Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Preschool_1990

Σελίδες: 123456
29
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 19, 2022, 10:28:57 μμ »
 Περιμένουμε την κατανομή._

30
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 19, 2022, 10:14:27 μμ »
εδώ μας νοιάζει η κατανομή και ο αριθμός διορισμών, σεβαστείτε πως τόσοι άνθρωποι έχουμε αγωνία και πολλοί είναι οριακά.


31
Που λέτε  θα φτάσει ο πινακας με 950 διορισμους? Με ειδική αγωγή και δίπλα πτυχια ..? Τα δίπλα πτυχια ξέρετε ποσα ειναι?


Εξαρτάται αν θα τρέξει πρώτα η ειδική ή όχι, ποιες περιοχές θα ανοίξουν και αν το νουμερο τελικά θα είναι 900 προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Οψόμεθα!

32
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 17, 2022, 11:01:40 μμ »
11.000 ήταν ο αρχικός αριθμός διορισμών αλλά πέσαμε στους 8.500 γιατί συμπεριλήφθηκαν κι άλλοι π.χ. πανεπιστημιακοί αστυνομικοί (λεγόμενοι και "ΠΕ 100"🤣) Πηγή: e-wall

Αγαπάμε ΠΕ100 🙃 :-* 😁αλλά όχι και να μας πάρουν θέσεις

33
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 17, 2022, 10:36:04 μμ »
ΜΠΡΑΤΗΣ : Η κατανομή των μόνιμων διορισμών δεν έχει γίνει σκόμη. Πρέπει πρώτα να εκδοθεί η Π.Υ.Σ. για τις πιστώσεις. Οι διορισμοί έχει προγραμματισθεί να ανακοινωθούν τέλος Ιουλίου .

Που το έγραψε;

34
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 17, 2022, 07:26:56 μμ »
Δεν θα αντέξω ως τότε :'(

35
Τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να ανακοινωθεί από το υπ. παιδείας. Δεν νομίζω πως πιέζει κανείς για τον κλάδο μας. Έχουν επαναπαυτει όλες με το 900+ και δεν ασχολούνται αλλά στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό...

36
Αυτό φοβάμαι και εγώ
Γυρω στο 900 έγραψε ο Patreas, ίσως αρχίζει και από 8..  , ουτε καν 900 δηλαδή  ::)

37
@preschool 1990 τι είναι αυτά που λες???? Τι ν λέμε και ευχαριστώ? Για 900 άτομα? Έχουμε απειρα οργανικά κενά. Αν είναι δυνατόν να πουμε και ευχαριστώ.

Δεν θα πουμε εμείς το ευχαριστώ, διάβασε ξανά το μήνυμα μου. Με το τελευταίο σχόλιο του Patrea δεν ξέρω κατά ποσο θα καλύψει 100% τα κενά μας. Γυρω στο 900...
Καλή επιτυχία σε όλες μας κορίτσια  :-*

38
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Ιούνιος 10, 2022, 10:30:21 μμ »
@Patrea για πε60 υπάρχει κάτι αντίστοιχο ;

39
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 09, 2022, 01:22:51 μμ »
Το 1,20 τι σημαίνει για πε60; Δεν έχουμε ιδέα απο στοίχημα  ;D

40
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 09:41:42 μμ »
my bet
all in Κίρκη

θα ξαναγράψω με την κατανομή
καλή δύναμη σε όλους
το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και ειδικότερα στην περίοδο του αναπληρωτή θέλει γερό στομάχι ... δεν είναι για όλους

Και αυτό που ζουμε τώρα δεν παλεύεται, από μήνα σε μήνα και από μέρα σε μέρα

41
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 07, 2022, 01:34:21 μμ »
12 Ιουλίου είχε βγει η κατανομή.

η κατανομή ανά ειδικότητα εννοείς συνάδελφε; ο συνολικός  αριθμός διορισμών  είχε βγει Ιούνιο ή  κάνω λάθος;

42
Πιθανό χρονοδιάγραμμα διορισμων-πινακων:Αύγουστος 2022 διορισμοί-προσωρινοι πίνακες ειδικής. Φλεβάρης-μαρτιος 2023 προκήρυξη γενικης αγωγης-Ιούλιος οριστικοι πίνακες ειδικής-Αύγουστος προσωρινοι γενικής και διορισμοί ειδική από νέους οριστικους και Γενικη από παλαιούς.

Ωραίο  ;) , ελπίζουμε όλοι να γίνει αυτό

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 717
Σύνολο: 719

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.