Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - katerina_s

Σελίδες: 123456
43
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Φεβρουάριος 22, 2012, 03:18:49 μμ »
Να σου πω. Στο σχολείο που δουλεύω (Αθήνα) σχεδόν όλοι οι συνάδελφοι έχουν βαθμό Β, λίγοι έχουν Γ και ελάχιστοι το Δ (όπως εγώ...)
Αυτό το μήνα που άρχισαν οι αναδρομικές κρατήσεις εγώ παίρνω 100 ευρώ περίπου λιγότερα, και αυτό θα συνεχιστεί για 4 μήνες ακόμη. Οι συνάδελφοι του Β βαθμού έχουν κρατήσεις της τάξης των... 5 ευρώ το δεκαπενθήμερο.

Αν σκεφτούμε ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών στην Αθήνα και υποθέτω και σε άλλες μεγάλες πόλεις έχουν αρκετά χρόνια υπηρεσίας (αλλιώς δεν θα είχαν αρκετά μόρια για να είναι στις πόλεις!) καταλαβαίνουμε γιατί οι διαμαρτυρίες είναι ελάχιστες. Ενώ στα χωριά και τα κορφοβούνια που εργάζονται οι δυστυχείς νεοδιόριστοι με τα λεφτά της ντροπής, όσο και να φωνάξουν και να διαμαρτυρηθούν οι φωνές τους δεν φτάνουν ως το υπουργείο...

44
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2012, 10:38:50 μμ »
Απλώς αναρρωτήθηκα αν είχες την ίδια δυσκολία με τα μονολογικά κείμενα. Επίσης, δε μου ήταν σαφές αν προετοίμασες τους μαθητές πριν διαβάσουν τα κείμενα, ή αν απλώς τους είπες 'ανοίξτε τη σελίδα και διαβάστε'.

Δυσκολία προφανώς δεν είχα, από την άλλη όμως αυτό σημαίνει ότι α) χρησιμοποιεί κανείς μόνο τους μονολόγους (άρα μόνο μέρος του ακουστικού όπου και αν υπάρχει) και β) δεν βρίσκω σε τι ωφελούνται οι μαθητές μου από αυτό, έτσι κι αλλιώς εμένα με ακούνε να τους μιλάω Αγγλικά και μάλιστα για πιο χρήσιμα και ενδιαφέροντα πράγματα. Το θέμα είναι αν δεν κάνω λάθος να εξασκηθούν και στο να ακούνε από άλλες φωνές, άλλο ηχόχρωμα, άλλη ταχύτητα, προφορά, κλπ.

Όσον αφορά την άλλη σου ερώτηση, σιγά μην αφιερώσω και χρόνο για πρόβες για να ακούσουμε με (ακόμη και μετά τις πρόβες) σπαστά Αγγλικά τους "εμπνευσμένους" διαλόγους. Πολύ απλά, δεν αξίζει τον κόπο. Μια και μόνη φορά έβαλα 2 από τους πιο καλούς μου μαθητές να διαβάσουν κάτι, είδα ότι δεν πέτυχε και δεν ξανα-ασχολήθηκα. Είναι άλλωστε τόσα μα τόσα αυτά που πρέπει να προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός για να καλύψει τα τεράστια κενά που αφήνουν τα βιβλία αυτά, που η δουλειά που χρειάζεται εκτός τάξης μας φτάνει και μας περισσεύει.

@ericPaker:
Την επιστολή πρώτη φορά τη βλέπω. Αν είναι κάτι που μπορώ να κάνω για να την προωθήσω, ευχαρίστως. Θα μου πεις γιατί δεν έκανα κάτι αντίστοιχο? Μοιρολατρία ίσως. Νομίζω ότι ό,τι και να κάνω θα πέσει στο κενό. Δεν έχω επίσης καμία διάθεση να κάτσω να αναλύσω γιατί τα βιβλία του Γυμνασίου  (για τα άλλα δεν έχω άποψη) είναι σκουπίδια. Απλά είναι. Όποιος μπαίνει σε τάξη και επιχειρήσει να τα χρησιμοποιήσει το βλέπει. Αυτοί που τα γράψανε προφανώς δεν μπαίνουν σε τάξη. Προσωπικά δε, είναι ζήτημα αν τα ανοίγω με τους μαθητές μου μια φορά κάθε 2 βδομάδες, ίσα ίσα για να διαβάσουμε τα κειμενάκια και να λέμε ότι τα χρησιμοποιούμε. Ουσιαστικά είναι ανύπαρκτα. Ό,τι κάνω στην τάξη είναι σε μεγάλο μέρος προσωπική μου δουλειά και σε μικρότερο μέρος υλικό από άλλα βιβλία, το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες των μαθητών μου.

Και πριν κλείσω, γιατί δεν αντέχω να ασχολούμαι άλλο με τα αίσχη τους, θα σας πω και το κορυφαίο. Λίγους μήνες αφότου μπήκαν στις τάξεις του Γυμνασίου τα Think Teen, λάβαμε επιστολή από τη σύμβουλο της περιφέρειας που μας ζητούσε ευγενικά, εμείς που τα χρησιμοποιούμε στην τάξη, να της στείλουμε μια λίστα με τα λάθη και τις ελλείψεις που διαπιστώνουμε. Δηλαδή, και τη δουλειά (τη συγγραφή) πατάτα κάνανε, και τα τσεπώσανε, και κάθονται και ξύνονται, και περιμένουν από εμένα να τους διορθώσω τις ....κίες τους??? Άσε καλέ.

Αυτά  :)
Συγγνώμη για το αγριεμένο ύφος, προφανώς δεν έχει στόχο κανέναν από εσάς, αλλά τα έχω τόσο άχτι τα "βιβλία" και μου έχουν στοιχίσει τόση ώρα δουλειάς στο σπίτι και απόγνωσης μπροστά στη συνειδητοποίηση ότι αυτό που μου δίνεται ως "εργαλείο" για να κάνω τη δουλειά μου είναι ένα τίποτα, που όποτε μιλάω γι αυτά μόνο που δεν βάζω τις φωνές.

Κατά τα άλλα καλή επιτυχία εύχομαι στο εγχείρημά σας, αν το επιχειρήσετε, και αν πραγματικά πιστεύετε ότι είναι χρήσιμο η γνώμη μου είναι να το κάνετε χωρίς να ρωτήσετε κανέναν, να το αναρτήσετε σε κάποιο μπλογκ δηλώνοντας ακριβώς πώς και γιατί έγινε και ότι μπορεί να το κατεβάσει όποιος θέλει χωρίς εσείς να διεκδικείτε τίποτα, και ότι αν ο κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων θεωρεί ότι προσβάλλεται αρκεί να σας το ζητήσει και να το αποσύρετε άμεσα.




45
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2012, 05:48:23 μμ »
Για τους δύο λόγους που ανέφερα.
Και γιατί τόσο τα κείμενα όσο και οι ερωτήσεις είναι άνευ ενδιαφέροντος.

46
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2012, 04:28:11 μμ »
@new_PE06: Δε διαφωνώ, αν και θα μπορούσε κανείς να αντιτείνει πως η ηχογράφηση δεν είναι απαραίτητη, αφού οι καθηγητές μπορούν να διαβάζουν τους διαλόγους ή να τους δραματοποιούν με τη βοήθεια μαθητών (υλοποιώντας έτσι και μια διαφοροποιημένη, διαθεματική προσέγγιση).
 

Το έχεις δοκιμάσει αυτό στην πράξη να δεις τι καλό και εποικοδομητικό που είναι?
Διαβάζεις εσύ, τα παιδιά βαριούνται και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ποιος λέει τι. Προσωπικά δεν θα κάνω ως αυτού του σημείου τον καραγκιόζη ώστε να αλλάζω και φωνές στην τάξη, πότε Molly πότε Peter (τυχαία ονόματα).
Διαβάζουν τα παιδιά, λένε τα μισά λάθος και οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα.

Συνάδελφοι δεν καταλαβαίνω γιατί σκοτίζεστε, ούτως ή άλλως τα βιβλία αυτά είναι ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ και το ίδιο σκουπιδαριό είναι και τα ανύπαρκτα ακουστικά κείμενα.

Δόξα το θεό, μετά από τόσα χρόνια έχω μαζέψει ένα σωρό cd από σειρές του εμπορίου και όλο και κάτι βρίσκω σχετικό με το θέμα μου. Και αν δεν βρω και σε αυτά, ευτυχώς υπάρχει και το internet. Ψάξτε λίγο και θα βρείτε έτοιμο υλικό. Σιγά μη χάσουν οι μαθητές σας και δεν ακούσουν τα γελοία listening του Think Teen.



47
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Φεβρουάριος 07, 2012, 06:35:38 μμ »
Συνάδελφοι μην τρώγεστε μεταξύ σας και μην μου στεναχωριέστε άδικα...
Σε λίγο δεν θα έχει κανείς λεφτά για να πληρώσει ιδιαίτερα και δεν θα υπάρχει λόγος διαφωνίας  ::)

Κατά τα άλλα σε όσα ειπώθηκαν θέλω να σχολιάσω ότι
Παράθεση
Η μεγαλύτερη κατάντια είναι ότι φτάσαμε το αυτονόητο, δηλαδή το να είναι κάποιος εκπαιδευτικός καλός και επαρκής στη δουλειά του, με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις, να το παρουσιάζομαι ως εξαιρετική και εξέχουσα περίπτωση
Βασικά η μεγαλύτερη κατάντια είναι αυτός ο εκπαιδευτικός να μην μπορεί να πληρώσει το νοίκι του από τη δουλειά στην οποία δίνει τόσα για να είναι καλός και επαρκής
και
Παράθεση
Όποιος θεωρεί ότι τα χρήματα που βγάζει δεν του φτάνουν, ας βρει μια δεύτερη νόμιμη δουλειά να κάνει....
Ζω στην Αθήνα και δεν έχω καμία καταγωγή από χωριό, ούτε ένα χωραφάκι και ούτε μια ελίτσα. Έχεις να μου προτείνεις κάποια άλλη νόμιμη δουλειά? Θέλω πολύ να είναι νόμιμη, να τη δηλώνω και να φορολογούμαι, και βέβαια να μην μου τρώει πάνω από ένα-δυο απογεύματα την εβδομάδα γιατί δεν θα μπορώ να προετοιμάζομαι για το σχολείο κατάλληλα. Και όπως έχω ξαναπεί, ποιος ο λόγος να κάνω διαφορετική δουλειά το απόγευμα? Αυτή είναι η δουλειά μου και την κάνω καλά. Έχω ανάγκη να δουλεύω έξτρα και θέλω να το κάνω νόμιμα και επίσημα. Δεν έχω καμιά διάθεση να φοροδιαφύγω.

Τέλος, ο ανταγωνισμός στα ιδιαίτερα εφόσον δεν ψαρεύεις μαθητές από το σχολείο σου δεν έχει να κάνει με το αν είσαι διορισμένος ή αδιόριστος αλλά με το πόσο καλή δουλειά κάνεις. Αυτά όσον αφορά την πίτα που κλέβουν οι μόνιμοι από τους αδιόριστους.

48
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Ιανουάριος 12, 2012, 12:18:02 πμ »
Συγγνώμη που χαλάω τη συζήτηση, αλλά μόλις διάβασα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου και θέλω τη γνώμη σας.
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί, έχω καιρό να παρακολουθήσω τις συζητήσεις σε αυτό το νήμα. Παραθέτω από:

http://gr.news.yahoo.com/%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-195033359.html δημοσιεύτηκε πριν λίγη ώρα αν δεν κάνω λάθος και λέει στο τέλος τα εξής:

Παράθεση
Καταργούνται οι κενές οργανικές θέσεις
Καταργούνται όλες οι κενές οργανικές θέσεις των δημοσίων υπαλλήλων, των υπαλλήλων στους ΟΤΑ και εκείνων που εργάζονται στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου όπως προβλέπεται από το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Οι θέσεις που εξαιρούνται είναι:
α) για τις οποίες έχει εκδοθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του παρόντος νόμου έγκριση πρόσληψης προσωπικού σύμφωνα με το άρθρο 2 της ΠΥΣ 33/2006 (Α`280),
β) για την πλήρωση των οποίων έχει εκδοθεί πράξη προκήρυξης μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου,
γ) του νοσηλευτικού προσωπικού και του παραϊατρικού προσωπικού των δημοσίων νοσηλευτικών ιδρυμάτων,
δ) του κλάδου των ιατρών του Ε.Σ.Υ., των φορέων κοινωνικής πρόνοιας και του Ε.Κ.Α.Β.,
ε) του εκπαιδευτικού προσωπικού της ανώτατης βαθμίδας εκπαίδευσης,
στ) του διπλωματικού κλάδου και των εξομοιούμενων με αυτόν βαθμολογικά και μισθολογικά κλάδων του υπουργείου Εξωτερικών, καθώς και της Ε.Υ.Π. και του καλλιτεχνικού προσωπικού της Ορχήστρας Λυρικής Σκηνής, της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης.

Τι συμπέρασμα να βγάλω που είμαι τόσα χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ? Πάνε οι οργανικές, πέταξαν???
Δεν έχω το χρόνο να μελετήσω το νόμο αυτή τη στιγμή, ελπίζω να γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με εμάς...

49
Σχολική ζώνη / Απ: Παραιτείται η Υπουργός Παιδείας;
« στις: Νοέμβριος 07, 2011, 03:01:58 μμ »
Παράθεση
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, δεν θα μείνει εκτός της νέας κυβέρνησης, αλλά θα μετακινηθεί σε άλλο "πόστο".

από εδώ: http://news247.gr/ellada/politiki/politiki-krisi/to_pazl_ths_neas_kyvernhshs.1443021.html

Σε ποιους καημένους θα πάει να βγάλει τα απωθημένα της δεν λέει.

Δεν έχουμε κανένα emoticon που να χορεύει και να κάνει σάλτα στον αέρα για να εκφραστούμε!  ;D

50
Σχολική ζώνη / Απ: Παραιτείται η Υπουργός Παιδείας;
« στις: Νοέμβριος 06, 2011, 03:09:31 μμ »
Πολύ αργούν όμως βρε παιδιά..όταν είναι να μας καταστρέψουν στο δευτερόλεπτο τις παίρνουν τις αποφάσεις,τώρα μπουκώσαμε από το λιβάνισμα..

Δηλαδή τώρα θεωρείς ότι είναι άλλος ο στόχος τους?  :(

51
Σχολική ζώνη / Απ: παραιτείται η Υπουργός Παιδείας;
« στις: Νοέμβριος 04, 2011, 11:09:31 μμ »
Ίσως ελπίζει να γίνει πρωθυπουργός.
Μπρρρρρρρρρ!!!

52
Στα πλαίσια του σχολιασμού των διαφόρων κινητοποιήσεων, και ως σχόλιο στις αποδοκιμασίες που δέχθηκε ο εν λόγω κύριος την 28η Οκτωβρίου, θα πω απλά ότι με μια γρήγορη ματιά στα παραπάνω λινκ το άξιζε το γιουχάισμα και με το παραπάνω, δεν πα να έκανε όση αντίσταση ήθελε στον πόλεμο.

Ούτε θα κάτσω να κάνω το άθροισμα να βρω την ετήσια αποζημίωση, μην πάθω και κανένα εγκεφαλικό, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αν απαιτείται από εμένα να τη βγάζω με 1000 το μήνα, θα πρέπει ο αρχηγός της χώρας να μου δώσει το καλό παράδειγμα και να κάνει το ίδιο. Για τη σωτηρία της χώρας θα το κάνει άλλωστε.


53
Συγγνώμη, αλλά επειδή ποτέ ως τώρα δεν είχα αναρωτηθεί πόσα παίρνει ο πρόεδρος:

ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤ'ΑΛΗΘΕΙΑ 447.000 ευρώ ΤΟ ΧΡΟΝΟ?  :o :o :o

και δεν ντρέπεται καθόλου?
Δηλαδή τι άλλο χρειάζεται για να αγανακτήσει ο κόσμος και να τον γιουχάρει?

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΜΩΣ?

54
Με προβληματίζει και εμένα η "ένοχη" στάση των εκπαιδευτικών της χώρας απέναντι στην ανελέητη επίθεση που δέχονται από την πολιτική εξουσία. Τη στιγμή που άλλοι κλάδοι του δημόσιου τομέα αντιδρούν με έντονο τρόπο, αν και μισθολογικά κερδίζουν περισσότερα, οι εκπαιδευτικοί νιώθουν σαν να πρέπει να απολογηθούν για κάθε τους κίνηση στην κοινωνία. Κάποιοι που έκαναν κάποια ιδιαίτερα στις χρυσές εποχές του '90, νιώθουν ένοχα, ενώ ο ταξιτζής σιγουρα δεν ένιωσε ποτέ ένοχα για τις διπλές και τριπλές κούρσες του. Αν και στον κλάδο μας είναι όλοι πανεπιστημιακού επιπέδου, πολλοί με μεταπτυχιακές σπουδές και οι νεότεροι  έχουν φτύσει αίμα στην προσπάθεια τους για διορισμό, νιώθουμε υπόλογοι στην ταμία του σούπερμαρκετ που δεν παίρνει άδεια 2 μήνες το καλοκαίρι...  :o

Όταν κάποτε άκουσα από το στόμα συναδέλφου την ατάκα "Ε, μην τα θέλουμε και όλα δικά μας, σιγά τη δουλειά που κάνουμε"  :o :o :o
κατάλαβα ότι δεν είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί ίδιοι.
Του απάντησα να με συγχωρεί, αλλά εγώ δουλεύω ασταμάτητα, μέχρι το βράδυ για να καλύψω την ανεπάρκεια των άχρηστων βιβλίων που μου έχουν δώσει και να προλάβω και τα τρέχοντα - διορθώσεις κλπ. Και βέβαια με κοίταξε σαν εξωγήινο.

Άρα μην σου φαίνεται καθόλου περίεργο αυτό. Ενδεχομένως μερικοί να αισθάνονται όντως ενοχές! Ή έστω προνομιούχοι.
Δυστυχώς, ο κλάδος χρειάζεται ξεκαθάρισμα αν θες τη γνώμη μου.

55
Αυτό το γιατί δεν τους σταματάει κανείς με σκοτώνει κι εμένα!
οι άνθρωποι, ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ τι πάνε να κάνουν! Σαν τη μύγα μέσα στο γάλα είναι, πώς αλλιώς να το πω.
Το πιο απλό πράγμα στον κόσμο, να τους σταματήσουν 200 μέτρα πιο πριν και να τους πάνε για μια αναγνώριση στοιχείων στο πλησιέστερο τμήμα.

Μας δουλεύουν.

56
Οι "κουκουλοφόροι" αποδεικνύεται περίτρανα ότι μπορεί να είναι είτε:
α) παντελώς ανεγκέφαλοι, γιατί αλλιώς θα ξέσπαγαν την οργή τους εκεί που χρειάζεται (νομίζω δεν χρειάζεται να εξηγήσω πού) και όχι σε μεροκαματιάρηδες διαδηλωτές ούτε καν σε μεροκαματιάρηδες αστυνομικούς
ή αλλιώς
β) απλοί βαλτοί προβοκάτορες.

Τίποτα άλλο δεν μπορώ να δω σε όσα έγιναν.

Σε άλλο κλίμα τώρα, μπράβο στους εργαζόμενους στο υπουργείο http://news247.gr/ellada/politiki/gioyxaismata_mesa_sto_ypoyrgeio.1419611.html

Πού θα πάει, κάποια στιγμή θα το καταλάβουν ότι δεν τους θέλουμε και θα σηκωθούν να φύγουν!

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162173
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 671
Σύνολο: 679

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.