Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Blake

Σελίδες: 1 ... 242526
351
Καλα για το υπουργειο ουτε οι 10500 πως θα κατανεμηθουν ειναι σοβαρο για αυτους..χαχαχα

Μεγάλη αλήθεια... ναι, και εγώ αυτό κατάλαβα, δεν ξημεροβραδιάζονται με αυτό το θέμα... Το πλαίσιο υπάρχει, οι "λεπτομέρειες" μερικών χιλιάδων θέσεων μπορεί να "ρυθμιστούν" και σε μία σύσκεψη...

352
Αλίμονο, κανένα πρήξιμο, δουλεύω βραδιάτικα και το έχω ανοικτό για παρέα!
Ναι, τώρα κατάλαβα. Ναι και αυτό ως δεδομένο το ανέφερε, αλλά όπως προείπα "περίπου". Δεν ξέρω δηλαδή αν σου κάνει διαφορά αν είναι 2700 ή 3000, ή είσαι καλυμμένη ούτως ή άλλως και στις δύο περιπτώσεις. Σου εύχομαι το δεύτερο!
Και εγώ για τους ΠΕ02 ρώτησα πολύ πιεστικά, αλλά κατάλαβα ότι δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό για το υπουργείο (100 δηλαδή πάνω κάτω ανάμεσα σε αυτά τα τρία ΠΕ).
Πάντως αν κάνουμε τη διαίρεση μεταξύ των τριών αυτών ειδικοτήτων, φαίνεται σε οποιοδήποτε σενάριο σχεδόν απίθανο να είναι το ΠΕ02 κάτω από 800 άτομα, υποθέτοντας ότι δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα τους. Αλλά αυτό είναι υπόθεση, το υπουργείο μπορεί να πράξει όπως επιθυμεί με μεγάλη άνεση.

353
Να ρωτήσω (επειδή με καίει, χαχα), τo 3000 ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ04  που ανέφερες πριν, είναι λιγότερο βέβαιο;

Μετέφερα ακριβώς τη συζήτηση επί των κατανομών. Από εδώ και πέρα θα εκφράσω επιθυμίες, όχι πληροφορίες!
Το να φτάσουν μόνο οι ΠΕ60 και ΠΕ70 τους 6000, θα ήταν καταστροφικό για την δευτεροβάθμια. Κατάλαβα ότι δεν υπάρχει καμία τέτοια πρόθεση, παρά τις πιέσεις. Τώρα, αν το 5000 είναι και κάτι ακόμα, δεν το ξέρω. Πάντως οι αριθμοί των ΠΕ60 και ΠΕ70 είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τους τελικούς αριθμούς των ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, όχι με τις άλλες ειδικότητες που θα πάρουν ό, τι είναι να πάρουν.   

354
ΑΥτο το συμπερασμα πως το εβγαλες;;θεωρεις δηλαδη οτι θα πανε 5250 1γε και 5250 στη 2γε;;;αν ηταν ετσι δεν θα γινονταν ξεχωριστα οι διορισμοι;;

Αυτό είναι εικασία δική μου, δεν το γνωρίζω, για αυτό το διευκρίνησα. Δεν ξέρω πώς θα χειριστεί αυτό το θέμα το υπουργείο, ποιοι θα διοριστούν πρώτοι, ούτε αν θα διοριστούν σε μία χρονιά ή δύο ή αν θα βγουν όλα τα ονόματα μαζί ή όχι κλπ. Μόνο τους αριθμούς ρώτησα και δεν νομίζω ότι σας έκανα πολύ σοφότερους. Υπάρχει η πρόθεση για περίπου 5000 ΠΕ60 και ΠΕ70, αυτό μου μεταφέρθηκε ως σχεδόν δεδομένο.

Αν μάθω κάτι που έχει αξία, υπόσχομαι να το αναφέρω και εδώ σεβόμενος την αγωνία όλων μας και με προσοχή ανάμεσα στις επιθυμίες μας και στις πληροφορίες.

355
ΠΕ02 είμαι συνάδελφε, αλλά αυτή η αδρή κατανομή που πληροφορήθηκα, δυστυχώς δεν μου φτάνει. Οτιδήποτε άλλο από κει και πέρα είναι δικοί μου ευσεβείς πόθοι και όχι πληροφορίες, για αυτό και δεν τα αναφέρω.
Δυστυχώς, ο λόγος που η συζήτηση έχει περιχαρακωθεί στις "βασικές" ειδικότητες, είναι προφανής. Η παρούσα κυβέρνηση έχει κάνει το "χρέος" της απέναντι στη συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα υλοποιώντας τους διορισμούς και αν επανεκλεγεί, δεν θα ασχοληθεί ξανά με εμάς. Αν αλλάξει η κυβέρνηση, όπως είδαμε και τώρα, όλο αυτό είναι μια μακρά διαδικασία, με αλλαγές συστημάτων κλπ που δύσκολα υλοποιείται εντός μιας θητείας. Για αρκετά χρόνια, επομένως, και λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες, δύσκολα θα πραγματοποιηθούν νέοι διορισμοί σύντομα.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που το βλέμμα είναι στραμμένο στις "βασικές" ειδικότητες, καθώς σε μια κανονική ροή διορισμών δεν θα υπήρχαν τέτοια θέματα. Για αυτό το λόγο εξετάζεται και η ροή των συνταξιοδοτήσεων (αλλά και των παραιτήσεων που είναι άγνωστος αριθμός, καθώς ειδικά το 2021 υπάρχουν σημαντικά κίνητρα παραίτησης για όσους έχουν θεμελιώσει δικαίωμα και κανείς δεν ξέρει πόσοι θα το αξιοποιήσουν αυτό). 

Εντελώς προσωπική εκτίμηση είναι ότι οι μαθηματικοί έχουν ένα πλεονέκτημα σε αυτόν τον εσωτερικό ανταγωνισμό της δευτεροβάθμιας (αλλά όπως προείπαμε, τίποτα δεν είναι δεσμευτικό γαι το υπουργείο).

356
Πως το γνωρίζεις αυτό με τόση σιγουριά;


Γνωρίζω άνθρωπο που θα έπρεπε να ξέρει την κατανομή, αν αυτή υπήρχε. Μου είπε όμως ότι δεν υπάρχει, ότι πολύ δύσκολα θα διαρρεύσουν οι συγκεκριμένοι αριθμοί πριν αυτοί δημοσιοποιηθούν επίσημα και ποια εισήγηση ακριβώς θα γίνει δεκτή, καθώς και, γελώντας, ότι ούτε σε μένα θα τους πει. Συμπερασματικά, όποιος αναφέρει συγκεκριμένους αριθμούς σήμερα, πρέπει να έχει πληροφόρηση που να προέρχεται από πολύ ψηλά. 

Ρώτησα, ωστόσο, για το γενικό πλάνο και μου είπε ότι αυτό υπάρχει πράγματι και έχει συζητηθεί, αλλά δεν νομίζω ότι προσφέρει σημαντικά πράγματα στη συζήτηση, υπό την έννοια ότι είναι το εν πολλοίς αναμενόμενο. Είναι σχεδόν αδύνατο μου είπε για πολλούς λόγους να ξεφύγουν τα πράγματα από μια κατανομή που θα είναι περίπου 5000 ΠΕ60 και ΠΕ70 και 3000 ΠΕ02-ΠΕ03-Π04. Πρόκειται προφανώς για χονδρικά νούμερα, καθώς οι 5000 μπορεί να είναι 4800 και οι 3000 να είναι 2700, δημιουργώντας δηλαδή επιπλέον 500 θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες, που για τους λόγους που αναφέραμε και για τους οποίους είμαστε υπεύθυνοι όλοι μας, δεν βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της συζήτησης.

Να προσθέσω ένα συμπέρασμα (δικό μου όμως), από τη συζήτηση, ότι πρώτα θα οριστικοποιηθεί το ακριβές νούμερο της πρωτοβάθμιας και η εσωτερική κατανομή τους, μετά το νούμερο των μεγάλων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας και η εσωτερική κατανομή τους και στο τέλος οι υπόλοιπες κατανομές.


357
Νομίζω απαντήθηκε πλήρως από τον αγαπητό συνάδελφο το ζήτημα αυτό. Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα επί της ουσίας, το υπουργείο μπορεί να κινηθεί με τον τρόπο που επιθυμεί. Άλλωστε, δεν είναι αναγκαίες οι "ακρότητες" σε σχέση με τον αριθμό των διορισμών που θα πραγματοποιηθούν. Δεν θα διορίσει 3000 μαθηματικούς για να χρειαστεί να εκτεθεί τόσο πολύ. Για τον αριθμό των διορισμών των μεγάλων σε όγκο ειδικοτήτων, δικαιολογούνται όλες πολύ εύκολα, οποιαδήποτε και αν είναι η εσωτερική κατανομή τους. Μπορεί να διορίσει εξίσου άνετα, 800 ΠΕ02 και 900 ΠΕ03 και 900ΠΕ04, αλλά και με οποιαδήποτε άλλη σειρά επίσης δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτούς τους αριθμούς διορισμών. Το ίδιο και με δασκάλους-νηπιαγωγούς.
Συνοψίζοντας, για τους διορισμούς που θα γίνουν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για το υπουργείο και κανένας περιορισμός.

358
Αν μου επιτρέπεται, να προσθέσω κάτι σχετικά με τις κατανομές. Διαβάζω κάποιους πολύ συγκεκριμένους αριθμούς που έχουν αναγραφεί ανά διαστήματα, είμαι βέβαιος από πολύ καλή πρόθεση ενημέρωσης των συναδέλφων. Προφανώς δεν γνωρίζουμε από ποιες πηγές προέρχονται αυτοί οι συγκεκριμένοι αριθμοί. Ωστόσο, τέτοιου τύπου, έστω και πρόχειρη ή θεωρητική κατανομή, με συγκεκριμένους αριθμούς, δεν έχει γίνει σε καμία φάση ως τώρα. Το περίγραμμα των κατανομών πράγματι υπάρχει, αλλά όχι κάτι περισσότερο από αυτό.
Είναι σημαντικό να σεβόμαστε ότι πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν άνθρωποι και κάποιοι αριθμοί σε επίπεδο ποσοστού μπορεί να μην έχουν καμία σημασία, σε επίπεδο ατόμου όμως έχουν τεράστια. Αυτό που εννοώ είναι ο διορισμός 30 ή 60 ατόμων από μια ειδικότηρα είναι ποσοστιαίως αμελητέα. Ωστόσο, εντός της ειδικότητας, το ποσοστό είναι διπλάσιο και διορίζονται 30 ακόμα άτομα, θέσεις που αντιστοίχως αφαρούνται από τους τελευταίους μιας άλλης ειδικότητα. Τέτοιου τύπου αριθμοί δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή, μόνο το γενικό περίγραμμα και αυτό μόνο για συγκεκριμένες ειδικότητες, τα ποσοστά δηλαδή που θα ήθελαν για διαφόρους λόγους να κυμανθούν συνολικά. Και αυτό όμως είναι ένα περίγραμμα μόνο, το οποίο συνολικά είναι μερικές εκατοντάδες θέσεις ανά ειδικότητα, με άμεση επίδραση στη ζωή πολλών ανθρώπων.

359
Ναι, αυτό είναι σωστό και είναι η μόνη δέσμευση που έχει. Καταλαβαίνω βέβαια απολύτως τους συναδέλφους που αναζητούν και νομικά ερείσματα στα ποσοστά των κατανομών, αλλά δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς. Όπως και τους συναδέλφους για τους οποίους δεν συστάθηκαν ποτέ οργανικές θέσεις. Ούτε όμως αυτό είναι πρόβλημα, καθώς μπορεί να τις συστήσει διορίζοντας τους, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν φαίνεται όμως κάτι τέτοιο. Σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα, για παράδειγμα, η εκπαίδευση στις τέχνες και στο θέατρο θεωρείται ότι αποτελούν προϋπόθεση για να γίνεις σπουδαίος μαθηματικός, εδώ όμως όχι. Για αυτό εδώ στη δευτεροβάθμια θεωρούνται "σημαντικοί" μόνο οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί.

360
Ακριβώς. Όπως δεν είναι και σωστή ή ηθική η διάκριση μεταξύ βασικών και μη ειδικοτήτων, στην οποία όμως θα στηριχθούν οι κατανομές. Αυτό, ωστόσο, δεν είναι κάτι για το οποίο ευθύνεται η παρούσα κυβέρνηση, καθώς η διάκριση αυτή εδράζεται στη βαθιά υποτίμηση της χειρωνακτικής εργασίας και στο σύστημα πρόσβασης στη ανώτατη εκπαίδευση που απαιτεί πολύ συγκεκριμένα πράγματα σε συγκεκριμένα επιστημονικά πεδία και όχι ευρύτερες ικανότητες και δεξιότητες. Τη διάκριση αυτή ενστερνίζονται δυστυχώς σε απόλυτο βαθμό και οι γονείς των μαθητών.

361
Ασφαλώς και δεν είναι παράνομο να βγουν οι κατανομές μετά τους οριστικούς. Έγινε πολύ πρόσφατα σε πίνακες του ΑΣΕΠ που αφορούσαν σε προσλήψεις στην τράπεζα της Ελλάδας.
Σε κάθε περίπτωση, τίποτα δεν είναι παράνομο επί της ουσίας, ούτε δεσμεύεται από τη διάθεση των οργανικών κενών που θα δοθούν για μεταθέσεις. Αυτή η αντίληψη οφείλεται σε λανθασμένη προσέγγιση του ζητήματος.
Ως εργοδότης, απολύτως νόμιμα μπορεί να προσλάβει το προσωπικό με βάση το σχεδιασμό που θα παρουσιάσει, παρούσες ή και μελλοντικές ανάγκες και τις προτεραιότητες που θέτει. Προφανώς δεν δεσμεύεται και από κανένα συγκριτικό στοιχείο ανάμεσα στις ειδικότητες, να προσλάβει δηλαδή ίδιο ποσοστό επί των οργανικών κενών κλπ.
Δεν πρέπει να συγχέουμε τη νομιμότητα με την στενή έννοια του όρου και αυτό που αντιλαμβάνομαστε εμείς δίκαιο ή όχι. Η παρανομία θα έγκειτο μόνο σε καταστράτηγηση κάποιου σχετικού όρου της προκήρυξης, κάτι το οποίο δεν υπάρχει. Είναι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης που μπορεί να τους αξιοποιήσει κατά το δοκούν.

362
Παιδιά, να είστε πιο προσεκτικοί στην κατάρτιση πινάκων. Καταλαβαίνω ότι είναι επίπονη διαδικασία, αλλά μπορείτε να ζητήσετε τη βοήθειά μας. Έχω μόνο δημόσια προϋπηρεσία, συνεπώς δεν χάνω το δικαίωμα διορισμού. Βλέπω ότι  έχουν γίνει κι άλλα λάθη.

Ακριβώς για αυτό έγραψα το προηγούμενο post, για να μην προκληθεί πανικός στους συναδέλφους, παρά τις εξαίρετες προθέσεις και τις προσπάθειες συντακτών των προηγούμενων posts. Η συζήτηση για το 24μηνο σε δημόσιο σχολείο δεν αφορά στους μηδενικής ή χαμηλής προϋπηρεσίας σε δημόσιο σχολείο. Αφορά μόνο σε όσους καταθέσει προϋπηρεσία από ιδιωτικό σχολείο.
Συνεπώς, αυτοί δεν μπορούν να αφαιρεθούν από τους υπολογισμούς που έγιναν παραπάνω. Εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να διοριστούν κανονικά.
Να είστε όλοι καλά

363
" Καλησπέρα σας . Να ρωτήσω κάτι θα ήθελα ,γιατί χτες σας παρακολούθησα αλλά σήμερα όχι , αν κάποιος έχει ακαδημαϊκά προσόντα διδακτορικό ,πτυχία κλπ αλλά μόνο 5 μήνες προϋπηρεσία  σε δημόσιο σχολείο . Παρόλα αυτά είναι περίπου σε καλή σειρά για διορισμό , μόνο με τα ακαδημαϊκά . Διορίζεται ή όχι;"

Καλησπέρα σας.
Ναι, διορίζεται ακόμα και με 0 μήνες.
Η απαίτηση προϋπηρεσίας δύο διδακτικών ετών (πλήρη διδακτικά έτη, όχι 24 μήνες) σε δημόσιο σχολείο αφορά σε όσους καταθέτουν προϋπηρεσία από ιδιωτική εκπαίδευση, μια δικλείδα που υπάρχει για προφανείς λόγους.
Εφόσον δεν καταθέτεις προϋπηρεσία από ιδιωτική εκπαίδευση και δεν προσμετράται τέτοια προϋπηρεσία στη μοριοδότηση σου, δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα. Διορίζεσαι και με μηδενική προϋπηρεσία.

Σελίδες: 1 ... 242526

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161910
  • Σύνολο θεμάτων: 19237
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.