Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 1 ... 295296297298299 ... 304
4145
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Μάρτιος 10, 2016, 06:01:13 μμ »
Ο καλυτερος τροπος για να πειστουν οι μαθητες για την αξια της ησυχιας στο μαθημα ειναι αυτος ακριβως: να καταλαβουν οτι απο τη συμπεριφορα τους εξαρταται η μαθηση τους (και ο βαθμος που τους απασχολει παρα πολυ). Στο γυμνασιο βεβαια εγω δεν εχω καταφερει να τους ταρακουνησω χρησιμοποιωντας αυτο το επιχειρημα, αλλα χαιρομαι που βλεπω οτι υπαρχει ελπιδα να πιασει!

4146
Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολο! Αλλά δεν κατάλαβαν καλά! Γιατί να φύγουμε εμείς;

Οι τωρινοι διευθυντες εξελεγησαν απο καθηγητες. Αν ειναι τοσο κακοι, σημαινει οτι καποιο προβλημα υπαρχει και σε αυτους που τον επελεξαν, αρα το θεμα θα διαιωνιζεται αςχετως διευθυντη. αφου δεν ειναι εφικτο να φυγει ολος ο συλλογος, φευγει οποιος δεν εχει την υπομονη να τους ανεχτει...
Ειναι δυσκολο να φευγει οποιος θελει το αωστο και να μεινουν πισω οι αλλοι, αλλα για την ψυχικη του υγεια καλυτερα να το προσπαθησει. Η δουλεια εχει δυσκολες συνθηκες, δεν χρειαζεται να ανεχομαστε και καταστασεις που μας επιβαρυνουν παραπανω.

4147
Άδειες / Απ: Άδεια κυήσεως
« στις: Μάρτιος 10, 2016, 07:44:59 πμ »
Uη εκτιμωμενη ειναι ακριβως αυτο που λεει το ονομα της: πιθανη ημερομηνια, και ο τοκετος μπορει να γινει 10 μερες πριν αλλα και λιγο μετα, δεν ειναι ραντεβου! Αν δεν προκειται για κατι κραυγαλεο, τι μπορει να πει η υπηρεσια για λιγες μερες; Εξαλλου αυτο προβλεπεται ακομα και στις αδειες που υπολογιζονται με βαση την πητ: δεν σου κοβουν την αδεια αν γεννησεις πιο πριν, ουτε σε τιμωρουν αν γεννησεις πιο μετα.

4148
Έχω την εντύπωση ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα δεν θεωρείται και ηπλέον αξιόπιστη, με βάση τον πρότερο βίο της, ή κάνω λάθος;  Επίσης, το άρθρο είναι γεμάτο εικασίες. Λογικά οι αλλαγές στην επιλογή διευθυντών εκπαίδευσης κινούνται σε μια κατεύθυνση που ενδεχομένως δείχνει την πρόθεση να προλάβουν παρατηρήσεις του ΣτΕ, αλλά οι πομπώδεις και εντυπωσιακοί τίτλοι συνήθως κρύβουν εντυπωσιασμό και όχι πραγματικά δεδομένα.

Εξάλλου αν υπήρχε τέτοια διαρροή, θα έσπευδε να τη δημοσιεύσει θριαμβευτικά και η εκπαιδευτική ενημερωτική ιστοσελίδα που αρέσκεται να ασκεί υπερβολική κριτική στα πεπραγμένα της τωρινής κυβέρνησης!

4149
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
Συναδελφοι Ειναι τοσο τραγικη κ παραλογη η κατασταση που μας αναγκαζει να μην ανακοινωσουμε πολλα..Ενα μονο κρατηστε ..
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!!!! (Ποσοστωση την ονομάζουν) Γιαυτο λοιπόν..


Συγγνώμη γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει όριο ηλικίας που μπορεί να ονομαστεί ποσόστωση; Όταν ακούω ποσόστωση, καταλαβαίνω ότι προβλέπεται κάποιο πλαφόν για μια κατηγορία που θα μπορούσαμε εύλογα να εικάσουμε ότι αφορά τους μετά το 2008 πτυχιούχους επειδή δεν έχει γίνει ΑΣΕΠ. Εάν είναι αυτό, προφανώς δεν είναι όριο ηλικίας που απαγορεύει κάτι. Το αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε, είναι άλλο θέμα. Το ότι θα προκαλέσει ανακατατάξεις που ίσως αδικήσουν κάποιους, είναι επίσης άλλο θέμα. Δεν είναι δυνατόν να διαβάζουμε σε ενημερωτικά σημειώματα επιστημόνων που θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί ανακοινώσεις που είναι διατυπωμένες σαν τρομολαγνικές πλαστές ειδήσεις που κυκλοφορούν σε ιστοσελίδες αμφίβολης εγκυρότητας.

4150
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 21, 2016, 07:39:45 πμ »
Αν καταλαβαίνω καλά δηλαδή, αντί για το παλιό Β επίπεδο που ήταν για λίγους εκλεκτούς το έσπασαν στα δύο, να φάμε λίγο όλοι από το Β1 για να μην γκρινιάζουμε και να παραμείνει το Β2 για λίγους εκλεκτούς ξανά;

4151
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2016, 08:00:49 πμ »
Επαναλαμβάνω προηγούμενο ερώτημα. Γνωρίζει κανείς αν η επιμόρφωση του Β1  (δυνητικά θα μπορούσε, με πλατφόρμα τύπου moodle και ίσως λίγες συναντήσεις με τους επιμορφωτές) θα είναι εξ' αποστάσεως ή θα απαιτεί συστηματική φυσική παρουσία;

Είχαν δοκιμάσει πέρσι το μικτό σύστημα (8 συναντήσεις + δουλειά εξ αποστάσεως). Φυσικά και πάλι οι θέσεις ήταν ελάχιστες και στα νησιά πολύ περιοριστικές, πχ στις Κυκλάδες για φιλολόγους γινόταν στο Κόρθι της Άνδρου και για μαθηματικούς στην Πάρο, επομένως ελάχιστοι συνάδελφοι μπορούσαν να συμμετάσχουν. Αν θέλουν σίγουρα μπορούν να το κάνουν και ολόκληρο εξ αποστάσεως, εδώ μεταπτυχιακά δίνονται μέσω moodle, δεν μπορεί μια επιμόρφωση που μάλιστα έχει εξέταση στο τέλος; Το θέμα είναι αν το θέλουν.

4152
Αυτη η καραμελα με τις καθηγητικες σχολες πρεπει να τελειωσει. Τι ειμαστε, αποφοιτοι τεχνικης εκπαιδευσης που εκπαιδευτηκαν να κανουν ενα πραγμα εμπειρικα; Για ονομα του θεου, επιστημονες ειμαστε! Και μαλιστα οι περισσοτεροι απο εμας σε επιστημες που για χρονια ηταν η κορωνιδα ολων των επιστημων και ειχαν αιγλη. Απο που κι ως που ο φιλολογος και ο φυσικος σπουδασαν θηριοδαμαστες και προπονητες πανελληνιων; Αυτη ηταν η ουσια της επιστημης μας; Αυτο δεν το λεω για να υποτιμησω την εκπαιδευση, το λεω γιατι πρεπει να αναβαθμισουμε το πως βλεπουμε το επαγγελμα μας. Εχουμε επιστημονικη εξειδικευση σε απαιτητικους τομεις, αλλα ταυτοχρονα ζουμε και σε μια απαιτητικη και μεταβαλλομενη αγορα εργασιας. Ο κοσμος γυρω μας κοιταζει να εξελιχθει επαγγελματικα, να φανει ανταγωνιστικος, κι εμεις φωναζουμε οτι ημασταν αριστοι στις πανελληνιες και οτι αξιολογηθηκαμε οταν πηραμε πτυχιο. Σε ποια δουλεια θα τα πεις αυτα και θα σε παρουν στα σοβαρα; Μακαρι να ηταν αλλιως η αγορα εργασιας, μακαρι να ειχαν αξια τα πτυχια, αλλα η κατασταση ειναι αλλιως. Εδω το διδακτορικο πλεον δεν σου εγγυαται οτι θα ασχοληθεις με την ερευνα, εμεις που παμε; Οσο φωναζουμε οτι μονο το πτυχιο μας και η παλαιοτητα του θα επρεπε να μας ανοιγει πορτες διαπλατα, υποβαθμιζουμε την αξια του, την αξια μας και την αξια του εκπαιδευτικου επαγγελματος, οποτε μη γελαμε που μας εχουν για καρπαζοεισπρακτορες.

4153
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ΚΕΔΥ-μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία
« στις: Φεβρουάριος 18, 2016, 06:50:02 μμ »
Τα ΚΕΔΔΥ είναι χρονοβόρα, αλλά για να έχει ο μαθητής το δικαίωμα προφορικής εξέτασης στις πανελλήνιες (αυτό προφανώς είναι το νόημα της διάγνωσης στη Β΄ Λυκείου, όχι η βελτιωτική παρέμβαση), μόνο αυτά μπορούν να δώσουν διάγνωση. Απ΄όσο γνωρίζω πάντως οι μαθητές Λυκείου προηγούνται και διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα ως επείγουσες περιπτώσεις.

Προφανώς σε κανένα σχολείο δεν θα ακουστεί ωραίο να εμφανιστεί ο φροντιστής και να μιλήσει για ενδεχόμενες μαθησιακές δυσκολίες κάποιου μαθητή επειδή οι γονείς δεν προλαβαίνουν (!) να ασχοληθούν.

4154
Ποιοι ειστε "εσεις"? Ενα 10%?
Επισης, να ξερετε να μη στενοχωριεστε, εχει και αλλες γραπτες εξετασεις. Πηγαιντε δωστε για Εθνικη Σχολη Δημοσιας Διοικησης, για Διπλωματικο Σωμα, κ.α.
Αντε, θα πατε και για μεγαλεια ετσι

Το να είναι κάποιος  υπέρ ή κατά του ΑΣΕΠ είναι σεβαστό, στο κάτω - κάτω είναι ένα τόσο περίπλοκο θέμα που είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και -γιατί να το κρύβουμε;- ο καθένας να το βλέπει από την οπτική γωνία που τον συμφέρει. Προς τι όμως η ειρωνεία προς την αντίθετη άποψη; Καλώς ή κακώς, η πραγματικότητα είναι ότι οι απόφοιτοι σχολών που έχουν ως κύρια επαγγελματική αποκατάσταση τη διδασκαλία (επίτηδες δεν τις λέω καθηγητικές) είναι περισσότεροι από όσους μπορούν να διοριστούν και στη δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση μαζί. Άρα με τους νόμους της προσφοράς και ζήτησης (αφού καλώς ή κακώς σε τέτοιο σύστημα ζούμε) το πτυχίο από μόνο του δεν εγγυάται την επαγγελματική αποκατάσταση, άρα ο καθένας κοιτάζει το κάτι παραπάνω, είτε στα μεταπτυχιακά, είτε στις ξένες γλώσσες, είτε την επιμόρφωση εν γένει, είτε την απόκτηση προϋπηρεσίας. Το σύστημα είναι ανταγωνιστικό και δεν γίνεται να παριστάνουμε ότι δεν το πήραμε είδηση και να λέμε για επετηρίδες και για μοναδική προϋπόθεση το πτυχίο και άλλα συναφή.

Και επειδή και άλλοι μπορούμε να ειρωνευτούμε, να πω κι εγώ μια εξυπνάδα ανάλογη να δούμε τι ωραία που ακούγεται:
 
Επίσης, να ξέρετε να μη στενοχωριέστε, υπάρχουν κι άλλες δουλειές σχετικές με τα πτυχία σας. Βιομηχανίες, εταιρείες πληροφορικής, εκδοτικοί οίκοι, ερευνητικά ιδρύματα. Πηγαίνετε εκεί να ζητήσετε δουλειά με μοναδική προϋπόθεση το πτυχίο, να δούμε τι θα γίνει.

4155
Ειδική Αγωγή / Απ: Ιδιωτική παράλληλη στήριξη
« στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 08:13:45 μμ »
.Εάν το ΚΕΔΔΥ το εισηγηθεί και έχετε σχολείο ειδικής αγωγής εκέι που μένετε, δεν νομίζω ότι υπάρχει περιθώριο να μην το πάτε το παιδί. Δεν ξέρω καν αν μπορεί να σας δεχτεί το γενικό σχολείο, στην περίπτωση που υπάρχει εισήγηση για ειδικό σχολείο. Σίγουρα δεν θα μπορεί το γενικό σχολείο να ζητήσει τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη, εάν η γνωμάτευση γράφει κάτι διαφορετικό, οπότε το παιδί θα χάσει οποιαδήποτε βοήθεια.

4156
Σχολική ζώνη / Απ: Εξωδιδακτικές εργασίες: Τίτλοι σπουδών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 09:20:00 πμ »
Η διασταυρωση δεν πρεπει να γινει απο τις καρτελες, αλλ απευθειας απο τα πιστοποιητικα γεννησης των παιδιων, γιατι στις καρτελες μπορει να εχουν περαστει λαθη, και απο τις καρτελες να περασαν και λαθη στο myschool που θα τα τυπωσει. Κατι μου λεει οτι στο σχολειο σου δεν ξερετε αν ειχε γινει ελεγχος με την εγγραφη!

 Με τους αλλοδαπους το προβλημα ειναι οτι μπορει πχ να εχουν γεννηθει στην ελλαδα και να σου φερουν ληξιαρχικη πραξη που αναφερει να στοιχεια των γονεων με τον χ τροπο, και μετα να σου προσκομισει μεταφρασμενα χαρτια απο τη χωρα τους που τα αναφερει με τον ψ τροπο και αντε βγαλε ακρη.

 Αυτο κανονικα δεν ειναι δουλεια ενος μονο, εκτος αν ειστε μικρο σχολειο. Εμεις κανουμε συνεργειο και βοηθαμε ολοι οσοι ειναι διαθεσιμοι, απλως υπαρχουν 2-3 παλιοι που εχουν την επιβλεψη και λυνουν αποριες και φυσικα αναλαμβανουν και την ευθυνη. Καλο θα ηταν να ρωτησεις ποιος ασχολιοταν με αυτα τις προηγουμενες χρονιες και να ζητησεις καθοδηγηση. Οι τιτλοι σπουδων ειναι σοβαρη υποθεση και πρεπει να υπαρχει μια συνεχεια στο ποιος τους αναλαμβανει, οχι απλα να τους φορτωνουν σε καποιον για να φυγει απο πανω τους!

4157
Σχολική ζώνη / Απ: Εξωδιδακτικές εργασίες: Τίτλοι σπουδών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2016, 05:05:57 μμ »
Βασικός είναι ο σχολαστικός έλεγχος όλων των στοιχείων, όχι μόνο βαθμών και απουσιών. Τα απολυτήρια πρέπει να έχουν πλήρως διασταυρωμένα όλα τα προσωπικά στοιχεία των μαθητών ( ακόμα και δημοτολόγια, μητρώα αρρένων κλπ). Στους αλλοδαπούς υπάρχουν και προβλήματα μετάφρασης και μεταγραφης απο τα λατινικά των ονομάτων και των τοπωνυμίων. Εάν εχει γίνει πλημμελής έλεγχος των στοιχείων στις προηγούμενες βαθμίδες, μπορεί να βρεθούν λάθη.

4158
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 11:10:00 μμ »
Εσπερος, εγω ξερω να σου πω οτι σε πρωτη Λυκειου, τμημα που μπαινω κυριολεκτικα με κρανος,
(το λαιτ σκηνικο ειναι οταν γυρναω την πλατη τα μπουκαλια με νερο να ιπτανται κατα ριπας)
μολις καταλαβαν οτι το ριζικο τους ειναι πολυ μαυρο, εδω και καμποσες ημερες, η ταξη στο συνολο της μεταμορφωθηκε.


ίσως κάτι τέτοιο να δουλεύει περισσότερο στο λύκειο, δεν ξέρω, ή ίσως να έχει σχέση με τις γενικότερες απαιτήσεις των γονέων και τους στόχους των παιδιών, δεν ξέρω. Το βέβαιο είναι ότι ο καθένας μας προσαρμόζει τις τακτικές του ανάλογα με τις συνθήκες της τάξης του. Προφανώς κι εγώ έχω χρησιμοποιήσει τη βαθμολογία ως φόβητρο και κατά καιρούς πιάνει, αλλά νομίζω ότι πιάνει μόνο ως φόβητρο για τη συμπεριφορά και μια υποτυπώδη επιφανειακή επιμέλεια και όχι την ουσιαστική μάθηση. Αλλά προφανώς, όταν πρέπει να μπαίνουμε με κράνος στην αίθουσα, αναπτύσσουμε ένστικτα επιβίωσης που δεν συμβαδίζουν πάντα με τον ιδεαλισμό μας :)

biov, νομίζω ότι οι ισορροπίες είναι δύσκολες. Σίγουρα μπορεί κάποιος να επαναπαυθεί από κάποιον πιο ψηλό βαθμό, ή να απογοητευτεί από την αυστηρότητα, ειδικά αν είχε προσπαθήσει αλλά οι δυνάμεις του έφταναν σε εκείνο το σημείο εκείνη τη δεδομένη στιγμή. Γι' αυτό νομίζω ότι οι βαθμοί περισσότερα προβλήματα προκαλούν, παρά λύνουν. Γι' αυτό πιστεύω ότι πρέπει να δίνουμε έμφαση στους διδακτικούς στόχους και το τι περιμένουμε από τους μαθητές, και να τους εξηγούμε ότι αυτό πρέπει να το πετύχουν σε βάθος μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς και όχι στα διαγωνίσματα τριμήνου. Χίλιες φορές να καταργηθούν κι αυτά, να μπορούμε να εξετάζουμε όσες φορές θέλουμε με όποια μορφή θέλουμε και όποιας διάρκειας θέλουμε, με διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων κάθε φορά για να καλύπτουμε κατά το δυνατόν και τους μαθητές διαφορετικών δεξιοτήτων. Να απεμπλακούμε και από το χάλι να περιστρέφεται ο προγραμματισμός ύλης μας γύρω από τα διαγωνίσματα, που ειδικά στο γυμνάσιο είναι εφιάλτης.

Για τον διαφορετικό προσανατολισμό των μαθητών συμφωνώ, αλλά όχι από μικρές ηλικίες όπως στη Γερμανία. Νομίζω ότι το Δημοτικό και οι πρώτες τάξεις του γυμνασίου πρέπει να είναι χώρος καλλιέργειας δεξιοτήτων και γενικής παιδείας και να απευθύνεται σε όλα τα παιδιά, και έπειτα να διαλέγει ο καθένας είτε κάτι πιο εντατικό, είτε κάτι πιο μέσο, είτε τους τεχνικούς κλάδους που πρέπει να αναβαθμιστούν σε κοινωνικό κύρος.


Σελίδες: 1 ... 295296297298299 ... 304

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 438
Σύνολο: 438

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.