι μαθητές της Γ Λυκείου που θα επιλέξουν την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Επιστημών θα έχουν τη δυνατότητα να κατευθυνθούν σε σχολές Υγείας, σχολές Θετικών Επιστημών και τμήματα Πληροφορικής ανάλογα με τα μαθήματα που θα εξεταστούν.

Επίσημες ανακοινώσεις για το μάθημα της «Πληροφορικής» αναμένονται τη Δευτέρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αλλαγές θα έχουμε και στο μάθημα της γυμναστικής καθώς από τη φετινή χρονιά, οι ώρες του στη Γ Λυκείου αυξήθηκαν από 1 σε 2 γεγονός που αναμένεται να επαναληφθεί και το επόμενο έτος.

Παράλληλα η συνάντηση του υπουργού Παιδείας με τον κ. Αβραμόπουλο για τις στρατιωτικές σχολές στο νέο σύστημα εισαγωγής φέρνει στο προσκήνιο ένα θέμα που είχε απασχολήσει στο παρελθόν την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η οποία και μελετούσε την εισαγωγή των στρατιωτικών σχολών σε ένα ξεχωριστό πεδίο ώστε να επιλέγονται από όσους επιθυμούν. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο κάποιοι από τους εισαχθέντες στις στρατιωτικές σχολές να τις εγκαταλείπουν χωρίς να καλύπτονται οι θέσεις τους από επιλαχόντες. Το θέμα αναμένεται να ξεκαθαρίσει στη συνάντηση που θα έχει ο κ. Λοβέρδος με τον κ. Αβραμόπουλο.

Πηγή: Newsbeast.gr

38
Με τον νέο νόμο δεν χρειάζεται να επικυρώσεις τα έγγραφά σου.

Σημείωση: να κρατήσεις αντίγραφα των αποδείξεων για καλό κακό.

39
Η πληροφορική στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

«Το Καστελόριζο έχει προτεραιότητα στην κάλυψη καθηγητών ειδικοτήτων» δήλωσε ατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο ακριτικό νησί ο υπουργός Παιδείας απευθυνόμενος στον περιφερειακό διευθυντή κ. Μεσσάρη, ενώ μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν ήταν και αυτό των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Θυμίζουμε ότι κενά σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων εντοπίστηκαν και στους Λειψούς όπου και είχε μεταβεί ο υπουργός Παιδείας για τον αγιασμό.

Ο κ. Λοβέρδος δέχθηκε ερωτήσεις από τους μαθητές για την Τράπεζα Θεμάτων και σημείωσε: «Φέτος τα θέματα θα δοθούν έγκαιρα. Η μόνη αλλαγή θα είναι η επανεισαγωγή της πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για τα τμήματα πληροφορικής».

Σε δήλωση του ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων υπογράμμισε: «Θα εξαντλήσουμε τα όρια για να καλύψουμε τα κενά εφόσον έχουμε διαθέσιμους. Φέτος υπάρχει στο Καστελόριζο περισσότερο προσωπικό απ' ό,τι πέρσι. Σας υπόσχομαι ότι θα κάνουμε ό,τι μπορούμε και θα έχουμε καλά αποτελέσματα όσο το δυνατόν εφικτό είναι αυτό και όσο μπορεί η πατρίδα μας».

Ο κ. Λοβέρδος ενημερώθηκε για το πρόγραμμα ανακύκλωσης που πραγματοποιείται στο Καστελόριζο με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών και με τη συμμετοχή των μαθητών και κατόπιν δήλωσε: «Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς γιατί με αυτό που κάνουν διαμορφώνουν ευσυνείδητους πολίτες. Τα παιδιά θα μεταφέρουν αυτό που μαθαίνουν στο σπίτι τους. Αυτό δηλώνει την ευαισθησία των εκπαιδευτικών. Μπράβο στους εκπαιδευτικούς».

Πηγή: Newsbeast.gr

40
ΥΛΗ
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ

Εξεταζόμενα Γνωστικά Αντικείμενα

1. Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δύο θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη θεματική ενότητα) και η εξέταση κάθε ενότητας διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις (4) ώρες.

Πρώτη θεματική ενότητα

Οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που αναφέρονται στην επόμενη ύλη:

1. Θεωρία

-Αλγορίθμων
-Υπολογισιμότητας
-Πολυπλοκότητας
-Γλωσσών
-Γραφημάτων

2. Τεχνολογία υπολογιστών

-Αρχιτεκτονική των υπολογιστών.
-Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας, Μνήμη, Περιφερειακές Μονάδες.
-Τεχνολογία πολυμέσων.
-Δίκτυα υπολογιστών (Αρχιτεκτονικές, Πρωτόκολλα, Τύποι συνδέσεων, Εφαρμογές Client-Server, Διαχείριση δικτύου).

3. Λειτουργικά συστήματα

-Λειτουργίες και χαρακτηριστικά των Λειτουργικών Συστημάτων
-Κατηγορίες Λειτουργικών Συστημάτων
-Διαχείριση CPU, μνήμης και μονάδων Ι/Ο. Χρονοδρομολόγηση διεργασιών, επικοινωνία διεργασιών, σηματοφορείς. Αδιέξοδα και αποφυγή τους.
-Σύστημα αρχείων

4. Προγραμματισμός υπολογιστών

-Ανάλυση προβλήματος.
-Σχεδίαση λύσης προβλήματος.
-Αλγοριθμική επίλυση προβλήματος.
-Δομές Δεδομένων.
-Βάσεις Δεδομένων (Έννοιες και αρχιτεκτονική συστημάτων βάσεων δεδομένων, μοντελοποίηση δεδομένων, σχεσιακό μοντέλο και σχεσιακή Άλγεβρα, εξαρτήσεις, κανονικοποίηση, SQL)
-Κωδικοποίηση σε γλώσσα προγραμματισμού (σε οποιαδήποτε από αυτές που προβλέπονται στα Προγράμματα Σπουδών).

5. Εφαρμογές λογισμικού

-Κατηγορίες.
-Γενικά χαρακτηριστικά.

6. Τεχνολογίες Διαδικτύου

-Αρχιτεκτονική Διαδικτύου - Πρωτόκολλα.
-Πρότυπα βασικών υπηρεσιών
-HTML, CGI, Java script, DHTML, PHP, XML.

Δεύτερη θεματική ενότητα

Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά:

1)τη Γενική Διδακτική Μεθοδολογία - Παιδαγωγικά Θέματα και
2)την Ειδική Διδακτική και έχει ως σκοπό την αξιολόγηση των βασικών γνώσεων των υποψηφίων για να μπορούν:

α)να επιτελούν το διδακτικό και το οργανωτικό τους έργο, σύμφωνα με:

(i) τις γενικές αρχές της διδασκαλίας και
(ii)τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις των μαθημάτων της ειδικότητάς τους.

β)να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κριτικά τη γνώση.
γ)να αντιμετωπίζουν στην πράξη προβλήματα της καθημερινής σχολικής ζωής.
δ)να βοηθούν τον μαθητή στην προσαρμογή του στο σχολείο και να συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
ε)να κατανοούν τον ρόλο του σχολικού θεσμού μέσα στην κοινωνία και την επίδραση που η τελευταία ασκεί σ' αυτόν.

Η εξεταστέα ύλη της δεύτερης θεματικής ενότητας περιλαμβάνει δύο επί μέρους θέματα για όλους τους κλάδους:

α)Γενική διδακτική μεθοδολογία και γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα που η εξεταστέα ύλη ορίζεται η ίδια για όλους τους κλάδους.
β)Ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.

Ειδικότερα:

Α.Η εξεταστέα ύλη του πρώτου θέματος αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης, με μία γενική παιδαγωγική αντίληψη, ζητημάτων αγωγής και μάθησης, καθώς και βασικά γνωστικά στοιχεία ψυχοπαιδαγωγικής (που υπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα ψυχοπαιδαγωγικά βιβλία). Ειδικότερα:

α1. Με τη Γενική διδακτική μεθοδολογία επιδιώκεται να ελεγχθεί αν οι υποψήφιοι κατέχουν βασικές γνώσεις γύρω από τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (προγραμματισμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση).

α2. Τα γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα αναφέρονται:

1) στην πρακτική αντιμετώπιση ποικίλων ζητημάτων της καθημερινής σχολικής ζωής, όπως προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς στο σχολείο, προβλήματα μετάβασης από τη μια βαθμίδα στην άλλη, προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική τάξη και το σχολικό χώρο, αμοιβές-ποινές μαθητών, κίνητρα, διαπροσωπικές σχέσεις, επικοινωνία και ψυχολογικό κλίμα στο σχολικό περιβάλλον, σχέσεις μεταξύ μαθητών- εκπαιδευτικών- γονέων, προβλήματα σχετικά με την παιδική ή την εφηβική ηλικία (ανάλογα με τη βαθμίδα), απλά μαθησιακά προβλήματα, κρούσματα νεανικής παραβατικότητας στο πλαίσιο του σχολείου, οικογενειακά ή προσωπικά προβλήματα των μαθητών, και

2) σε γενικά παιδαγωγικά θέματα που αφορούν τη σχέση σχολείου και κοινωνίας, τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο, τις επιδράσεις του σχολείου στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου, τους εξωσχολικούς παράγοντες αγωγής και τα βασικά στοιχεία της δομής και λειτουργίας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Οι υποψήφιοι καλούνται να αναπτύξουν τα ζητούμενα είτε υπό τη μορφή σύντομου δοκιμίου είτε υπό τη μορφή απαντήσεων σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών σε συγκεκριμένα διδακτικά και παιδαγωγικά προβλήματα στην τάξη ή στο σχολείο τους.

Β. Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχθεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας «επί χάρτου» εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής.

Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα των αντίστοιχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών].

Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μία διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό.


Τι λέτε; μπόλικη ύλη. Καλή προετοιμασία.
Α ναι! δεν προκηρύχθηκε αλλά να έχουμε άνεση χρόνου ας ξεκινήσουμε από τώρα καλού κακού!

41
Που μπορούμε να βρούμε έναν τουλάχιστον πρόχειρο οδηγό σπουδών για την ΑΣΠΑΙΤΕ;

42
ΑΣΠΑΙΤΕ / Αμοιβαίες Μετεγγραφές ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ 2014-2015
« στις: Αύγουστος 05, 2014, 11:34:43 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Μήπως, λέω μήπως, θέλει κάποιος να έρθει στην Αθήνα και εγώ να πάρω μετάθεση στις Σάπες;
Είμαι επιτυχών του 2013-2014.

Σελίδες: 12345 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.