Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - apuleius

Σελίδες: 1 ... 25262728
365
Στο proslipsis.gr αναφέρει σήμερα ότι τέλος της εβδομάδας θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα Γαλλικής Γλώσσας, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνιολόγων, ενώ τέλος του μήνα θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τους υπόλοιπους (Φιλολόγους, Γερμανικής Φιλολογίας, Νηπιαγωγούς και Καλλιτεχνικούς). Πιθανότατα να είναι άλλη μια φήμη μέσα στο συρφετό φημών που κυκλοφορεί, αλλά μπορεί να έχει και μια δόση αλήθειας (ειδικά για τα αποτελέσματα που θα εκδοθούν τελευταία).

http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=84&cm_prdid=3577

Όσον αφορά τον κλάδο των φιλολόγων, αν βρισκόταν ακόμα το ασεπ στη διόρθωση και όχι στην αναβαθμολόγηση των γραπτών, όπως λένε κάποιοι, δε θα γινόταν από κανέναν λόγος για "τέλη ιουνίου". Η επιμονή των περισσότερων πηγών ότι θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα τέλη ιουνίου, δείχνει ότι προφανώς το ασεπ δίνει σε όλους τους δημοσιογράφους τις ίδιες πάνω-κάτω πληροφορίες και ότι η διαδικασία έχει προχωρήσει....Οπότε το πιθανότερο είναι στος 29/6 να πάρουμε τα μαντάτα (άντε το πολύ 6/7). Οψόμεθα......

366
gr07 αν αναφέρεσαι στο δικό μου μήνυμα, ζητώ συγγνώμη. Θα φροντίσω να βάλω στο προφίλ μου το ΠΕ02. Αν πρόσεχες όμως λίγο τα περισσότερα από τα προηγούμενα posts της ημέρας, θα έβλεπες ότι η συζήτηση που είχε ανοίξει ήταν από φιλολόγους και ήταν σχετική με τα αποτελέσματα των φιλολόγων. Οπότε ήταν λάθος μεν που δεν δήλωσα την ειδικότητά μου, αλλά ήταν και προφανές περί τίνος μιλούσαμε......

367
Το γεγονός ότι όλες οι "ανεπίσημες" πηγές αναφέρουν πάνω-κάτω την ίδια περίοδο (τέλη ιουνίου αρχές ιουλίου) σημαίνει προφανώς ότι αυτή είναι και η πραγματικότητα και ότι αυτό διαρρέουν προς όλους οι του ΑΣΕΠ. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ανακοινωθούν τα δικά μας 29 του μήνα. Δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο για 6/7, αλλά το βρίσκω λίγο τραβηγμένο. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι πρέπει να γίνουν και οι αιτήσεις αναπληρωτών και ωρομισθίων κάποια στιγμή.
Ο εμπαιγμός που αντιμετωπίζουμε βέβαια είναι τεράστιος!Απορώ, μέσα σε αυτό το αλαλούμ φημών και διαρροών δε θα μπορούσε κάλλιστα το ΑΣΕΠ να βγει και να ξεκαθαρίσει το τοπίο;;;Να δώσει ένα γενικό έστω χρονοδιάγραμμα (όχι με ακριβείς δηλαδή ημερομηνίες), με το οποίο θα είχαμε μια επίσημη απάντηση!!!Προσωπικά δε θα με ένοιαζε τόσο πολύ, αν ανακοινωνόταν επίσημα ότι θα βγουν π.χ. 15 Ιουλίου. Θα ήταν κάτι επίσημο και έτσι θα ήξερα πότε να αγχωθώ!!Ενώ τώρα, με αυτό το ανελέητο stand-by, έχουμε πεθάνει από την αγωνία!!
Δε μπορώ πάντως να δεχτώ ότι το κάνουν για να μας τυραννήσουν ή να μας παιδέψουν!Απλούστατα ζούμε σε ένα κράτος της πλάκας στο οποίο τίποτα μα τίποτα δε γίνεται στην ώρα του!! (εκτός βέβαια από την είσπραξη των φόρων...... ;))............
Άντε, κουράγιο............Θα περάσει ο καιρός, πού θα πάει!!!

368
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 09, 2007, 12:37:33 μμ »
Κατ' αρχήν, φίλε / φίλη agg_teo, προφανώς δεν είχες διαβάσει τα επιχειρήματά μου για την άνοδο των βάσεων, τα οποία είχα αναπτύξει παλαιότερα. Σέβομαι τους υπόλοιπους και δεν τα επαναλαμβάνω.Αν ενδιαφέρεσαι, ψάξε να τα βρεις.
Έπειτα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και καλά όποιος λέει την άποψή του, να την περιβάλει και με ένα αδιαμφισβήτητο κύρος και με αυθεντία!Δεν προσπαθώ να σας πείσω ούτε να προφητεύσω τι θα γίνει, απλά λέω την άποψή μου ή, αν θέλεις, κάνω και γω τη δική μου μαντεψιά!That's all!Μπορεί εμείς να μιλάμε ακατάσχετα στο forum για άνοδο των βάσεων και τελικά να πέσουν ή μπορεί να γίνει και το αντίστροφο!Δε μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα γίνει και γι'αυτό ο καθένας  προσπαθεί να προεικάσει τι θα γίνει, αποκλειστικά με βάση τους δικούς του προσωπικούς και ίσως εν πολλοίς αυθαίρετους υπολογισμούς και χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους προηγούμενους διαγωνισμούς!Αν δε μπορώ να σε πείσω λοιπόν, λυπάμαι αλλά μέχρι εκεί φτάνουν οι μαντικές μου ικανότητες.....

369
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 11:47:23 μμ »
Παράθεση
Και ποιοι οιωνοί δείχνουν για ανέβασμα των βάσεων δεν μπορώ να καταλάβω. Ακόμη και αν ανέβουν, τι σημαίνει αυτό;;;;;;;
Παράθεση

Για κάποιους (για αυτούς δηλαδή που έχουν γράψει καλά....) μια πιθανή άνοδος των βάσεων δε σημαίνει απολύτως τίποτα και δεν τους καίγεται καρφί γιατί είναι σίγουροι!Για τους άλλους όμως που βρίσκονται μεταξύ....φθοράς και αφθαρσίας (όπως και η αφεντιά μου), η άνοδος των βάσεων θα είναι καταστροφή!
Όσο για τους οιωνούς περί της ανόδου των βάσεων νομίζω ότι είναι και αρκετοί και ξεκάθαροι.Μένει να αποδειχτεί.....Ελπίζω πάντως να διαψευστώ!

370
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 04:40:21 μμ »
Όλοι οι οιωνοί δείχνουν, συνάδελφοι, ότι οι βάσεις "τραβούν την ανηφόρα"!Σε όλους σχεδόν τους κλάδους που έχουν ανακοινωθεί μέχρι τώρα, υπάρχει άνοδος, φανταστείτε λοιπόν τι θα γίνει στον "διαβαστερό" και μελετηρό κλάδο μας!Το 'χω ξαναγράψει, αλλά το επαναλαμβάνω ότι κατά την προσωπική μου εκτίμηση η βάση δεν θα είναι κάτω από 76-76,5.
Η βασική αιτία θα είναι βέβαια τα πανεύκολα παιδαγωγικά, τα οποία μπορούσε να απαντήσει κυριολεκτικά και ένας αδιάβαστος, αν του έκοβε λιγάκι.Για την ευκολία του μεγαλύτερου μέρους του γνωστικού (εκτός της ιστορίας) επιμένω ακόμα, παρά τις αντιρρήσεις που είχαν πολλοί. Αυτά τα δύο ευνοϊκά στοιχεία σε συνδυασμό (1) με τις κατά μέσο όρο καλές επιδόσεις των φιλολόγων κάθε φορά στη διδακτική και (2) με τις τεράστιες δυνατότητες και επιλογές προετοιμασίας που προσφέρονται πλέον πριν από το διαγωνισμό (βλ. φροντιστήρια, βοηθήματα, βιβλιογραφίες κλπ.) θα ανεβάσουν τις βάσεις σε τόσο υψηλά επίπεδα. Αυτό σημαίνει φυσικά ότι σε αυτό το διαγωνισμό, περισσότερο από ό,τι σε κάθε προηγούμενο, η λεπτομέρεια θα είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά και αυτή που θα δώσει ή θα στερήσει το διορισμό. Ακόμα δηλαδή και μια ερώτηση μπορεί να έχει στείλει τον καθένα μας από τον παράδεισο στην κόλαση....
Όσοι έχουν υπομονή και όσοι έχουν μειωμένη την αυτοεκτίμησή τους ως φιλόλογοι αλλά και ως άνθρωποι, ας συνεχίσουν να μάχονται σε αυτή την αρένα και σε αυτό τον αλληλοσπαραγμό "για μια θεσούλα", όπου μας έχουν ρίξει εδώ και χρόνια οι "εθνοπατέρες" μας, σχεδιάζοντας δήθεν "για μας", αλλά προφανώς χωρίς εμάς. Εγώ προσωπικά, αν έχω αποτύχει, θα αποχωρήσω για να αραιώνουμε σιγά-σιγά......Όλο και κάτι θα βρεθεί......Έχει ο Θεός.....

371
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Nέα Ελληνικά
« στις: Ιούνιος 07, 2007, 12:55:41 πμ »
Εφόσον, Rica, αποδέχεσαι λίγο έως πολύ ότι η τελευταία πρόταση λειτουργεί ως "θεματική πρόταση" της παραγράφου, στην πραγματικότητα δέχεσαι ότι η πρώτη πρόταση δεν έχει κανένα απολύτως λειτουργικό για το νόημα ρόλο μέσα στην παράγραφο (άρα ότι δεν είναι θεματική πρόταση). Αυτό που υποστηρίζω εγώ είναι αφ' ενός ότι η πρώτη πρόταση παραμένει η θεματική πρόταση της παραγράφου (διότι απλούστατα οι λεπτομέρειες-σχόλια της παραγράφου επεξηγούν και αναλύουν ακριβώς το περιεχόμενό της), αφ' ετέρου ότι η τελευταία πρόταση είναι κατακλείδα (διότι καταλήγει σε ένα συμπέρασμα), αλλά με ιδιαίτερο και βαρύνοντα ρόλο στη συγκεκριμένη παράγραφο. Πολύ σωστά αναφέρεις ότι έχουμε επαγωγική συλλογιστική πορεία στην παράγραφο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η παράγραφος ξεκινά χωρίς θεματική περίοδο!!Αυτό δεν ισχύει για καμία παράγραφο. Όλες ξεκινούν με θεματική περίοδο. Απλά επειδή ακριβώς έχουμε επαγωγική συλλογιστική πορεία, ξεκινούμε από ένα επιμέρους θέμα (εν προκειμένω: την πρώτη τραυματική σχολική εμπειρία) και καταλήγουμε σε ένα γενικής φύσεως συμπέρασμα (εν προκειμένω: ότι ήταν η πρώτη καταστρατήγηση προσωπικών δεδομένων). Άρα η κατακλείδα, από την ίδια τη φύση του επαγωγικού συλλογισμού, αποτελεί το τελικό και άρα κεντρικό σημείο του νοήματος και γι' αυτό ακριβώς θεωρούμε ότι υπάρχει ανάπτυξη με παράδειγμα: το περιεχόμενο της θεματικής πρότασης και των λεπτομερειών της παραγράφου είναι ένα παράδειγμα που οδηγεί στο γενικό συμπέρασμα της κατακλείδας. Από αυτό αποδεικνύεται ότι κατά περίπτωση, όπως έγραψα και χτες, μπορεί η κατακλείδα να καθορίζει τελικά τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου και να δίνει την εντύπωση " θεματικης περιόδου", χωρίς βέβαια να είναι.

Πρόκειται για μια "τρελή" σπαζοκεφαλιά και για την πιο αποτυχημένη ίσως ερώτηση στον κλάδο μας (αν εξαιρέσω ίσως αυτή με τη δραχμή και αυτή με τον καθεδρικό ναό). Ούτε εγώ θέλω να το παίξω "γκουρού" και να σας πείσω όλους και δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τόσο πάθος στην υποστήριξη των επιχειρημάτων μας!Απλούστατα ο καθένας λέει τη γνώμη του και αυτό είναι όλο!Ας ηρεμήσουμε λιγάκι.....Αν θέλουμε να αγχωθούμε, έχουμε άλλα πράγματα............

372
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 06, 2007, 11:37:38 μμ »
Ευχαρίστως rica θα ακούσω την άποψή σου, αν και ομολογουμένως θα έπρεπε να αλλάξουμε όνομα στο topic!Έχουμε ξεφύγει πια και δε συζητάμε για τις βάσεις εισαγωγής, αλλά τέλος πάντων....Αρκεί να μην ενοχλούνται οι υπόλοιποι.

373
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 06, 2007, 05:25:51 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα, VICA, ότι η επιλογή μιας τόσο περίπλοκης και "πονηρής"ερώτησης δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα ουσιαστικό σχετικά με την αξία μας μας ως φιλολόγων - υπάρχουν άλλα, πολύ πιο σημαντικά ζητήματα στα οποία πρέπει να αξιολογούμαστε, όταν αξιολογούμαστε.
Είναι άλλο πράμα όμως το τι πρέπει να γίνεται και το τι γίνεται ή έγινε. Καλώς ή κακώς και είτε μας άρεσε είτε όχι, τέθηκε αυτό το ερώτημα και εφόσον πήραμε μέρος σε αυτό το διαγωνισμό, έπρεπε να το αντιμετωπίσουμε!Εγώ σχολίασα την ερώτηση όχι από δεοντολογική ή αξιολογική σκοπιά, αλλά καθαρά την ίδια ως ερώτηση. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι πρέπει να δεχόμαστε ό,τι μας συμβαίνει, αλλά απλούστατα ότι πρέπει να δεχτούμε ό,τι μας συνέβη μόνο και μόνο γιατί συνέβη και δε μπορεί να αλλάξει! Γι' αύτό άλλωστε δεν πολυκαταλαβαίνω για ποιό λόγο έχει περισσότερο νόημα το να συζητάμε τι θα έπρεπε να γίνει στο παρελθόν, από το να συζητάμε απλά τι έγινε!Ό,τι έγινε στο διαγωνισμό, έγινε προφανώς με στραβό τρόπο, αλλά θεωρώ πολύ πιο ενδιαφέρον να συζητάμε πάνω σε ό,τι έγινε παρά σε ό,τι θα έπρεπε να γίνει. Με άλλα λόγια, έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον για μένα το να προσπαθούμε να καταλάβουμε και να αναλύσουμε τις στραβές και ανάποδες ερωτήσεις που μας έδωσαν παρά το να τις ξορκίζουμε σαν κάτι αλλόκοτο.
Το πώς θα αλλάξει αυτό το παράλογο και αναξιοκρατικό σύστημα εξέτασης πηγάζει μεν από όλα αυτά και σχετίζεται με όλα αυτά, αλλά αποτελεί τελικά μια άλλη συζήτηση. Κοντολογίς, ας είμαστε προσωρινά λίγο ρεαλιστές και ας συμβιβαστούμε με τις ερωτήσεις που μας τύχανε!Για τις ερωτήσεις που θα τύχουν στον επόμενο διαγωνισμό είναι απόλυτα λογικό να μιλήσουμε για το τι πρέπει να γίνει και να θέσουμε στόχους, ώστε να αλλάξει λίγο η κατάσταση!Ό,τι έγινε, παρότι είναι παράδειγμα προς αποφυγήν για το μέλλον, έγινε, και ως εκ τούτου πρέπει να το δεχτούμε και να προσπαθήσουμε να το καταλάβουμε.Μόνο έτσι άλλωστε θα μπορέσουμε να προτείνουμε και κάτι καλύτερο για το μέλλον: γνωρίζοντας ακόμα καλύτερα τα λάθη του παρελθόντος!

374
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 06, 2007, 02:59:01 μμ »
Γράφω και πάλι σχετικά με την ερώτηση για την ανάπτυξη της παραγράφου, όχι φυσικά με την απαίτηση να δώσω την οριστική και μόνη απάντηση (όπως νομίζουν ορισμένοι κάθε φορά που διατυπώνεται μια προσωπική άποψη!), αλλά με την ελπίδα να σκεφτούμε λίγο πιο ορθολογικά και να μπούμε στο πνεύμα της ερώτησης - γαιτί έχω την εντύπωση ότι στεκόμαστε στο πρώτο μόνο επίπεδο. Εξηγούμαι:
Ορισμένοι συνάδελφοι χρησιμοποιούν ως αποδεικτικό στοιχείο για την άποψή τους ότι υπάρχει ανάπτυξη με αιτιολόγηση, το γεγονός ότι η θεματική περίοδος της παραγράφου επεξηγείται και διευκρινίζεται στις λεπτομέρειες της παραγράφου (ότι δηλαδή στις λεπτομέρειες αναφέρεται γιατί ήταν τραυματική η πρώτη εμπειρία στο σχολείο). Όντως αυτό καταλαβαίνουμε, μέχρι, όμως, να διαβάσουμε και την κατακλείδα της παραγράφου. Στην κατακλείδα της παραγράφου, λοιπόν, είναι εξίσου πρόδηλο και καταφανές ότι ο συγγραφέας κατηγοριοποιεί το γεγονός που περιγράφει ως ένα (το πρώτο) παράδειγμα καταστρατήγησης των προσωπικών του δεδομένων. Είναι κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον επιπόλαιο να αγνοήσουμε την παραδειγματική χροιά που δίνει στο γεγονός ο συγγραφέας στην κατακλείδα. Έχουμε πολύ συχνά - δεν ξέρω πώς και γιατί  - την εσφαλμένη εντύπωση ότι ο τρόπος ανάπτυξης μιας παραγράφου εξαρτάται αποκλειστικά και επαληθεύεται πάντα από την θεματική περίοδο, και γι' αυτό δεν δίνουμε την παραμικρή σημασία στην κατακλείδα. Η πραγματικότητα βέβαια δεν είναι τόσο μονοδιάστατη και όλες οι παράγραφοι όλων των κειμένων δεν είναι δυνατόν να λειτουργούν βάση ενός και μόνο θεωρητικού μοντέλου!Προφανώς και η κατακλείδα μπορεί κατά περίπτωση να παίζει βασικό ρόλο στον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου, καθώς η ανάπτυξη δεν είναι κάθε φορά η ανάλυση μιας προηγηθείσας πρότασης ή ιδέας (δηλαδή της θεματικής περιόδου), αλλά και η ανάπτυξη μιας πρότασης ή ιδέας που θα διατυπωθεί στο τέλος (δηλαδή στην κατακλείδα).
Στη συγκεκριμένη παράγραφο, επειδή υπάρχει ταυτόχρονα και η αιτιολόγηση και το παράδειγμα, οφείλαμε κατά τη γνώμη μου να προσέξουμε αυτό το ειδικό βάρος της κατακλείδας μέσα στην πρόταση και αυτή ήταν τελικά η "παγίδα" και η δυσκολία της ερώτησης, που είχα αναφέρει και προχτές. Έπρεπε με άλλα λόγια να διαλέξουμε σε ποιό από τα δύο (στην αιτιολόγηση ή στο παράδειγμα) βρίσκεται η πιο βαρύνουσα απόχρωση - η πιο βαρύνουσα βέβαια όχι με βάση τα κριτήρια του καθενός, αλλά η πιο βαρύνουσα όσον αφορά τό γενικό νόημα της παραγράφου, αυτή δηλαδή που μπορεί να αποδώσει καλύτερα το νόημα. Με άλλα λόγια έπρεπε να σκεφτούμε: "τι θέλει να μας δώσει ο συγγραφέας σε αυτή την παράγραφο; Την πρώτη του τραυματική σχολική εμπειρία (οπότε πρέπει να μας πει και γιατί ήταν τραυματική) ή ένα προσωπικό βίωμα καταστρατήγησης προσωπικών δεδομένων το οποίο τυχαίνει να είναι η πρώτη τραυματική σχολική εμπειρία (οπότε τη χρησιμοποιεί ως παράδειγμα)";;Αυτό που θέλει να δώσει ο συγγραφέας με όλη την παράγραφο είναι προφανώς το δεύτερο γιατί αν ήταν το πρώτο ΔΕΝ θα έλεγε ότι είναι ένα παράδειγμα καταστρατήγησης προσωπικών δεδομένων, δεν θα έβαζε δηλαδή μια κατακλείδα με τέτοιο περιεχόμενο!Και αυτή ακριβώς είναι η βαρύνουσα σημασία της κατακλείδας, το ότι δηλαδή εισάγοντας την έννοια του παραδείγματος καθιστά την πρώτη σχολική εμπειρία όχι κάτι που πρέπει να αιτιολογηθεί, αλλά κάτι που χρησιμεύει ως παράδειγμα!!Με την κατακλείδα, δηλαδή, αλλάζει όλο το νόημα της παραγράφου άρα και ο τρόπος της ανάπτυξής της!
Μακρηγόρησα αναγκαστικά γιατί το ζήτημα είναι λίγο περίπλοκο. Ελπίζω τουλάχιστον να έγινα κατανοητός, χωρίς (επαναλαμβάνω) να θέλω να πείσω κανέναν!Ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει τη γνώμη του και δεν πρέπει να πυροβολείται από αυτούς που διαφωνούν!Από δημοκρατία νομίζω ότι ως εκπαιδευτικοί (πρέπει να) σκαμπάζουμε.....

375
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
« στις: Ιούνιος 05, 2007, 12:49:55 μμ »
Μόλις το άκουσα παιδιά από τη ΝΕΤ πήρα στο ΑΣΕΠ και μου είπαν ότι των φιλολόγων θα βγουν μετά τις 15 Ιουνίου!Εγώ προσωπικά πιστεύω το ΑΣΕΠ, αλλά μακάρι να βγουν νωρίτερα να τελειώσει η αγωνία μας!!

376
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 04, 2007, 11:10:53 μμ »
Σχετικά με την ερώτηση για την ανάπτυξη της παραγράφου ο/η pariel έχει δίκιο. Όλη η παράγραφος είναι ένα παράδειγμα καταστρατήγησης των προσωπικών δεδομένων.
Syllas ευχαρίστως θα σου δώσω παραδείγματα, αλλά πρέπει να ξαναθυμηθώ πού βρήκα το καθετι. ΤΙς επόμενες μέρες ελπίζω ότι θα σου δώσω μερικά καλά παραδείγματα.

377
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 04, 2007, 09:08:39 μμ »
Επειδή έγινα λίγο έως πολύ η αφορμή για να πυροδοτηθεί μια κάπως διχαστική συζήτηση - χωρίς, εννοείται, να το επιδιώκω -, θέλω να επαναλάβω και να ξεκαθαρίσω το βασικό μου επιχείρημα στους συναδέλφους που με αρκετό ομολογουμένως ζήλο έσπευσαν να διαφωνήσουν.
Αυτό λοιπόν που λέω σε όλα τα μηνύματα δεν είναι ότι συμφωνώ με τον τρόπο εξέτασης, την επιλογή θεμάτων και γενικότερα τη νοοτροπία του διαγωνισμού, αλλά απλούστατα ότι κατά τη γνώμη μου τα θέματα φέτος ήταν ευκολότερα στα Νέα, στα Αρχαία και στα Παιδαγωγικά από τα αντίστοιχα του 2005!Και αναφέρθηκα σε αυτό για να δείξω ότι αυτός θα είναι ένας βασικός λόγος για τον οποίο θα ανέβουν φέτος οι βάσεις!
Όσο για το αμφίβολο ορισμένων απαντήσεων, εγώ προσωπικά - και δεν θέλω να πείσω κανέναν - έχω επαληθεύσει με απόλυτη βεβαιότητα όλες τις απαντήσεις στο γνωστικό αντικείμενο!Γι' αυτό επέμενα ότι αυτές οι απαντήσεις ΕΙΝΑΙ οι σωστές. Είτε είναι παράξενες είτε είναι παράλογες κάποιες από τις ερωτήσεις που τέθηκαν (αυτό είναι άλλο μεγάλο ζήτημα), οι απαντήσεις που δόθηκαν είναι όλες αντικειμενικά σωστές!Καταλαβαίνετε βέβαια ότι δε μπορώ να αρχίσω να απαριθμώ μία μία τις ερωτήσεις, αλλά όποιος θέλει, μπορώ να του πω για ορισμένες "αμφίβολες" απαντήσεις πού και πώς τις επαλήθευσα.
Λυπάμαι πάντως που ενώ θέλουμε να θεωρούμαστε κάτι ανώτερο από άποψη γνώσεων και "σοφίας" σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους, προσπαθούμε να κατεβάσουμε το επίπεδο, αναζητώντας "τα εύκολα". Χωρίς, επαναλαμβάνω, να συμφωνώ με την επιλογή των θεμάτων ως προς το αντικείμενό τους (υπάρχουν π.χ. πιο σημαντικά πράγματα στο έργο του Καβάφη από το να ξέρουμε εκείνο το στίχο του Δάντη), θεωρώ ότι εκ των πραγμάτων και είτε μας αρέσει είτε όχι η φιλολογία έχει αυτό τον χαοτικό χαρακτήρα για τον οποίο όλοι μουρμουρίζουμε. Καλά αποτελέσματα σε όλους!

378
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιούνιος 04, 2007, 05:17:48 μμ »
Έχεις δίκιο ότι δεν τραβάει άλλο η συζήτηση. Με ταμπέλες δε γίνεται ποτέ σοβαρή συζήτηση.........Λυπάμαι, αλλά η επιστήμη δεν κατεβαίνει ποτέ προς τα κάτω.Εμείς πρέπει να ανέβουμε προς τα πάνω..............
Αλλά όπως λέει και ο Ιάκωβος Καμπανέλλης στο "Παραμύθι Χωρίς Όνομα": "Αχ είναι δύσκολο πολύ / να βγει η αλήθεια στο κλαρί  / και να λαλεί και να λαλεί / σαν το πρωτόλαλο πουλί"!
Εγώ κατά συνέπεια δε θα συμμετάσχω στο κηνύγι κανενός εχθρού......όσο τουλάχιστον θα λέγεται εχθρός, κάποιος που είναι απλώς ένας διαμεσολαβητής στον οποίο έχει αναθέσει το κράτος διαπεραιωτικές διαδικασίες. Οι εχθροί είναι άλλοι και κάθονται φαρδείς πλατείς στα έδρανα της Βουλής......Αλλά γι' αυτούς δε μιλάμε, γιατί ως συνήθως στην Μπανανία αυτή γιατρεύουμε πρώτα τα συμπτώματα και μετά τις αιτίες!!

Σελίδες: 1 ... 25262728

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 746
Σύνολο: 755

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.