Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - doukou

Σελίδες: 1 ... 23242526
337
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 09, 2015, 01:57:44 μμ »
Στην περίληψη πιθανώς να χάσει 2-3 μόρια. Στην Έκθεση μπορεί και τίποτα. Γνωστή μου διορθώτρια μου είχε πει πως πέρυσι δεν έκοψαν καθόλου σε όσους έγραψαν παραπάνω στην παραγωγή λόγου

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Υπαρχει οντως περιπτωση να μην του κοψουν τιποτα στην εκθεση; Φοβάμαι πως εχει γραψει γυρω στις 600 παρσπανω δλδ το διπλασιο😞

338
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 09, 2015, 12:49:41 μμ »
Καλημερα σε ολους. Εχω ξαναρωτησει το εξης: Μαθγτης μου εγραψε 25 λεξεις παραπανω στην περιληψη και γεματες 3 σελιδες στην έκθεση.  Ποσο μπορει να του κοψουν;

339
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 01, 2015, 11:27:30 μμ »
Ευχαριστω για τις απαντήσεις.  Ωστοσο, επι δεσμων τα κειμενα ηταν 50 ενω τωρα μολις 22. Τα κειμενα της γ λυκειου μεχρι τωρα ηταν 23. Εξου κ προβληματιζομαι για το τι πρεπει νσ κανω απο φετος.

340
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 01, 2015, 09:27:30 μμ »
Θα ηθελα τη γνωμη σας: θα αναλαβω φετος μια μαθητρια της β λυκειου σε ιδιαιτερο. Πιστευετε πως πρεπει να της κανω λατινικα δεδομενου οτι μειωθηκε κατα πολυ η υλη;

341
Αλλαξε η υλη και στην ιστορια;

342
http://www.esos.gr/arthra/38514/apofasi-anastellontai-ta-nea-programmata-spoydon-sti-g-lykeioy-tha-ishysoyn-ta\

Συνάδελφοι τι συμπερασμα βγάζετε για την  ύλη του χρόνου; επανερχόμαστε στην ύλη του 1999 στην κατεύθυνση ή κάνω λάθος; ξαναμπαίνει ο Επιτάφιος στην εξεταστέα ύλη;


Αυτό καταλαβαίνω και εγώ, συν το δαχτυλίδι του Γύγη και ο μύθος του Ηρός, σωστά;

343
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 26, 2015, 10:24:40 πμ »
Λογικά θα παραμένει, είναι και αυτό  "κτλ" που λέει στο τέλος και αφήνει κάπως θολό το τοπίο. Αλλά έχει καταλάβει, τελικά, κάποιος τι εννοεί λέγοντας "συντακτικό τάδε κειμένου"; Συντακτικά φαινόμενα ή συντακτική ανάλυση; Επιπλέον, θεωρείτε πως τα λατινικά θα διδάσκονται στο φροντιστήριο από τη β ή μόνο στη γ λυκείου;

344
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 26, 2015, 12:10:27 πμ »
Συμφωνα με τα νεα προγραμματα σπουδων στα λατινικα, οταν λεει στα κειμενα μονο τη γραμματικη κ το συντακτικο, οχι τη μεταφραση, αναφερεται στα συντακτικα φαινομενα του κειμενου; Οχι αναλυτικα στη συνταξη του, σωστα; Επισης, περα αποτο γεγονος οτι καποιες δευτρρευουσες πλεον δε διδασκονται, δε θα διδασκεται κ ο πλαγιος λογος; καταλαβα καλα;

345
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 07:40:24 μμ »
Μέχρι 660 δεν αφαιρούν.Από  660-700 -3 μόρια και από 700 και πάνω -5 μόρια.(όλα αυτά από παλαιότερες απαντήσεις της κ.ε.ε που έχω)


Ωχ! Κριμα γιατι ειναι καλος...Ευχαριστώ πολύ.

346
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 06:42:16 μμ »
Να κάνω μια ερώτηση: Ο μαθητής μου περιχαρής μου είπε πως έγραψε τρεις σελίδες έκθεση :-\ Γενικά, είναι πολύ καλός στην ανάπτυξη και όλα όσα μου είπε ήταν πολύ εύστοχα. Θεωρείτε πως θα του κόψουν πολύ;

347
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 01:34:11 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση  :) Όντως, μακάρι να είναι το μόνο λάθος του. Με άγχωσε περισσότερο, η αλήθεια είναι, που στην περίληψη, μου είπε πως έγραψε 145 λέξεις (και με τα άρθρα μετρημένα). Φυσικά, δεν ξέρω πως μπορεί να έκανε την πύκνωση αλλά, φοβάμαι, πως θα χάσει από εκεί καποια μόρια, έτσι δεν είναι;

348
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 12:58:12 μμ »
Μαθητής μου έβαλε στο ρηματικό πρόσωπο γ' ενικό και γ' πληθυντικό πρόσωπο και το δικαιολόγησε με ουδετερότητα, αντικειμενικότητα, γενικά αποδεκτές αλήθειες. Είναι λάθος; Επίσης, έβαλε στον τρόπο ανάπτυξης διαίρεση και παραδείγματα. Πόσο ,μπορεί να του κόψουν;

349
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 19, 2015, 04:14:16 μμ »
κι εμεις εχουμε ξεκινησει επαναληψη τις δυο τελευταιες εβδομαδες και κανουμε προτεινομενα θεματα απο τον κοινο νου της ελληνοεκδοτικης!!! Αφου πρωτα μου διαβασουν 5-6 θεματικους κυκλους τη φορα τους ρωταω αιτιες-συνεπειες-τροπους αντιμετωπισης για κθ φαινομενο

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση αν και με καποια καθυστερηση ☺καποιο θεμα που πρεπει να προσεξουμε φετος; καποια προταση;

350
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 31, 2015, 02:48:06 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Τι θα μου προτείνατε να κάνω για επανάληψη σε μαθητρια (πολυ καλή) της γ' λυκείου; Έχουμε βγάλει όλους σχεδόν τους θεματικούς κύκλους. Υπάρχουν κάποια θέματα που θα μου προτείνατε ως πιο σημαντικά; Πώς να διαχειριστώ ακριβώς το χρόνο που μου απομένει; Ευχαριστώ πολύ :)

Σελίδες: 1 ... 23242526

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161400
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.