Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spyrosk

Σελίδες: 1234
43
Θα διαφωνήσω γιατί τουλάχιστον στην επιτροπή που εξέταζε τους καθηγητές καλλιτεχνικών, ήταν ο πρόεδρος φυσικός η σύμβουλος οικονομολόγος και κάποια άλλη ειδικότητα (απ'ότι μου είπε μια υποψήφια που τον είχε ξανασυναντήσει) και ο διευθυντής.

Λογικό είναι συναδέλφισσα nena, δεν υπάρχουν διευθυντές πειραματικών σχολείων με ειδικότητα καλλιτεχνικών, ούτε σύμβουλοι καλλιτεχνικών και αν υπάρχουν δεν είναι εύκολο να τους πείσεις να κάνουν επιτροπή με 38 ευρώ την ημέρα αμοιβή κατακαλόκαιρο, και με εργασία από το πρώι μέχρι το βράδυ, όσο για πανεπιστημιακούς των καλλιτεχνικών μαθημάτων, δεν νομίζω κανείς από αυτούς να ασχολείται με την δευτεροβάμια και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κοίταξε όμως τις επιτροπές των βασικών ειδικοτήτων να δείς την συνθεσή τους!

Όσο για το άλλο θέμα που είναι επίκαιρο για το θέμα της μοριοδότησης δραστηριοτήτων σχολείου με υπογραφή διευθυντή, το μόνο που άκουσα είναι ότι μια επιτροπή τις απέρριψε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Το αν συμβαίνει αυτό ίσως θα πρέπει να ερευνηθεί στην επαρχία, όπου οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι σε διαφορετικό επίπεδο από  τις αστικές περιοχές. Επίσημα δεν έχει ακουστεί τίποτε παρά μόνο λόγια υποψηφίων συναδέλφων που και αυτοί από κάπου τα άκουσαν. Χειροπιαστό τίποτε

44
.... Καλή τύχη στους υπόλοιπους, εύχομαι του χρόνου να υπάρχουν πιο σοβαρές επιτροπές.

Δεν κατάλαβα συναδέφισσα Lena Ras,  τι εννοείς όταν εύχεσαι να υπάρχουν σε μελοντικές χρήσεις πιο σοβαρές επιτροπές!. Να διευκρινήσουμε ότι κάθε επιτροπή αποτελείτο από ένα πανεπιστημιακό της ειδικότητας που εξέταζει τους κρινόμενους υποψήφιους, ενα σύμβουλο της ίδιας ειδικότητας και ένα διευθυντή πειραματικού σχολείου πάλι τις ίδιας ειδικότητας με τους κρινόμενους συναδέλφους. Ποιά θα έπρεπε να είναι η σύνθεση των επιτροπών για να χαρακτηριστούν αυτές πιο σοβαρές.

45
Λογικά μαζί με τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων θα αναρτηθούν τα συνολικά αποτελέσματα, και η τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία, η διαδικασία αυτή δεν διαρκεί πάνω από 10 λεπτά όταν είναι γνωστά τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων. Εκτιμώ ότι θα ανακοινωθούν όλα μαζί, συνεντεύξεις, συνολικό άθροισμα μορίων υποψηφίων και τοποθετήσεις. Το πότε θα γίνει η ανακοίνωση πιστεύω ότι μέχρι την Τετάρτη -  Πέμπτη θα έχουν τελειώσει όλα.

Θέτω όμως το ερώτημα! Η βαθμολογία της συνέντευξης θα αλλάξει ριζικά την μέχρι τώρα σειρά των τυπικών προσόντων ή όχι; Με άλλα λόγια το εύρος της βαθμολογίας των επιτροπών θα είναι μικρό (πχ. από 21-25 μόρια για τον κάθε υποφήφιο) που σημαίνει ότι η σειρά κατάταξης δεν θα έχει σημαντικές αλλαγές ή θα είναι μεγάλο (πχ. από 5 - 25 μόρια ) οπότε η σειρά κατάταξης μπορεί να ανατραπεί και οι τελευταίοι έσονται πρώτοι.....

46
Kαι με τις τελευταίες συνεντεύξεις των υποψηφίων, τελειώνει αυτή η διαδικασία. Μπορεί ναι μεν η εγκύκλιος, όπως ήταν διατυπωμένη, να φωτογράφιζε ορισμένα άτομα αλλά η διαδικασία επιλογής μου φάνηκε διάφανη στο μέγιστο δυνατό (προσωπική μου άποψη). Θα πρέπει πάλι κατά την άποψή μου σε μελλοντικές επιλογές τα κριτήρια να είναι περισσότερο συγκεκριμένα και να μην δίνονται για παράδειγμα μόρια επειδή κάποιος εκπαιδευτικός στο σχολείο έκανε project ή μάθημα με χρήση power point.

Εύχομαι σε όσους επιλεγούν καλή τοποθέτηση και στους άλλους καλή σταδιοδρομία στα σχολεία τους που έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη για εκπαιδευτικούς με όρεξη και ιδέες για καινοτόμες δραστηριότητες και νέες διδακτικές προσεγγίσεις στην πραγματικότητα και όχι στα χαρτιά.

47
H καθυστέρηση είναι αναμενόμενη, 1-3 λεπτά για να ολοκλήρωση ο υποψήφιος την απάντηση του,  2-3 λεπτά μια μίνι σύσκεψη για το τι βαθμό θα βάλουν (αν συνεννοούνται μεταξύ τους). 5-6 λεπτά λοιπόν καθυστέρηση στον καθένα , στο τελευταίο γίνεται χρόνος αρκετός. Να βάλεις και την καθυστέρηση ποιός είναι σε ποιά επιτροπή βουαλά το χάος. Πάντως σήμερα τα πράγματα είναι καλύτερα το χρονοδιάγραμμα τηρείται με θρησκευτική ευλάβεια, και η καθυστέρηση είναι 5-10 λεπτά, αν απουσιάσει και κανείς τότε τα πράγματα εξελίσσονται πιο ομαλά. Για τις ερωτήσεις, όπως τα υποθέσαμε ο σύμβουλος με ερωτήσεις διδακτικού περιεχομένου,  ο διευθυντής με την ερώτηση: «ποιές καινοτόμες δράσεις θα πραγματοποιήσεις αν τοποθετηθείς σε πειραματικό σχολείο» και ο πανεπιστημιακός λίγο πρότζεκτ, λίγο νέες τεχνολογίες... απαντάς λες και καλό καλοκαίρι και αυτό ήταν όλο. 


Αυτά για ενημέρωση των συναδέλφων που δίνουν σήμερα και αύριο συνέντευξη, και καλή τύχη σε όλους.

48
Κάποιος που σήμερα έδωσε συνέντευση να μας καταγράψει τις εμπειρίες του;

49
Ερώτηση κρίσεως κάποιος που είναι πολύ χαμηλά στη λίστα αξιολόγησης πε02 έχει νόημα να προσέλθει στη συνέντευξη;

Ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να μην έχει νόημα αλλά και μπορεί, άλλοστε κάποιοι θα παρετηθούν λόγω υγείας, λόγω συνταξιοδότησης, λόγω ..... και θα παίρνουν από αυτή την λίστα για μια πενταετία. Και τελευταίος να είσαι κάνεις την προσπαθειά σου.

50
Το νούμερο πιθανό, λέω πιθανόν να αντιπροσωπεύει τον αριθμό μας για να μην γνωρίζει η επιτροπή τα επιθετά μας (καλό μου ακούγεται) και μια παρατήρηση, κάθε επιτροπή αποτελείται από ενα πανεπιστημιακό , ένα σύμβουλο και ένα διευθυντή πειραματικού σχολείου ίδιας ειδικότητας και οι τρεις. Επομένως κατά την ταπεινή μου κρίση αναμένονται τριών ειδών ερωτήσεις, διδακτικού περιεχομένου -  γνωστικού περιεχομένου και περιεχομένου που άπτεται της σχολικής δραστηριότητας των καθηγητών.

51
Με την εμπειρία μου σε τέτοιου είδους συνεντεύξεις αναμένονται οι παρακάτω ερωτήσεις στους υποψηφίους.

α. Για ποιό λόγο θέλετε να τοποθετηθείτε σε πειραματικό σχολείο;
β. Ας υποθέσουμε ότι τοποθετείστε σε πειραματικό σχολείο, ποιές θα είναι οι επόμενες ενέργειες- καινοτομίες  που θα πραγματοποιήσετε στην διδασκαλία σας τις οποίες δεν κάνατε την προηγούμενη σχολική χρονιά; Για τις ενέργειες - καινοτομίες που θα αναφέρετε να μας αναφέρετε και τα προσδοκώμενα αποτελέσματά που πιστεύεται ότι θα έχουν.
γ. Ποιά είναι η άποψή σας για την επιλογή των μαθητών των πειραματικών σχολείων μέσα από εξετάσεις; συμφωνείτε ή όχι με αυτή την διαδικασία, σε κάθε περίπτωση αιτιολογήστε την απάντηση σας.


Aν σκεφτώ και άλλες ερωτήσεις θα τις καταγράψω, βέβαια καλό είναι για τις παραπάνω να διατυπωθούν απόψεις και να σχολιαστούν, σίγουρα ο προβληματισμός θα βοηθήσει όλους.

52
........................................................................................
Αλήθεια, για  τη  συνέντευξη  πως  σκέπτεσθε  να  προετοιμασθείτε, βάσει των  θεματικών  αξόνων  που  έχουν  ανακοινώσει  ότι  θα  κινηθεί?

υπάρχουν τέτοιοι θεματικοί άξονες και που βρίσκονται;
αλήθεια ημερομηνίες συνεντεύξεων γνωρίζουμε; θα ενημερωθούμε ο καθένας χωριστά; θα ανακοινωθούν οι ημέρες και οι ώρες;

53
Πάντως και με τους νέους πίνακες πάλι δεν βλέπω το όνομά μου. Ξέρει κάποιος γιατί; Έχει και κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα;

Την αίτηση σου την συμπλήρωσες μόνο στο διαδύκτιο ή κατέθεσες και τον σχετικό φάκελο στο σχολείο της πρώτης σου προτίμησης;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.