Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leniao

Σελίδες: 1 ... 20212223
295
   Συνάδελφε Nancyk. Έχω μια απορία. Είσαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής και έχεις και πτυχίο Κοινωνιολογίας και πήρες μέρος στον διαγωνισμό ως Κοινωνιολόγος (ΠΕ 10) ή είσαι πτυχιούχος μόνο του τμήματος Πολιτικών Επιστημών ή Νομικής (ΠΕ 13); Επειδή εμείς οι Κοινωνιολόγοι υποστηρίζαμε μετά μανίας πάντοτε ότι είμαστε καθαρά καθηγητική σχολή και παρόλα αυτά μας υποβίβασαν. Στους πρώτους διορισμούς μάλιστα που γινόντουσαν μας διόριζαν κατευθείαν με τη σειρά που είχαμε στην επετηρίδα, όπως όλους τους άλλους καθηγητές. Σαν κάτι να μην ταιριάζει με την νοοτροπία μας στο πνεύμα που σε διακατέχει (ότι δηλαδή δεν είναι και τίποτα σπουδαίο το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ, ότι πρέπει να καταρτίζονται παιδαγωγικά οι Κοινωνιολόγοι όπως και οι γιατροί, οι οικονομολόγοι, οι δικηγόροι, οι κομμώτριες, οι αισθητικοί, οι μηχανικοί !!! Τέτοιες ειδικότητες συναντάς στις ΑΣΠΑΙΤΕ). Για τον λόγο αυτό αισθανόμαστε επίσης πολλαπλά αδικημένοι εμείς οι Κοινωνιολόγοι. Επειδή ακριβώς προετοιμαζόμαστε από τις σχολές μας για καθηγητές, εργαζόμαστε ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι στα βουνά και στα λαγκάδια της Ελλάδας και αφενός μας εξισώνουν με περίεργες ειδικότητες, αφετέρου μας βάζουν και αμέτρητα ανυπέρβλητα εμπόδια για διορισμό. Φυσικά δεν πρέπει να γίνονται αδικίες, αλλά να βγάλουμε και μεις και ένα άλλο ακόμα συμπέρασμα για τον κλάδο μας, που μας επηρεάζει στην εκπαίδευση σε μεγάλο βαθμό με τις αναθέσεις των μαθημάτων σε σχέση με τους οικονομολόγους, τους πολιτικούς επιστήμονες και τους δικηγόρους.

296
Παρακολούθησα όλες τις απόψεις περί ΑΣΠΑΙΤΕ και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ μερικές σκόρπιες σκέψεις που μου γεννήθηκαν αυθόρμητα:
  1. Δεν είναι και τόσο εύκολο να εισαχθείς στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να πάρεις το "χαρτί", όπως το χαρακτηρίζει η Δελβινιώτη. Και εφόσον εισαχθείς - μετά τις αγχώδεις προσπάθειες να πάρεις το Lower  ή το Proficiency, το ECDL που απαιτείται τώρα και να "μαζέψεις" τις προϋπηρεσίες- πρέπει να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες να τελειώσει η φοίτηση. Εγώ τελείωσα την ΑΣΠΑΙΤΕ του Βόλου. Ο μέσος όρος ηλικίας των σπουδαστών ήταν 39 έτη. Όλοι και όλες με παιδιά, προσωρινές εργασίες, υποχρεώσεις και...μόνιμο stress. 2 κοπέλες ερχόντουσαν κάθε μέρα από Θεσσαλονίκη, 3 άτομα από Κοζάνη, ένας μάλιστα ήταν από τη Σύρο και πήγαινε στην οικογένειά του μόνο στις αργίες. Τα έξοδα να τρέχουν, σχεδόν οι μισοί βγάλαμε τη χρονιά με καταναλωτικά δάνεια και με πολλές στερήσεις. Και...πολλές ακόμα προσωπικές ο καθένας θυσίες. Οπότε, όταν κάποιοι απαξιώνουν το "χαρτί", απαξιώνουν ανθρώπινες θυσίες, κόπους και αγωνίες. ΄
   Χαρακτηριστικά μάλιστα, όλοι λέγαμε ότι το πτυχίο είναι όλης της οικογένειας και όχι προσωπικά δικό μας, γιατί όλα τα μέλη κάνουν υπομονή σε μια οικογένεια μέχρι να τελειώσει η σχολή. Τόσο εύκολα υποτιμά κάποια ή κάποιος και απαξιώνει εκατοντάδες οικογένειες και τις θυσίες που έγιναν;   
 
 2. 'Ολοι και όλες οι υποψήφιοι γνώριζαν την προκήρυξη εκ των προτέρων και είναι μάλλον "στρουθοκαμηλισμός" να υποστηρίζουμε τώρα ότι είναι μεγάλη η αδικία.
   Προσωπικά πιστεύω ότι φυσικά και είναι τεράστια η αδικία, αλλά ήταν και πριν τον διαγωνισμό. Έκανε κάποιος κάτι για να αλλάξει το σύστημα των διορισμών; Επειδή στους πρώτους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, όσοι είμασταν γραμμένοι στην παλιά επετηρίδα αποφασίσαμε να μην πάρουμε μέρος (βλέπε αποφάσεις Αρσένη 1997), φάγαμε και ξύλο δύο φορές, αντισταθήκαμε στο σύστημα για να το αλλάξουν και...ξέρετε τι κατάφερε η γενιά μου μετά από 15 χρόνια αναμονής στη επετηρίδα; Διορίζονταν νεώτεροι άνθρωποι μόλις έπαιρναν το πτυχίο τους, παραμέναμε εμείς στην ανεργία, μας διέσπασαν σε δεκάδες κομμάτια για να χάσουμε τη συνδικαλιστική μας δύναμη ως αδιόριστοι, υποβίβασαν το μάθημα της Κοινωνιολογίας και δεν είχαμε ούτε την εναλλακτική λύση της εργασίας σε φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα.
   Να αγαπάς τα παιδιά, να λατρεύεις τη διδασκαλία, να προετοιμάζεσαι χρόνια ολόκληρα για να εκπληρώσεις το όνειρό σου και να σου βάζουν εμπόδια από παντού. Να αργοσβήνουν τα οράματά σου και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα. Να βλέπεις γύρω σου την υποτίμηση και τον εκμηδενισμό σου.
   Μήπως θα έπρεπε να είμαστε περισσότερο ακριβείς και προσεκτικοί όταν μιλάμε για αδικίες, ΑΣΠΑΙΤΕ και "χαρτιά" και για αγώνες εναντίον του συστήματος  μόνο και όταν θίγονται μόνο τα δικά μας συμφέροντα;

 3. Υπάρχει, επίσης, μία άλλη υπολογίσιμη παράμετρος σχετικά με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Το Κράτος φοβάται τη διόγκωση του δημόσιου τομέα. Όσο περισσότερο αναβάλλει τους διορισμούς των Κοινωνιολόγων, τόσο λιγότερο επιβαρύνει τον προϋπολογισμό. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια. Και βέβαια είμαστε καθαρά καθηγητική Σχολή, και βέβαια η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν εξασφαλίζει πάντοτε παιδαγωγική επάρκεια εάν δεν εφαρμόσεις όσα σου μαθαίνουν και συμβιβάζεσαι με το υπάρχον σύστημα διδασκαλίας. Απλά, με την ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκουν άλλοθι για να μην μας διορίζουν και εφαρμόζουν ταυτόχρονα αποτελεσματικότατα το "διαίρειν και βασίλευε" γιατί δημιουργούν προστριβές μεταξύ μας και χάνουμε την πιθανή δύναμη που θα είχαν οι Σύλλογοί μας και γενικότερα ο κλάδος μας.

4. Μια πρακτική δυσκολία στο να δικαιωθούν όσοι αποφασίσουν να κινηθούν δικαστικά: Υπάρχουν ειδικότητες όπως: αισθητικοί, μηχανικοί αυτοκινήτων, ιατρικών εργαστηρίων, ιατρών, φαρμακοποιών, δομικών έργων και πολλές άλλες που ίσως φαίνονται ακόμα πιο περίεργες, όμως όλοι όσοι τις κατέχουν, διορίζονται με το ίδιο σύστημα (ΑΣΠΑΙΤΕ, πίνακες προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ) ως καθηγητές στα τεχνικά λύκεια.
Πιστεύετε ότι θα ήταν διατεθιμένο οποιοδήποτε δικαστήριο να δημιουργήσει προδεδικασμένο και να απαιτούν κατόπιν όλοι οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι μηχανικοί αυτοκινήτων απο ΤΕΙ και οι υπόλοιποι με παρόμοιες ειδικότητες να διοριστούν καθηγητές μόνο με εξετάσεις του ΑΣΕΠ ή με αμφίβολες προϋπηρεσίες (έστω κι αν τους διορίζουν ποσοστιαία);

Επίλογος και παραίνεση ως παθών: εάν θέλετε να βελτιώσουμε τον κλάδο μας και να διοριζόμαστε γρηγορότερα, πρέπει να αγωνιστούμε για την πρόοδο του κλάδου μας. Εγγραφείτε στους τοπικούς Συλλόγους Κοινωνιολόγων, ενημερωθείτε για τα μαθήματα Β΄ και Γ΄ ανάθεσης που διεκδικούμε από το Υπουργείο, ώστε να ανοίξουν περισσότερες θέσεις για διορισμούς.

Ο Θεός να μας φωτίσει όλους μας και πάνω από όλους τους ιθύνοντες του Υπουργείου (ά!...και την κυρία Δελβινιώτη)!!!


297
Δεν νομίζω να βγουν extra θέσεις αφού πρόκειται για ονομαστική πρόσκληση όπως είδατε!

298
Φαίνεται ότι κάποιοι βιάζονταν να διορίσουν κάποιους άλλους, αλλιώς δε εξηγείται όταν περισσεύουν φαίνεται θέσεις και καλούν ονομαστικά άτομα συγκεκριμένα να διοριστούν για προηγούμενους διαγωνσιμούς ΑΣΕΠ λίγο πριν βγει η καινούρια προκήρυξη για τους φετινούς διορισμούς. Δεν υποτίθεται ότι κάθε καινούριος διαγωνισμός ΑΣΕΠ καταργεί τον προηγούμενο; Διαβάστε εδώ:
http://www.didefth.gr/docs/a1307eg_symp_dior_07w.pdf

299
marias, στείλε μου το email σου για να σου στείλω σχετικό αρχείο με τον καθαρό πίνακα προϋπηρεσία και τα μόρια του ΑΣΕΠ που έφτιαξα.
mat δε μου σχολίασες τίποτα για τον πίνακα που σου έστειλα. Βέβαια τώρα πρέπει να αφαιρέσουμε αυτούς που θεωρούσαμε ότι θα μπορούσαν να μπουν σφήνα με πιθανή ένσταση!

                                Κωνσταντίνος (ναί marias, το ψευδώνυμο σε ξεγέλασε αλλά έχει και αυτό την ιστορία του! ;D

300
Ανακοινώθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα ΠΕ10 στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ. Επιτέλους!! Εκτός από τη mat είναι εδώ στο site κάποιος άλλος διοριστέος ΑΣΕΠ ΠΕ10;

301
Ατασθαλίες ή πραγματικότητα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΠΕ10; Δύο άτομα που δεν ήταν αναπληρωτές πέρσι (καρατσεκαρισμένο) εμφανίζονται με προϋπηρεσίες του έτους 2006-7 με μόρια περισσότερα και από αυτούς τους 4 που ήταν αναπληρωτές! Χωρίς να είναι ότι ωρομίσθιοι σε δυσπρόσιτα.
Επιπλέον συνάδελφος που πέρσι ήταν στον πίνακα Γ΄(χωρίς προϋπηρεσία) προσλήφθηκε σαν αναπληρώτρια χωρίς να είναι ούτε τρίτεκνη ούτε να ανήκει στα άτομα με ειδικά προβλήματα και φέτος είναι πρώτη στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών αφού εμφανίζεται να έχει πρόβλημα! Τι γίνεται βρε παιδιά;

302
Είναι αδύνατον να βρεθεί κάποιος με 8 ή 9 μόρια στον πίνακα διορισμών χωρίς να είναι αναπληρωτής. Συγκεκριμένα στον πίνακα ΠΕ10 είδα 2 άτομα να έχουν τέτοια μόρια χωρίς να ήταν αναπληρωτές φέτος αλλά και χωρίς να είναι σε δυσπρόσιτο ή ωρομίσθιοι. Αναρωτιέμαι και γω τι συμβαίνει. Με συνάδελφο που το συζηρήσαμε μου είπε ότι το ένα άτομο εργάστηκε αυτό το χρόνο σε ΣΜΕΑ (Ειδικής αγωγής). Επίσης εντόπισα άτομο που ενώ πέρσι ήταν σε πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας κανονικά χωρίς να εμφανίζεται τρίτεκνη ή ειδικών αναγκών, την πήρα κανονικά αναπληρώτρια (δηλ. προσπέρασαν όλο τον  ενιαίο πίνακα αναπληρωτών Β΄χωρίς να ρωτήσουν κανένα) και φέτος είναι πρώτη στον πίνακα Β΄ως άτομο με ειδικές ανάγκες. Αν είναι όντως πάει στο καλό (κρίμα) αν όμως δεν είναι;

303
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / ΒΓΗΚΕ Ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
« στις: Ιούλιος 17, 2007, 01:55:57 μμ »
Παιδιά βγήκε ο Πίνακας Διορισμών του 40% και ο Ενιαίος Πίνακας Αναπληρωτών χωρίς τα μόρια του ΑΣΕΠ 2007 μέχρι να οριστικοποιηθούν τα αποτελέσματα.
Στο www.e-aitisi.sch.gr

304
Εννοώ ότι στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών ονόματα που τα βλέπω εδώ και δύο χρόνια τα ίδια και τα ίδια αντικαθίστανται και πηγαίνουν προς τα κάτω και άλλοι μπαίνουν μπροστά λόγω ΑΣΕΠ 2007 ή νέων συναδέλφων που τελείωσαν φέτος την ΑΣΠΑΙΤΕ και πέρασαν στον ΑΣΕΠ 2007 πριν προλάβουν να καταθέοσυν το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ. Βέβαια στον Πίνακα Διορισμών δεν αλλάζουν πολύ αφού εκεί μετράει μόνον η καθαρή προϋπηρεσία.

305
marias, σου έστειλα κάτι σχετικό. ελπίζω να το πήρες.
mat, η δουλειά είναι οφέλιμη ιδιαίτερα όταν περιμένεις κάτι γιατί γεμίζει τις ώρες σου και το μυαλό σου δεν είναι συνέχεια κολλημένο σε αυτό που σε απασχολεί. Καλή δουλειά λοιπόν και στον ελεύθερο σου χρόνο κάνε και κανένα σέρφινγκ στην ιστοσελίδα.

306
Γεια σου Mat. Διορίζομαι με τη δεύτερη φουρνιά κατά τα φαινόμενα, αλλά ποτέ κανείς δε ξέρει........ Μπορούμε όμως να συζητήσουμε για αναπληρώσεις και ωρομισθίες, για περιοχές προτίμησης και να μοιραστούμε το άγχος μας για την αναμονή της ανακοίνωσης του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών.
Έχω προσπαθήσει να καθαρίσω τον πίνακα από μόνη μου μήπως και βγάλω καμιά άκρη καθώς ξέρω ότι φέτος θα διοριστούν 8 από τον ενιαίο + 7 από το τριαντάμηνο = 15 και πρόσθεσα και όλους τους συναδέλφους από ΑΣΠΑΙΤΕ της δεύτερης φουρνιάς υπολογίζοντας τα μόρια τους χωρίς τις προσαυσξήσεις καθώς και κατά προσέγγιση τα μόρια των 3 συναδέλφων που δούλεψαν φέτος σαν αναπληρωτές. Η αλλαγή στον πίνακα είναι εντυπωσιακή. Έτσι η αγωνία μου κορυφώνεται για να δω αν έπεσα μέσα. Εσύ έκανες τίποτα ή απλά απολαμβάνεις τις διακοπές σου στο νησί περιμένοντας την προκήρυξη; ;D

307
Τι έγινε συνάδελφοι; Τι άκρα του τάφου σιωπή είναι αυτή; Δε θα συζητήσουμε για τις περιοχές και τα δυσπρόσιτα εμείς; Άντε ξυπνήστε!! ???

308
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Απ: Στη τελική ευθεία......
« στις: Ιούνιος 15, 2007, 11:38:13 μμ »
Γιουχουουουουουουου..................................Διορίζομαι μωρό μου και τρελένομαι!!!

Σελίδες: 1 ... 20212223

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 717
Σύνολο: 719

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.