Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leniao

Σελίδες: 1 ... 1920212223
281
Σε ερώτηση σχετικά με τις προσαυξήσεις , η υπαλληλος στη β΄βάθμια της περιοχής μου πήρε τηλ. στο υπουργείο και της είπαν ότι θα τις προσθέσπυν τις προσαυξήσεις αφού ολοκληρωθούν όλες οι αιτήσεις για διορισμό. Οπότε παιδιά μην ανησυχείτε.

282
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Απ: Κρίσιμη εβδομάδα
« στις: Αύγουστος 06, 2007, 05:24:55 μμ »
Τι έγινε mat; υπέβαλες αίτηση για διορισμό; Απ΄ότι μαθαίνω την Τετάρτη 8/8/2007 θα ανακοινώσουν τους διορισμούς και μου έχουν πέσει τα αυτιά! :'( Έχω πολύ άσχημη διάθεση και άσχημα προαισθήματα..........  ??? ???

283
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Απ: Κρίσιμη εβδομάδα
« στις: Αύγουστος 03, 2007, 04:21:16 μμ »
Επιτέλους υπέβαλα την αίτηση!! Αμάν πια!! Μέχρι την τελευταία στιγμή να βασανίζομαι... Άντε να ησυχάσουμε και καμιά βδομάδα και να καταλάβουμε και μεις Καλοκαίρι, γιατί μετά το 15Αυγουστο πάλι άγχος και αγωνία...
Τελικά δέχθηκαν τα επικυρωμένα φωτοαντίγραφα πτυχίου και ΑΣΠΑΙΤΕ και μου είπαν ότι αν υπάρξει πρόβλημα θα με ειδοποιήσουν!

284
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Απ: Κρίσιμη εβδομάδα
« στις: Αύγουστος 02, 2007, 11:54:40 μμ »
Ναι το διάβασα αυτό! Το εκτύπωσα κιόλας για να το δείξω αύριο στη δευτεροβάθμια. Έτσι μου έρχεται να πω στον υπάλληλο να φύγει από κει για να τα περάσω εγώ!!!!! Τόσο άσχετος είναι. Έχουν φύγει όλοι για διακοπές και αυτός δεν έχει ιδέα πως να κάνει τις καταχωρήσεις. Ελπίζω να τελειώνω αύριο. Πάντως εδώ μου είπαν ότι δέχονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα πτυχίου και ΑΣΠΑΙΤΕ. :-\

285
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Απ: Κρίσιμη εβδομάδα
« στις: Αύγουστος 02, 2007, 04:54:47 μμ »
Η εβδομάδα αυτή εξελίσσεται σε "Εβδομάδα των Παθών" για μένα μιας και είναι η δεύτερη μέρα στη σειρά που πηγαίνω στη δευτεροβάθμια της περιοχής μου να υποβάλω την αίτηση για το διορισμό αλλά το σύστημα έχει τα χάλια του!! Συγκεκριμένα ενώ η υποβολή για τον ενιαίο γίνεται σωστά, η υποβολή για τους διοριστέους του ΑΣΕΠ σκαλώνει και ενώ φαίνονται τα μόρια, η προϋπηρεσία, η παιδαγωγική κατάρτιση στην εκτύπωση εξαφανίζονται. Εσείς υποβάλατε αίτηση; αντιμετωπίσατε προβλήματα και αν ναι, ποια; Δεν ξέρω τι να κάνω!! Κατα τα άλλα η προθεσμία είναι 1 με 7 Αυγούστου!!

286
Δυστυχώς το μεγαλείο του ΥΠΕΠΘ φάνηκε και πάλι! Το σύστημα δεν είναι ακόμα έτοιμο να δεχθεί αιτήσεις για διορισμό παρότι η προθεσμία είναι 1/8 με 7/8. Το πρόβλημαμ εντοπίχζεται σε αυτούς που υποβάλλουν αίτηση γαι διορισμό μέσω ενιαίου και από τον ΑΣΕΠ καθώς κάποια στοιχεία δεν είναι περασμένα και δεν εκτυπώνεται η τελική αίτηση.Μαθαίνω ότι τα προβλήματα αυτά εμφανίζονται και σε άλλες περιοχές. Υπάρχει και σχετική οδηγία από έναν συνάδελφο που προσπαθεί να βοηθήσει ανεβασμένη στην ιστοσελίδα της alfavita. Υπαρχουν συνάδελφοι που κατέθεσαν αίτηση και για τον ενιαίο και για τον ΑΣΕΠ χωρίς πρόβλημα;

287
Νόμιζα ότι το πρόβλημα αφορούσε μόνο τη δική μου περιοχή και άρχισα να τρώγομαι μήπως πρέπει να καταθέσω σε άλλη δευτεροβάθμια την αίτηση για διορισμό. Τώρα μαθαίνω ότι υπάρχει και αλλού πρόβλημα. Κάτι αναφέρεται και στην alfavita.... Κάπως ηρέμησα. Αλλά είναι απαράδεκτο να μην είναι έτοιμοι για να δεχτούν τις αιτήσεις ακόμα!!!

288
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Απ: Κρίσιμη εβδομάδα
« στις: Ιούλιος 30, 2007, 01:28:42 μμ »
Βγήκαν οι οριστικοί πίνακες αναπληρωτών!!

289
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ 14 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
 
Κυρίες & Κύριοι,

Πρόσφατα δημοσιεύθηκε από τον γράφοντα σχετική επιστολή με τίτλο ¨ΣΕ ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΣΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ;¨ δίνοντας απάντηση σε όλο το φάσμα των θεμάτων που ετέθησαν από γνωστή δημοσιογράφο της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Στις 29/07/2007 δημοσιεύεται και πάλι επιστολή διαμαρτυρίας στο site ΑΛΦΑΒΗΤΑ όπου οι δεκατέσσερις υπογράφοντες Κοινωνιολόγοι αποδεικνύονται επιμένοντες στις απόψεις τους, όχι τυχαία, ¨διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες¨ εξυπηρετώντας αποκλειστικά και μόνον το ¨ίδιον συμφέρον¨ τους.

Ο σκοπός της παρούσης απαντητικής επιστολής είναι να φωτίσει κατά την άποψη του γράφοντος τρία ακόμη βασικά σημεία προβληματισμού των συνταξάντων την επιστολή και να δοθούν ικανοποιητικές απαντήσεις.

1. Για τον διορισμό των Κοινωνιολόγων στην εκπαίδευση το Υπουργείο Παιδείας είναι σαφές. Απαιτείται η συμμετοχή τους στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπου εκ των προτέρων οι συμμετέχοντες γνωρίζουν πως οι επιτυχόντες διορίζονται στην συνέχεια με σειρά προτεραιότητας όπου προηγούνται οι έχοντες πιστοποιητικό ΑΣΠΑΙΤΕ. Εξ αυτού γίνεται απολύτως κατανοητό και είναι απολύτως σωστό πως το Υπουργείο Παιδείας θεωρεί ανεπαρκή για τον διορισμό στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το προσόν μόνον της επιτυχίας στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Επομένως:
- Γιατί οι επιτυχόντες διαμαρτύρονται εκ των υστέρων;
- Γιατί επιμένουν να διορισθούν αδικώντας όλους τους έχοντες περισσότερα προσόντα από αυτούς αλλά και όλους τους χιλιάδες συναδέλφους τους που έχουν έως τώρα διορισθεί;
Για την ανεπάρκεια του διαγωνισμού έγινε αναφορά στην προηγούμενη επιστολή αλλά θα αναφερθεί ένα ακόμη υποθετικό παράδειγμα προκειμένου να γνωστοποιηθεί μια ακόμη παράμετρός της. Προκειμένου αύριο να προσληφθούν Κοινωνιολόγοι στην εκπαίδευση και μάλιστα οι ¨καλύτεροι¨ πραγματοποιείται διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Στα προσόντα συμμετοχής αναφέρεται ότι μπορεί να συμμετέχει ο οποιοσδήποτε ακόμη και με χωρίς πτυχίο Πανεπιστημίου. Τι θέση άραγε θα είχαν οι Κοινωνιολόγοι της Παντείου; Μήπως θα ήταν εκτός των πρώτων θέσεων ενώ τις πρώτες θέσεις θα κατελάμβαναν άτομα από άλλα Πανεπιστήμια ή και χωρίς τίτλους Πανεπιστημιακούς; Tι θα έλεγαν τότε οι δεκατέσσερις αυτοί μελλοντικοί συνάδελφοί μας; Κάτι ανάλογο δεν ζητούν τώρα και αυτοί;

2 Γιατί οι Κοινωνιολόγοι δεν ανήκουν στις Καθηγητικές Σχολές; Διότι κατά γενικό κανόνα επιτελούν το έργο τους στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν εκεί θα πρέπει να έχουν το Παιδαγωγικό πτυχίο ή πιστοποιητικό ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ. Λογικό αφού οι μαθητές που παρακολουθούν στην Επαγγελματική Εκπαίδευση έχουν περισσότερη ανάγκη παιδαγωγικής στήριξης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το χρειάζονται πλέον και οι υπόλοιπες Καθηγητικές Σχολές. Άλλωστε είναι θεσμός στην Ευρωπαϊκή Ένωση η παρακολούθηση μεταπτυχιακού έτους Παιδαγωγικών Σπουδών προκειμένου να διδάξεις στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Επιμένουν επομένως να διαπράξουν μια ακόμη μεγαλύτερη αδικία αφού θέλουν να διορισθούν με μειωμένα προσόντα έναντι και όλων των άλλων ειδικοτήτων μονίμων εκπαιδευτικών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης;

3 Όσα απαξιωτικά αναφέρονται στην επιστολή για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την σημασία του Παιδαγωγικού της Πτυχίου έχουν ήδη απαντηθεί στην προηγηθείσα επιστολή που ο τίτλος της αναφέρεται στην αρχή του παρόντος κειμένου. Να σημειωθεί επιπροσθέτως ότι το ήθος του γράφοντος δεν επιτρέπει να παρασυρθεί στον ολισθηρό δρόμο που επέλεξαν οι μελλοντικοί συνάδελφοί μας. Πιστεύεται όμως πως αρκεί προς το παρών η δημοσίευση τμήματος από e-mail συναδέλφου Κοινωνιολόγου μόνιμου εκπαιδευτικού που απέστειλε στον γράφοντα, μετά την δημοσιοποίηση του όλου θέματος, αναφέροντας τα παρακάτω: «Κώστα καλημέρα. Είμαι από αυτούς που επιλέγουν να δουλεύουν νύχτα, γιατί ως γνωστόν "οι νύχτες μας είναι καλύτερες από τις ημέρες τους". Έτσι λοιπόν, διάβασα το μήνυμα που έστειλες και θέλω να σου πω ότι, όπως ξέρεις είμαι Κοινωνιολόγος και έχω τελειώσει την πρώην ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ και εντίμως σου λέω ότι είμαι στη διάθεσή σου για να τεκμηριώσουμε, πόσο πολύ με βοήθησε στην ειδικότητα του Κοινωνιολόγου, η εκπαίδευσή μου στην ΠΑΤΕΣ -ΣΕΛΕΤΕ, τόσο στην Ειδική , όσο και στη Γενική Διδακτική του μαθήματος, αλλά και τη χρήση όλων εκείνων των οπτικοακουστικών υλικών, αλλά κυρίως την φυσική παρουσία μου στην τάξη(ενδυματολογική, λεκτική, χωροταξική, κ.λ.π.). Είμαι στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε ενέργεια, γιατί φθάνει πλέον ο πόλεμος κατά της ΑΣΠΑΙΤΕ…»

Έως τώρα αναφέρθηκε το θέμα της ¨διύλισης του κώνωπα¨ ας δούμε όμως τι γίνεται και με την ¨κάμηλο¨ την οποία δυστυχώς επιθυμούν οι συνάδελφοι να εξαφανίσουν. Η ¨κάμηλος¨ παραλληλίζεται εδώ με τις ουσιαστικές και παράλληλα ολοκληρωμένες Παιδαγωγικές Γνώσεις & Δεξιότητες απαραίτητες της Παιδαγωγικής Πράξης. Είναι γεγονός ότι ακόμη και με την υπάρχουσα κατάσταση μπορούν και διορίζονται εκπαιδευτικοί χωρίς τα απαραίτητα Παιδαγωγικά εφόδια με δυσμενή επακόλουθα για την Δημόσια Εκπαίδευση στη χώρα μας, πόσο μάλλον όταν ποθούμε όλοι και την αναβάθμισή της. Έτσι η πρόταση που θα έπρεπε να έχει ήδη εφαρμόσει από την πρώτη στιγμή η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, εφόσον επιμένει στον διαγωνισμό, για όλους τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να διδάξουν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προκειμένου να μην υπάρχει κανενός είδους σύγχυση και διάκριση, θα έπρεπε να είναι μία:

¨Για να συμμετέχει κανείς στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα πρέπει να έχει τελειώσει Παιδαγωγικό τμήμα Πανεπιστήμιου ή ΑΣΠΑΙΤΕ ή να κατέχει το πτυχίο του ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ¨.

Εννοείτε φυσικά ότι στην δεδομένη περίπτωση θα πρέπει να αυξηθεί και ο αριθμός των εισακτέων στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ.
 

Αθήνα 29 Ιουλίου 2007
Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων & ΜΜΕ της ΕΤΕ

290
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Κρίσιμη εβδομάδα
« στις: Ιούλιος 30, 2007, 08:45:23 πμ »
Σας παραθέτω τι αναφέρεται στην ιστοσελίδα της alfavita:
Κρίσιμη εβδομάδα (30/07 έως 03/08) για την ανακοίνωση των οριστικών
πινάκων αναπληρωτών, της εγκυκλίου διορισμών και των αιτήσεων
[/u]Πρόβλημα με τις αποσπάσεις

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από τη Γενική Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτέρα 30/07 ή Τρίτη 31/07 θα ανακοινωθεί ο οριστικός πίνακας των αναπληρωτών και η εγκύκλιος που θα καλεί για αιτήσεις μόνιμου διορισμού. Ολες οι πληροφορίες αναφέρουν ότι την εβδομάδα αυτή (μετά την Τρίτη 31/07) θα αρχίσουν να κατατίθενται και οι αιτήσεις διορισμού της κατηγορίας του 40%, των 30μηνιτών καθώς και των διοριστέων του ΑΣΕΠ (σε όσες ειδικότητες έχουν οριστικοποιηθεί οι πίνακες). Το ΥΠΕΠΘ θέλει να ολοκληρώνει με την πρώτη κατηγορία αιτήσεων μόνιμων διορισμών πριν από τις 10 Αυγούστου. Θα ακολουθήσουν εγκύκλιοι για μόνιμο διορισμό των διοριστέων του ΑΣΕΠ στις υπόλοιπες ειδικότητες μετά την οριστικοποίηση των πινάκων τους.
H alfavita.gr παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στο θέμα των οριστικών πινάκων, των εγκυκλίων και των αιτήσεων των υποψηφίων για διορισμό εκπαιδευτικών για να ενημερώσει έγκαιρα τους χιλιάδες ενδιαφερόμενους.

Προβλήματα όμως έχουν προκύψει φέτος στο θέμα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ. Ο προγραμματισμός που έχει γίνει από το ΥΠΕΠΘ (μετά τις 20 Αυγούστου) σύμφωνα με τους αιρετούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα οδηγήσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία να μη γνωρίζουν σε ποιο σχολείο έχουν αποσπασθεί γεγονός που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα τόσο στους οικογενειακούς προγραμματισμούς όσο και στην ομαλή λειτουργία των σχολείων. Το ΥΠΕΠΘ πρέπει να αναθεωρήσει τις ημερομηνίες για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών οι οποίες πρέπει να ολοκληρωθούν πριν από τις 20 Αυγούστου.

Άντε συνάδελφοι ,κουράγιο, είμαστε στο παρά πέντε!

291
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Ιούλιος 29, 2007, 09:22:00 πμ »
Απ΄όσα γνωρίζω, συνάδελφος πήρε τέτοια άδεια αμέσως μόλις διορίστηκε. Οπότε μην ανησυχείς και όλα θα πάνε καλά. Καλό διορισμό.

292
Οι πίνακες ωρομισθίων μέχρι το 2005 ανακοινώνονταν στο e-aitisi μαζί με τους υπόλοιπους(αναπληρωτών διορισμών κλπ).Πέρσι δεν ανακοινώθηκαν καθόλου και έπρεπε να πας στη δευτεροβάθμια της περιοχής σου για να δεις τη σειρά κατάταξης σου. ;D

293
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 

Αθήνα 25 Ιουλίου 2007
 

Από το Υπουργείο Παιδείας καλούνται οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι για οποιονδήποτε λόγο δεν υπέβαλαν αίτηση για ένταξη στους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2007-2008, να προσέλθουν να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση ένταξης στους εν λόγω πίνακες από 26-7-2007 μέχρι 27-7-2007

Οι Αιτήσεις-Δηλώσεις υποβάλλονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις ή Γραφεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά κλάδο και ειδικότητα.

Εκπρόθεσμες αιτήσεις οι οποίες έχουν υποβληθεί δεν θα ληφθούν υπόψη, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να υποβάλουν εκ νέου αίτηση.


294
Διαβάστε και την άλλη άποψη εδώ:
ΣΕ ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΣΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ;
 

 

Κυρίες & Κύριοι,

Με αφορμή την δημοσίευση άρθρου της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ που δημοσιεύσατε στις 23/07/2007, θα επιθυμούσα να δημοσιεύσετε στην έγκριτη εφημερίδα σας και την άλλη άποψη προκειμένου να ενημερωθεί και η κα ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ αλλά και το αναγνωστικό κοινό σας για όλη την αλήθεια που αφορά το θέμα της ΣΕΛΕΤΕ (Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης) και το ΑΣΕΠ. Μιας Σχολής που διαθέτοντας βαθιά μελέτη της Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Επιστήμης, παρέχει στην χρονοπορεία της πλούσια, έγκριτη και σύγχρονη Παιδαγωγική γνώση, αλλά κυρίως στήριξη του Παιδαγωγικού αλλά και του Τεχνολογικού έργου του εκπαιδευτικού κυρίως της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη χώρα μας. Μιας Σχολής που διαθέτει την διεθνή αναγνώριση ως η μοναδική στην Ελλάδα που εκπαιδεύει καθηγητές για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Κατ αρχήν πρέπει να αναγνωρισθεί ότι οι συνάδελφοι που διεκδικούν τον διορισμό τους σε κάθε περίπτωση είναι δικαιολογημένοι λόγω της μεγάλης αγωνίας αποκατάστασής τους. Όμως είναι πραγματικά άξιον απορίας πως εκτρέπονται στο ολίσθημα μιας Ρεπούσιας σχεδόν ισοπεδωτικής λογικής που φτάνει στα όρια:
- του εκμηδενισμού της εκμάθησης των απαραίτητων Παιδαγωγικών Γνώσεων & Δεξιοτήτων απαραίτητων για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού που επιθυμούν να εκπονήσουν.
- της κατάργησης της Διεθνούς πρακτικής όπου για να διδάξεις στην Ε.Ε. πρέπει να παρακολουθήσεις ένα Μεταπτυχιακό έτος Παιδαγωγικά και όχι να αυτοονομασθείς Παιδαγωγός.
- της υποσκέλισης συναδέλφων τους που διαθέτουν περισσότερα προσόντα διότι έτυχε να γράψουν καλύτερα σε ένα διαγωνισμό.
- και εν τέλει της διαγραφής με μονοκονδυλιά της μακραίωνης και αξιόλογης προσφοράς μιας Ιστορικής Σχολής που ιδρύθηκε με το Ν.Δ. 3971/1959, με εμπειρία 48 ετών στα Παιδαγωγικά αλλά και Τεχνολογικά δρώμενα της χώρας μας όπως είναι η ΣΕΛΕΤΕ αντί να στρέψει τα βέλη της κατά του Υπουργείου Παιδείας που συνεχίζει ακάθεκτο έως σήμερα σε λάθος κατεύθυνση.
Το Υπουργείο Παιδείας όμως δεν συνεχίζει σε λάθος κατεύθυνση γιατί δεν αναγνωρίζει τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ ως τελεσίδικα όπως αναφέρει η γράφουσα το άρθρο, άποψη που υποστηρίζουν και οι θέτοντες το θέμα. Το Υπουργείο Παιδείας είναι υπόλογο διότι:
- Oνόμασε Καθηγητικές Σχολές αυτές που οι πτυχιούχοι τους έχουν διδαχθεί ελάχιστες ώρες ή καθόλου παιδαγωγικά μαθήματα και είναι βαθιά νυκτωμένοι στο σχεδιασμό μιας διδασκαλίας.
- Είναι υπόλογο διότι με το νόμο 2525/97 άρθρο 6 ενώ αναγνωρίζεται και κατατάσσεται η ΣΕΛΕΤΕ στις Παιδαγωγικές Σχολές, το Υπουργείο Παιδείας ανοίγει παράλληλα στο ίδιο άρθρο τον ασκό του Αιόλου δίνοντας σε κάθε ΑΕΙ το δικαίωμα με μηδαμινή πολλές φορές εμπειρία στα Παιδαγωγικά να χορηγεί Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας, δημιουργώντας έτσι ένα αίολο, χαοτικό και ανεξέλεγκτο σύστημα όπου οι βασικές Παιδαγωγικές Σπουδές σερβίρονται εν είδει fast-food στους εκάστοτε αποφοίτους. Έτσι οι πτυχιούχοι, μη βρίσκοντας διέξοδο στην Αγορά Εργασίας, αγκιστρώνονται στο τελευταίο αποκούμπι που τους προσφέρεται του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού με αποτέλεσμα την δημιουργία ισχυρής προδιάθεσης εκφυλισμού του λειτουργήματος σε επάγγελμα.
- Είναι υπόλογο για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα μετά την κατάργηση της επετηρίδας ζήτησαν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ χωρίς Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας με το πρόσχημα ότι αν διορισθούν θα παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα Παιδαγωγικών της ΣΕΛΕΤΕ και μέχρι σήμερα παραμένουν χωρίς Παιδαγωγική επιμόρφωση.
Τα ανωτέρω περιγραφόμενα για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην χώρα μας θα μου επιτραπεί -και με όλο τον σεβασμό προς την αρθρογραφούσα να χαρακτηρισθούν ως κατάντημα. Με κανέναν τρόπο δεν αποτελεί γνώση των Παιδαγωγικών Επιστημών η παρακολούθηση κάποιων Παιδαγωγικών Μαθημάτων για να διδάξει ο εκπαιδευτικός, για να μην αναφερθεί η περίπτωση κατά την οποία η παρακολούθηση ελαχίστων ωρών διδασκαλίας Παιδαγωγικών Μαθημάτων σε χρήζει de facto γνώστη των Παιδαγωγικών. Επίσης πως εξηγείται το γεγονός πως υποψήφιος στο ΑΣΕΠ που διάβασε μόνος του ενδεχομένως κάποιο Παιδαγωγικό σύγγραμμα ή απαντήσεις Παιδαγωγικού φύλλου ελέγχου πολλαπλής επιλογής και συμμετείχε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ γράφει καλύτερα από κάποιον που παρακολούθησε μονοετές τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών παρά μόνον από το γεγονός ότι έχει πρόβλημα ο διαγωνισμός. Άλλωστε ποιοι είναι οι βαθμολογητές στο ΑΣΕΠ και ποια η Παιδαγωγική τους Κατάρτιση; Εν πάση περιπτώσει, πως θα διδάξει ένας εκπαιδευτικός που είναι άριστος στα Παιδαγωγικά αλλά δεν έχει δοκιμασθεί σε μια πρακτική διδασκαλία σε τάξη; Αυτό το γνωρίζει καλά ο γράφων και καλύτερα οι γράφοντες την επιστολή αν είχαν διδακτική εμπειρία και αν μιλήσουν ειλικρινά.
Σε ότι αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, να διευκρινίσω ότι από το 1966 μέχρι το 2002 στην ΣΕΛΕΤΕ λειτουργούσαν η Ανωτέρα Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ) με τμήματα Δομικών, Ηλεκτρονικών, Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών και παράλληλα συνεχίζεται η λειτουργία της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑΤΕΣ). Στην ΑΣΕΤΕΜ οι σπουδαστές εισάγονταν πάντοτε με το εκάστοτε σύστημα Πανελληνίων εξετάσεων. Οι φοιτητές στα τέσσερα χρόνια υποχρεωτικών σπουδών τους, με ελάχιστες απουσίες που είχαν το δικαίωμα να κάμουν, διδάσκονταν συνολικά ένα μεγάλο αριθμό μαθημάτων (άνω των 100) από τα οποία τα μισά ήταν Παιδαγωγικά σε Θεωρητικό αλλά και Εργαστηριακό επίπεδο. Μετά το πέρας των σπουδών τους οι απόφοιτοι ήταν υποχρεωμένοι να εξετασθούν σε τρεις οκτάωρες εξετάσεις, ενώ το σύστημα αντικαταστάθηκε στη συνέχεια με την εκπόνηση πτυχιακής εργασίας. Επίσης ήταν υποχρέωσή τους η εκπόνηση πρακτικής άσκησης και πτυχιακής διδασκαλίας ενώπιον τριμελούς επιτροπής με συμμετοχή Πανεπιστημιακών Καθηγητών σε σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε πραγματική τάξη. Η ΠΑΤΕΣ είχε εισαγόμενους πτυχιούχους από Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και είχε αρχικά διάρκεια εξαμήνου, στη συνέχεια ενός έτους ενώ για ένα χρονικό διάστημα έδινε Παιδαγωγική επιμόρφωση και σε απόφοιτους Μέσων Τεχνικών Σχολών (Εργοδηγούς) προκειμένου να διδάξουν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κυρίως στα Εργαστήρια των σχολείων της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της χώρας μας. Πάντοτε η εισαγωγή των φοιτητών στην ΠΑΤΕΣ γινόταν με διαφανείς αυστηρές διαδικασίες και με μετρήσιμα κριτήρια. Με τον νόμο 3027/2002 η ΣΕΛΕΤΕ καταργήθηκε και τη θέση της πήρε η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), στην οποία η ΠΑΤΕΣ αντικαταστάθηκε από το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ). Είναι το μοναδικό τμήμα που δέχεται αποκλειστικά πτυχιούχους ΑΕΙ & ΑΤΕΙ με κριτήρια και όχι με μαθήματα και συνέντευξη προκειμένου να ισχυροποιηθεί η διαφάνεια και το αδιάβλητο. Να τονισθεί δε ιδιαίτερα ότι τα αποτελέσματα ανακοινώνονται δημόσια και υπάρχει το δικαίωμα υποβολής ένστασης από τον υποψήφιο εάν έχει την αίσθηση ότι έχει αδικηθεί για οποιονδήποτε λόγο στην μοριοδότηση.
Κλείνοντας ελπίζουμε η γράφουσα το άρθρο και οι θέτοντες το θέμα να πληροφορήθηκαν αρκετά σε σχέση με την ΣΕΛΕΤΕ, την πείρα και την αξιοπιστία της ώστε στην πορεία να συμφωνήσουν πως για την πολυδαίδαλη και δυσεπίλυτη κατάσταση της Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης στην χώρα μας έχει την αποκλειστική ευθύνη το Υπουργείο Παιδείας. Σε ότι δε αφορά το Υπουργείο Παιδείας, ελπίζουμε πως θα εισακουσθεί επιτέλους το διαχρονικό αίτημα που εκφράζεται και από την Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών απόφοιτων της ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ για Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ και για ενιαία αντιμετώπιση του θέματος της Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης των Καθηγητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, που και από τα προλεγόμενα διαφαίνεται ξεκάθαρα πως μόνον η πρώην ΣΕΛΕΤΕ και νυν ΑΣΠΑΙΤΕ έχει την εμπειρία και τα εχέγγυα να την προσφέρει όπως εκείνη έπραττε στο παρελθόν, και θα πράττει με επιτυχία και στο μέλλον.

Αθήνα 25 Ιουλίου 2007
Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων & ΜΜΕ της ΕΤΕ

Σελίδες: 1 ... 1920212223

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 736
Σύνολο: 736

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.