Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trekto

Σελίδες: 1 ... 192021
281
Είναι πιθανό να υπάρξει παράταση για αλλαγή των προτιμήσεων και όχι για κατάθεση αιτήσεων. Οπότε προσοχή από όλους, μπορεί αυτοί που έχουν καταθέσει αίτηση να μπορούν να αλλάξουν τις περιοχές και οι άλλοι από το πολύ το περίμενε να μην μπορέσουν καν να καταθέσουν. Καλημέρες by the way

Δεν νομίζω να υπάρχει λόγος βιασύνης.
Σίγουρα θα υπάρξει δυνατότητα μετάταξης στην Αθμια και αργότερα, μιας και οι θέσεις στην Αθμια είναι πάρα πολλές, δυνητικά όσες και τα σχολεία.
Η μόνη περίπτωση να μην υπάρχει δυνατότητα μετάταξης αργότερα είναι οι πειραματικοί κλάδοι να καταργηθούν. Αλλά σε αυτή την περίπτωση αλίμονο σε όσους βιαστούν.

282
Σίγουρα οι μετατάξεις στα ΕΑΕΠ ενέχουν τον κίνδυνο της κατάργησης, αλλά αυτό ίσως αναιρείται από την επικείμενη συγχώνευση Αθμιας και Βθμιας που βολεύει το υπουργείο για πολλές ειδικότητες (ΠΕ05-06-07-11-19-20)

Αν είναι να καταργηθούν τα ΕΑΕΠ και στην συνέχεια να συγχωνευτούν Αθμια με Βθμια τότε νομίζω δεν συμφέρει να πάρεις μετάταξη. Γιατί ουσιαστικά θα βρεθείς ξανά στην Βθμια, χάνοντας όμως την σειρά σου.

Προσωπικά θεωρώ πιθανότερο σενάριο να καταργηθούν τα ΕΑΕΠ, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχουν τα λεφτά για να επεκταθούν πανελλαδικά. Και ότι δεν επεκτείνεται πανελλαδικά, κάποια στιγμή καταργείται.

283
τι έχει γίνει με τους θεατρολόγους που αναφέρθηκε πιο πάνω; Διορίστηκαν στην πρωτοβάθμια και έχασαν την οργανική τους;

Οι θεατρολόγοι διορίστηκαν στην Βθμια ως πιλοτικό μάθημα. Το πιλοτικό μάθημα όμως καταργήθηκε, οπότε για να μην τους απολύσουν τους στέλνουν τώρα στην Αθμια.

Την ίδια τύχη θα έχουν και όσοι πάρουν οργανικές σε πιλοτικό μάθημα στην Αθμια αν το μάθημα τελικά καταργηθεί. Το κάθε πιλοτικό μάθημα σε 4-5 χρόνια πρέπει ή να γίνει πανελλαδικό ή να καταργηθεί. Αν τελικά καταργηθεί, όσοι έχουν οργανική σε αυτό χάνουν την δουλειά τους.

Γιαυτό, όπως είπα και παραπάνω, ίσως είναι καλύτερα να περισσεύεις σε ένα πανελλαδικό μάθημα, παρά να έχεις οργανική σε ένα πιλοτικό. Στην πρώτη περίπτωση στην χειρότερη μπορεί να βρεθείς στην κωλωπετινίτσα, αλλά θα έχεις δουλειά. Στην δεύτερη περίπτωση στην χειρότερη μπορεί να απολυθείς. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή.  :(

284
trekto

το αν θα παραμείνει πιλοτικό ή θα επεκταθει και στην υπόλοιπη πρωτοβάθμια δεν μπορούμε να το πουμε απο τώρα. Διότι ναι μεν οι θεατρολόγοι την "πάτησαν" όπως γράφεις, αλλά αντίθετα οι αγγλικών που πήγαν και διορίστηκαν ( τω καιρώ εκείνω) στην πρωτοβάθμια καθόλου δεν την πάτησαν ( μη σου πω πως βγήκαν και οι κερδισμένοι της υπόθεσης εν τέλει). Επομένως, δεν μπορούμε να εκφράσουμε απόλυτη άποψη επ΄αυτού.


Η περίπτωση των αγγλικών (όσο και των μαθηματικών έκαναν μετάταξη σε πληροφορικούς) είναι δαφορετική. Εκείνη η εποχή ήταν εποχή παχιών αγελάδων, και η πιθανότητα να μην επεκταθεί ο κλάδος ήταν ελάχιστη.

Σήμερα όμως έχουμε ΔΝΤ, και τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα.  :(

285
@  trekto
τα σχολεία που έχουν δώσει οργανικές σ αυτή την φάση των μετατάξεων ειναι τα λεγόμενα πιλοτικού προγράμματος. Επομένως, έστω και αν γίνονται σε περισσότερα σχολεία πχ γαλλικά , δεν δικαιολογούν ακόμα την ύπαρξη οργανικης σε αυτά καθώς το μάθημα δεν έχει επεκταθεί επισήμως σε ΄ολα τα σχολεια. ( λέγοντας επισήμως, εννοώ με τον τροπο που αυτό έχει γίνει στα πιλοτικά). Αυτό δεν ειναι επομένως αντισυνταγματικό.  Το αν ένα παιδί σ ένα σχολειο μαθαίνει γαλλικά ενώ σε ένα άλλο όχι, δεν ειναι αντισυνταγματικό καθώς καλύπτεται νομικά.
Ακριβώς! Η νομική κάλυψη έχει να κάνει με την ταμπέλα "πιλοτικό". Δεν είναι αντισυνταγματικό όσο το μάθημα διατηρεί την ταμπέλα πιλοτικό. Αναγκαστικά όμως μετά την πάροδο κάποιου χρόνου, το μάθημα θα την χάσει την ταμπέλα αυτή. Δεν μπορεί κάτι να είναι πιλοτικό για πάντα. Και όταν χαθεί η τεμπέλα "πιλοτικό", τότε θα αρχίσουν τα προβλήματα. Οι θεατρολόγοι έτσι την πάτησαν.

Και για τα αγγλικά πχ που υπάρχουν επισήμως εδώ και χρόνια στο δημοτικό, ειναι γνωστο πως σε σχολεία κάτω των εξαθέσιων δεν προβλέπεται ούτε καθηγητής ούτε η διδασκαλία του. Αυτό , όσο και να μην αρέσει στους συναδέλφους αγγλικής, ουτε αντισυνταγματικό είναι ουτε βέβαια και παράνομο.

Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Νομίζω αν κάποιοι γονείς καταφύγουν στα δικαστήρια, θα κερδίσουν διδασκαλία και στα εξαθέσια.

Τώρα όσον αφορά την  θέση σου για το πού ειναι καλύτερα να περισσεύεις, όλα είναι σχετικά τελικά.Γιατί απ΄την άλλη ειναι καλύτερο να έχεις έστω και για μια πενταετία μια σταθερη οργανική παρά να φέρνεις γύρα ολη την περιφέρεια Κωλοπετεινίτσης!!
Εξάλλου, με το σχέδιο κινητικοτητας των δημοσίων υπαλλήλων, σύντομα εικάζω θα δουμε πληροφορικούς στις εφορίες, γαλλικών στο ΥΠΕΞ, γυμναστές στους Δήμους κ.ο.κ.

Δεν έχεις άδικο.... :(

286
Trekto: Μα αυτες οι 200 θεσεις δεν καλυπτουν 200 σχολεια μονο. Οποιος πάρει οργανικη σε ενα σχολειο θα  καλυψει το ωραριο του σε περισσοτερα απο ενα δημοτικα. Μην ξεχνας οτι υπαρχουν κ πολλοι συναδελφοι που πλεοναζουν στη Β/θμια κ διατιθενται αποκλειστικα στην Α/θμια για να καλυψουν ωραριο. Δε νομιζω οτι, αν υπαρχει τετοια ζητηση για γαλλικα, δε θα βρεθει κοσμος να καλυψει τις αναγκες...

Δεν είναι θέμα αν είναι 200 τα σχολεία που κάνουν γαλλικά ή 500 ή 1000.
Η αντισυνταγματικότητα είναι στο ή όλα τα παιδιά σε όλα τα σχολεία να έχουν την ευκαιρία να κάνουν γαλλικά, ή κανένα.
Αν υπάρχει έστω και ένα παιδί σε όλη την επικράτεια που θέλει να κάνει γαλλικά την στιγμή που κάποια άλλα κάνουν, και το υπουργείο δεν του δίνει αυτή την δυνατότητα, αυτό είναι αντισυνταγματικό.

Για να καλύψει το υπουργείο αυτό το πρόβλημα της αντισυνταγματικότητας, εισάγει την έννοια των πειραματικών μαθημάτων. Αλλά ένα μάθημα δεν μπορεί να είναι πειραματικό επ΄απειρο. Έτσι το πρόβλημα θα προκύψει σε 4-5 χρόνια, και τότε το υπουργείο θα βρεθεί στο δίλημμα ή της κατάργησης του μαθήματος (με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για όσους έχουν οργανική σε αυτό) ή της επέκτασής του μαθήματος πανελλαδικά (που μακάρι να γίνει, αλλά το θεωρώ μάλλον απίθανο).

287
Bitch μιας και σε βλέπω αρκετά ενημερωμένη με τους νόμους, θα ήθελα να μου πεις την άποψή σου (αν έχεις) και για αυτό.

Παιδιά αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως είναι δυνατόν να δημιουργούνται π.χ. μόνο 200 οργανικές θέσεις γαλλικών.
Είναι δυνατόν να έχουν μόνο 200 σχολεία γαλλικά, και τα υπόλοιπα να μην έχουν;
Αυτό είναι αντισυνταγματικό, είναι ενάντια στην ισότητα ευκαιριών των παιδιών,
και νομίζω με μια απλή προσφυγή γονέων (που όλως τυχαίως είναι και εκπαιδευτικοί  ;)) σε ένα συνταγματικό δικαστήριο θα αναγκαστεί το υπουργείο ή να δεχτεί να έχουν όλα τα σχολεία μάθημα γαλλικά, ή κανένα.

Δηλαδή αν η προκήρυξη μόνο 200 οργανικών θέσεων γαλλικών, και σε περίπτωση που τα γαλλικά δεν επεκταθούν τελικά σε όλη την πρωτοβάθμια μέσα σε 4-5 χρόνια, αν αυτό συνιστά αντισυνταγματική πράξη.

Το επιχείρημά μου είναι ότι το να διδάσκονται μόνο 200 σχολεία τα γαλλικά,  και όχι όλα, είναι ενάντια στην ισότητα των ευκαιριών, δηλαδή καραμπινάτα αντισυνταγματικό. Αυτή η αντισυνταγματικότητα θα αναγκάσει το υπουργείο σε 4-5 χρόνια ή να καταργήσει τις οργανικές των γαλλικών, ή να τις καθιερώσει πανελλαδικά. Και δεδομένου ότι σε 4-5 χρόνια δεν βλέπω να υπάρχουν χρήματα για διορισμούς, μάλλον η κατάργηση των πειραματικών αυτών οργανικών είναι μονόδρομος (ειδικά δε σε περίπτωση προσφυγής κάποιων σε δικαστήριο)

Είναι δηλαδή ακριβώς το ίδιο που ήδη έγινε με τους θεατρολόγους που διορίστηκαν στην δευτεροβάθμια. Τους οποίους, εφόσον το μάθημα τους τελικά δεν επεκτάθηκε πανελλαδικά σε όλη την Βθμια, αναγκάστηκε το υπουργείο μετά την πάροδο αυτού του εύλογου χρόνου πειραματισμού των 4-5 χρόνων, τελικά να τους καταργήσει ως κλάδο και να τους στέλνει τώρα όλους στην Αθμια.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι μόνο αν το μάθημα καθιερωθεί πανελλαδικά υπάρχει ασφάλεια στις οργανικές. Είναι καλύτερο να περισσεύεις σε ένα μάθημα που είναι πανελλαδικά διδασκόμενο, παρά να έχεις οργανική σε ένα μάθημα που είναι σε πειραματικό στάδιο.

288
Παιδιά αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως είναι δυνατόν να δημιουργούνται π.χ. μόνο 200 οργανικές θέσεις γαλλικών.
Είναι δυνατόν να έχουν μόνο 200 σχολεία γαλλικά, και τα υπόλοιπα να μην έχουν;
Αυτό είναι αντισυνταγματικό, είναι ενάντια στην ισότητα ευκαιριών των παιδιών,
και νομίζω με μια απλή προσφυγή γονέων (που όλως τυχαίως είναι και εκπαιδευτικοί  ;)) σε ένα συνταγματικό δικαστήριο θα αναγκαστεί το υπουργείο ή να δεχτεί να έχουν όλα τα σχολεία μάθημα γαλλικά, ή κανένα.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι συγκεκριμένες μετατάξεις δεν έχουν κανένα απολύτως σχεδιασμό. Είναι προφανές ότι έγιναν για να εξυπηρετήσουν κάποιους ημέτερους που τυγχάνει να εχουν εγκλωβιστεί μακριά από τα σπίτια τους (και μαζί με αυτούς και όλους τους άλλους εγκλωβισμένους που θα βρουν ανοιχτή την πόρτα να μπουν), και όχι για να ευνοήσουν  στο σύνολό τους τους μαθητές (ή τους εκπαιδευτικούς). Οπότε και είναι πολύ πιθανό όσοι βρουν ανοιχτή την πόρτα και μεταταχθούν, σε 4-5 χρόνια να βρεθούν στον αέρα, αν το λόμπι που υποστηρίζει αυτούς τους ημέτερους χάσει την εξουσία.



Σελίδες: 1 ... 192021

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 749

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.