Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - missathens

Σελίδες: 123456
29
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2018
« στις: Νοέμβριος 16, 2017, 07:40:24 μμ »
Συνάδελφοι, εδώ και πολλή ώρα δε μου ανοίγει το σύστημα. Συμβαίνει και σε κάποιον άλλο το ίδιο; :-\

30
Επειδή όλοι οι διοριστέοι φιλόλογοι του 2008 διορίστηκαν στην ώρα τους. Το ότι υπάρχουν κενά δεν έχει σχέση με τη συγκεκριμένη διαδικασία. Οι διορισμοί που γίνονται τα τελευταία χρόνια είναι "χρεωστούμενοι". Καθώς δεν έχουν προκηρυχθεί νέοι διορισμοί παρά τα κενά...

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 05:38:41 μμ »
Βοήθημα για το σχολικό βιβλίο δε νομίζω ότι είναι απαραίτητο. Συνήθως επαναλαμβάνουν όλο το μάθημα... Είχα πάρει κι εγώ απλά για να υπάρχει, δεν το χρησιμοποιήσα σχεδόν καθόλου. Καλύτερα να συμβουλεύεσαι το βιβλίο του καθηγητή. Και το σχεδιάγραμμα καλύτερα να το ετοιμάζεις μόνη σου.

Ερώτηση... :o ::)Στην ύλη της Ιστορίας Γενικής παιδείας θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:Στο Α κεφάλαιο παιδιά η ενότητα 7,8 που δεν αναγράφεται είναι εντός ύλης;Έλεος γιατί δεν το γράφει;Ούτε στα εκτός,ούτε στα εντός.

Δεν είναι στην ύλη οι ενότητες αυτές. Φαίνεται ξεκάθαρα.

missathens, ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση. Οι ορισμοί στο τέλος, όμως, δεν προσφέρονται για να εξεταστούν οι μαθητές ενδοσχολικά; Το λέω, γιατί είναι σύντομοι. Και όσο για τους ορισμούς, μήπως πρέπει να τους βγάζω μόνη μου και να τους δίνω στους μαθητές;

Προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ ιδιαίτερα με τους ορισμούς στο τέλος. Απλά παραπέμπαμε εκεί για διευκρινίσεις των όρων. Ειδικά για τις ενδοσχολικές, καλύτερα να επιμένουμε στα πιο βασικά σημεία. Και για τους ορισμούς που αναφέρεις - μάλλον εννοείς την άσκηση με τους ιστορικούς όρους - η απάντηση πάντα βρίσκεται μέσα στην ιστορική αφήγηση. Μπορεί να είναι μια σειρά, αλλά και μία ολόκληρη παράγραφος.

32
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 10:22:37 μμ »
Υπεραγαπώ τη νεότερη ιστορία, γι΄ αυτό και κάνω την Ιστορία Γενικής πολλά χρόνια στο σχολείο. Πάντα υπήρχαν 1-2 μαθητές που έδιναν εξετάσεις, κυρίως επειδή δεν ήθελαν καθόλου τα μαθηματικά. Πέρυσι ήταν αρκετοί λόγω της αλλαγής του συστήματος, οι μισοί το έδιναν σοβαρά ως 4ο μάθημα, οπότε το μάθημα είχε για όλο το τμήμα ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα. Εγώ όσους το επιλέγουν τους εξετάζω κανονικά σε κάθε ενότητα και δίνω πηγές για το σπίτι συστηματικά. Όταν τελειώνει το κάθε κεφάλαιο, βάζω επαναληπτικό διαγώνισμα, με μία πηγή. Τους δίνω τη δυνατότητα να επιλέξουν ημερομηνία και τους βάζω σε άλλη αίθουσα να γράψουν μόνοι τους. Η ύλη σε κανονικές συνθήκες βγαίνει αρχές-μέσα Μαρτίου, πέρυσι θυμάμαι ότι ήταν πριν την Καθαρά Δευτέρα, δηλαδή πριν τις 14/3. Από τότε ξεκίνησα επαναλήψεις. Επίσης, αποφάσισε ο καθένας πότε θα γράψει το διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης σε ένα κανονικό 3ωρο. Οι ορισμοί στο τέλος δεν πέφτουν σε εξετάσεις. Τα θέματα είναι βατά πάντα ως τώρα. Το πρόβλημα είναι το βιβλίο που είναι υπερβολικά πυκνογραμμένο και δύσκολο για διάβασμα. Ο διαβασμένος μπορεί να γράψει πολύ καλά. Για αυτό χρειάζεται εξάσκηση στις πηγές, όπως και στην ιστορία κατεύθυνσης.

33
Σχολική ζώνη / Απ: "Μαργαριτάρια" & έξυπνες ατάκες μαθητών
« στις: Ιανουάριος 06, 2016, 04:17:45 μμ »
Διαγώνισμα Έκθεσης Γ΄ λυκείου: Βρείτε τους τρόπους πειθούς -> "επίκληση στη λογική και στη συμπάθεια"... :o

34
Σχολικές Εορτές / Απ: Γιορτή Τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 09, 2015, 09:53:51 μμ »
Υπάρχουν πολλές και εξαιρετικές ταινίες, κυρίως ξένες, γαλλικές, ισπανικές, κινέζικες... Τέλος πάντων. Εγώ πιστεύω ότι, όπως είπα και πιο πάνω, ειδικά οι μαθητές τους λυκείου θέλουν κάτι παραπάνω από με μια ομιλία και ένα βίντεο για τους 3 Ιεράρχες, συμφωνώ, χρειάζεται ένας προβληματισμός διαχρονικά και σύνδεση με το σήμερα, χωρίς αναφορά σε κόμματα βέβαια και πολιτική. Οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη.

35
Σχολικές Εορτές / Απ: Γιορτή Τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 09, 2015, 09:25:52 μμ »
Πιστεύετε ότι πέρα από τα σχετικά με τους 3 Ιεράρχες, αν βάζαμε για παράδειγμα μία ταινία με θέμα το σχολείο και τη μάθηση θα ήταν εκτός θέματος; Γενικότερα δεν πρέπει να περαστεί ένα μήνυμα για το ρόλο της παιδείας και το πώς αυτή λειτουργεί σήμερα; Και ειδικά όταν μιλάμε για μαθητές λυκείου για τους οποίους ίσως μία απλή ομιλία δεν αρκεί.
Υ.Γ. Όταν μιλάω για μουσική, δεν εννοώ βέβαια ύμνους και κοντάκια.

36
Σχολικές Εορτές / Απ: Γιορτή Τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 09, 2015, 09:18:36 μμ »
Από φέτος, λοιπόν, η ημέρα αυτή είναι αφιερωμένη σε εορταστικές εκδηλώσεις... Έχουμε αναλάβει με τη θεολόγο την οργάνωση και προβληματιστήκαμε. Να προτείνουμε ιδέες για τη γιορτή; Η οποία τι ύφος λέτε ότι θα έπρεπε να έχει; Σοβαρό; Ανάγνωση πατερικών κειμένων και σχετικά βίντεο; Ή ίσως και αποσπάσματα από λογοτεχνικά κείμενα με θέμα την παιδεία και το σχολείο; Τραγούδια ίσως; Κάποια ταινία σχετική; Έχουμε σκεφτεί αρκετά πράγματα, αλλά επειδή πρώτη φορά γίνεται γιορτή για αυτή τη μέρα, δεν ξέρουμε ακριβώς το πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει να κινηθούμε...

37
Μέχρι να κλείσουμε για τις γιορτές θα τελειώσω το "Όνειρο".

38
Όλοι μας, άλλος λίγο και άλλος περισσότερο, έχουμε διάφορες και διαφορετικές μεταξύ τους εμπειρίες. Όμως, πρέπει να κρίνουμε αντικειμενικά και χωρίς εμπάθεια. Και κυρίως δεν πρέπει να γενικεύουμε και να βάζουμε όλους τους ανθρώπους (καθηγητές, μαθητές…) στο ίδιο «τσουβάλι». Προφανώς είσαι πολύ μικρή ακόμη και σκέφτεσαι με τη μαθητική νοοτροπία, όπως φαίνεται από το ύφος της γραφής σου, και προφανώς δεν έχεις ασχοληθεί με τη διδασκαλία. Καλοπροαίρετα το λέω και για το καλό σου, προσπάθησε να απαλλαχθείς από τις ιδέες αυτές, γιατί με τον τρόπο αυτό συμμετέχεις χωρίς να το καταλαβαίνεις στο σύστημα το οποίο εσύ η ίδια κατηγορείς με τόσο πάθος. Καλά Χριστούγεννα!

Υ.Γ.  Ναι, το συγκεκριμένο βιβλίο του καθηγητή στη Λογοτεχνία είναι ο οδηγός για όλους μας, γιατί είναι συλλογή αποσπασμάτων από τις καλύτερες μελέτες που έχουν γίνει για το κάθε κείμενο. Και τα βοηθήματα αυτό ακριβώς κάνουν, το αντιγράφουν και πωλούν ουσιαστικά ξένη δουλειά...

39
Matina7, Συγχαρητήρια για τις απόψεις σου. Τις οποίες ίσως περνάς και στους μαθητές σου για να αδιαφορούν για το σχολείο τους. Και για χάρη των οποίων θα πρέπει να εύχεσαι να μη διοριστείς ποτέ για να μη γίνεις ίδια με τους διορισμένους άχρηστους καθηγητές. Και ευτυχώς για σένα το πιο πιθανό είναι να μη γίνεις έτσι, επειδή διορισμοί πλέον δεν υπάρχουν.
Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς τέτοια άσχετα σχόλια γράφτηκαν στο θέμα: "Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης"! Ας επανέλθουμε καλύτερα στους προβληματισμούς μας και τις απορίες μας για το καταπληκτικό αυτό μάθημα, κι ας αφήσουμε τις εμπάθειες και τα λοιπά...

40
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2012, 10:23:39 μμ »
Στην περιοχή μου πάντως, την περσινή χρονιά 2 αναπληρωτές έκαναν αμοιβαία αλλαγή: από την Α΄ στη Β΄ και από τη Β΄ στην Α΄. Μέσα στον ίδιο νομό βέβαια ήταν σχετικά ανώδυνο...

41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 08, 2012, 06:07:15 μμ »
Με βάση το νέο Προεδρικό Διάταγμα για την Αξιολόγηση στο Λύκειο η μοριοδότηση αλλάζει και στην Έκθεση της Γ΄ λυκείου: 25 περίληψη, 25 ασκήσεις, 50 έκθεση. Είναι δυνατόν 10 μέρες πριν τις εξετάσεις να γίνεται αυτό; Στο σχολείο μου δημιουργήθηκε αναστάτωση. Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω;

42
Τα εκφραστικά μέσα είναι μια γενική κατηγορία με πολλές υποκατηγορίες. Τα σχήματα λόγου είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο: "παιχνίδια" με τις λέξεις π.χ. παρομοίωση, μεταφορά, επαναφορά, κλιμακωτό σχήμα, πρωθύστερο σχήμα, υπαλλαγή κ.τ.λ. Είναι δηλαδή μια υποκατηγορία. Εκφραστικό μέσο είναι π.χ. μία οπτική εικόνα, η οποία όμως δεν είναι σχήμα λόγου. Εκφραστικό μέσο μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και η περιγραφή, η λυρική γλώσσα ή η στιχομυθία για παράδειγμα, από τη στιγμή που με τον τρόπο αυτό ο συγγραφέας θέλει να εκφράσει κάτι... - Ο δραματικός ενεστώτας δεν είναι σίγουρα σχήμα λόγου. Η αντίφαση, αν δεν είναι λεκτική αντίθεση ή τέλος πάντων δε στηρίζεται τόσο στο λόγο, αλλά είναι π.χ. αντίθεση εικόνων ή αντίθεση σε βασικά μοτίβα ή θέματα ενός κειμένου, τότε θεωρείται βασικά εκφραστικό μέσο.
Ελπίζω να βοήθησα...

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 756
Σύνολο: 769

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.