Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - President_Leventis

Σελίδες: 12345
43

Ζητάμε αξιολόγηση (Έχει ειπωθεί και αυτό σε αυτό το νήμα).
Γιατί; Γιατί νομίζουμε ότι οι άλλοι "κάνουν στραβά τη δουλειά τους".
Και ποιός μας λέει ότι αυτοί που θα μας αξιολογήσουν θα βρουν την δικιά μας δουλειά σωστή;

Δεν είναι θέμα ανθρώπων;
Καταλαβαινω το φοβο σου(παρομοιος με τον δικο μου) για μια λαθος αξιολογηση..
Αλλα υπαρχουν πολυ απλοι ακριβεις και αξιοκρατικοι τροποι να γινει(αν θελουν να την κανουν σωστα)
Οταν λες θεμα ανθρωπων τι εννοεις?

44
Ξεφεύγουμε από το θέμα (κλασικά), αλλά ας τα μεταφέρουν μετά στις προτάσεις για το φόρουμ. Δηλαδή να μπει σε κάθε μήνυμα Like - Dislike όπως π.χ. στο youtube?  ;D
Ναι και ο Kelkri προτεινε και κατι καλυτερο,δεν ειναι ασχημο.

Βεβαια αν θες κατι πραγματικα αξιοπιστο θα  πρεπει να πας σε κατι ενα κλικ πιο πολυπλοκο,οπως η αξιολογηση του αξιολογητη.Δηλαδη η γνωμη σου για ενα ποστ καποιου να χει βαρυτητα η οποια εξαρταται απ την "εικονα" σου στο φορουμ,δηλ την προηγουμενη δικη σου αξιολογηση.Οποτε δε μπορει να σε αξιολογησουν τοσο αρνητικα(ή θετικα) καποια ατομα απλα και μονο επειδη ειναι πολλα...

45
Όποιος θέλει να αξιολογεί απόψεις σε ένα φόρουμ, ας αγοράσει το φόρουμ, ας το ελέγχει κι ας βάλει αλγόριθμο αξιολόγησης (αν μείνει κανένας να γράφει μετά δηλαδή).
Αν και στοχος της αξιολογησης στο φορουμ μαλλον ειμαι εγω  :) Που ειναι το κακο σε μια αξιολογηση υπερ-κατα? Γιατι να μη γραφει καποιος μετα απ αυτο?

46
Είναι αντιπαιδαγωγική στάση, που το μόνο που προωθεί τελικά στους μαθητές είναι ότι - έστω υπό συνθήκες - δεν είναι κακό να κλέβεις.
Φαντάζομαι, αν το σκεφτείς λίγο τώρα, θα καταλάβεις πόσο λάθος είναι.
Στην τελική, όποιος φοβάται ή δεν θέλει να κάνει πραγματική απεργία, ας δέσει ένα μαύρο περιβραχιόνιο κι ας πάει στη δουλειά του κανονικά. Μπορεί να κρατάει και μια μαύρη σημαία για να δείξει πόσο.. αντιστέκεται στα νέα μέτρα!
Α ρε νεοέλληνα...
Ρε συναδελφε ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δε το προτεινα σοβαρα! Ηθελα να δειξω απλα το ποσο ανωριμες ειναι (κατα τη γνωμη μου) οι κατα καιρους κινησεις μας.Φυσικα και πρεπει να ξεχωρισουν οι καλοι απ τους κακους μαθητες κατω απο δικαιους κανονες.(οπως και οι καλοι απ τους κακους εκπαιδευτικους)

47
Λευκή επιτήρηση.. πιο ώριμη είναι η στάση Κολιάτσου, παρά αυτή! Ευφυές όσο μία πέτρα..
[/quote
Χαχα...Ξεκαρδιστικος οσο μια πετρα....

Ειναι μια σταση συναδελφε που εχει και ιδεολογικο υποβαθρο:
ΟΧΙ στην αξιολογηση τη δικη μας-ΟΧΙ στην επιτηρηση των μαθητων

δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρει το συστημα οτι τα ατομα δε μπορουν να αποδωσουν χωρις επιβλεψη...
χαθηκε ρε παιδι μου το φιλοτιμο??

48
Όσο και αν κάποιοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι) και να συνεχίζουν την φλυαρία τους, η απάντηση έχει δοθεί
 
Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

80%    NAI
20%   OXI

ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους έτσι ώστε να εξαναγκάσουμε τους συνδικαλιστές να υπακούσουν στην φωνή μας.
ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους οργάνωσης της απεργίας.

δυστυχώς κάποιοι συνεχίζουν την φλυαρία, οπότε θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να βάλουν κάποιο σύστημα αξιολόγησης στα μηνύματα, έτσι ώστε οι φλύαροι να εξαφανίζονται.
Εχει δικιο ο συναδελφος οσοι θελουν να εκφρασουν τις ανησυχιες τους για το που παει ο κλαδος της εκπαιδευσης και γιατι μετα απο 10ετιες απεργιων ειμαστε παλι στα ιδια με μια κοινωνια που μας βριζει παρακαλουνται να το βουλωσουν.

Λοιπον προτεινω λευκη επιτηρηση ωστε να αντιγραψουν ολοι και να βγουν οτι να ναι αποτελεσματα.Πιστευω οτι ειναι μια ωριμη σταση.(το ξερω ειναι ευφυες αλλα η ιδεα δεν ειναι δικια μου 100% με βοηθησε ο 15 ανηψιος μου)

49
Και, φυσικά συμφωνώ με τη σωστή αξιολόγηση, αλλά ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ!
Σαν σωστοι και φιλοτιμοι εκπαιδευτικοι θα πρεπει να ΟΡΙΣΟΥΜΕ τι εννοουμε αξιολογηση και να κανουμε προτασεις.Αυτο ειναι μια υπευθυνη σταση.

Και μια σωστη αξιολογηση εμπεριεχει το στοιχειο της επιβραυευσης αλλα και της απολυσης,οτιδηποτε αλλο δεν ειναι ρεαλιστικο..

50
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...
Συνεπείς στα καθήκοντά μας δε σημαίνει κ αποτελεσματικοί παιδαγωγικά...Φαντάζομαι ότι στο φροντιστηριακό μάθημα σπάνια (εγώ ποτέ) δεν εφάρμοσα τις παιδαγωγικές μου δεξιότητες για να κινητοποιήσω τον απομονωμένο μαθητή, να ασχοληθώ και με τις αξίες κ όχι μόνο με τη μετάφραση κ τις κονσερβοποιημένες απαντήσεις στον Αριστοτέλη, να μιλήσω στο γονέα για την ανάγκη να ζητήσει βοήθεια για τη διάσπαση προσοχής του παιδιού του,  κ.α. τα οποία  για να επανέλθω στο θέμα πρέπει να υπερασπιστούμε, αφού αυτά μας διαφοροποιούν, από όσους νομίζουν ότι το κίνητρό μας είναι οι 2 ώρες επιπλέον εργασίας, ενώ πρόκειται για τα εμπόδια που προκαλούνται στο ουσιαστικό έργο μας προς τους μαθητές μας.
Κοιτα Βασω για τις αξιες παω πασο.Οντως δεν εχεις καποιο κινητρο(περα απ τη συνειδηση σου) να τις "περασεις" στο φροντηστηριο.Αλλα καποιος θα σε ρωτησει:
1)Τι αλλαζει οταν πλεον σε κανω δημοσιο υπαλληλο
2)Τι αξιες περναει ενας Πληροφορικαριος (σα και μενα)?
Δηλαδη αν απευθυνεσαι στη κοινωνια δε μπορεις να τους πεισεις χωρις αποδειξεις,τουλαχιστο εγω δε το καταφερα.Και νομιζω οτι ειναι σκοπος μας να αναδειξουμε τη δουλεια μας.
Για τα υπολειπα,δηλ τον απομωνομενο μαθητη,το γονιο κτλ υπαρχουν κανονικα και στο φροντηστηριο.Γιατι οχι????Εγω δηλαδη  ασχολιομουν με τον καθενα οσο πιο αποδοτικα μπορουσα,τουλαχιστο λογω συμφεροντως(αν οχι συνειδησης)

51
Συναδελφε εννοειται οτι ηθελες μια σιγουρια στη ζωη σου και ακριβως αυτο ηθελα και γω.Και εννοειται οτι στο φροντηστηριο εχεις τα 3-4 πολυ δυσαρεστα μειονεκτηματα που ανεφερες.Απλα αναφερθηκα σε ενα θετικο στοιχειο του.Αυτο ειναι η αξιολογηση της δουλειας σου.

Για να μη σε μπερδευω θα το πω απλα, ποιος θα τολμουσε να πει οτιδηποτε για τον κλαδο μας αν, εκτος απο την μονιμοτητα και την ασφαλεια που ναι εχεις δικιο τη χρειαζομαστε,ειχαμε μια αντικειμενικη και αυστηρη αξιολογηση?

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
Αλλά "άκουγε κανείς"????
Διορίστηκα ως "δυσπρόσιτος" σε απομακρυσμένο νησί το 2007.

Από τις πρώτες μου επαφές με την "τοπική συνδικαλιστική ηγεσία", είχα προβληματισμούς.

Ρώτησα για παράδειγμα τον εκεί "πρόεδρο": "Μα υπάρχει νόμος για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από το 1997 ,επί Πρωθυπουργίας Σημίτη". "Τι θα γίνει αν βγει κανάς Υπουργός και πει ότι αυτοί που αξιολογούν τα παιδιά μας δεν θέλουν να αξιολογηθούν???" ( Τι ήθελα και τόλεγα!)

"Δεν θα έπρεπε εμείς να τον πάρουμε από το χεράκι και ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την διαμόρφωση ενός συστήματος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου??" "Ώστε να μην έρθει η ώρα και μας επιβάλλουν ότι θέλουν, χωρίς εμείς να έχουμε την ευκαιρία να συνδιαμορφώσουμε το όλο σύστημα , ενσωματώνοντας την εμπειρία του κλάδου, και το καθημερινό κλίμα του Σχολείου"?

Η απάντησή του:
"Μην ανησυχείς σύντροφε!" " Οι νόμοι καταργούνται στο πεζοδρόμιο"! ( Σαν να μου έλεγε δηλαδή : "εσύ ρούφα το αυγουλάκι σου και μην μας χαλάς το κλίμα με τις εξυπνάδες σου").

Αυτή ήταν η διαχρονική "θέση του κλάδου": Σύνθημα, ατάκα, και υποκρισία.
Χαχα σωστος,να λες καλα που δε σε κραξε κιολας.Θα μπορουσε να σου πει:"Αυτο συναδελφε ειναι κοινωνικος αυτοματισμος(ψαξε να βρεις αυτη την εννοια στα αγγλικα π.χ. ειναι τελειως ελληνικη ανακαλυψη) και οτι πας να καταστρεψεις τα κεκτημενα"

Γενικα αυτη ηταν η θεση ολων των κλαδων μεχρι τωρα.Και ηταν μια θεση που επνιγε και λογικα-δικαια αιτηματα.Με τους εκβιασμους νικαει καθε φορα αυτος που ειναι ισχυρος οχι ο δικαιος.Καποτε ειμασταν εμεις...

52
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...

Συνάδελφε συμφωνώ με αυτά που γράφεις, και καταλαβαίνω ότι κι εσύ γνωρίζεις τι σημαίνει "ιδιωτική εκπαίδευση".
Οπότε, καταλαβαίνεις.
Από εκεί και πέρα, δυστυχώς στην Δημόσια εκπαίδευση μπαίνουν όλοι και όλα "στο ίδιο τσουβάλι".
Οπότε, είναι λογικό να γίνεται ότι γίνεται εναντίον όλων συλλήβδην.

Αυτο ακριβως.Μια ρεαλιστικη προταση λοιπον απο μερους μας για να διαχωριστουμε σε τσουβαλια καλος-μετριος-κακος-εξαιρετικος δε θα ηταν αυτο που επρεπε εδω και χρονια να κανουμε?

53
Συναδελφε εννοειται οτι ηθελες μια σιγουρια στη ζωη σου και ακριβως αυτο ηθελα και γω.Και εννοειται οτι στο φροντηστηριο εχεις τα 3-4 πολυ δυσαρεστα μειονεκτηματα που ανεφερες.Απλα αναφερθηκα σε ενα θετικο στοιχειο του.Αυτο ειναι η αξιολογηση της δουλειας σου.

Για να μη σε μπερδευω θα το πω απλα, ποιος θα τολμουσε να πει οτιδηποτε για τον κλαδο μας αν, εκτος απο την μονιμοτητα και την ασφαλεια που ναι εχεις δικιο τη χρειαζομαστε,ειχαμε μια αντικειμενικη και αυστηρη αξιολογηση?

54
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...

55
Τελικά απ οτι φαίνεται ίσως είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Η απεργία στις πανελλήνιες είναι ΤΟ ΜΌΝΟ μας όπλο. Νομιζω οτι αυτο έπρεπε να γίνει νωρίτερα.Είμαστε όμως ένας κλάδος που όταν απεργει(σπανίως  μαζικά) χαίρονται όλοι και ιδιαίτερα οι καφετέριες. Εγω ανήκω σε γενιά που έδωσε Πανελλαδικές στη δεύτερη μεγάλη απεργιατου κλάδου τελείωσα τις εξετασεις 30 Ιουλίου  δε με έβλαψε,δεν είναι και τόσο τραγικό όσο παρουσιάζεται.Είμαστε εξαθλιωμενοι οικονομικά ,χειρότερα αμοιβομενοι απο όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και επιπλέον με τη ρετσινιά των τεμπεληδων. Εώς εδω φτάνει ξυπνηστε !

 η φίλη μου ( απόφοιτος λυκείου) δουλεύει τετράωρο στα carrefour , τρία χιλιόμετρα απ΄το σπίτι της  και παιρνει 400 το μήνα /

Νεοδιόριστος , (πτυχιουχος πανεπιστημίου), δουλεύει 21 ώρες ( πρόσφατα ), 800 χλμ απ΄το σπίτι του και παίρνει καθαρά 500 το μήνα...

αν αυτό δεν ειναι λόγος για ξεσηκωμό , ποιος ειναι ; με δουλεύετε;

Είναι σοβαρότατος λόγος διαμαρτυρίας.
Σοβαρότατος.
Μόνο που αυτά, έγιναν τον οκτώβριο του 2011 και όχι τώρα ( και μάλιστα έγιναν, με την "ανοχή" του κλάδου: αναφέρομαι στο ενιαίο μισθολόγιο.
Σχετικά με τις αλλαγές στις εργασιακές μας σχέσεις, αυτές ΔΕΝ έγιναν με την ανοχή, αλλά με την βοήθεια  του κλάδου).

Και τώρα, αφού η "επικοινωνιακή καταιγίδα" εμπέδωσε στην κοινή γνώμη ότι "είμαστε τεμπέληδες", ότι "καθόμαστε 3 μήνες και κακώς πληρωνόμαστε", "θυμηθήκαμε" ότι "διαφωνούμε με τις προηγούμενες συμφωνίες μας", και ότι πρέπει να απεργήσουμε για το ωράριο.
Τώρα όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να εξηγήσουμε στην κοινή γνώμη τις συνέπειες από την αύξηση του ωραρίου.
Δεν μπορούμε, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ.
Έχουμε μόνο σύνθημα, και ατάκα.

Και αυτά, "δεν πιάνουν" στην Ελλάδα του 1500000 ανέργων.

Υ.Γ.1: Κάθομαι σε καφετέρια της επαρχίας, και δίπλα μου έχω μια μεγάλη παρέα. Θέλοντας και μη, ακούω τι λένε ( δεν με ξέρουν, ούτε φαίνεται η οθόνη του υπολογιστή μου σε αυτούς).
Τι λένε?
Λένε ότι καθόμαστε 3 μήνες, είμαστε αναποτελεσματικοί, λουφαδώροι τεμπέληδες. Πρέπει λέει να σταματήσουν να μας πληρώνουν τα καλοκαίρια που "κοπροσκυλιάζουμε" ( συγνώμη, έτσι το λένε), λένε ότι δεν χρησιμεύουμε διότι τα παιδιά τους μαθαίνουν γράμματα στα φροντιστήρια.
Λένε πολλά, και είναι σίγουροι.
Στα γύρω τραπέζια, οι πάντες συμφωνούν και υπερθεματίζουν.
Και ο κλάδος, δεν έχει λόγο ( εγώ έχω, αλλά εγώ είμαι άτομο. Δεν είμαι ο κλάδος).


Υ.Γ.2: Μαθήτριά μου από όταν εργαζόμουν σε φροντιστήριο, δεν σπούδασε ( είχε μείνει μία χρονιά κιόλας).
Εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών για χρόνια. Προωθεί πωλήσεις, ανανεώνει συμβόλαια.
Παίρνει 1600 και είναι 30 ετών.
Είναι ικανή στην δουλειά της, και το αφεντικό θέλει να της δίνει 1600.
Η ίδια δηλώνει ότι "δεν θέλει να πληρώνει από τα λεφτά που η ίδια βγάζει ανθρώπους που δεν χρειάζεται να πληρώνονται" ( αναφέρει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου ως παράδειγμα, που πληρωνόμαστε λέει το καλοκαίρι χωρίς να εργάζονται. Μου λέει "συγνώμη" όταν είμαι μπροστά, "αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα" μου λέει).
Λέει "εγώ τους πληρώνω", και ΔΕΝ θέλω.
Λέει πολλά και διάφορα, και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί της.
Και αυτό είναι πρόβλημα. Διότι ΑΥΤΟΙ είναι οι εργοδότες μας.


Δυστυχώς, "χάσαμε".
"Χάσαμε", γιατί αφήσαμε κάποιους να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε τεμπέληδες...
Λογικό ΄ταν να "χάσουμε", διότι δεν μιλάγαμε όταν μας διέσυραν.


Συναδελφε τα λες αρκετα σωστα,μονο που δεν εχουμε αναγκη την πρωην μαθητρια σου(και καθε πρωην μαθητρια) και την αποψη της.Δεν ειναι σκοπος μας να τους πεισουμε,γιατι καλλιστα μπορει να μην ειναι σε θεση να καταλαβουν την αξια του εργου μας.Δε θελωι να προσβαλλω την μαθητρια σου,αυτο που βλεπω λεω.Οτι πολλοι  δεν εχουν καταλαβει το νοημα της εκπαιδευσης και το ποσο σημαντικο ειναι να χεις ενα καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του.

Σωστότατα.
Μόνο που αυτοί είναι "τα αφεντικά μας".
Και γι' αυτό πρέπει να αποκτήσουμε λόγο ως κλάδος, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...
Ναι δικιο εχεις αυτοι ειναι.Και απο αυτους εξαρτωμαστε.Δεν ηταν ομως καλυτερα οταν ησουν στο φροντηστηριο? Ειχες παλι τα ιδια αφεντικα αλλα τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση και εργασιακη σχεση...

56
Τελικά απ οτι φαίνεται ίσως είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Η απεργία στις πανελλήνιες είναι ΤΟ ΜΌΝΟ μας όπλο. Νομιζω οτι αυτο έπρεπε να γίνει νωρίτερα.Είμαστε όμως ένας κλάδος που όταν απεργει(σπανίως  μαζικά) χαίρονται όλοι και ιδιαίτερα οι καφετέριες. Εγω ανήκω σε γενιά που έδωσε Πανελλαδικές στη δεύτερη μεγάλη απεργιατου κλάδου τελείωσα τις εξετασεις 30 Ιουλίου  δε με έβλαψε,δεν είναι και τόσο τραγικό όσο παρουσιάζεται.Είμαστε εξαθλιωμενοι οικονομικά ,χειρότερα αμοιβομενοι απο όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και επιπλέον με τη ρετσινιά των τεμπεληδων. Εώς εδω φτάνει ξυπνηστε !

 η φίλη μου ( απόφοιτος λυκείου) δουλεύει τετράωρο στα carrefour , τρία χιλιόμετρα απ΄το σπίτι της  και παιρνει 400 το μήνα /

Νεοδιόριστος , (πτυχιουχος πανεπιστημίου), δουλεύει 21 ώρες ( πρόσφατα ), 800 χλμ απ΄το σπίτι του και παίρνει καθαρά 500 το μήνα...

αν αυτό δεν ειναι λόγος για ξεσηκωμό , ποιος ειναι ; με δουλεύετε;

Είναι σοβαρότατος λόγος διαμαρτυρίας.
Σοβαρότατος.
Μόνο που αυτά, έγιναν τον οκτώβριο του 2011 και όχι τώρα ( και μάλιστα έγιναν, με την "ανοχή" του κλάδου: αναφέρομαι στο ενιαίο μισθολόγιο.
Σχετικά με τις αλλαγές στις εργασιακές μας σχέσεις, αυτές ΔΕΝ έγιναν με την ανοχή, αλλά με την βοήθεια  του κλάδου).

Και τώρα, αφού η "επικοινωνιακή καταιγίδα" εμπέδωσε στην κοινή γνώμη ότι "είμαστε τεμπέληδες", ότι "καθόμαστε 3 μήνες και κακώς πληρωνόμαστε", "θυμηθήκαμε" ότι "διαφωνούμε με τις προηγούμενες συμφωνίες μας", και ότι πρέπει να απεργήσουμε για το ωράριο.
Τώρα όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να εξηγήσουμε στην κοινή γνώμη τις συνέπειες από την αύξηση του ωραρίου.
Δεν μπορούμε, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ.
Έχουμε μόνο σύνθημα, και ατάκα.

Και αυτά, "δεν πιάνουν" στην Ελλάδα του 1500000 ανέργων.

Υ.Γ.1: Κάθομαι σε καφετέρια της επαρχίας, και δίπλα μου έχω μια μεγάλη παρέα. Θέλοντας και μη, ακούω τι λένε ( δεν με ξέρουν, ούτε φαίνεται η οθόνη του υπολογιστή μου σε αυτούς).
Τι λένε?
Λένε ότι καθόμαστε 3 μήνες, είμαστε αναποτελεσματικοί, λουφαδώροι τεμπέληδες. Πρέπει λέει να σταματήσουν να μας πληρώνουν τα καλοκαίρια που "κοπροσκυλιάζουμε" ( συγνώμη, έτσι το λένε), λένε ότι δεν χρησιμεύουμε διότι τα παιδιά τους μαθαίνουν γράμματα στα φροντιστήρια.
Λένε πολλά, και είναι σίγουροι.
Στα γύρω τραπέζια, οι πάντες συμφωνούν και υπερθεματίζουν.
Και ο κλάδος, δεν έχει λόγο ( εγώ έχω, αλλά εγώ είμαι άτομο. Δεν είμαι ο κλάδος).


Υ.Γ.2: Μαθήτριά μου από όταν εργαζόμουν σε φροντιστήριο, δεν σπούδασε ( είχε μείνει μία χρονιά κιόλας).
Εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών για χρόνια. Προωθεί πωλήσεις, ανανεώνει συμβόλαια.
Παίρνει 1600 και είναι 30 ετών.
Είναι ικανή στην δουλειά της, και το αφεντικό θέλει να της δίνει 1600.
Η ίδια δηλώνει ότι "δεν θέλει να πληρώνει από τα λεφτά που η ίδια βγάζει ανθρώπους που δεν χρειάζεται να πληρώνονται" ( αναφέρει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου ως παράδειγμα, που πληρωνόμαστε λέει το καλοκαίρι χωρίς να εργάζονται. Μου λέει "συγνώμη" όταν είμαι μπροστά, "αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα" μου λέει).
Λέει "εγώ τους πληρώνω", και ΔΕΝ θέλω.
Λέει πολλά και διάφορα, και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί της.
Και αυτό είναι πρόβλημα. Διότι ΑΥΤΟΙ είναι οι εργοδότες μας.


Δυστυχώς, "χάσαμε".
"Χάσαμε", γιατί αφήσαμε κάποιους να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε τεμπέληδες...
Λογικό ΄ταν να "χάσουμε", διότι δεν μιλάγαμε όταν μας διέσυραν.


Συναδελφε τα λες αρκετα σωστα,μονο που δεν εχουμε αναγκη την πρωην μαθητρια σου(και καθε πρωην μαθητρια) και την αποψη της.Δεν ειναι σκοπος μας να τους πεισουμε,γιατι καλλιστα μπορει να μην ειναι σε θεση να καταλαβουν την αξια του εργου μας.Δε θελωι να προσβαλλω την μαθητρια σου,αυτο που βλεπω λεω.Οτι πολλοι  δεν εχουν καταλαβει το νοημα της εκπαιδευσης και το ποσο σημαντικο ειναι να χεις ενα καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 785
Σύνολο: 795

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.