Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - serton

Σελίδες: 1 ... 2829303132 ... 37
408
Ασχετο αλλα Ιρμα ακουει;;;

409
ρε παιδια μηπως ειναι ευκολο σε καποιον να ανεβασει το λινκ με τα κενα ανα κλαδο και περιοχη;;

410
  Η πιο σωστή αποψη ως τωρα.Το ιδιο εχω πει και εγω παλιότερα. Βλέπω τι μου λένε κατα καιρούς μαθητές που πανε σε  πρότυπα ή πειραματικά  για το μάθημα που τους κάνουν  οι γεματοι προσόντα καθηγητές που διδασκουν εκεί και καθόλου  καλυτεροι δεν είναι από τους καθηγητες του μέσου δημοσιου σχολειου. Απλά είναι πιο υψηλό το επίπεδο μαθητων που έχουν στην ταξη.


Το πιο υψηλό επίπεδο των μαθητών της τάξης που το βρήκαν οι μαθητές να πάνε να το βρουν κι οι υπόλοιποι;;;;κάποιοι προφανώς τους το καλλιέργησαν....και μη μου πει κανείς οι γονείς που δεν ασχολούνται καθόλου κι απλώς τα παρκάρουν
....

411
Ακριβώς όμως επειδή θα μπει ο ΑΣΕΠ ,ειδικά αν τα προσόντα μετρούν μετά από επιτυχία,όσοι δεν πολύ αξίζουν και δεν θα περνάνε τις εξετάσεις του γραπτού ίσως τους είναι άχρηστα η έστω λιγοτερο χρήσιμα...και παλιότερα μετρούσαν όλα τα προσόντα αλλά μόνο εφόσον περνούσες τον γραπτό αλλιώς δε σε βοηθούσαν πουθενά....και ήταν κι ένα από τους λόγους που δεν είχαν πολλοί συν το ότι δεν υπήρχαν σε τόση αφθονία..

412
Γιατί και τώρα μήπως δεν είναι τζόγος όταν μετά από δύο χρόνια θα σε περνάει άλλος στα προσόντα με περισσότερα λεφτά;;τώρα σε εξασφαλίζει κάνεις αν δεν διοριστείς ότι δεν θα ανακατευτεί η τράπουλα όπως λένε κάποιοι μετά από δύο χρονακια;

413
Δεν έχει να κάνει με το τι θέλω ή όχι. Πάντα θα είναι θέμα πιθανοτήτων όχι ικανοτήτων. Δεν μου αρέσει ο τζόγος. Μία παράμετρος είναι για παράδειγμα ο αριθμός διοριστέων. Δεν είναι σταθερός. Αν δεν κατοχυρώνεται η επιτυχία απλά μπορεί να γράφεις την μία φορά καλύτερα από την άλλη αλλά να μένεις απέξω. Πάντα οι περισσότεροι θα μένουν έξω και θα ξαναρχίζουν από το 0.
Δεν έχει σημασία να πείσω κανέναν. Μόνο αν το ζήσετε θα καταλάβετε. Και δεν σας το εύχομαι.



Το έχω ζήσει και ξέρω..δεν αντιλέγω ότι είναι απίστευτα ψυχοφθόρα διαδικασία κυρίως όχι όσο διαβάζεις αλλά το άγχος όταν πας να δώσεις...τουλάχιστον αυτό ίσχυσε σε εμένα .. αλλά έτσι ξεκίνησα να δουλεύω αλλιώς δεν υπήρχε πιθανότητα μιας κι αναφερθήκατε στο θέμα των πιθανοτήτων....φυσικά ο παράγοντας τύχη,η οι πιθανότητες αν θες παίζουν ρόλο αλλά διαφωνώ ότι δεν είναι θέμα ικανοτήτων ..είναι σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό...σε αντίθεση με τώρα ....το τωρινό σύστημα θα το υποστήριζα μόνο εάν και εφόσον γινόταν έλεγχος στα προσόντα και δεν τα παιρνε ο κάθε αστοιχειωτος...έλεγχος στη γλώσσα των ιταλικών κι οποίου άλλου πανεπιστημιου ξενόγλωσσου τα χορηγεί...όχι μεταπτυχιακά που μπαίνεις σωρηδόν .και βγαίνεις χωρίς να έχεις κάνει διπλωματική και πολλά άλλα....αν υπήρχε έλεγχος δεν θα το συζητούσαμε καν...θα το υποστήριζα εκατό τοις εκατό.....λένε κάποιοι αγαπώ την εκπαίδευση...αν την αγαπάς στρώσε το πωπουδακι σου κάτω και διάβασε και κάνε σοβαρές σπουδές ...οι αρπαχτες δεν δείχνουν αγάπη αλλά βολεμα...τι αυτό λοιπόν γραπτός...για αυτό και μόνο...γιατί θα πρέπει οποίος δεν αξίζει να έχει ένα η περισσότερα μεταπτυχιακά;όπως δεν θα έγραφαν όλοι η τουλάχιστον όχι το ίδιο καλά και θα ξεχώριζαν κάποιοι έτσι να μην έχουν όλοι μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες της πλάκας.....αλλά δεν έγινε έλεγχος πότε...και όποιος είχε ματώσει με σοβαρές σπουδές πιο πίσω από τον πονηρουλη με τα φράγκα....γραπτός λοιπόν η μόνη λύση....κι αυτή τη φορά οδηγούμε εμείς σε αυτόν κι όχι το υπουργείο....γιατί παρά ξεφτιληστηκαν ολα...η τελευταία λύση συμμάζεματος..ότι σπέρνουμε θερίζουμε...

414
Η κανονικοτητα του γραπτού διαγωνισμού κράτησε μια δεκαετία. Πριν από αυτό όλοι είχαν μια ιδέα του αν θα διοριστουν και πότε αλλά είχαν μαζευτεί πολλοί στις επετηριδες και έγινε ένα ανακάτεμα στην τράπουλα. Η κρίση και αυτά τα 12 χρόνια χωρίς διορισμούς δεν ξεπερνιουνται με έναν γραπτό διαγωνισμό. Ακόμα και αν δινόταν η ευκαιρία σε νέους αποφοίτους παιδαγωγικών σχολών να γράψουν για να μπουν σε μία σειρά που θα τους έδινε πρόσβαση στην εκπαίδευση αν δεν μπορούν να το κατοχυρωσουν αυτό είναι ματαιος κόπος. Το ανακάτεμα της τράπουλας ξανά και ξανά θα ωφελεί και πάλι αυτούς που θα έχουν μεταπτυχιακά, σεμινάρια, παιδιά, προϋπηρεσία.
Ένα απόλυτα ρεαλιστικό σενάριο : Εκπαιδευτικος γράφει πολύ καλά αλλά ανάμεσα σε κάποιες χιλιάδες υποψηφίους παίρνει την 300 θέση ενώ η προκήρυξη αφορά 280. Εργάζεται ως αναπληρωτής για τα επόμενα δύο χρόνια και για κάποιον λόγο πέρα από τον έλεγχο του δεν καταφέρνει να δώσει στον επόμενο διαγωνισμό. Ούτε διορισμός, ούτε αναπλήρωση και δύο χρόνια προϋπηρεσίας χαμένα. Πόσες φορές αντέχει κάποιος να το κάνει αυτό; Αν υπήρχε έστω μια κατοχύρωση της επιτυχίας θα ηταν αλλιώς.


Κι αν γραψει 300 και παιρνουν 350 ή 400 και διοριστει;;κι αυτο ρεαλιστικο σεναριο ειναι..γιατι να παρουμε το απαισιοδοξο κι οχι το αισιοδοξο;;ασε που δεν ειπαμε οτι θα διορσιτουν ολοι με τη μια ..κι αλλοι δωσανε και 2η και 3η φορα ..δεν διοριστηκαν με τη μια αλλα αποκτουσαν στο ενδιαμεσο πολυτιμη προυπηρεσια ή εστω μισθο κι ενσημα που κι αυτα στην εποχη μας δεν τα βρισκεις..δεν ειναι δικαιολογιες αυτες για οσους δεν επιθυμουν τον γραπτο

415
Νεοδιόριστοι / Απ: Δικαιολογητικα νεοδιοριστων
« στις: Ιούλιος 11, 2021, 08:25:11 μμ »
Τότε τι τα καταθέσαμε και στις πρωτοβάθμιες πέρυσι-προπερσι που κάναμε την αίτηση;έλεος πια...όλο τα ίδια και τα ίδια....πάνε τα δάση του Αμαζονίου ...καταστράφηκαν για την ελληνική γραφειοκρατία..

416
Γιατι δεν ξεκιναμε ολοι απο την ιδια αφετηρια...
1) Εγω στα 45+ πως θα κανω διδακτορικο για να εχω καποια πιθανοτητα με το συστημα Γαβρογλου...?
2) Διορίζει 15.000 και 135.000 ειναι εκτός...και αυτα χωρις τα κολεγια μεσα...
2) Ποτε θα γινουν οι επόμενοι διορισμοί σε μια 5ετια η σε μια 10ετια...?
3) Πεντακοσιες κατηγοριες αναπληρωτων... 501 μοριοδοτησεις...Τους τριμηνίτες τους ξεχάσατε..?
4) Το δημογραφικό και το δημοσιονομικό που δείχνουν ότι χειροτερεύουν και μας επηρεάζουν άμεσα...

Για όλα αυτά μόνο αισιόδοξοι δεν μπορεί να είμαστε... :'(




Από την ίδια αφετηρία ποτέ δεν θα ξεκινάνε όλοι...τι προτείνουμε λοιπόν;να μην ισχύσει ποτέ τίποτε;γιατί να δούμε από που ξεκινάς εσύ κι όχι κάποιος άλλος;το μνμ μου δεν έχει σκοπό να τα βάλει μαζί σου γιατί διαβάζοντας το έτσι ίσως φανεί ,αλλά να δείξει ότι δεν μπορούμε να κοιτάμε μεμονωμένα αλλά συνολικα

417
τουλάχιστον αλλη μια ίσως και 2 φουρνιές διορισμών με αυτο το σύστημα, αντε το πολυ με μικρο επεμβάσεις στη μοριοδότηση
μην ελπίζετε σε γραπτό
και ο λόγος είναι οτι τα βυσματάκια θα πρέπει να διαβάσουν για να διοριστούν, ενώ με αυτό παίρνουν προσόντα και προχωράν
απλά τα πράγματα
δεν υπάρχει πλεον διορισμός με ασεπ και ταυτόχρονα απο πίνακες, εκει θα τους βόλευε και θα το εφάρμοζαν, αλλα μας τελείωσε


ειναι παρα πολλες οι φουρνιες οπως λες καθως θα εχουν συγκεντρωσει ολοι τα παντα ..στην προυπηρεσια θα παιχτει η στα παιδια..κι αυτα μπορει τα βυσματα να μην τα εχουν απαραιτητα..αλλωστε για κατι βυσματακια υπαρχουν και παραθυρακια οπως τα αντισυγματικα 24μηνα του παλιου ασεπ ..υπαρχουν τροποι γι αυτους ..οτι γινεται , γινεται για τους αλλους, τα κοροιδακια!!

418
Εγώ νομίζω οτι η αξιολόγηση θα εντείνει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς του συλλόγου.Οχι οτι υπαρχει ως επι το πλείστον συναδελφικότητα ( προσωπική άποψη) αλλα τωρα νομιζω θα γίνει χειρότερη η όλη κατάσταση.

Συμφωνω απολυτα!!Αν ομως υπηρχε τροπος να γινεται με ανωνυμο τροπο ωστε να μην επηρρεαζεται αυτος που αξιολογει δεν θα με ενοιαζε καθολου να υπαρχει η αξιολογηση ..τωρα δεν την εμπιστευομαι αρα δεν την επιθυμω

419
Ε τωρα θα με την αξιολόγηση ολα θα διορθωθούν α; ;D
'

Ειμαι κατα της αξιολογησης γιατι πιστευω θα γινουν ακριβως τα ιδια ..ειμαι ομως υπερ του γραπτου διαγωνισμου γιατι βαθμολογουνται τα γραπτα ανωνυμα

420
Το να μπορούν να διεκδικούν και οι νέοι θέση μήπως είναι το δίκαιο και σωστό;
Άσχετα από το θέμα ψήφων που σίγουρα ζυγίζει η κάθε κυβέρνηση.
[/q



+++++++++++++++

Σελίδες: 1 ... 2829303132 ... 37

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 659

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.