323
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως
« στις: Ιανουάριος 24, 2013, 03:58:07 μμ »Θέλω να εκφράσω μία απορία: Ο γιος μου, μαθητής δημοτικού, έχει μαθησιακές δυσκολίες και ψαχνόμαστε για δυσλεξία. Στο σχολείο κάνει βέβαια ενισχυτική, αλλά δεν επαρκεί. Η δασκάλα του δουλεύει αποκλειστικά με τους καλούς μαθητές και δεν καταβάλλει καμία προσπάθεια με τον δικό μου. Τον έχουμε πάει σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ, ενώ παράλληλα τον διαβάσει εξειδικευμένη δασκάλα στο σπίτι. Ρωτάω εγώ τώρα:1ο) Το δημόσιο σχολείο δεν θα έπρεπε να εξασφαλίζει την εκπαίδευση και πρόοδο και αυτών των παιδιών; 2ο) Όλοι όσοι κάνουν μεταπτυχιακά ή εξειδικεύονται στην ειδική αγωγή είναι σε θέση να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά; 3ο)Μπορώ να εμπιστευτώ κάποιους που τους ενδιαφέρει μόνον η παιδαγωγική επάρκεια (δεν μπορώ να δεχτώ ότι άσχετες με την εκπαίδευση ειδικότητες αγάπησαν ξαφνικά την ειδική αγωγή); Αυτά με όλη την καλή διάθεση, γιατί υποψιάζομαι ότι κάποιοι κόπτονται για τα συγκεκριμένα μεταπτυχιακά,όπως κόπτονταν κάποιοι άλλοι παλιότερα να γίνουν δάσκαλοι ή καθηγητές για τον διορισμό και αδιαφορούσαν για όλα τα άλλα.
Πριν σας απαντησω στα ερωτηματα σας θα ηθελα να ρωτησω : μετα απο τους λογοθεραπευτες, την ενισχυτικη στο σχολειο και την δασκαλα στο σπιτι .. τι προοδο έχετε δει στον γιο σας
![Huh ???](https://www.pde.gr/Smileys/default/huh.gif)
![Huh ???](https://www.pde.gr/Smileys/default/huh.gif)
![Huh ???](https://www.pde.gr/Smileys/default/huh.gif)
Το σχολειο καταρχήν θα έπρεπε να σας παραπέμψει στα ΚΕΔΔΥ, μετα η δασκάλα του θα έπρεπε να είχε (πως να το πω) διαφορετική εκπαιδευτική διαδικασία για τον εν λόγω μαθητή χωρίς βέβαια να τον ξεχωριζει απο το σύνολο αλλα να μπορει να παρακολουθει αποτελεσματικά το μαθημα ... καλο είναι να μιλησετε με τον διευθυντη του σχολείου και με την δασκαλα του και να τους εκφρασετε τους προβληματισμούς σας.
Μετα ρωτατε αν τα μεταπτυχιακά και οι εξειδικευσεις βοηθουν αυτα τα παιδιά. και βέβαια έναν εκπαιδευτικό τον βοηθάνε για να προσεγγίσει καλυτερα τον μαθητή του ειδάλως θα έχουμε σε όλα τα σχολεία την αντιμετωπιση του γιου σας, σε όλα τα παιδια με παρόμοιες μαθησιακές δυσκολίες, απο όλους τους εκπαιδευτικούς, μην ξεχνατε όμως περα απο τα μεταπτυχιακά χρειαζεται και η εμπειρία αλλιώς θα αντιμετωπίσω εγω εναν μαθητη με υπερκινητικότητα και αλλίως ενας εκ[αιδευτικός με 30 χρονια προυπηρεσία και συγκεκριμενη εκπαιδευση
Τέλος πως μπορειτε να λετε οτι μας ενδιαφέρει μονο η επαρκεια οταν πλεον δεν προκειτε να γινουν διορισμοί και αν γίνουν οι προσληψεις θα ειναι με κατω απο 500€ το μηνα ένω εγω αυτη την στιγμη παρακολουθω ένα μεταπτυχιακό το οποίο μου κοστιζει πανω απο 6000€. Επίσης όταν την δευτερη φορά που μπηκα σε σχολική τάξη ως ωρομίσθια αντιμετώπισα ένα μαθητη με υπερκινητικότητα χωρις να έχω ενημέρωση απο κανεναν και καταλαβα ότι είχε ΔΕΠΥ πέρυσι, ένω είχα φύγει απο το σχολειο, όταν παρακολούθησα ένα εξειδικευμένο σεμιναριο (απο το πανεπιστημιο Θεσσαλιας) πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες όπου και αυτο το πληρωσα αδρά.
Εμείς οι "άσχετες " με την εκπαιδευση ειδικότητες δεν αρχισαμε ξαφνικά να νοιαζόμαστε για την ειδική αγωγη αλλα η ειδική αγωγή ήρθε σε εμας... και θα μιλησω προσωπικά για εμενα δεν είχα καμια διαθεση τα τελευταια 2 χρονια να δωσω πανω απο 10000€ για να είμαι όσο μπορω πιο σωστή πάνω στους μαθητές μου και στους γονείς που μου αναθέτουν τα παιδιά τους να τα μάθω υπολογιστές. Είναι υποχρέωση μου να γνωρίζω για τις μαθησιακές δυσκολίες και τα άλλα σύνδρομα για να βοηθησω τον εαυτό μου στην αντιμετώπιση ένος παιδιού που χρειαζεται την βοηθεια μου... Ειναι υποχρέωση μου να ΜΗΝ καταντήσω σαν την δασκαλα του γιου σας που περιγράψατε πιο πάνω. Εκπαιδευτικός ΠΕ20