Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - maria3/4

Σελίδες: 123456
43
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 18, 2014, 07:07:37 μμ »
Παιδιά, σχετικά με τη Λογοτεχνία, ξέρει κανεις αν έχουν αρχίσει να τη βάζουν ως μάθημα στα φροντιστήρια;;;Έχετε κάποια εμπειρία όσοι εργαζόμενοι εν τοιαύτα;;;;;

44
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 18, 2014, 06:53:52 μμ »
Κική, σχετικά με την απορία σου, λογικά στο σύνολο των λέξεων περιλαμβάνεται και η θεματική πρόταση, άρα η δοθείσα περίοδος...Ωστόσο, δε θα ήταν λανθασμένο, ο μαθητής να επεκταθεί μέχρι 70, δηλαδή 10 παραπάνω....Εγώ τουλάχιστον, αυτό συστήνω στους μαθητές μου...Να ρωτήσω τώρα όλους τους συναδέλφους σχετικά με τη Λογοτεχνία Α' Λυκείου...Έχουν αρχίσει να την προσθέτουν στα φροντιστήρια ή όχι ακόμη;;;;

45
παιδία, έχει κανείς νέα για τη λογοτεχνία??

46
Να ρωτήσω σχεικά με τους τρόπους ανάπτυξης του σημερινού θέματος. Θεωρώ, ότι εκτός από παράδειγμα και ορισμό, σωστή θα μπορούσε να θεωρηθεί και η αιτιολόγηση....Τι λέτε??

47
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 22, 2014, 09:18:29 πμ »
Έχετε, αγαπητοί συνάδελφοι, κάποια καλή έμπνευση για το φετινό θέμα;;

48
Συνάδελφοι,προσωπικά έχω καταλάβει ότι η ιστορία δίνεται από δύο οπτικές γωνίες, την οπτική γωνία του αφηγητή και την οπτική γωνία της μητέρας. Η οπτική γωνία του αφηγητή μεταβάλλεται, αφού μεγάλος πια, κατανοεί τα γεγονότα και την πρότερη συμπεριφορά της μητέρας. Η οπτική γωνία της μητέρας δε μεταβάλλεται,, αφού σε όλο το διήγημα παραμένει ενοχικά καθηλωμένη στο "αμάρτημά" της.

49
Αγαπητή filologe90 κάπως έτσι ερμηνεύω κι εγώ τις καταστάσεις, υποτιμώντας όμως τη Δημουλά, γιατί πιστεύω θα επερχόταν ένας μικρός πανικός στη συνέχεια σχετικά με την ανάλυση και το "τι εννοούσε η ποιήτρια.."..

50
Καμια έμπνευση για τις φετινές εξετάσεις??Τί λέτε??

51
Aγαπητοί, αγαπητοί! Θα ήθελα να θίξουμε ένα ακόμη διφορούμενο σημείο στην εξέταση της Λογοτεχνίας. Η απορία μου τίθεται ως εξής: Στη σύγκριση με το παράλληλο, θα ήταν θεμιτό να ξεκινήσουν οι μαθητές με μια επιγραμματική αναφορά στην υπόθεση των συγκρινόμενων έργων και ύστερα να περάσουν στην κυρίως απάντηση, ή προτιμότερη θα ήταν μια μικρή εισαγωγή, προλογική, και ύστερα η κυρίως απάντηση ; π.χ. Να συγκρ'ινετε ως προς το περιεχόμενο το απόσπασμα του Βιζυηνού που σας δόθηκε με το απόσπασμα που ακολουθεί. Κάποιοι μαθητές ξεκινούν πρώτη παράγραφο με την περίληψη του περιεχομένου του πρώτου έργου, μετά δεύτερη παράγραφο περίληψη του δεύτερου και μετά περνουν στη σύγκριση..Με προβληματίζει λίγο αυτή η δεύτερη τακτική, αλλά δεν είμαι βέβαιη ότι είναι ακατάλληλη, γι αυτό και δεν τους αποτρέπω...Τι θα λέγατε επί τούτου καλοί μου συνάδελφοι;

52
Πανελλήνιες / Απ: ΟΕΦΕ 2014 ΄Γ Γενικού Λυκείου
« στις: Απρίλιος 22, 2014, 02:31:04 μμ »
Kαλέ μας συνάδελφε, έμαθες κάτι για λογοτεχνία???

53
Kiki και Μargr, συμφωνώ μαζί σας προσθέτοντας και την ειρωνεία του αφηγητή προς το Φερνάζη. Συνοψίζοντας έχουμε λεκτική, δραματική (ειρωνεία καταστάσεων) και ειρωνεία του υποθετικού αφηγητή προς τις σκέψεις και τη συμπεριφορά του Φερνάζη

54
Καλοί μου συνάδελφοι, ξεκινώ πλέον την επανάληψη στη λογοτεχνία κατεύθυνσης....Έχετε να προτείνετε κάποιον τρόπο οργάνωσης??Είναι η πρώτη χρονιά που έχω το μάθημα σε τμήμα και θα 'θελα ένα κατευθυντήριο πλάνο επαναλήψεων..Περιμένω προτάσεις!!

55
Ναι, αν πρόκειται για ποίημα, καλό ειναι να δινει τους στιχους αποσπασματικά και αριθμητικά...Αλλά για τα πεζά, πιστεύω αρκεί η παραθεση του αποσπάσματος και ο σχολιασμός του..Π.χ. Στο σημείο "Ήμην ακόμη...του έτους 187.." διακρίνεται έντονα η νοσταλγική διάθεση του αφηγητή, καθως δηλώνει........

56
Προφανώς, θα δινει την παραπομπή σε εισαγωγικά και θα τη σχολιάζει ύστερα.....Να ρωτησω και κάτι άλλο....Μόλιςς τελειωσα και δημουλά κια ξεκινω επαναλήψεις..Λέω απο κρητικό....Έχετε καμια πρόταση, πώς να δουλέψουμε στην πρώτη επαναάληψη????

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 725

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.