Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - buruburu

Σελίδες: 12345 ... 11
29
Αν και δεν το έχω ψάξει επισταμένα, στον περσινό πίνακα Β υπήρχαν όντως λίγα άτομα με παιδαγωγική κατάρτιση αλλά καμιά 60αριά στον πίνακα Γ.
Ενδέχεται λοιπόν να είναι οι ίδιοι με αυτούς που είδες εσύ στον φετινό πίνακα. Αν θέλεις να το ψάξεις όντως θα πρέπει να κάνεις έλεγχο μεταξύ των πινάκων κι επίσης να βρεις τους επιτυχόντες ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΕ09 των τελευταίων χρόνων και μάλιστα από όλες τις πόλεις.

Υπάρχει ένα θέμα επίσης, το κατά πόσο κάποιος που έχει κάποια παιδαγωγικά μαθήματα στο πτυχίο του (ξέρω ότι πλέον στη δική μου σχολή παραδίδονται τέτοια ας πούμε) αποκτά παιδαγωγική κατάρτιση. Έχω ακούσει διάφορες εκδοχές, μία ότι είναι αρμόδιο το ΥΠΕΠΘ να το ορίσει αυτό και μία ότι είναι αρμόδια η ίδια η σχολή. Άκρη δεν έχω βγάλει. Τι να σου πω τώρα...

30
Νομίζω ότι πρέπει να σου αναγνωρίζεται ως παιδαγωγική επάρκεια, που δίνει 3 μόρια. Ο ΑΣΕΠ το καθορίζει κάθε φορά

talaipo ξέρεις κι άλλον που να έχει κάνει το μεταπτυχιακό «Τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας για την εκπαίδευση» και να του έχει αναγνωριστεί η επάρκεια δηλαδή;;;

31
Αν αναφέρεσαι στο Μεταπτυχιακό του ΕΑΠ όχι, δεν παίρνεις επάρκεια...

32
Χμ, η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα σκεφτεί καθόλου έτσι αυτό...
Πάντως δεν ισχύει για ΠΔΣ, πήρα και ρώτησα  :(.

33
ποιό το  νόημα των προηγούμενων αιτήσεων λοιπόν? τι καινούργιο φρούτο ειναι αυτό?

Ich το νόημα είναι να προλάβουν ό,τι δεν πρόλαβαν να κάνουν μερικοί σαν κι εμένα  :P (δεν πρόλαβα τις αιτήσεις ΠΔΣ)

34
1) Καλό θα ήταν να δημιουργηθούν συγκεντρωτικοί πίνακες (ωρομίσθιοι, μόνιμοι, αναπληρωτές κλπ)
Όπου όλες οι πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα θα είναι συσωρευμένες σε μια σελίδα.
π.χ. http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=194.msg20694#msg20694

Οπότε θα αποφύγουμε κάτι σαν αυτό:
Μόνιμοι
μόρια...

Ωρομίσθιοι
μόρια..



Εγώ βέβαια είμαι λίγο άσχετη με όλα αυτα, αλλά τουλάχιστον τώρα ξέρω πού να κοιτάξω.. Αν δημιουργηθεί μόνο μία σελίδα με τόσες διαφορετικές ερωτήσεις ποιος θα απαντάει σε τι κάθε φορά;

pariel αν έχω καταλάβει καλά δε μιλάμε για posts τα οποία θα επιδέχονται απάντησης, θα είναι πληροφοριακού τύπου. Για παράδειγμα θα έχει σαν ερώτηση το "τι είναι ο ενιαίος πίνακας διορισμών, ποιοι μπαίνουν εκεί και κάθε πότε δημοσιεύεται" και από κάτω θα υπάρχει η σχετική πληροφορία. Το νόημα όλων αυτών είναι για να λύνονται όσες περισσότερες απορίες γίνεται χωρίς να επαναλαμβανόμαστε και γινόμαστε κουραστικοί. Αν παρόλα αυτά και μετά το ποστ κάποιος έχει απορίες, τότε θα ανοίγει και το αντίστοιχο μήνυμα στην κατηγορία που πρέπει...

Ποιος θα κάνει την αρχή;

Τι εννοείς ακριβώς; 

35
Απίστευτο, σκεφτόμουν να προτείνω σήμερα ακριβώς το ίδιο και μάλιστα έπεσα πάνω στο ποστ αυτό ψάχνοντας αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο!  ;D

Επειδή όντως διαπιστώνω κι εγώ ότι επαναλαμβάνονται οι ίδιες ερωτήσεις ήθελα να προτείνω να γίνουν κάποια "κλειδωμένα" ποστς με πληροφορίες σαν κι αυτές που ανέφερε ο vsk αλλά και με πιο απλές ακόμα, π.χ. τι είναι ο ενιαίος πίνακας, τι είναι ο πίνακας αναπληρωτών, πώς μπαίνεις στον καθένα κλπ. Δηλαδή όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος εκπαιδευτικός, σχετικός και μη.

36
Το ερώτημά μου δεν το έθεσα τυχαία...Γνωρίζω περιπτώσεις τα τελευταία δύο χρόνια που τους αναγνωρίστηκε η παιδαγωγική κατάρτιση με αυτόν τον τρόπο. Επειδή όμως δεν προβλέπεται πουθενά κάτι τέτοιο σε καμία εγκύκλιο καταλήγω στο συμπέρασμα ότι είναι στην ευχέρεια της κάθε Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να σου την αναγνωρίσει, κάτι άκρως ανησυχητικό... 

Δεν έχεις παρά να το ψάξεις λίγο παραπάνω. Ρώτησες τη σχολή σου & το ΥΠΕΠΘ και σου είπαν ότι δεν αναγνωρίζεται έτσι;

38
Τελικά τι θα κάνουμε ρε παιδιά;Θα μεινούμε στον ιδιωτικο τομέα και θα λεμε ευχαριστώ η θα ξαναδώσουμε και θα ξαναπεράσουμε αυτόν τον γολγοθά του ΑΣΕΠ;Τι θα κάνετε εσείς;Ετσι για να παίρνω θάρρος.......

Κοίτα εγώ λέω να ξαναδώσω μια και σ' αυτόν είχα πάει ολίγον τι χύμα με μιας εβδομάδας διάβασμα. Σκέφτομαι την επόμενη φορά να το πάρω πιο ζεστά το θέμα και αν χρειαστεί να πάω και φροντιστήριο (έτσι λέω τώρα δλδ). Βέβαια όλα είναι σχετικά και νομίζω ότι ο αριθμός που θα διορίσουν με τον επόμενο διαγωνισμό θα παίξει κι αυτός το ρόλο του... Όπως και το αν θα είναι στην ίδια βάση ο διαγωνισμός γιατί σ' αυτή τη χώρα ποτέ δεν ξέρεις...

39
Καλημέρα! Αν διαβάσεις το ποστ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2222.0 θα δεις ότι κάπου έχω γράψει ότι υπάρχει συνάδελφος ο οποίος στον φετινό διαγωνισμό εμφανίζεται με διαφορετικό βαθμό πτυχίου (απ' ότι στον προηγούμενο) με τον οποίο φυσικά και διορίζεται!!!  >:(
Οπότε αν τεθεί θέμα "μαγειρέματος" άντε βρες εσύ κατά πόσο όλοι όσοι εμφανίζονται με παιδαγωγική κατάρτιση την κατέχουν πραγματικά.

Όπως και να έχει, σκέψου και τα χειρότερα, π.χ. εμάς που ούτε παιδαγωγική κατάρτιση έχουμε αλλά ούτε και προϋπηρεσία. :P

Αν αναφέρεσαι για διορισμό μέσω του πίνακα λογικά από κει θα διοριστούν 34 άτομα σύμφωνα με τον οποίο παιδαγωγική κατάρτιση έχουν οι 52 πρώτοι οπότε ναι, λογικά δε θα πάρουν κανέναν χωρίς τη ρημάδα...  :(

40
Αντιγράφω από το Alfavita:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------         
Ελευθεροτυπία
23/07/2007
 
ΑΣΕΠ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για διορισμό κοινωνιολόγων

Αριστούχοι αλλά δεν διορίζονται!
 
Της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ
 

Στον αέρα ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ φέτος για τον διορισμό καθηγητών κοινωνιολόγων, οικονομολόγων, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών στα σχολεία μέσης εκπαίδευσης.


Ηδη 18 υποψήφιοι, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων από το ΑΣΕΠ για τον κλάδο τους, έχουν καταφύγει στη Δικαιοσύνη ζητώντας την ακύρωση των εξετάσεων, την ανασύνταξη των πινάκων διοριστέων και φυσικά τον άμεσο διορισμό τους, καθώς η δική τους βαθμολογία είναι δέκα, δεκαπέντε, ακόμα και τριάντα μονάδες πάνω από τον τελευταίο που διορίζεται...

Τι έχει συμβεί;

Δυστυχώς για άλλη μια φορά επικράτησε ο παραλογισμός σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και διορίστηκαν υποψήφιοι που έγραψαν λίγο πιο πάνω από τη βάση, ενώ άλλοι που αρίστευσαν έμειναν εκτός νυμφώνος... Αιτία, το πιστοποιητικό της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) που χώρισε τους υποψήφιους σε αμνούς και σε ερίφια. Οσοι το είχαν, ανεξάρτητα -ναι, ανεξάρτητα- από τη βαθμολογία τους στις εξετάσεις, διορίστηκαν. Οσοι δεν το είχαν, έμειναν απ' έξω. Απίστευτο κι όμως αληθινό. Εισιτήριο για το διορισμό των καθηγητών σε αυτούς τους κλάδους δεν ήταν πώς έγραψαν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά αν είχαν αυτό το πιστοποιητικό της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ. Μοναδικό τελικά κριτήριο για τον διορισμό τους, η φοίτηση και αποφοίτησή τους από αυτήν την σχολή. Τότε γιατί να γίνει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, θα σκεφτεί οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος. Γιατί τόσα χρήματα των φορολογούμενων στον αέρα για εξετάσεις και βαθμολογητές, γιατί τόση αγωνία των υποψηφίων για διάβασμα και συμμετοχή, όταν τα αποτελέσματα σε αυτούς τους τρεις κλάδους είναι από πριν «βγαλμένα» και χωρίς να γίνει διαγωνισμός;

Να μια ερώτηση στην οποία μάλλον δεν μπορεί να απαντήσει κανείς...

Γιατί είναι σκάνδαλο στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους κοινωνιολόγους η πρώτη υποψήφια που πήρε σχεδόν άριστα στον διαγωνισμό (98,51 μόρια με άριστα το 100) να μη διορίζεται και η 148η που έγραψε λίγο πιο πάνω από τη βάση (68,40 με βάση το 60) να διορίζεται. Δεν είναι μόνον οι 30 μονάδες και οι 140 και πλέον θέσεις που βρίσκονται ανάμεσά τους εκείνο που τους χωρίζει. Είναι η λογική και η παράνοια, είναι πάνω από όλα η ισότητα και η δυνατότητα των ίσων ευκαιριών που πρέπει να δίνεται σε όλους τους υποψηφίους σε κάθε διαγωνισμό, διαφορετικά ο διαγωνισμός δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης. Αν διαβάσει μάλιστα κανείς προσεκτικά και συγκρίνει τον πίνακα με τις βαθμολογίες και τον πίνακα με αυτούς που διορίζονται θα δει ότι από τους πρώτους δέκα στη βαθμολογία μόνον μία διορίζεται και οι υπόλοιποι μένουν εκτός γιατί δεν έχουν χαρτί ΑΣΠΑΙΤΕ, όπως επίσης θα δει ότι ο κατάλογος με τους διοριζόμενους, δηλαδή αυτούς που επιβραβεύονται ουσιαστικά από τη διαδικασία και την πραγματοποίηση του διαγωνισμού, χρειάζεται να φτάσει πολύ χαμηλά στην κλίμακα των 68 βαθμών για να βρει και τους 24 που τελικά διορίζονται με κυριότερο χαρακτηριστικό και αποκλειστικό προσόν το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Πώς προέκυψε αυτός ο παραλογισμός; Το υπουργείο Παιδείας δεν αναγνωρίζει τις σχολές Κοινωνιολογίας, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών και Οικονομολόγων ως καθηγητικές σχολές, πιστεύοντας προφανώς ότι πτυχιούχοι άλλων σχολών είναι ικανοί να διδάξουν το αντικείμενο των σπουδών τους, ειδικά όμως αυτοί οι απόφοιτοι σε αυτούς τους κλάδους όχι. Ετσι δημιουργείται μια τεχνητή διάκριση ανάμεσα σε αυτούς που έχουν πιστοποιητικό της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ και σε αυτούς που δεν το έχουν, διάκριση που λειτουργεί σε βάρος των δεύτερων αποκλείοντάς τους από τη δυνατότητα να διεκδικήσουν επί ίσοις όροις τις θέσεις του διαγωνισμού. Η προκήρυξη μάλιστα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 500/24/8/2006 και αφορούσε τα του διαγωνισμού με αριθμό 10Π/2006 δεν απέκλειε από τον διαγωνισμό αυτούς που δεν είχαν χαρτί από την ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν όριζε το πιστοποιητικό αυτό ως ένα παραπάνω προσόν του υποψηφίου στο οποίο μπορούσε να δώσει ως μπόνους κάποια επί πλέον μόρια, απλώς προέκρινε όσους είχαν χαρτί ΑΣΠΑΙΤΕ στον πίνακα των διορισμών με μοναδική δέσμευση να έχουν περάσει τη βάση, η βαθμολογία τους δηλαδή να είναι πάνω από 60 μονάδες.

Οπως είπαμε ήδη, 18 από τους υποψηφίους έχουν ξεκινήσει έναν αγώνα για να αποδείξουν το δίκαιό τους. Οπως υπογραμμίζουν οι ίδιοι σε κείμενο που υπογράφουν, το θέμα δεν αφορά μόνον αυτούς, αλλά και όλους τους υποψήφιους των τριών κλάδων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό και από τους οποίους ελάχιστοι είναι οι κάτοχοι του πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ.

Πρέπει να σημειωθεί ότι αρκετοί από αυτούς που δεν έχουν το δίπλωμα ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί να μη διορίζονταν άμεσα από τον διαγωνισμό, αλλά με βάση τη βαθμολογία τους θα μπορούσαν να εργαστούν ως αναπληρωτές. Οι υποψήφιοι που παρέμειναν υποψήφιοι και δεν διορίστηκαν, παρά το γεγονός ότι εξασφάλισαν μεγαλύτερη βαθμολογία από εκείνη που πήρε η τελευταία πτυχιούχος του χαρτιού ΑΣΠΑΙΤΕ που διορίστηκε (68 μόρια), μιλούν για εμπαιγμό, θεωρούν υπεύθυνους το υπουργείο Παιδείας και το ΑΣΕΠ και ζητούν την άρση της αδικίας, με την ανασύνταξη των πινάκων, και τον διορισμό που τους ανήκει, αφού με βάση τη βαθμολογία τους στο διαγωνισμό προηγούνται όσων διορίστηκαν.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Και ερωτώ: Εσείς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει κάτι; Θα τους πουν "από τη στιγμή που το γράφει η προκήρυξη ξέρατε με τι κριτήρια γίνονται οι διορισμοί, τώρα γιατί παραπονιέστε;" Με τα οποία κριτήρια θα ήμουν απόλυτα σύμφωνη αν είχαμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες πρόσβασης στο πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ και μάλιστα με πιο δίκαια κριτήρια...


41
Νομίζω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθύνεις το ίδιο ερώτημα τόσο στη Σχολή σου όσο και στο ΥΠΕΠΘ να δεις τι θα σου πουν...

42
Να παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ και αποκτά το αντίστοιχο πιστοποιητικό.

Πότε και πως μπορούμε να το πορακολουθήσουμε ??

Αν έχεις το Θεό μπάρμπα...

Πέρα από την πλάκα, κάθε χρόνο η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει άτομα διαφόρων ειδικοτήτων για να παρακολουθήσουν το ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης. Δυστυχώς για φέτος οι αιτήσεις έχουν τελειώσει. Για περισσότερες πληροφορίες μπες στο http://www.aspete.gr/ με ΙΕ όμως γιατί με το Μοζίλα δεν τα πάνε καλά εκεί...

Σελίδες: 12345 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 746
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.