Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Iaki

Σελίδες: 123456 ... 22
43
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 04, 2010, 10:12:33 μμ »
τι να πω βρε apri...μπράβο για ακόμα μια φορά... μήπως θα μπορούσες να μου δώσεις το τηλ σου, για να σε παίρνω κάθε φορά που έχω απορίες.. ;D ;D :P
ναι, συμφωνώ μαζί σου...
ευχαριστώ πολύ πολύ :):):):)

44
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 02, 2010, 09:28:04 μμ »
να σε ρωτήσω και κάτι άλλο τώρα που σε βρήκα...

όταν έχουμε έναν δεύτερο όρο σύγκρισης που εκφέρεται με το η και ομοιόπτωτα ή ομοιότροπα... τότε ο β όρος δεν είναι συντακτικά το ίδιο με τον α όρο αλλά και β όρος σύγκρισης;;;


45
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 02, 2010, 09:22:55 μμ »
... τα απαρέμφατα τα υπόλοιπα (το πραττειν, το πολιτευεσθαι κλπ) εγώ τα έβαλα ως κατηγορούμενα στο συμμαχίαν και το συμμαχίαν υποκείμενο στο είναι.. ??? ??? ???


επίσης, αν είναι να υπάρχει παραβολική και να εκφέρεται με απαρέμφατο...για ποιο λόγο να εννοήσουμε το νομίζειν...δεν μπορούμε κατ'ευθείαν να συντάξουμε  το ακούειν;;;;

46
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 02, 2010, 12:46:03 μμ »
... αυτό που σκεφτόμουν είναι μήπως υπάρχει κάποια χρήση του ως η οποία μου διαφεύγει. μου έβγαινε η παραβολική δευτερεύουσα αλλά αυτή δεν εκφέρεται με απαρέμφατο.. δεν σκέφτηκα καν να εννοήσω άλλο ρήμα.. :-[ :-[

αλλά συμφωνώ, μου αρέσει η εκδοχή της apri....


ευχαριστώ πολύ πολύ για ακόμα μια φορά ;) :):):):):)

47
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 01, 2010, 03:55:19 μμ »
Να ρωτησω και εγω κατι...

στο ακολουθο κομμάτι:

και μηδεν ουτω δεινόν νομίζειν, ως το κακως ακούειν υπό των πολιτών.

τι είναι συντακτικά το "ως το ακούειν";;;

μπορώ να βγάλω τη μτφ, και τίποτα να μη θεωρεί τόσο φοβερό, όσο το να κακολογείται από τους πολίτες. αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι συντακτικά το απαρέμφατο. αυτό που σκέφτηκα ειναι της αναφοράς από το δεινόν ή ως β'ορος συγκρισης... (δεν θα επρεπε να λεει η ως...για να ειναι β ορος??))

ευχαριστώ εκ των προτερων για οποιαδηποτε απαντηση!!

48
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Οκτώβριος 06, 2010, 09:03:54 μμ »
O Ιωάννης (δικτάτωρ) τι είδους συγγένεια είχε με τον Ανδρέα Μεταξά (Ρωσικού κόμματος);;; :-\
Ο Ίων Δραγούμης (δολοφονηθείς το 1920) πώς συγγένευε με τον Στέφανο (παραιτηθέντα το 1910);

O Στέφανος Δραγούμης έιχε γιο τον Ίωνα Δραγούμη (ο τελευταίος ήταν και "η καψούρα" της Πηνελόπης Δέλτα... πολύ ωραία ιστορία, να διαβάσεις το "εκτέλεση" του Φρ. Γερμανού). Παρεμπιπτόντως, είχε και γαμπρό τον Παύλο Μελά.

Όσο για τους μεταξάδες, έχουν σχέση, αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω ποια : http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AC%CF%82

49
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:13:28 πμ »
παιδια καλησπερα...λοιπον το morior klinetai
morior             moriebar         moriar          mortuus sum      mortuus eram     mortuus ero    moriturus
morieris/re       moriebaris....    morieris/re
moriitur                                morietur....
moriimur
moriimini
moriuntgai ton enestwta amfivallw

τα 15 ρήματα της γ συζυγίας συναιρούν το χαρακτήρα i όπου ακολουθεί άλλο i, τελικό e ή -er.
κατ εξαίρεση δεν αποβάλλεται στο β ενικό πρόσωπο της οριστικής του μέλλοντα στη μέση φωνή.
Αρα έχεις στον ενεστώτα : morior, moreris, moritur, morimur, morimini, motiuntur
παρατατικός : moriebar, moriebaris, moriebatur, moriebamur, moriebamini, moriebantur.
μέλλοντας: moriar, morieris, morietur, moriemur, moriemini, morientur.

50
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:07:07 πμ »
εκεί που υπήρχε ασάφεια ήταν στο πού ο βασιλιάς μπορούσε να δώσει την εντολή σχηματισμου κυβέρνησης. Σήμερα, ο πρόεδρος της δημοκρατίας δίνει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε αυτόν που έχει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία... μετά το 1864 και έως το 1875 δεν είχε αποσαφηνιστεί αυτό, με αποτέλεσμα ο βασιλιάς να δίνει σε όποιον ήθελε την εντολή αυτή.. και κατεπέκταση σχημάτιζε την κυβέρνηση της αρεσκείας του... κατανοητό;;;

51
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 12:58:18 πμ »
Το ειπε την περασμενη βδομαδα η κορη μου την ωρα που μαθαινε Θρησκευτικα. Σε καποιο σημειο ελεγε οτι οι Περσες μπηκαν στα Ιεροσολυμα οποτε με σταματαει η μικρη και μου λεει:
" Μαμα, ποσα ηταν τα Ιεροσολυμα?". Αφου της εξηγησα οτι δεν ειναι πολλα γυριζει και μου λεει " Τοτε γιατι δεν λενε το Ιεροσολυμο...αφου ειναι ενα...κανουν λαθος!"  ;D


Και όμως, η παρατήρηση της κόρης σου ήταν πολύ εύστοχη και δείχνει ότι έχει γλωσσικό αισθητήριο.
Η απάντηση στην απορία της είναι ότι στα ελληνικά τα τοπωνύμια που βρίσκονται στον πληθυντικό αναφέρονται σε περιοχές που αποτελούνταν από πολλά τμήματα, δηλ. από πολλούς οικισμούς (π.χ Αθήναι, Πάτραι, Μυκήναι, Αχαρναί, Παρίσιοι, Ιεροσόλυμα) ή από πολλά κτήματα, σπίτια κλπ (π.χ Αναφιώτικα, Κολοκοτρωνέικα, Περιβόλια).

μιας και το έθιξες...πώς εξηγείται ο πληθυντικός αριθμός στο "Σωκράτης" ή στο "Περικλής", στο "Ερμής"???

52
Έχω μια απορία και όποιος συνάδελφος μπορεί ασ βοηθήσει:
Στα πρωτόκλιτα ουσιαστικά σε -ης στην κλητική το -α είναι πάντα βραχύχρονο σε όλα ή υπάρχουν εξαιρέσεις.
πχ ω στρατιωτ- α

To -α της κατάληξης της κλητικής όλων εκείνων των ουσιαστικών που εμπίπτουν στον συγκεκριμένο κανόνα είναι βραχύχρονο.
Ευχαριστώ. Δηλαδή ω κομητα, βάζουμε περισπωμένη.


oui ;)

53
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 11:43:42 μμ »
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να κανω μια ερώτηση:

Κατά τη διχοτόμηση του νομίσματος, το δεξί μέρος πήγαινε στο κράτος και ανταλασσόταν με ομόλογα με τόκο 6,5% και προθεσμία εξόφλησης 14 Απριλίου 1943. Εν τέλει τα λεφτά επέστρεψαν στους πολίτες;

καλό ερώτημα... έλα μου ντεε???!!

54
είναι σίγουρο ότι ο μύθος του Ηρός είναι έξω;; μόνο οι σελίδες της εισαγωγής ή και οι ενότητες από το πρωτότυπο;;

55
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:03:57 μμ »
Είμαι νέο μέλος (μαθητής της τρίτης φέτος) και ήθελα να ρωτήσω αν τελικά δε χρειάζεται να διαβάσουμε τη Δημουλά. Ευχαριστώ.

Όχι, δεν χρειάζεται να τα διαβάσετε... ανακοινώθηκε η ύλη την προηγούμενη εβδομάδα και τα έχουν αφαιρέσει. Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι..

56
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2010
« στις: Αύγουστος 28, 2010, 08:43:06 μμ »
και από ό,τι είδα αλλαγές υπάρχουν μόνο στη λογοτεχνία όπου αφαίρεσαν τα ποιήματα της Δημουλά.... ??? ??? ???

Σελίδες: 123456 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.