Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Anast77

Σελίδες: 123456
29
Ετσι ακριβώς είναι...
Δυστυχώς αυτά τα "δικαιώματα και υποχρεώσεις μας" δεν υπάρχουν κάπου λεπτομερώς καταχωρημένα - και δε μιλώ για το γενικό καθηκοντολόγιο κλπ των εκπαιδευτικών. Μιλώ συγκεκριμένα για μένα που είμαι του κλάδου ξένης γλώσσας, για τον άλλον που είναι δάσκαλος, φιλόλογος κλπ.
Έχω φάει το ίντερνετ με το κουτάλι και δεν έχω βρει πουθένα κάποιο νόμο/εγκύκλιο οτιδήποτε που να λεει αν νομιμοποιείται ο διευθυντής να στείλει π.χ. μουσικολόγο να διδάξει μαθηματικά για να συμπληρώσει ωράριο ή επειδή υπάρχει κενό.   
Αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως αυτή η έλλειψη ακριβούς προσδιορισμού των καθηκόντων μας σε επίσημη βάση εξυπηρετεί κάποιους να "αλωνίζουν" στο χώρο της εκπαίδευσης...

Συμφωνώ ότι αν σε δουν ενημερωμένο θα αποφύγουν να σε ταλαιπωρούν, το ίδιο και αν σε δουν και διατεθειμένο να "σκαλίσεις" το θέμα και να βρεις το δίκιο σου με κάθε τρόπο. Διαφορετικά, δυστυχώς ιδιαίτερα εμάς τους νέους εκπαιδευτικούς που ξεκινάμε κάπως δειλά και αρκετά φιλότιμα ως επί το πλειστον, μας βρίσκουν εύκολο στόχο εκμετάλλευσης...  :(

Ευχαριστω Lara..  ;)   

30
Σχολική ζώνη / Απ: Σχέσεις μεταξύ συναδέλφων
« στις: Απρίλιος 10, 2008, 03:51:29 μμ »
Φέτος δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα με συναδέλφους, αν και φρόντισα να έχω τυπικές σχέσεις μαζί τους - εκτός από 2-3 άτομα που νιώθω πιο κοντά μου, και όχι μόνο ηλικιακά.

Ωστόσο τη χρονιά που διορίστηκα (Κρήτη) είδαν τα μάτια μου σκηνές απείρου κάλλους και βασικά ξεκινούσαν όλα από το γεγονός ότι τα συστεγαζόμενα σχολεία στα οποία δούλευα είχαν τρομερό ανταγωνισμό σε πολλά επίπεδα και αυτό είχε περάσει στους συναδέλφους. Τα πισώπλατα μαχαιρώματα εδιναν κι επαιρναν!

31
Εδώ και κάποιους μήνες και εξαιτίας του ότι δεν συμπλήρωνα ώρες της ειδικότητας μου στο δημοτικό σχολείο που εργαζόμουν, κάποια στιγμή με κάλεσαν οι διευθυντές μου και μου ανέθεσαν να μπαίνω και να συμπληρώνω ωράριο σε μικρές τάξεις. Ως εδώ καλα. Οι τάξεις αυτές όμως δεν είχαν ξένη γλώσσα στο πρόγραμμά τους (Α' κ Β' Δημοτικου) και μου δόθηκε η εντολή να κάνω "αισθητική αγωγή, κομπιουτερ, μουσική, εν πάσει περιπτώσει ο,τι να 'ναι"
Ακολουθώντας εντολές ανωτέρων, εκανα ακριβώς αυτό. Μόνο που το να μπεις στην ταξη και ειδικα στα πολύ μικρά παιδιά, με σκοπό να κάνεις "ό,τι να 'ναι" σημαίνει κατά κανόνα χάος, φωνές, αποδιοργάνωση κλπ...
Σιγά σιγά, και με το προσχημα οτι και πάλι δεν είχα φουλ ωράριο, άρχισε μια κατασταση να μου ζητούν ΣΥΝΕΧΩΣ  να καλύπτω κενά συναδέλφων δασκάλων, ακόμα και πενταωρα σε Α' δημοτικού (!), που ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΠΙ 5 ΩΡΕΣ??  ???
(σορυ κιόλας αλλά ξένη γλώσσα εκπαιδεύτηκα να διδάσκω, όχι μαθηματικά και ιστορία... :P)
Και πάλι δέχτηκα κι εκανα ο,τι μπορούσα. Ακόμα και όταν μου τηλεφωνούσαν στις 8 το πρωί (ενώ ξεκινούσα 10) να πάω εκτάκτως και γρήγορα να καλύψω κενό κι εγώ έτρεχα σαν αλαφιασμένη να βρω άνθρωπο να αφήσω το μωρό και να τους εξυπηρετήσω... Άσχετα βέβαια που την ώρα που έφτανα τους έβρισκα και τους τρεις (διευθυντες+υποδιευθυντής) αραχτούς να πίνουν καφέ και το τμήμα χωρίς δάσκαλο να αλωνίζει... 
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι κι αποφάσισα να πάω απευθείας στον προϊσταμενο να τον παρακαλέσω μόλις βρει ώρες της ειδικότητας μου να μου τις αναθέσει και να απαλλαγώ απο τα παραπάνω. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο ανθρωπος δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά (!), είπε ότι είναι ανεπίτρεπτο, ότι θα μπορουσα να κάνω ακόμα και καταγγελία γι'αυτο το θέμα και οτι από τη στιγμή που δεν συμπληρώνω ωράριο με μαθημα της ειδικότητάς μου - χωρίς δική μου ευθύνη - τότε απλά θα έχω μειωμένο ωράριο μέχρι να βρεθούν κι άλλες ώρες.
Στο τέλος μου ζήτησε να μεταφέρω όλα αυτά στους διευθυντες μου και να ζητησω αφαίρεση των ωρών μη ειδικότητας μου.

Σήμερα το πρωί λοιπόν αναφερα τα καθεκαστα στους διευθυντές μου...
Αντιδράσεις;;
"Ο προϊσταμενος λέει ψέματα οτι δεν ήξερε για όλα αυτα" (!!)
"Δεν καταλαβες καλά που θα σου αφαιρέσουμε ώρες! Εδώ πέρα ΕΜΕΙΣ ειμαστε κυρίαρχοι, όχι ο προϊστάμενος!! Κι απο τη στιγμή μάλιστα που δεν μας ενημερωσε ο ίδιος προσωπικά, τότε το πρόγραμμά σου μένει ως έχει!"
"Και σιγά μην ασχοληθεί με αυτό το θεμά, δεν πρόκειται καν να πάρει τηλεφωνο, γύρνα στη δουλειά σου και μην περιμένεις αλλαγές!"
Και άλλα παρόμοια με τα οποία έφριξα... >:( >:(

Μπήκα στο δίλημμα να ξαναενοχλήσω τον προϊσταμενο ή όχι και τελικά το έκανα. Ειπε θα το ρυθμίσει. Αν θα το κάνει ή όχι θα δείξει - και για μένα θα λέει πολλά για την ειλικρίνειά του.

Έγραψα όλα αυτά γιατι πραγματικά μου γεννήθηκαν προβληματισμοί...
Μέχρι ποιο σημείο μπορείς να είσαι φιλότιμος και να μη μιλάς για να μην έρχεσαι σε αντιπαραθέσεις;
Πού πρέπει να τελειώνει το "ναι" και να αρχίζει το "οχι";
Ποιοί νομίζουν ότι είναι αυτοί οι άνθρωποι που στήνουν ίντριγκες και ψέματα εις βάρος μας, μόνο και μόνο επειδή έχουν τη δύναμη της εξουσίας; Πώς μπορείς εσύ ο απλός εκπαιδευτικός να τους αντιμετωπίσεις;

Σκέφτηκα αν δεν υπάρξει λύση στο πρόβλημα, να κάνω όντως καταγγελία.
Σκέφτηκα σε πρώτη φάση αύριο που έχω ώρες μη ειδικότητάς μου να μην μπω καθολου στην τάξη - αν και δεν είναι του χαρακτήρα μου τέτοιες αντιδράσεις.
Έτσι τα κατάφεραν κάποιοι, αντί αυτή τη στιγμή να ετοιμάζω ασκήσεις και σχέδια μαθήματος, να κάθομαι και να σκέφτομαι όλα αυτα... :(




32
Μεγάλο θέμα ανοίξαμε... και μεγάλη κουβέντα αυτή,"δεν τον θέλουν τον πολιτισμό στην Ελλάδα"...
Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και ενώ προσωπικά τουλάχιστον προσπαθώ ακόμα να βάλω ένα μικρό λιθαράκι στην καλλιέργεια των μαθητών μου, είμαι πολύ μα πολύ απαισιόδοξη για το μέλλον... :( :(
Να σας πω ένα παράδειγμα φρέσκο, σημερινό..
Το πρωί ημουν σε μια Στ΄, το θέμα μας ήταν οι μύθοι κι εκεί που όλο ενθουσιασμό μιλούσα με 2-3 μαθητές για μύθους ανα τον κόσμο πετάγεται στο τελείως ξεκάρφωτο ένας μαθητής και λέει: "Κυρία, είδατε χτες τι είπε ο Ψινάκης στον τάδε;;" κι αρχίζει να γελάει υστερικά όλη η τάξη!!
Λοιπόν, μπορεί και να αντέδρασα υπερβολικά, αλλά νευρίασα, δεν είχα πια καμία διάθεση να συνεχίσω την κουβέντα περί μυθολογίας... Τους έβαλα να κάνουν μια άσκηση, ενώ καθόμουν και σκεφτόμουν σε τι σημείο έχουν φτάσει τα πράγματα. Ποιοί μύθοι και ποιος πολιτισμός να τα συγκινήσει όταν τα ίδια τα παιδιά μυθοποιούν τον Ψινάκη και τον κάθε Ψινάκη;; >:( >:(


33
Συμφωνω απόλυτα με τη συναδελφο που γραφει οτι πρεπει πρωτοι εμεις να καταφερουμε να περασουμε σε γονεις και μαθητες το μηνυμα οτι τα Αγγλικα ειναι πλεον αναμεσα στα πρωτευοντα μαθηματα. Ειναι πραγματικα θέμα νοοτροπίας και ως ένα μεγάλο βαθμό είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε την κατάσταση.

Οσο για αυτά που γράφει η kathyk, ειναι γεγονος οτι πιθανοτατα σε ολες τις βαθμιδες υπάρχουν "power games" αναμεσα στους εκπαιδευτικούς, τα οποία συχνά εκφράζονται εντελώς άκομψα και με τρόπο ανεπίτρεπτο για καλλιεργημένους ανθρώπους και μάλιστα δασκάλους παιδιών.
Ίσως κι εγώ έπεσα στην παγίδα αυτή αναφερόμενη στους δασκάλους διετούς φοίτησης και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι έχω συναντήσει πολλούς από αυτούς και τους θαύμασα για την ακεραιότητα του χαρακτήρα τους και το πόσο "δίνονταν" στη δουλειά τους. Όμως γνώρισα και συναδέλφους που προσπαθούσαν παντα να το παιξουν κυρίαρχοι στο σύλλογο, υποτιμώντας ιδιαίτερα τις ειδικότητες και τη δουλεια τους.

Συμφωνω και με τη Beth. To ότι τα Αγγλικά μπαίνουν κατα κανόνα τελευταίες ώρες είναι άλλη μια ενδειξη για το πόσο στα "σοβαρά" παίρνουν στο δημοτικό ειδικά το μάθημά μας...
Και τι να πεις...   
Αυτές τις μέρες μου τυχαίνει ολες οι ΣΤ' να μου έρχονται τελευταια ωρα για μαθημα, μετά από Γλώσσα, Ιστορια, Μαθηματικά κλπ ΚΑΙ προπόνηση χαντμπολ και να είναι εντελώς ξεσηκωμένες και φυσει αδύνατον να προσέξουν στο μάθημα...  >:(

34
Οικονομικά / Δώρο Πάσχα
« στις: Απρίλιος 02, 2008, 06:07:18 μμ »
Μήπως ξέρει κανείς πότε θα μπει το δώρο του Πάσχα κι αν θα μπει σε μια ή δυο δόσεις;

35
Ας μη γελιομαστε.. Ειναι ανθρωπίνως αδύνατο να τα προλάβεις όλα και να εξασφαλίσεις οτι δε θα συμβεί κάτι, ειδικά στην εφημερία.
Εμένα μου είχε τύχει να είμαι στο μέσον της αυλής εφημερια και ένα κοριτσάκι να πέσει από τη μεγάλη εξωτερική σκάλα και να φτάσω εκεί τη στιγμή που ήδη είχε προσγειωθεί στο τελευταίο σκαλοπάτι. Με το που σηκωνω το παιδι, κάνει εμετό, ενώ εκλαιγε και κρατούσε τη μέση του. Τρελάθηκα! :o
Ηρθε κι ενας συναδελφος, το πήραμε σηκωτό στο γραφείο και ευτυχώς συνήλθε και δεν ήταν κάτι πολύ σοβαρό. Εκείνη τη μέρα ομως το πήρα απόφαση ότι δεν εχω υπερφυσικές ικανότητες να ειμαι παντού και πάντα. Ειδικά στα διαλειμματα που τρέχουν, τσακωνονται.. Εδώ στο διάδρομο του σχολείου όταν χτυπήσει το κουδουνι τρέχουν τόσο πολύ που άπειρες φορές έχουν πέσει πάνω μου. Πού να τα πιάσεις και πού να τα σταματήσεις για να μη γινει κανενα ατυχημα... ???

36
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμοί
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 11:22:05 μμ »
Τα πράγματα έχουν όπως τα λέτε... Διδάσκω πρώτη φορά ωρομίσθια σε λύκειο και βλέπω τη ζημιά που έχουν κάνει οι "εικονικοί" βάθμοι στα παιδιά ως τώρα. Η κατάσταση αυτή πρέπει ν' αλλάξει για ν' αφυπνίζονται τα παιδιά όσο γίνεται νωρίτερα.
Δε θα πάω μακριά.. Ο γιός μου είναι στη Β' γυμνασίου. Στο πρώτο τρίμηνο πήρε σχετικά αξιοπρεπείς βαθμούς χωρίς καθόλου προσπάθεια. Με τ'αυτιά μου τον άκουσα να λέει στον κολλητό του " εγώ ρε φίλε έβγαλα 17,5 χωρίς ν' ανοίγω βιβλίο" . Τώρα τον έχω πάρει μαζί μου εδώ που προσλήφθηκα ωρομίσθια και συνεχίζει το ίδιο βιολί.Το "διάβασμά" του όλο κι όλο είναι ένα άνοιγμα των βιβλίων στο πόδι και δεν ξεπερνάει σε διάρκεια τα 15'.  Ζήτησα ως χάρη από τους συναδέλφους που τον έχουν να του κατεβάσουν τους βαθμούς 1-2 μονάδες τουλάχιστον. Όσο νωρίτερα συνειδητοποιήσει ότι χρειάζεται κόπος για ν' αμειφθεί τόσο καλύτερο για τον ίδιο.

Πολύ χαιρομαι που υπάρχουν ακόμα γονείς που σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο! :)
Το διαπίστωσα με τα ίδια μου τα μάτια σήμερα που διναμε βαθμούς.
Συνεβη και αυτο. Γονιός (αληθινά) άριστου παιδιού ήρθε και έκανε παράπονα ότι θεωρεί υπερβολικό το παιδί να έχει σε όλα 10! :o
Δεν πίστευα στα αυτιά μου όταν η δασκάλα της τάξης του έλεγε να μην υποτιμά το παιδί του κι οτι το κάθε 10 της καρτέλας το αξίζει 100%.

Έχοντας βάλει αρκετούς χαμηλούς βαθμούς, σήμερα για να πω την αλήθεια ήμουν προετοιμασμένη για κόντρες με γονείς και μαθητές. Προς μεγάλη μου έκπληξη, οι περισσότεροι που ήρθαν να με βρουν ήταν γονείς πολύ καλών μαθητών, στους οποίους τι να έλεγα που δεν ξερουν..
Μου έκανε εντύπωση που δεν φάνηκε κανένας από τους γονείς παιδιών τα οποία βαθμολόγησα με 6,7,8!
Δεν μπόρεσα να το εξηγήσω.

Όπως και να έχει, είμαι αποφασισμένη να συνεχίσω την ίδια τακτική και στο επόμενο εξάμηνο.  ;)


37
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμοί
« στις: Μάρτιος 17, 2008, 03:07:37 μμ »

 καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η καλή διδασκαλία πρέπει να συνοδεύεται από εξίσου καλή αξιολόγηση του μαθητή κάθε μέρα και συγκρατημένη δίκαιη βαθμολογία στα τερτάμηνα.

 

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!! ;)

Νομίζω ότι αυτά που έγραψε ο MATH ισχύουν για όλες τις βαθμίδες.
Και σε μας στο δημοτικό το βλέπω, αν σε ένα παιδί δωσεις όλο άριστα χωρίς να το αξίζει πραγματικά, αυτό επαναπαύεται, χαλαρώνει και σταματά την προσπάθεια. Πέρα του ότι συχνά αποθρασύνεται και μέσα στην τάξη...
Βάλε του 1-2 μονάδες πιο κάτω και πιθανότατα το ίδιο παιδί να γίνει πιο συνεπές και πιο μελετηρό στο επόμενο τρίμηνο.  ;)


38
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμοί
« στις: Μάρτιος 16, 2008, 08:08:51 μμ »
Τα παιδιά στα οποία αναφέρθηκα στο πρωτο μου ποστ ήταν Ε' και Στ' δημοτικού, μια ανάσα δηλαδή από το γυμνάσιο... Συμφωνώ απόλυτα kk ότι έχοντας στο τσεπακι τόσα δεκάρια αυτά τα παιδιά έρχονται μετά σε σας με παράλογες προσδοκίες.
Εκεί είναι η μεγαλύτερη ενστασή μου όταν συζητώ με συναδέλφους που "χαρίζουν" βαθμούς.

Επίσης συμφωνώ με την Kathyk ότι οι γονείς δεν μπορούν να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι το παιδί τους μπορεί να έχει άριστα στα βασικά μαθήματα, ενώ στα δευτερεύοντα (π.χ. ξενη γλώσσα που είναι το δικό μου) να έχει χαμηλότερο του 10...
Ναι, όμως αυτό το μεταδιδουν και στο παιδί το οποίο έρχεται τελικά στο "δευτερεύον" μάθημα απροετοίμαστο και εντελώς αδιάφορο... >:(

Νομιζω ότι στο θέμα των βαθμών πρέπει να αλλάξει άρδην η δική μας τακτική κι έπειτα αυτή των γονιών. Από εμάς ξεκινά μεγάλο μέρος του προβλήματος κι ας μη θέλουμε να το παραδεχτούμε...
 

39
Αγάπη, συγκλονιστικό το περιστατικό που ανέφερες, ανατριχιασα...  :o :o

Ελλάς το μεγαλείο σου....





40
Σχολική ζώνη / Βαθμοί
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:29:22 μμ »
Σε πολλά σχολεία αυτές τις μέρες δίνονται βαθμοί.
Πώς αντιμετωπίζετε το όλο θέμα; Είστε γενικά ελαστικοί ή αυστηροί με τους βαθμούς; Πώς χειρίζεστε έναν γονιό που έρχεται φουριόζος να παραπονεθεί για χαμηλούς βαθμούς στο παιδί του;
Τι περιστατικά σας έχουν τύχει και πώς τα αντιμετωπίσατε;

Προσωπικά το θέμα με προβληματίζει πολύ - αν και βλέπω πολλούς συναδέλφους που αρνούνται να ρισκάρουν κόντρες με γονείς και μαθητές και κυριολεκτικά χαρίζουν άριστα αδιακρίτως...
Έχω μπει κάποιες φορές στη λογική τους, αλλά γενικά πιστεύω ότι επειδή ο βαθμός μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στο μαθητή, είτε θετικά είτε αρνητικά, δεν είναι σωστό ούτε να "χαριζεται" ούτε να χρησιμοποιείται ως μέσο εκδίκησης (το έχω ακουσει κι αυτο..), ούτε να μπαίνει επιπόλαια.

Στο σχολείο που είμαι φέτος τοποθετήθηκα στις αρχές του β' τριμήνου. Μόλις πριν λίγες μέρες πηρα λοιπόν στα χέρια μου τη βαθμολογία της συναδέλφου που είχε τα τμήματα μου στο α'τρίμηνο και ... έπεσα από τα σύννεφα! Υπήρχαν τμήματα που ΟΛΟΙ είχαν 10! Αναμεσά τους και μαθητές που στα τεστ μου έγραψαν 7, ακόμα και λευκή κόλλα! :o
Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό η συγκεκριμένη συνάδελφος έδωσε άριστα σχεδόν σε όλους, το θέμα είναι ότι βρέθηκα σε δίλημμα και τελικώς αποφάσισα να βαθμολογήσω όπως πίστευα εγώ σωστό, συχνά χαμηλώνοντας 1-2 μονάδες τους βαθμούς.
Δε σας κρύβω ότι έχω αγχος για τη στιγμή που θα έρθουν κάποιοι γονείς λέγοντας "Γιατί η κυρία ταδε τους είχε άριστα κι εσεις 8;;", αλλά επειδή πιστεύω ότι έπραξα όπως έπρεπε, θα τους αντιμετωπίσω ψύχραιμα... Ελπίζω δηλαδή... :-\
     

41
Όσο για το θέμα του τεστ που αναφερει η Kittoulini, κι εγώ συχνά το έχω εφαρμόσει ως μια πολύ καλή κίνηση για να εξασφαλίσεις μια ώρα ηρεμίας στην τάξη, ενώ κρατάς και το τμήμα σε εγρήγορση - κατά κάποιο τρόπο.
Κάπου βέβαια είχα διαβάσει οτι είναι κάπως αντιπαιδαγωγικό να τιμωρείς με διαγώνισμα ή επιπλέον εργασίες κλπ γιατι "ο μαθητής θα συνδέσει τη μελέτη και το μάθημα με κάτι αρνητικό", αλλά πιστευώ οτι αν δε γίνεται κατάχρηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα και με mavoglou, πρέπει να κινούμαστε με αυτοπεποιθηση και με πίστη σε ό,τι αποφασίζουμε και εφαρμόζουμε στην τάξη, αλλιώς πολύ πιθανό να το μυριστούν οι μαθητές και να γυρίσει το θέμα εναντίον μας...
 

42
Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείται ασήμαντο το να τρώνε στην τάξη, να πετάει πράγματα ο ένας στον άλλο και να μας ειρωνεύονται. Και το χειρότερο είναι πως μας έχουν πάρει χαμπάρι και τα παιδιά.

Ακριβως!
Μερικές φορές έχω την αίσθηση οτι γενικώς το έχουμε χάσει το παιχνίδι.... :-[

Όταν βέβαια ο ίδιος ο γονιός δεν υπολογίζει και δε σεβεται τον καθηγητή ή το δάσκαλο του παιδιού του και ενίοτε τον βλέπει και σαν "υπάλληλο" του... τότε δεν είναι απορίας άξιο το τι σύμβαινει μεσα στην τάξη...

Χτες την ωρα του μαθήματος μου σε μια Γ', ένα κοριτσάκι θρυμμάτισε μια γομα και μου πέταξε κατάμουτρα αυτά που είχε μαζέψει στο χέρι της... Προς στιγμήν τα έχασα. Δεν είχα υψώσει ποτέ φωνή σε αυτό το τμήμα και πάντα κοιταζα να βοηθήσω αυτά τα παιδιά όσο μπορούσα, γιατί να γίνεται κάτι τέτοιο αναρωτηθηκα...
Συγκρατησα το θυμό μου, κοίταξα το παιδί ίσια στα μάτια και ήρεμα το ρώτησα "Γιατι το έκανες αυτο;"
ξανα και ξανα. Στο τέλος με κατεβασμενο κεφαλι μου λεει "ετσι, για να σπάσουμε πλάκα.."  :o
Μαθαίνω μετά από τη δασκάλα του τμήματος οτι αυτη η μαθήτρια δημιούργει διάφορα προβλήματα στην τάξη κι έχει ενημερώσει και τη μητέρα, η οποία κατά την τελευταία της επίσκεψη στο σχολείο "επιτέθηκε" στη δασκάλα λέγοντας οτι είναι δικό της το φταίξιμο κι ότι το παιδί της είναι σωστό σε όλα του...
Άντε βρες ακρη...

Θέλω να πω ότι - είναι μεν κλισε - αλλά τελικά στην οικογένεια του παιδιού κρύβονται οι απαντήσεις και το κλειδί της υπόθεσης.

Από βδομαδα εμείς δινουμε βαθμούς και είμαι πολύ περιεργη να δω τι γονείς θα αντιμετωπίσω, δεδομένου μάλιστα οτι σε αυτό το τρίμηνο δεν υπέκυψα σε πιέσεις και βαθμόλογησα συμφωνα με την κρίση μου και όχι "ολα 10"..


Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160964
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 457
Σύνολο: 485

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.