Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Asars

Σελίδες: 1234
29
Παιδιά δεν ξέρω αν οι ΟΑΕΔίτες είναι νόμος πάντως είναι πολύ άδικο για όλους τους υπόλοιπους και σε αυτή την περιβόητη δημόσια διαβούλευση πρέπει να το τονίσετε πολλές ώστε ακόμη και αν δεν καταφέρετε κάτι που απ ότι έχω καταλαβει είναι δύσκολο, τουλάχιστον να γίνει κατανοητό ότι δεν είστε ανόητοι που τα καταπίνετε αμάσητα.

30
βρε παιδιά παω να σκάσω....φετος συμπληρωνω ισα ισα το 24μηνο και ειμαι φιλολογος. Αν δεν μας παρει όλους, που δεν υπάρχει κάποια σαφή αναφορα στη ρύθμιση του 24μηνου, τι θα γινει? Το 2011 θα πρέπει να ξαναδώσουμε ασεπ κι ας έχουμε 2-3 επιτυχίες ασεπ.....
είναι άδικο και κρίμα να διοριστουν φετος ολοι οι οαεδιτες που μπηκαν σαν σφηνα στους πίνακες μας κι εμείς με ασεπ να πεταχτούμε έξω....
αμαν, πια θα μας τρελάνουν? Με τι διαθεση θα παω τη Δευτέρα στο σχολείο ???
Lara φαντάζομαι ότι και να μην ισχύσει το 24μηνο που το θεωρώ μαλλον απίθανο τουλάχιστον για του χρόνου, νομιζω οτι καλύπτεται απο το 40%. Βέβαια δεν ξερω αυτό πως καθορίζεται για τον κάθε κλάδο, γιατί οι βασεις διορισμού κτλ ποικίλουν. Πάντως εκφέροντας και μία γνώμη για όλο αυτό το πανηγυράκι πάνω στα κεφάλια μας νομίζω πως είτε θιγόμαστε είτε όχι οφείλουμε να δηλώσουμε την αντίθεσή μας σε κάθε ακύρωση καθαρής προυπηρεσίας η οποία αποκτήθηκε μετά από συμμετοχές σε ΑΣΕΠ. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός στην ουσία δεν αξιολογεί τον καλό εκπαιδευτικό αλλά το καλό παπαγάλο, τον τυχερό, κ.λ.π. Ακούω τις αντίθετες απόψεις αλλά δεν τις δέχομαι και έχω συγκεκριμένους λόγους και επιχειρήματα. Είμαι νηπιάγωγός, και υπάρχουν συνάδελφοι δικοί μου οι οποίες (οι περισσοτερες είμαστε γυναίκες) στην τάξη πετάνε, έχουν όχι στείρα μόρφωση άλλα ουσιαστική σε ποίηση σε λογοτεχνία, σε ψυχολογία που τόσο σημαντική ειναι στην εκπαίδευση, αλλα δεν μπορούν να τα γράψουν. Η ειδική διδακτική σε όλους τους κλάδους βαθμολογείται υποκειμενικά και ποτέ το ΑΣΕΠ δε δίνει απαντήσεις. Από την άλλη επειδή δεν πρόκειται να καταργηθεί, ας μη γίνει η αγχόνη για΄τους εκπαιδευτικούς στο μέλλον. Χωρίς να έχω στο μυαλό μου ιδιαίτερες προτάσεις νομίζω ότι πέρα από τα άτομα που μπήκαν στους πίνακες της δευτεροβάθμιας χωρίς ΑΣΕΠ πράγμα το οποίο είναι άδικο από τη στιγμή που υπάρχει ο διαγωνισμός, και θα έπρεπε τουλαχιστον μία φορά να αξιολογηθούν, το υπάρχον σύστημα δεν είναι και τόσο κακό δείχνει να κρατάει μία ισορροπία. Και ένα τελευταίο σχόλιο που ήταν πάντα η απορία μου. Ολοι όσοι σκίζετε τα ρούχα σας (συγνώμη για την εκφραση) υπέρ του ΑΣΕΠ ως του μόνου τρόπου διορισμού στη εκπαίδευση, σκεφτήκατε ποτέ ότι την ημέρα που θα πρέπει να πάτε να γράψετε το 90 που θα σας στείλει στις τάξεις, μπορεί πολύ απλά να ξυπνήσετε με σαράντα πυρετό η να έχετε κάποιο πρόβλημα που να φέρνει τα πάνω κάτω; Μπορεί να συμβεί στον καθένα μας, είναι ο παράγοντας του απρόβλεπτου. Δεν θα ήταν καλό εκείνη τη μέρα να ξέρετε ότι με αυτή την ατυχία δεν πάνε όλα χαμένα αλλά υπαρχει κάτι από πίσω; Δεν ξέρω αν έγινα σαφής, αλλά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και γίνονται δυσκολότεροι μόνο προς όφελός μας μπορεί να είμαι να σκεφτόμαστε και να πράττουμε με το εμείς και όχι με το εγώ, όπου είναι δυνατό.

31
Καλημέρα. npanag ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αν δε σου κάνει κόπο διευκρίνησέ μου και το εξής, αν υποτεθεί πως διορίζονται 200 άτομα με 40% οι ειδικές ανάγκες είναι μέσα σε αυτά; Ευχαριστώ πολύ πολύ...
Νομίζω ότι το 40% δεν κοιτάει ειδικές ή μη κατηγορίες. Κοιτάει μόνο σύνολο μορίων πραγματικής προϋπηρεσίας κι αν δεν κάνω λάθος δεν προαπαιτεί επιτυχία στον ΑΣΕΠ (τώρα πια βέβαια η συντριπτική πλειοψηφία έχει και επιτυχία στον ΑΣΕΠ). Από 24 μόρια και πάνω + 1 επιτυχία ΑΣΕΠ ανήκει στο 24μηνο. Από 24 μόρια και κάτω έως τον προκηρυγμένο αριθμό ατόμων ανήκει στο 40%.
Αρα ναι, λογικά οι ειδικές κατηγορίες όταν συμπληρώσουν τον απαραίτητο αριθμό μορίων είναι κι αυτές μέσα στο 40%.

Και πάλι σε ευχαριστώ. Είχες επιβεβαιωθεί από τους διορισμούς πριν προλάβεις να μου απαντήσεις. Να σαι καλά.

32
Καλημέρα. npanag ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αν δε σου κάνει κόπο διευκρίνησέ μου και το εξής, αν υποτεθεί πως διορίζονται 200 άτομα με 40% οι ειδικές ανάγκες είναι μέσα σε αυτά; Ευχαριστώ πολύ πολύ...

33
   

<<Καλησπέρα. Για ΠΕ60 ο αιρετός που πριν λίγο καιρό είχε ενημερώσει σχετικά με τους διορισμούς είχε αναφερθεί σε 50 διορισμούς πολυτέκνων. Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς γίνεται με αυτούς τους διορισμούς; Οι ΠΕ60 πολύτεκνοι σύμφωνα με τον δημοσιευμένο πίνακα είναι  μόλις δεκαεφτά, τι γίνεται με τίς υπόλοιπες θέσεις; Στους 50 περίλαμβάνονται και τα ειδικών αναγκών άτομα η και αυτά είναι ξεχωριστά; Εν τέλει αυτοί οι διορισμοί με ποιον τρόπο επηρεάζουν τον ενιαίο πίνακα διορισμών; Είναι μέσα στο 40% η εκτός αυτού; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον γνωρίζει και απαντήσει.>>

Καλασπέρα. Συγνώμη για τη επανάληψη του ερωτήματός μου το έχω θέσει και στους μόνιμους αλλά δεν πήρα κάποια απάντηση και είναι κάτι το οποίο δεν γνωρίζω και θα ήθελα να μάθω. Αν λοιπόν κάποιος γνωρίζει θα  τον ευχαριστούσα ιδιαίτερα.
Και μία συμβουλή προς τις/τους καινούριους κυρίως συναδέλφους που ίσως δεν το γνωρίζουν. Οταν με το καλό σας καλέσουν για αναπλήρωση, μην αφήσετε ούτε μία ώρα να πάει χαμένη. Ανάληψη υπηρεσίας την πρώτη μέρα της τριήμερης συνήθως προθεσμίας. Οταν κλήθηκα την πρώτη φορά αναπληρώτρια  λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων παρουσιάστηκα  τη δευτερη μέρα, δεν το γνώριζα και όταν στην επαρχία γνώρισα άτομα που μου έλεγαν ότι από αυτη τη μέρα χάνονται διορισμόι  μου είχε φανεί υπερβολικό.  Φέτος κατα 90% χάνω το διορισμό μου γι αυτό το λόγο και επειδή με έχει πειράξει πολύ, το αναφέρω για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν. Ανάληψη υπηρεσίας την πρώτη μέρα και αν είναι αδύνατο, τηλέφωνο στην αντιστοιχη πρωτοβάθμια για να δηλώσετε ότι αποδέχεστε το διορισμό και να ρυθμίσετε όπως μπορείτε το θέμα. Καλη επιτυχια σε όλους.

34
Καλησπέρα. Για ΠΕ60 ο αιρετός που πριν λίγο καιρό είχε ενημερώσει σχετικά με τους διορισμούς είχε αναφερθεί σε 50 διορισμούς πολυτέκνων. Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς γίνεται με αυτούς τους διορισμούς; Οι ΠΕ60 πολύτεκνοι σύμφωνα με τον δημοσιευμένο πίνακα είναι  μόλις δεκαεφτά, τι γίνεται με τίς υπόλοιπες θέσεις; Στους 50 περίλαμβάνονται και τα ειδικών αναγκών άτομα η και αυτά είναι ξεχωριστά; Εν τέλει αυτοί οι διορισμοί με ποιον τρόπο επηρεάζουν τον ενιαίο πίνακα διορισμών; Είναι μέσα στο 40% η εκτός αυτού; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον γνωρίζει και απαντήσει.

35
Καλησπέρα. Eyi ποτέ δεν αφαιρείς έτσι απλά τα άτομα που θα διοριστούν για να βρεις την καινούρια σου θέση στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Το πιο σωστό αλλά και  χρονοβόρο, είναι να αφαιρείς ένα-ένα τα άτομα που διορίζονται και ο λόγος είναι ότι η θέση σου επηρεάζεται μόνο από τα άτομα που διορίζονται πάνω από εσένα και αυτό δεν συμβαίνει με όλα τα άτομα. Για να καταλάβεις τι εννοώ σου δίνω το εξής παράδειγμα τρίτεκνη με π.χ 18,6 μόρια καθαρής προυπηρεσίας που ενδεχομένως να αποκτήθηκε με μία μόνο συμμετοχη σε ΑΣΕΠ αφου φεύγει αναπληρώτρια με το 20% και δε χρειάζεται απο ένα σημέιο και μετά να δίνει ξανά και ξανά ΑΣΕΠ ή καμιά φορά δεν έχει δώσει ποτέ, διορίζετα απο τα πραγματικά της μόρια, τα συνολικά της όμως μόρια δηλαδή ΑΣΕΠ και προυπηρεσίας μπορεί να την τοποθετούν πιο χαμηλά από εσένα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Συμπερασματικά η συγκεκριμένη συνάδελφος διορίζεται μεν χωρίς εσύ να κερδίζεις κάτι. Ελπίζω να έγινα πάνω κάτω κατανόητη για το πως λειτουργεί το σύστημα και αν κάπου έχω λάθος ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο. Και για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις ενός πραγματικά εκνευρισμένου πλήθους -με πρώτο τον εαυτό μου που μάλλον χάνω απο μια βλακεία που δε μπορούσα να φανταστώ ότι συμβαινει το διορισμό μου φέτος- να τονίσω ότι το παράδειγμα για την τρίτεκνη ήταν ενδεικτικό και σε καμμια περίπτωση δεικτικό.

36
Nόμιζα πως ο αιρετός δεν ανέφερε 24μηνο ΠΕ60 όμως ξανακοιτώντας νομίζω οτι το αναφέρει ως 30μηνο.

37
Πρέπει να έκανα λάθος. :-\

38
Καλημέρα σε ολους και όλες.  Για αρχή συγχαρητήρια σε όσες διορίστηκαν και καλή τύχη σε όσες δεν τα κατάφεραν. Κορίτσια σας παρακολουθώ πολύ καιρό από τότε που δώσαμε και πραγματικά διακρίνω ένα άγχος το οποίο δεν θα πω πως δεν έχω αιστανθεί ή ότι δεν έχετε δίκιο,αλλά το οποίο τώρα πια πρέπει να αποβάλλετε και να προσπαθήσετε να χαρείτε το καλοκαίρι σας είτε πετύχατε είτε αποτύχατε. Ο σκοπός που απαντω στο συγκεκριμένο θέμα είναι γιατί ως πάρα πολύ παλιά στον θεσμό που λέγεται ΑΣΕΠ, (έχω πτυχίο 1996, πρόλαβα και την επετηρίδα και δίνω συνέχεια από το 1998 εχω τρεις δικαιολογημένες αποτυχίες στους τρεις πρώτους και τρεις επιτυχίες στους τρείς επόμενους οι οποίες και με οδήγησαν στην αναπλήρωση) νομίζω ότι μπορώ να καταθέσω μία αρκετά σαφή(σε μεγάλο βαθμό προσωπική βέβαια) γνωμη γι αυτό τον διαγωνισμό. Τα πρώτα χρόνια τα ερωτήματα στη ειδική διδακτική ήταν πολη σαφή και πραγματικά βγαίνοντας απο το εξεταστικό μπορουσες περιπου να ξέρεις τι είχες καταφέρει. Bέβαια προσωπικά θεωρώ οτι καθοριστικό ρόλο σε αυτό επαιζε η δομή και το περιεχόμενο του παλιού αναλυτικόυ το οποίο νομίζω ότι ήταν πολύ πιο σαφές και αν το θέλετε πιο εύκολο.Ας μη γελιόμαστε όλο αυτό το στόρι της διαθεματικότητας με τα ανοιχτά προγράμματα την αυτενέργεια την πρωτοβουλία κτλ. κτλ. δεν βρίσκεται μόνο στα βιβλία που διαβάζουμε για να δώσουμε αλλά μεταφέρεται και στην λογική του διαγωνισμού.( Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω διδαχτεί διαθεματικότητα ό,τι γνωρίζω είναι απο φροντιστήριο για να δώσω, απο ΠΕΚ, σεμιναρια και πολύ προσωπικό διάβασμα για να μεταφέρω μία καθαρά θεωρήτικη γνώση -αφού δεν έκανα ποτέ διδασκαλίες μέσω του πανεπιστημίο- μέσα στην σχολική τάξη και αυτό να το κάνω τουλάχιστον χωρίς ενοχή οτι το κάνω λάθος. Ειμαι σίγουρη ότι για εσάς που τώρα βγαίνετε από το πανεπιστήμιο τα πράγματα είναι πολύ πιο ξεκάθαρα) Τι εννοώ: Είτε μας αρέσει αυτό είτε όχι, στους τελευταίους ΑΣΕΠ όλα μπορούν να είναι σωστά και την 'ιδια στιγμή όλα να είναι λάθος. Τα ερωτήματα χαρακτηρίζονται από ασάφεια και μην ξεγελιέστε πως δεν υπάρχουν καλά κρυμμενες παγίδες. Απλά είναι καλα κρυμμένες. Και βέβαια η μεγαλύτερη παγίδα από όλες είναι ακριβώς η ίδια η ευελιξία των προγραμμάτων η οποία φυσικα έρχεται σε αντίθεση με το γεγονός πως είναι αδύνατο να μην υπάρχει ένας <<τυφλοσούρτης>> για τους διορθωτές οι οποίοι βέβαια ας μη κρυβόμαστε έχουν ΚΑΙ το στοιχείο της υποκειμενικότητας . .Διαβάζοντας με πολύ προσοχή τον τρόπο με τον οποίο δομησατε και γράψατε  τις δραστηριότητες σας πραγμάτικα υπηρξαν στιγμές που εμενα άφωνη απο το υψηλότατο επίπεδο που αυτές είχαν γι αυτό και καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας, αυτό όμως επιβεβαιώνει αύτο που σας λέω  πως όλα είναι σωστά και όλα είναι λάθος, πως όλα χωρούν και τα project και οι θεματικές προσεγγισεις και οι σκέτες ξερές δραστηριότητες και  οι θεωρητικοί αλλά και να μήν τους αναφέρεις τελικά δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο (εξ ιδίων κρίνω τα αλλότρια), και όλα παίζονται τελικά στο συνδιασμό ΤΥΧΗ-ΔΙΟΡΘΩΤΗΣ.
Επειδή αναφέρθηκα παραπάνω και στην παγίδα της διαθεματικότητας και των νέων προγραμμάτων και κατέληξα στο ΤΥΧΗ-ΔΙΟΡΘΩΤΗΣ, να σημειώσω για να μην παρεξηγηθώ ότι ο αδιάβαστος που τελεί εν αγνοία δεν θα καταφέρει απολύτως τίποτα. Χρειάζεται διάβασμα αλλά μαζί και τύχη και η καλή στιγμή που λέμε.
Και επειδή όλα αυτά ίσως να σας φαίνονται και λίγο μπερδεμένα και ανόητα, να σας πώ εν κατακλείδι τα εξής: όλες εσείς οι πολύ μικρές σε ηλικία κοπέλες που έχετε πραγμάτικα την ευκαιρια να εργαστείτε κάτω από ανθρώπινες συνθήκες και με ανθρώπινους μισθούς είστε πάαρα πολύ τυχερεςκαι είμαι σίγουρη πως το γνωρίζετε και θα το καταλάβετε ακομα περισσότερο στο μέλλον. Μην σας πτοεί η πρώτη ή η δεύτερη αποτυχία. Ο ΑΣΕΠ χρειάζεται να μπεις και λίγο στη φιλοσοφία του που ένα μικρό κομματι σας περιέγραψα παραπάνω. Μην απογοητεύεστε. Αργά η γρήγορα όλες θα τα καταφέρετε γιατί το θέλετε πολυ και το έχετε βάλει στόχο.
 Υ.Γ Το πιο αστείο απ' όλα είναι ότι μέσα στην τάξη με ΟΛΑ αυτά τα τρελά  παλαβά αλλά και υπέροχα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά θα σκεφτείτε πάρα πολλές φορές που βρίσκεται τελικά ο ΑΣΕΠ και η τρέλλα του στη δική μας καθημερινή πραγματικότητα.

39
Καλησπερα ΠΕ60 και εδωσα αισιως για εκτη φορα. Πρωτη και δευτερη 1998 και 2000 χωρις καθολου διαβασμα. Το 2002 ελαχιστο διαβασμα περασα το γνωστικο λιγο πανω απο τη βαση και το ιδιο απογευμα νομιζω εκεινη τη χρονια τα ειχαμε δωσει ολα την ιδια μερα, θεωρωντας οτι δεν ειχα γραψει τιποτα το πρωι εδωσα λευκη κολλα. Το 2005 αποφασισα οτι στα 32 μου επρεπε να το δω λιγο πιο σοβαρα γιατι τα ιδιωτικα μας ξεφτιλιζουν και σα νηπιαγωγους και σαν ανθρωπους, εκανα φροντιστηριο και με βαση τοτε το 60 ημουν επιτυχουσα με +10,75. Το 2007 ξανα επιτυχουσα χωρις φροντιστηριο αυτη τη φορα με το ιδιο περιπου πολυ θα ελεγα διαβασμα και με βαση το 55 πια +18,5. Αισιως στα  34 ειδα για πρωτη φορα σχολικη ταξη δημοσιου νηπιαγωγειου σε χωριο της Πελοποννησου  και φετος ειμαι αναπληρωτρια δευτερη χρονια. Εχθες εδωσα χωρις ιδιαιτερο διαβασμα οχι γιατι εχω την σιγουρια των +18 μοριων καθαρης προυπηρεσιας αλλωστε αν τελικα τα θεματα ηταν τοσο βατα οσο φανηκαν σε πολλες συναδελφους μπορει και να τιθεται ενα μικρο θεμα στο ποτε θα δουλεψω του χρονου, αλλα γιατι κουραστηκα να βλεπω τα ιδια βιβλια που δε μπορω πια να αποστηθισω και να ζω με το αγχος αν ολα τα ερωτηματα παιδαγωγικων θα βρισκονται στο ταδε η το δεινα βιβλιο που δεν προλαβα, δεν ηξερα, δεν ηθελα να διαβασω. και να καθομαι να υπολογιζω σε ποιο κορφοβουνι θα δουλεψω του χρονου αφηνοντας ξανα πισω οτι υπαρχει η μηπως θα καταφερω να ειμαι κοντα στο σπιτι μου...
Παιδια ο ασεπ ειναι οτι πιο ψυχοφθορο εχω βιωσει και νομιζω οτι ισχυει για τους περισσοτερους. Υπομονη και κουραγιο στους καινουριους μακαρι  να πετυχετε, αλλα και αν αποτυχετε να ξερετε οτι μονο απο αυτο δεν κρινεστε. Απλα παλεψτε το για να καταφερετε να κανετε αυτο που αγαπατε και αυτο απο το οποιο πραγματικα κρινομαστε ειδικα εμεις οι νηπιαγωγοι που εχουμε πολυ μικρα παιδακια, ειναι πρωτα απο ολα η αγκαλια τους η εμπιστοσυνη τους και η αγαπη τους. Συγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα ισως και να ξεφυγα λιγο απο το θεμα αλλα ηταν απλα μια μικρη ΑΣΕΠοιστορια.

40
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:37:24 μμ »
Καλησπερα. Ουτε εγω εγραψα το φακο και τη σφαιρα μολονοτι το σκεφτηκα γιατι λογω των δυο παιδιων που δε μπορουσαν να μιλησουν πολυ καλα το μυαλο μου πηγε σε μη λεκτικη επικοινωνια και σωματικη εκφραση και ετσι αξιοποιησα παντομιμα και κινηση του σωματος παντα στο πλαισιο της εναλλαγης μερας-νυχτας. Θα ηθελα να ακουσω γνωμες για την συγκεκριμενη προσεγγιση την οποια γνωριζω οτι εκαναν και αλλα ατομα.

41
Καλησπέρα. Σας ευχαριστώ παρα πολύ για το ενδιαφέρον σας. Είναι ωραίο που μπορούμε να μοιραζόμαστε και γνώση και εμπειρία. Να είστε καλά.

42
Christen σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Γυρνούσε στο μυαλό μου η ιδέα του δέντρου αλλά με αυτό που μου έγραψες έδωσες μορφή σε κάτι για το οποίο δεν είχα καταλήξει. Μου αρέσει πολύ και μάλλον θα το κάνω εάν τα γλυκά μου δεν βαρεθούν γιατί ήδη έχουν ζωγραφίσει την οικογένειά τους. 'Ετσι κι αλλιώς ευχαριστώ πολύ πολύ.  :) :) :) :)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 710
Σύνολο: 727

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.