Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 1 ... 258259260261262 ... 270
3627
(signomi pou tha grapso me latinikous xaraktires, alla vriskomai se ipologisti pou den ipostirizei ellinika)

I oromisthia einai mia poli ponemeni istoria. Kai, an den kano lathos, einai kai psiloparanomi, kathos den exo ipopsi mou kapoion nomo opou na anaferetai se oromisthious.
Afto vevaia den simainei oti oi sinadelfoi pou doulevoun prepei nas menoun aplirotoi kai se kathstos omirias, giati gia omiria prokeitai.
Apo tin alli omos meria, otan kapoion ton kaloune gia oromisthio, einai kai epilogi tou na paei i na arnithei. Malista an arnithei, apo o,ti ksero, den exei kapoies sinepeies, opos p.x. na to vgaloun apo ton pinaka klp. Episis, oi oromisthioi sinadelfoi os ena vathmo gnorizoun ti tha antimetopisoun sta sxoleia tous, alla eksakolouthoun na dexontai theseiw oromisthion.
Dexontai theseis, eno polles fores gnorizoun oti prokeitai gia theseis oi opoies an enonotan tha mporouse na klithei kapoios anaplirotis, kai ara kapoios allos sinadelfos na ofelithei perissotero.
I ekpaidefsi, loipon, genika einai "o thanatos sou i zoi mou". Opoios prolavei! Kai se afto to tripaki exoume mpei oloi, paizontas to paixnidi ton kivernonton (se opoio komma kai an anikoun aftoi).
Gia mena loipon, kleinontas, einai aparaitito to perasma stin praksi. Kai i praksi einai apergia kai arnisi na mpeite stin taksi mexri na plirothite. Nai, tha xasete ores. Nai tha xasete xrimata. Nai tha xasete polipothita moria....Alla agonas xoris thisies den ginetai! Kai min perimenete na kinithei kapoios allos gia sas, p.x. doe-olme. Einai kathara dikos sas agonas.

3628
Δεν νομίζω ότι έχει σχέση αν το παιδιί ήταν ή όχι τσιγκανάκι, γιατί έχω τύχει σε σχολείο όπου ο γονιός (μητέρα) κυνηγούσε τον καθηγητή σε όλο το σχολέιο με μία ομπρέλα, γιατί έβαλε στο παιδί της 18 και όχι 20!!!! Και το θέμα κουκουλώθηκε!
Όπως λένε και στα μέρη μου, έχουμε καταντήσει η "τελευταία τρύπα του ζουρνά"! Σε λίγο θα μας πλακώνουν και τα παιδιά στο ξύλο!!!

3629
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ;;;;;
Χμμμμμ! Με αυτή τη νοοτροπία ναι θα πάμε 30 και 40 και 50 χρόνια πίσω! Αφού είναι προβληματικά τα παιδιά της ειδικής αγωγής, ας τα κλείσουμε και μέσα στα σπίτια τους α μην μας χαλάνε και την αισθητική μας (καθώς πολλά έχουν κινητικά προβλήματα ή άλλα προβλήματα που δεν "κλαθονται" καλά στο μάτι) και ας κάνουμε σεμινάρια μικ΄ρης διάρκειας (αλλά να είναι ετήσια για να παίρνουμε το μπόνους της ειδικής αγωγής) και να πηγαίνουμε να τα βλέπουμε στα σπίτια τους και και να λέμε "Κρίμα το καημένο!!!" Καλύτερα δεν θα είναι έτσι;;;;;; Τι τις θέλουμε όλε ςτις θεωρίες, τις σπουδε΄ς, τις γνώσεις, την εμπειρία, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά....αφού είναι προβληματικα!!!
Α ρε βρεμένη σανίδα που χρειάζονται μερικοι!!!!

3630
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Αίτηση αναπληρωτών
« στις: Φεβρουάριος 22, 2009, 07:40:11 μμ »
Απλά να έχεις υπόψη ότι αν αρνηθείς τοποθέτηση διαγράφεσαι από τον πίνακα. Κρίμα δεν είναι; Στη θέση σου θα πήγαινα όπου με καλούσαν, είτε ως αναπληρώτρια είτε ως διορισμένη (που άλλωστε το έκανα, πήγα από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη κυριολεκτικά)

3631
Πανελλήνιες / Απ: Πανεπιστημιο Κυπρου
« στις: Φεβρουάριος 22, 2009, 07:37:40 μμ »
Απλά πλέον το πανεπιστήμιο Κύπρου αντιμετωπίζεται όπως όλα τα πανεπιστήμια του εξωτερικού και υπόκειται στις ίδιες διατάξεις με τα πανεπιτήμια των χωρών της Ευρωπαϊκήε Ένωσης, άρα τα πτυχία που απονέμονται χρειάζονατι και ΔΟΑΤΑΠ.

3632
Δεν εξαντλέιται ο πίνακας Α και μετά παίρνουν από τον Β! Απλά στον Α έχουν προτεραιότητα. Ήταν 50-50 το ποσοστό, αλλά τώρα έχει πέσει. Για το ποσοστό δες το νόμο της Ε.Α. Και πάρε και τηλεφωνο καλύτερα στ διεύθυνση Ε.Α. στο υπουργείο. Εκέι θα σου πουν και τι χαρτιά θα χρειαστείς

3633
Σχολική ζώνη / Απ: 1η φορά στην τάξη
« στις: Φεβρουάριος 22, 2009, 01:40:28 πμ »
Η πρώτη μου φορά ήταν σε τάξη στο εξωτερικό όπυ ένιωσα τελέιως έξω από τα νερά μου (διαφορετική κουλτούρα, άλλη γλώσσα κλπ). Μετά μπήκα σε τάξη ειδικού σχολείου...άλλη εμπειρία εκεί!!! Μου είχε δώσει ο προϊστάμενος 1 εβδομάδα για να εγκλιματιστώ εγώ πριν να έρθουν τα παιδιά! Τέλος, όταν μπήκα σε "κανονική" τάξη όταν διορίστηκα (ναι! Μπήκα σε κανονική τάξη για 5 μέρες και μετά μου έδωσαν τμήμα ένταξης)...έπαθα το σοκ της ζωής μου! Είχα 27 παιδιά να κλαίνε και 27 μαμάδες μαζί με κάποιους μπαμπάδες και γαιγιάδες να μου μιλάνε όλοι μαζί και δεν ήξερα τι να κάνω!!!! ΤΡΟΜΑΞΑ!!!!!

3634
Μπράβο! Νομίζω ότι με μία ανάρτηση σου λες όλα όσα θα ήθελα να πω εγώ και όποιος άλλος ασχολέιται με το θέμα. Το ότι μιλάς για τον εαυτό σου είναι πολύ καλό, γιατί είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα.
Ένα σεμινάριο, ένα μεταπτυχιακό, μια εξειδίκευση, ακόμα και ένα διδακτορικό ποτέ από μόνα τους δεν είναι αρκετά! Όπως είπα και πριν ο καλός δάκαλος έχει υποχρέωση να ενημερώνεται διαρκώς, πόσο μάλλον όταν είναι σε ένα τόσο ιδιαίτερο κομμάτι της εκπαίδευσης όπως η ειδική αγωγή!!!
Όσο για το μεταπτυχιακό του Birmingham που λες αγαπητή φίλη, μία ανάγνωση μόνο των πλξροφοριών που δίνονται από το ίδιο το πανεπιστήμιο στη σελίδα τυ και μπορεί κανείς να καταλάβει ότι τα πράγματα ε'ιναι λ'ίγο διαφορετικά από ότι σου είπαν.... Αλλά και έτσι να είναι, μην βιάζεσαι αμέσως να κατηγορήσεις όλα τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού και να τα εξισώσεις με σεμινάρια.
Και μια μικρή συμβουλή προς όλους όσους θέλουν να ασχοληθούν με την Ε.Α.: ΔΙΑΒΑΣΜΑ, πολύ ΔΙΑΒΑΣΜΑ και παρακολούθηση των εξελίξεων

3635
Lucinda,
μην ξεχνάς ότι υπάρχουν μεταπτυχιακά και μεταπτυχιακά. Έκανα και εγώ στην Αγγλία μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Ήταν από Σεπτέμβριο μέχρι Σεπτέμβριο, ένα χρόνο ολόκληρο, δηλαδή και το καλοκαίρι ήταν αφιερωμένο στην ΄διπλωματική εργασία, η οποία μόνο θεωρητική δεν ήταν. Αντίθετα, η δική μου περιλάμβανε απόψεις εκπαιδευτικών σε ειδικά σχολεία για τη διδασκαλία. Επίσης, κατά τη διάρκεια του έτους έκανα 6 μαθήματα (3 σε κάθε εξάμηνο) που περιλάμβαναν το θεωρητικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής και έκανα και από μία εργασία για κάθε μάθημα. Τέλος, έκανα και πρακτική σε ειδικό σχολείο. Οπότε, μπορώ να πω ότι το δικό μου το μεταπτυχιακό με εφοδίασε ωστε να μπω αρχικά σε μία τάξη ειδική, από εκεί και πέρα, όπως και με την "κανονική" αγωγή, ο κάθε δάσκαλος (σε όλες τις βαθμίδες) ΠΡΕΠΕΙ να ενημερώνεται, να διαβάζει και να εξελίσσεται.
Σίγουρα υπάρχουν και μεταπτυχιακά που είναι όπως τα περιγράφεις, αλλά δεν είναι όλα έτσι!

3636
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 06:21:52 μμ »
Δεν ξέρω τι γίνεται φέτος, πάντως την πρώτη χρονιά που δούλευα εγώ ως αναπληρώτρια σε ΣΜΕΑ, με έιχαν πάρει το Σεπτέμβρη και με πλήρωσαν ....τέλη Φεβρουαρίου!!!!!!!! Η δικαολογία ήταν ότι ο προϊστάμενος δεν είχε τους κωδικούς γα να πάρει τα χρήματα που βρισκόταμ στην τράπεζα και περίμεναν!!!!!!!!!

3637
Οικονομικά / Απ: Επίδομα εκπαιδευτικής άδειας
« στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 06:19:15 μμ »
Να σου πω εγώ θα έκανα αίτηση, και θα επέμενα να πρωτοκολληθεί γιατί δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται, και αν τα στείλουν πίσω τα έστειλαν. Μάλιστα, αν συμβεί και τα στείλουν πίσω, να ζήτήσεις να το δικαιολογήοσυν γραπτά!!!!!
Εγώ ακόμα ΤΙΠΟΤΑ! Κανείς δεν ξέρει πότε θα πάρω το επιμίσθιο, από ποιόν φορέα (πρωτοβάθμια ή περιφερειακή) και πόσο θα είναι το ποσό (κάνω διδακτορικό στο εξωτερικό)!!!! Από το υπουργείο η απάντηση ήταν "Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να περιμένετε"!!!! Να περιμένω, αλλά πόσο ακόμα;;; Έχω ξεπαραδιαστεί!!!!

3638
Οικονομικά / Απ: Επίδομα μεταπτυχιακών σπουδών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 12:23:15 μμ »
Μόλις πάρεις το μεταπτυχιακό κάνεις μια αίτηση για να σου αναγνωριστεί από το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Αν σου το αναγνωρίσουν θα παίρνεις 45 ευρώ ακαθάριστα το μήνα (πρέπει να είναι γύρω στα 30 καθαρά). Σίγουρα πρέπει να έχει συνάφεια με το αντικέιμενο σου. Π.χ. δεν νομίζω φι΄λόλογος να μπορεί να αναγνωρίσει μεταπτυχιακό από πολιτικούς μηχανικούς (λέμε τώρα).

3639
Ο ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής συζητείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Κάποια στιγμή θα γίνει οπωσδήποτε, γιατί δεν μπορεί η ειδική αγωγή να λειτουργεί μόνο με αναπληρωτές΄ή ωρομίσθιους. Άλλωστε, δεν μπορούν και αυτοί που έχουν τελειώσει το τμήμα ειδικής αγωγής του Βόλου να είναι σε καθεστώς ομηρίας εδώ και τόσα χρόνια (γιατί αυτοί δεν έχουν δικαίωμα να διοριστούν, παρά μόνο να πηγαίνουν κάθε χρόνο αναπληρωτές).
Επίσης, και για μένα το πιο σημαντικό, τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται σταθερότητα. Δεν μπορούν κάθε χρόνο να αλλάζουν εκπαιδευτικούς και να χτίζουν από την αρχή σχέση μαζί τους.
Άρα ο ΑΣΕΠ θα γίνει. Τώρα το πότε.....είναι άγνωστο!

3640
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ατύχημα στην τάξη
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 05:23:27 μμ »
Το παιδί έιναι στο νοσοκομέιο και δεν αισθάνεται τα χέρια του. Οι γιατροί λένε ότι μπορεί να είναι παροδικό οίδημα, αλλά πάλι μπορεί να είναι και μόνμη βλάβη......Από ένα παιχνίδι!!!!!!!!

Σελίδες: 1 ... 258259260261262 ... 270

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 890
Σύνολο: 891

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.