Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - neossos

Σελίδες: 1 ... 202122232425
295
Άρα καλά έλεγα ότι χρειαζόταν καταγραφή των κενών και στην ειδική. Ευχαριστούμε Patreas.

Ναι, χρειαζόταν ώστε να καταχωριστεί το πλήθος των κενών από τις διευθύνσεις, καθώς από την πρηγούμενη φορά που ζητήθηκαν τα κενά ειδικής μεσολάβησαν παραιτήσεις εκπαιδευτικών από προηγούμενες φάσεις, άδειες και κυρίως η β' φάση έγκρισης αιτημάτων παράλληλης, οι εγκριτικές των οποίων έφτασαν αυτές τις μέρες στα σχολεία από το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου (και αυτός ήταν μάλλον ο λόγος που δεν ζητήθηκαν μαζί με τα κενά γενικής τη προηγούμενη εβδομάδα).

Πάντως το βλέπω χλωμό να γίνουν προσλήψεις με ημερομηνία ανάληψης πριν τις 1/12, καθώς ήδη έχει βγει ο μισός μήνας και θα δημιουργηθούν τα γνωστά θέματα με τη μισθοδοσία. Μακάρι βέβαια να γίνει η φάση άμεσα και να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα κενά.

Παράθεση από: IoannisDr link=topic=37435.msg1205622#msg1205622
date=1699894805
Με παραπλάνησε ο τίτλος και το σχολικών μονάδων Γεν. Εκπ/σης στο τέλος.  ;D
Ευχαριστώ.
Ελπίζω να γίνουν σύντομα προσλήψεις για να δουλέψει κόσμος και να καλυφθούν επιτέλους τα κενά.

Μάλλον το "σχολικών μονάδων γενικής" πήγαινε στη δεύτερη περίπτωση, της εξεικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (αφού αυτή παρέχεται στα γενικά σχολεία) και εκ παραδρομής το έβαλαν στην πρώτη.

296
https://www.minedu.gov.gr/news/57040-08-11-23-proslipsi-110-ekpaideftikon-kladou-pe70-daskalon-os-prosorinon-anapliroton-plirous-orariou-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-parallili-stiriksi-gia-to-didaktiko-etos-2023-2024-vasei-eidikis-prokiryksis-kalypsis-leitourgikon-kenon-arthro-86-tou-n-4547-2018-a-102-opos-isxyei

110 προσλήψεις ΠΕ70 από την ειδική πρόσκληση (που προκήρυσσε 287 θέσεις). Δηλαδή δεν βρέθηκαν ούτε οι μισοί δάσκαλοι σε όλους τους πίνακες (ειδικής και γενικής). Λογικά οι πιστώσεις από τις θέσεις που δεν καλύφθηκαν, μαζί με πιστώσεις από τυχόν μη αναλήψεις και άδειες, θα διατεθούν στην επόμενη φάση...

297
Είναι φανερό πως δεν έχουν κανένα πρωτόκολλο έτοιμο και γενικώς κανένα σχέδιο, απλά προσπαθούν για ακόμα μια φορά να στήσουν ένα επικοινωνιακό τέχνασμα πείθοντάς μας πως λαμβάνουν μέτρα για τη σχολική βία, ενώ ταυτόχρονα θα απορροφήσουν τα σχετικά κονδύλια για τη δημιουργία μιας ακόμα ψηφιακής πλατφόρμας.

Είναι δυνατόν μια ομάδα μόλις τεσσάρων ατόμων σε επίπεδο διεύθυσης εκπαίδευσης να διαχειριστεί ένα τέτοιο όγκο αναφορών (όποιος έχει εργαστεί σε ένα τυπικό δημόσιο σχολείο μπορεί να συνειδητοποιήσει τον όγκο των περιστατικών που δύνανται να "καταγγέλονται" σε αυτή τη πλατφόρμα) και να διερευνήσει μάλιστα το αν ευσταθούν και να προτείνει κιόλας λύσεις σε αυτά; Αυτό που εγώ πιστεύω πως θα συμβεί είναι πως, είτε θα καταλήξει απλώς σε μια γραφειοκρατική αρχειοθέτηση των αναφορών που θα παραπέμπονται στην Ε.Δ.Υ., τον ενδοσχολικό συντονιστή ή απλά πίσω στο διευθυντή του σχολείου, είτε θα απαξιωθεί πλήρως και στο τέλος θα καταργηθεί. Μακάρι να υπάρξει κάποιο κέρδος από τη λειτουργία της και να δωθεί φως σε ορισμένα (πραγματικά σοβαρά) περιστατικά που όντως να υπήρχε πιθανότητα να συγκαλυφθούν, αν και προσωπικά δεν το πιστεύω...

298
Θα συμφωνήσω και εγώ πως συνήθως τα προβληματικά παιδιά, στο δημοτικό τουλάχιστον, περισσότερο προέρχονται από μεσαία και προνομιούχα στρώματα της κοινωνίας παρά από οικογένειες που τα παραμελούν ή που δεν έχουν αντικειμενικά διαθέσιμο χρόνο για να ασχοληθούν μαζί τους. Και αυτοί οι γονείς είναι συνήθως που δεν θεωρούν το δημόσιο σχολείο τίποτα παραπάνω από ένα πάρκινγκ ή που πιάνονται από το παραμικρό που θα τους πει το παιδί τους, κατηγορώντας τον εκπαιδευτικό για κάθε τι στραβό μπορεί αυτό να έχει κάνει και το παιδί αυτό να φτάνει τελικά στην Στ' τάξη μη έχοντας κατακτήσει βασικούς κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς και αλληλεπίδρασης.

Θα προσθέσω και εγώ μάλιστα πως μετά την πανδημία οι περιπτώσεις αυτών των παιδιών όχι απλά έχουν πολλαπλασιαστεί, αλλά αποτελούν τον κανόνα στα δημοτικά σχολεία και ειδικά μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα. Σε συνδυασμό με τα παιδιά που τεκμηριωμένα χρήζουν ειδικής υποστήριξης από τις δομές της ειδικής αγωγής, αποτελούν ένα εκρηκτικό μείγμα απέναντι στο οποίο το σημερινό σχολείο αδυνατεί να ανταποκριθεί επαρκώς καθώς είναι απλώς μια αντανάκλαση της κοινωνίας που νοσεί σε όλα τα επίπεδα...

299
https://www.esos.gr/arthra/85482/eggrafo-anamorfosi-toy-orologioy-programmatos-sta-panelladikos-exetazomena-mathimata?fbclid=IwAR24ZtM_h-gJM-ghcWgDafFWqi1zRiHLtJGJllxpnBYptnQk9l_42VXpBZI

Έμμεση παραδοχή του υπουργείου για την καθυστέρηση στην κάλυψη κενών ακόμα και ειδικοτήτων σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα...

300
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 08:19:47 μμ »
Διαφωνώ ως προς τα ΣΜΕΑΕ ως προς το κομμάτι ότι καλύπτονται πρώτα στις οργανικές και ότι θα μπορούσαν να αναπληρώνονται επίσης πρώτα.
Στον κλάδο μου, ΠΕ03ΕΑΕ, παρατηρώ μεγάλη αύξηση στην κάλυψη των κενών, απολύτως καμία σχέση πριν από τους διορισμούς διότι ο αριθμός των αναπληρωτών δεν μειώθηκε ουσιαστικά ενώ έχουν καλυφθεί τα περισσότερα οργανικά. Οπότε αν ενεργοποιούσε όλα τα ΤΕ απλά θα γυρνούσαμε σε κενά επιπέδου 2019.

Ναι συνάδελφε παρέλειψα να επισημάνω πως αναφερόμουν στη πρωτοβάθμια! Δεν έχω εικόνα για τη δευτεροβάθμια μιας και εκεί εμπλέκονται περισσότερες από μια ειδικότητες στα Τ.Ε. και υπολογίζονται αλλιώς οι οργανικές θέσεις...

301
Νεοδιόριστοι / Απ: Μονιμοποίηση νεοδιόριστων
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 06:06:31 μμ »
Εν τω μεταξύ το άρθρο λέει "...υπογράφηκε σήμερα αναδρομική μονιμοποίηση (από 20-5-2019) των 10 εκπαιδευτικών, διαπιστώνοντας την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση τους από την ημερομηνία διορισμού τους,"

Δηλαδή συμπλήρωσαν διετία την αναφερόμενη ημερομηνία; Μα καλά πότε διορίστηκαν;

Μάλλον πρόκειται για διορισμούς μετά από δικαστικές προσφυγές αφού το φεκ τους είχε βγει το 2019. Ίσως και ο ίδιος ο διορισμός τους να είχε αναδρομική ισχύ και να δικαιούνταν αμέσως μονιμοποίηση.

302
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 05:49:45 μμ »
Όπου θέλουν βρίσκουν κονδύλια, εδώ θα επιδοτούν και εκδρομές. Θυμάσαι τι μας έλεγε ο Patreas για τα υπέρ-ολοήμερα που είχαν αποτύχει προ δεκαετίας αλλά έριξαν όπως όπως ένα νέο κονδύλι σε αυτά για το φαίνεσθαι; Εδώ μου φαίνεται πρέπει να πάμε σε βουλευτές και να τους βάλουμε μπροστά μας να πάρουν την κα Μακρή τηλέφωνο να τους πει με ποια επιχειρήματα έκανε τα 11/48 στην εκλογική της περιφερειακή ενότητα ενώ αλλού δεν έχουν ούτε ένα ΓΕΛ/ΕΠΑΛ και αλλού πολλά.

Να σημειώσουμε βέβαια πως η διεύρυνση του ολοημέρου υποστηρίζεται από το ΕΣΠΑ, οπότε τα κονδύλια προέρχονται ως επί το πλείστον από την Ε.Ε. και δεν βαραίνουν αναγκαστικά τον κρατικό προϋπολογισμό.

Για τα τμήματα ένταξης, με το που ιδρυθούν, δημιουργούν νέες οργανικές θέσεις, οπότε αξιώνουν διορισμούς, κάτι που δεν συμφέρει τη κυβέρνηση. Επίσης η κάλυψή των κενών Τ.Ε. από αναπληρωτές είναι προβληματική τα τελευταία χρόνια αφού το πακέτο ΕΣΠΑ τους συμπεριλαμβάνει και τα ΣΜΕΑΕ και ποτέ οι πιστώσεις δεν φτάνουν για την κάλυψη όλων των κενών (αφού προτάσσεται έτσι και αλλιώς η κάλυψη των ειδικών σχολείων από τον νόμο) με αποτέλεσμα πολλά από τα ήδη υπάρχοντα Τ.Ε. να υπολειτουργούν (π.χ. να χρειάζονται δύο δασκάλους λόγω αριθμού παιδιών και να έχουν έναν) ή να μην λειτουργούν καθόλου (ειδικά σε μικρά σχολεία με λίγες περιπτώσεις παιδιών με διαγνώσεις ή σε περιοχές με χαμηλή ζήτηση όπου οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί έχουν φύγει με απόσπαση και δεν φτάνουν οι πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών).

Οπότε όταν δεν μπορεί το κράτος να καλύψει τις ανάγκες των ήδη συστημένων τμημάτων ένταξης, λίγο δύσκολο να προβεί στην ίδρυση νέων. Και για αυτό και η τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην προηγούμενη διαδικασία ίδρυσης και η τελική έγκριση μικρού μέρους των προτάσεων για τα μάτια του κόσμου λίγο πριν τις εθνικές εκλογές.

303
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Οκτώβριος 30, 2023, 09:56:05 μμ »


Οι συγκεκριμένοι στόχοι φαίνεται να προέρχονται από ένα φυλλάδιο με τον απολογισμό που έκανε η πρώην υπουργός παιδείας μετά από 3 χρόνια στο υπουργείο και δημοσιεύτηκε στις 4.9.2022: https://www.minedu.gov.gr/news/53134-04-09-22-i-paideia-allazei-stin-praksi

Έκτοτε, δεν έχω δει κάποια σχετική δέσμευση πέρα από προφορικές δηλώσεις και σίγουρα δεν ήταν γραμμένο στο επίσημο προεκλογικό πρόγραμμα του κόμματος (https://nd.gr/ekloges-2023/koinoniki-ellada/paideia), χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει πως σταμάτησαν να είναι υπέρ του γραπτού. Αυτό το οποίο ήθελα να τονίσω και στο προηγούμενο μήνυμα είναι όμως πως η υιοθέτηση του γραπτού περισσότερο ζημιά θα τους κάνει, παρά θα τους αποφέρει κάποιο όφελος, αφού στην πράξη δεν θα αλλάξει τις ισορροπίες που υπάρχουν σήμερα, ίσα ίσα θα γεννήσει μια ακόμα μερίδα αγανακτισμένων εκπαιδευτικών και νομίζω πως πλέον αυτό το έχουν καταλάβει.

304
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Οκτώβριος 30, 2023, 07:12:51 μμ »
Παράθεση από: milks link=topic=37230.msg1205219#msg1205219date=1698682755
H συγκεκριμένη πρέπει να κάνει καλύτερα το homework της δεν μπορεί την μια Βδομάδα να δηλώνει κάτι και την άλλη Βδομάδα κάτι άλλο ...εκτίθεστε στα μάτια του κόσμου που σας ψήφισε και θα έχετε πολιτικό κόστος όπως συνέβη και στις δημοτικές...

Η υφυπουργός δεν θυμάμαι να δήλωσε ποτέ κάτι διαφορετικό από το άνοιγμα της συζήτησης για την αλλαγή του συστήματος διορισμών σε βάθος χρόνου. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν εξαρχής και οι δηλώσεις του υπουργού. Θυμίζω μάλιστα πως σε αντίθεση με το 2019, στο προεκλογικό πρόγραμμα των τελευταίων εκλογών πουθενά δεν αναφερόταν ο γραπτός, επομένως με ποιο τρόπο ακριβώς η κυβέρνηση εκτίθεται; Ίσα ίσα εγώ βλέπω πως η σημερινή οδηγία των επικοινωνιολόγων της Δ. Μ. ήταν να ξεκαθαρίσει (το αν θα τηρηθεί πραγματικά η δήλωση αυτή θα φανεί στο μέλλον, δεν πρέπει να εφησυχαζόμαστε) πως η αλλαγή του συστήματος, αν και εφόσον γίνει, δεν θα επηρεάσει τους τωρινούς πίνακες του προσοντολογίου από τους οποίους θα γίνονται (και οφείλουν να γίνονται) οι προσλήψεις και οι διορισμοί για την επόμενη διετία - τριετία. Και αυτή η οδηγία, αρέσει δεν αρέσει, δόθηκε προφανώς συνυπολογίζοντας τα δεδομένα των δημοτικών εκλογών που προηγήθηκαν και των ευρωεκλογών που έρχονται.

Και εγώ θα προσθέσω επίσης, γιατί οι θιασώτες του γραπτού δεν το βλέπουν μιας και προφανώς δεν εργάζονται στην εκπαίδευση τη δεδομένη στιγμή, πως η φετινή ανεπιτυχής προσπάθεια κάλυψης των κενών ίσως να τους ταρακούνησε λίγο παραπάνω και να ξανασκέφτηκαν ορισμένα από τα σχέδια τους. Δηλαδή όταν δεν μπορείς να καλύψεις σε ικανοποιητικό βαθμό κενά αναπληρωτών, όταν δεν βρίσκεις ήδη εκατοντάδες δασκάλους στους πίνακες με έστω το βασικό πτυχίο τους ώστε να τους προσλάβεις σε κεντρικές περιοχές της χώρας, όταν οι διαθέσιμοι σχολικοί νοσηλευτές δεν επαρκούν και αναγκάζεσαι να βγάλεις ειδική προκήρυξη με εκατοντάδες κενά από τον Οκτώβριο, όταν δεν προτίθεσαι να κάνεις περισσότερους διορισμούς από το πλαφόν των συνταξιοδοτήσεων ανά έτος, ε τότε γιατί να βάλεις γραπτό; Για να βάλεις 100.000 άτομα που δεν δουλεύουν να διαβάσουν μια ολόκληρη χρονιά και εν τέλει να προσλάβεις το πολύ τους 5.000 από αυτούς; Και λίγο μετά να ζητήσεις από τους 95.000 να προσέλθουν στην κάλπη και να σε ψηφίσουν; Ποιος άραγε επικοινωνιολόγος θα τους πρότεινε να διενεργήσουν γραπτό και να κάνουν διορισμούς από αυτόν πριν από μια εκλογική διαδικασία και ποια θα ήταν η συμπεριφορά των επιτυχόντων - μη διοριστέων και των αποτυχόντων στην κάλπη; Δεν μιλάω καθόλου για την εκλογική συμπεριφορά των άλλων 50.000 που στα καλά του καθουμένου τους έβγαλες από τη θέση του διδάσκοντα και τους ξαναέστειλες στα θρανία. Τροφή για σκέψη όλα αυτά...

305
Νησιά / Απ: Σάμος
« στις: Οκτώβριος 29, 2023, 08:55:44 μμ »
Συγνώμη, αλλά μιλάω ως αναπληρωτής. Εννοείται ότι το 1 μόριο και τα 2 μόρια ανά μήνα δεν ισχύει για τους μόνιμους.
Καθώς δεν είναι πλέον καθόλου δεδομένο για έναν αναπληρωτή εάν θα γίνει κάποια στιγμή μόνιμος, το βασικότερο είναι αυτή η μονή ή διπλή μοριοδότηση, που παίζει καθοριστικότατο ρόλο στην ενδεχόμενη μονιμοποίησή του στο μέλλον. Γι΄αυτό και αν προσέξατε, εφέτος οι περιοχές που έχουν εξ ολοκλήρου διπλή μοριοδότηση ως δυσπρόσιτες, έγιναν ανάρπαστες και εξαντλήθηκαν από τις πρώτες θέσεις του πίνακα.
Τώρα, εάν κάποια στιγμή κατορθώσει ο αναπληρωτής να γίνει μόνιμος, νομίζω ότι το να έχει 9 ΜΔΣ από ένα χωριό πάνω στο βουνό αντί για 8 από ένα χωριό δίπλα στο Βαθύ ή στο Καρλόβασι, λίγη σημασία έχει...

Εντωμεταξύ, ο Μαραθόκαμπος που δίνει διπλάσια μόρια ως δυσπρόσιτο, παίζει να είναι και το πιο εύκολα προσβάσιμο -ημιορεινό μάλιστα- χωριό της Σάμου!!!

 Αυτή η μοριοδότηση των σχολείων σε δυσπρόσιτα και μη δυσπρόσιτα χρήζει άμεσης επικαιροποίησης!!!

Έχε υπόψη σου συνάδελφε όμως πως όταν έρθει η ώρα να καταρτιστούν νέοι πίνακες κανείς δεν εγγυάται πως η διπλή αυτή η μοριοδότηση θα ισχύει και σε ποιον βαθμό σε σχέση με τα υπόλοιπα κριτήρια. Επίσης σε περιοχές που δεν είναι εξολοκλήρου δυσπρόσιτες, τα λιγοστά δυσπρόσιτα σχολεία προτιμούνται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και μόνο οι άδειες της τελευταίας στιγμής οδηγούν σε κενά αναπληρωτών που φυσικά καταλαμβάνουν και πάλι οι πρώτοι σε σειρά προσληφθέντες. Τέλος, ο διπλασιασμός που παίρνουμε ως αναπληρωτές δεν θα μοριοδοτείται μετα το διορισμό, τα 10 ΜΣΔ θα αντιμετωπίζονται όπως τα 9 ΜΣΔ, τουλάχιστον για την προϋπηρεσία μετά το 2020. Και συγνώμη για το off topic!

306
πότε θα εφαρμοστεί όμως ;

Ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, στην εκπομπή Επίλογος | 26.10.2023 | ΕΡΤ


Μάλιστα... Στο ερώτημα του πως θα εκλείψει το φαινόμενο των αναπληρωτών, αντί να δώσει έμφαση στους διορισμούς μιλά για το νέο αυτό σύστημα καταγραφής των κενών που θα "εξορθολογίσει" τις ανάγκες, κατανέμοντας "έξυπνα" το υπάρχον προσωπικό. Δυστυχώς νομίζω πως οι προαναγγελθείσες ιδρύσεις νέων οργανικών θέσεων δεν θα προχωρήσουν ποτέ, αφού με τέτοια τεχνάσματα θα εξαφανίσει τις ανάγκες. Εξάλλου αν δεν εμπιστεύεται τις διευθύνσεις εκπαίδευσης για τα κενά των αναπληρωτών, θα τις εμπιστευτεί για του υποδείξουν τις ανάγκες δημιουργίας νέων οργανικών θέσεων;

Επίσης, του ξεφεύγει και πως το σύστημα θα φτιαχτεί με πόρους του ταμείου ανάκαμψης. Δηλαδή θα σπαταληθούν για μια ακόμα φορά πόροι, όχι προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εκπαίδευσης με ανθρώπινο δυναμικό και υποδομές, αλλά για να γίνει πάρτι αναθέσεων στις εταιρίες πληροφορικής και επικοινωνιών...

307
Εξαιρετική ανάλυση από τον g.t.

Δυστυχώς πιστεύω πως στο υπουργείο δεν έχουν σκεφτεί καν αυτές τις παραμέτρους και για αυτό η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος θα δημιουργήσει μεγάλο μπάχαλο, ειδικά στη δευτεροβάθμια.

Για την πρωτοβάθμια, όπου γνωρίζω περισσότερα, αλλά φαντάζομαι πως θα ισχύει εξίσου και στη δευτεροβάθμια, να προσθέσω και το γεγονός πως ο αλγόριθμος αυτός δεν θα μπορεί να προβλέψει τα πιθανά κενά που προκύπτουν στις 1/9, καθώς όπως είναι γνωστό μεγάλη μερίδα μαροχρόνιων αδειών καταθέτονται με την έναρξη του σχολικού έτους. Πολλές διευθύνσεις, έχοντας εικόνα (έστω και ανεπίσημη) των κενών που θα προκύψουν με την έναρξη της χρονιάς τα δηλώνουν ήδη από τον Αύγουστο για την α' φάση ώστε τα σχολεία να μπορέσουν να ανοίξουν έστω με τους βασικούς δασκάλους των τάξεων στις 11/9. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει εύκολα κάποιος συγκρίνοντας τα κενά που δίνονται για τις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων με τα κενά που τελικά δηλώνονται για την α' φάση αναπληρωτών. Σίγουρα αυτή η έλλειψη πρόνοιας του συστήματος για αυτά τα κενά θα δημιουργήσει τεράστιες ελλείψεις μέχρι τη διενέργεια της β' φάσης και θα αφήσει τα σχολεία ακάλυπτα για μεγάλα χρονικά διαστήματα μεταξύ των φάσεων.

Όσον αφορά τις αναθέσεις μαθημάτων στη πρωτοβάθμια, είμαι περίεργος να δω τι θα προβλέπουν οι παράμετροι του συστήματος για τις διαθέσεις μεταξύ δασκάλων και ειδικοτήτων, ειδικά στο ολοήμερο πρόγραμμα, όπου οι πρακτικές σε επίπεδο Δ.Π.Ε. αλλά και σχολείου διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό.

308
Ανοίγω το θέμα αυτό, καθώς από ότι φαίνεται έχουν ήδη αρχίσει συζητήσεις από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος αποτύπωσης των κενών στην εκπαίδευση, με βάση το οποίο θα γίνεται "κεντρικά" η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, έτσι ώστε το υπουργείο να προχωρά στην κάλυψη των κενών με βάση τα στοιχεία που θα εξάγονται από ενα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα, χωρίς τη συνδρομή των διευθύνσεων εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από το επόμενο σχολικό έτος 2024-25.

Σχετικές αναφορές έχουν γίνει τις τελευταίες μέρες, τόσο από τον υπουργό:
https://www.esos.gr/arthra/85228/k-pierrakakis-allazei-o-tropos-apotyposis-ton-kenon-sta-sholeia?fbclid=IwAR31Zqit7bZEyFbW9XYgjfHFbQAmzeIUDfPSJaxeMKmFxgY1BlFjb2cMt9w

Όπως επίσης και από την υφυπουργό: https://www.esos.gr/arthra/85341/yf-paideias-ehoyme-polloys-ekpaideytikoys-ana-mathiti?fbclid=IwAR2n8deDOSau7b2bvPLTcHnvyjAD0pgwIsHk3voyNM8kGc78JdOJPpF9AHE

Καλό θα είναι να περιμένουμε βέβαια να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες για τον ακριβή τρόπο που θα λειτουργήσει το νέο αυτό σύστημα, ωστόσο οι μέχρι τώρα δηλώσεις θεωρώ πως κινούνται στο πλαίσιο της επιδίωξης συρρίκνωσης των υπαρχόντων κενών, μέσω ενός αυστηρού λογιστικού πλαισίου που θα κατανέμει και την τελευταία ώρα με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαττωθούν σημαντικά οι σημερινές ανάγκες σε αναπληρωτές.

Επίσης, η υλοποίηση αυτού του σχεδίου θα απαλλάξει το υπουργείο από τη διαρροή των δηλωμένων από τις διευθύνσεις κενών και έχοντας μόνο αυτό τον αριθμό των "επίσημων" κενών δεν θα παραδέχεται την ύπαρξη των πραγματικών κενών στα σχολεία, που είναι ένα βασικό κίνητρο τους κατά τη γνώμη μου.

Δυστυχώς δεν βλέπω να ακούγονται εκφράσεις ανησυχίας από εκπαιδευτικούς, συλλόγους και τις ομοσπονδίες για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, που ενδέχεται να αλλάξει άρδην το τοπίο στην κάλυψη των κενών και στις προσλήψεις αναπληρωτών αν τελικά εφαρμοστεί.

Σελίδες: 1 ... 202122232425

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 755
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.