Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - antonispe20

Σελίδες: 123456 ... 13
43
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Αύγουστος 01, 2022, 10:19:45 μμ »
Όσοι δεν έχουν μεγάλη εμπειρία από το υπουργείο παιδείας αυτό που συμβαίνει τους φαίνεται εξωφρενικό. Όταν με το καλό διοριστείτε θα δείτε ότι αυτό δεν είναι τίποτα. Η ανοργανωσιά είναι πέρα από κάθε λογική, ειδικά επί Κεραμέως. Δείτε τι γίνεται με τους σχολικούς συμβούλους και τους Δ/ντες.  Ούτε αυτό δεν μπορούν να κάνουν.
Ξέρετε ότι οι καθηγητές που είναι σε πρότυπα έχουν πάρει 5 παρατάσεις στην θητεία τους επειδή είναι ανίκανοι να τρέξουν μια εσωτερική αξιολόγηση που προβλέπεται από τον νόμο?

Επίσης κάτι άλλο. Συμβουλοί σε νεοδιόριστους:
Να κοιτάτε πάντα κάθε χρόνο το ΜΚ σας, τα προσόντα σας και τον φάκελό σας, π.χ. μόρια μετάθεσης κλπ. Μην περιμένετε από το "κράτος" να ασχοληθεί μαζί σας. Να έχετε το νου σας και να μην εμπιστεύεστε κανέναν.

Καλό διορισμό εύχομαι

44
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Ιούλιος 29, 2022, 10:31:59 πμ »
Δεν διαφωνώ ότι οι θέσεις φυσικών για διορισμό είναι λίγες. Όμως σχετικά με το θέμα των Ρ/Η που λέτε ότι κατέλαβαν θέσεις φυσικών και σας ενοχλεί. Αλήθεια σας ενοχλεί και το άλλο ότι πριν αρκετά χρόνια πολλοί φυσικοί κατέλαβαν θέσεις πληροφορικών? ή χρησιμοποιούμε άλλα μέτρα και άλλα σταθμά όταν δεν μας συμφέρει. Την κερκόπορτα των β αναθέσεων την ανοίξατε εσείς και οι μαθηματικοί για να συμπληρώνετε ωράριο στα σχολεία. Σε πόσα σχολεία ο Φυσικός έπαιρνε Βιολογία και Χημεία για να συμπληρώνει και δεν έβγαιναν ώρες Βιολόγου/Χημικού;
Κάποια στιγμή θα βλέπατε και την άλλη πλευρά του νομίσματος. Αναμενόμενο ήταν. Για αυτό μην αισθάνεστε αδικημένοι σαν κλάδος. Τόσα χρόνια είσασταν από τους πιο ευνοημένους.

Σχετικά με το θέμα που τέθηκε για τις σχολές Φυσικής και την χαμηλή τους βάση δεν νομίζω ότι όσοι μπαίνουν εκεί τελειώνουν Θα πρέπει όμως τα νέα τμήματα που έγιναν να κλείσουν γιατί δεν εξυπηρετούν κανένα σκοπό, μόνο κακό στην Φυσική και στον κλάδο κάνουν.
Προσωπικά είμαι απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας Πληροφορική, έχω τελειώσει και Μαθηματικό, και εκτός από μαθηματικά μου αρέσει πολύ να κάνω Φυσική ως β ανάθεση από την 2η ειδικότητά μου.

45
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 16, 2022, 06:22:44 μμ »
Μπορείς να εξηγήσεις λίγο αυτό που λες; δλδ δεν θα υπάρχει δικαίωμα βελτίωσης οργανικής ή άλλης αποσπασης;
Επίσης κάποιος που έχει οργανική σε άλλο σχολείο και πάει με θητεία πρότυπο, χάνει και την οργανική του;
Όχι δεν χάνεις την οργανική σου. Μπορείς να μείνεις με θητεία όσο θέλεις και η οργανική σου θα σε περιμένει. Δεν μπορείς να κάνεις βελτίωση όμως. Μόνο αίτηση μετάθεση και μόνο αν την πάρεις χάνεις την θέση στο πειραματικό.

46
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 16, 2022, 10:41:02 πμ »
Η συνέντευξη είναι πολύ χαλαρή. Να είστε προετοιμασμένοι για την ερώτηση  Γιατί θέλετε να έρθετε στο πειραματικό. Επίσης θα σας ρωτήσουν για καινοτόμες δράσεις που έχετε κάνει και ιδέες που έχετε.
Δεν κάνουν έλεγχο γνώσεων. Να δείτε λίγο από το ΦΕΚ τον σκοπό των προτύπων πειραματικών και να είστε χαλαροί.
Επίσης να ξέρετε ότι αν σας πάρουν θα είστε σε θέση με θητεία η οποία θα ανανεώνεται για πάντα. Μπορεί να μην φύγετε ποτέ. Αν όμως πάρετε μετάθεση χάνετε την θέση.

47
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 05:22:31 μμ »
    Επειδή είμαι εδώ και 2 χρόνια σε πρότυπο να σας πω ότι οισυνεντεύξεις είναι κατά 90% αντικειμενικές και ότι  είναι πολύ σπάνιο να αλλάξουν την σειρά των αντικειμενικών μορίων. Μόνο αν κάποιος έχει κάποιο χτυπητό θέμα θα το κάνουν. Εννοώ να μην είναι καλά. Να ξέρετε ότι  πέρσι τα πειραματικά δούλευαν με αναπληρωτές γιατί λίγοι μόνιμοι έρχονται πια λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας. Λογικά θα σας πάρουν όλους γιατί τα κενά είναι πολλά και η προσφορά πολύ μικρή

48
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Σχολικοί ψυχολόγοι
« στις: Ιούλιος 12, 2022, 02:44:44 μμ »
Όχι φυσικά!! Είναι δυνατόν να ζητάνε πτυχίο ψυχολόγου για θέση ψυχολόγου? Αδιανόητο!!
Μπορείς να έχεις οποιοδήποτε άλλο πτυχίο, π.χ. ιχθυοκαλλιέργειας, οινολόγιας, οτιδήποτε άλλο εκτός από πτυχίο ψυχολόγου!

49
Όσοι και όσες μιλάτε για διορισμούς ΠΕ86 στην ΔΕ δεν έχετε ιδέα για την κατάσταση. Υπάρχουν παντού υπεράριθμοι και συνάδελφοι στη διάθεση. οι επιπλέον ώρες που λέτε απλά θα βοηθήσουν κάποιους/ες να συμπληρώσουν ωράριο. Έχουμε απίστευτα πλεονάσματα. Μην κοροϊδεύετε τον κόσμο.
Αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε τα νούμερα.
Πόσοι συνάδελφοι πήραν μετάθεση φέτος ε? Για πείτε.

Στο επιχείρημα κάποιων ότι παίρνει πολλούς αναπληρωτές πληροφορικούς που πράγματι παίρνει, ο λόγος είναι ότι οι του κλάδου μας είναι περιζήτητοι σε γραφεία για μηχανογράφηση. Έτσι δημιουργούν λειτουργικά κενά αλλά όχι οργανικά. Δυο πράγματα πρέπει να γίνουν για να δημιουργηθούν νέες οργανικές:
1) Να γίνει δίωρο σε όλο το Γυμνάσιο και να σπάει το τμήμα
2) Σε 5-10 χρόνια θα βγουν στη σύνταξη όσοι είχαν διοριστεί τη δεκαετία του 90 χωρίς πτυχίο πληροφορικής και έχουν οργανικές θέσεις

50
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 19, 2020, 09:20:35 πμ »
1ον Είπε "Δεν καταργούνται τα καλλιτεχνικά", όχι δεν καταργούνται στο Λύκειο, αυτό το λέτε εσείς και είναι το fake news που διαδίδεται. Κατάργησαν ένα δίωρο επιλογής που το δεν το έπαιρνε κανένας και έχει γίνει χαμός. Άσε που όσοι διδάσκουμε σε Λύκεια ξέρουμε πολύ καλά ότι ήταν ώρα του παιδιού και τα παιδιά το έπαιρναν για να έχουν ένα εύκολο βαθμό.
2ον Είπε ξεκάθαρα ότι θα υπάρχει ζώνη ειδικών μαθημάτων για μάθηματα όπως Σχέδιο κλπ. Τι ακριβώς θέλετε? Να κάνουν 10 ώρες καλλιτεχνικά σε κάθε τάξη?

51
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 17, 2020, 10:10:59 πμ »
Αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα δεν το κάνει ο εκπαιδευτικός μόνο.
ΛΑΘΟΣ! Ο /η εκπαιδευτικός είναι το Α και το Ω σε ένα σχολείο, εκεί ξεκινάνε και τελειώνουν όλα. Ζητάμε να έχουμε ελευθερία όχι όμως ευθύνες? Δεν πάει έτσι. Όποιος δεν το έχει χωνέψει αυτό καλύτερα να κάνει άλλο επάγγελμα.

Παράθεση
Συμφέρει κάποιους να το πιστέψουμε αυτό για να καλύψουν τις ευθύνες τους και την ανεπάρκεια τους.
Όπως και η άρνηση της αξιολόγησης συμφέρει τους ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς.

Παράθεση
Οσο για την τηλεκπαιδευση οι εκπαιδευτικοί αν και πιάστηκαν απροετοίμαστοι ανταποκρίθηκαν πολύ καλά και στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους.
Πως το ξέρουμε αυτό? Έγινε αξιολόγηση? Πόσοι εκπαιδευτικοί έκαναν τηλεκπαίδευση και το σημαντικότερο: Πόσοι μαθητές παρακολουθούσαν? Το ότι μιλάγατε σε μια κάμερα και νομίζατε ότι κάνετε μάθημα ενώ την ίδια ώρα οι μαθητές έπαιζαν playstation δεν το λες και επιτυχημένη εκπαίδευση.
Χωρίς στοιχεία και μόνο στα λόγια όλοι επιτυχημένοι είναι. Αλλά αυτό δεν είναι και ο στόχος όπως είπες παραπάνω? Να κρύψουν κάποιοι την ανεπάρκειά τους.

52
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 16, 2020, 11:25:48 μμ »
Όταν υπάρχει ένδεια επιχειρημάτων, όταν έχεις μάθει μόνο να βγάζεις κραυγές για να σκεπάσεις τις φωνές των άλλων, όταν ο μόνος τρόπος αντίδρασης που ξέρεις είναι να τραμπουκίζεις και όχι να επιχειρηματολογείς τότε έχουμε αυτά τα αποτελέσματα.

Κοπρόσκυλο.
όχι δεν θα σου κάνω αναφορά, ούτε και θα δημοσιοποιήσω το υβριστικό προσωπικό μήνυμα που μου έστειλες.
Ας καταλάβουν τι συμβαίνει όσοι και όσες διαβάζουν αυτό το thread.
Πόσο ενοχλεί η αλήθεια όμως ε?

53
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 16, 2020, 07:14:47 μμ »
Μάλιστα, η κλασική δικαιολογία για να μην κάνουμε τίποτα. Έχω συναντήσει σε  όσα σχολεία έχω πάει καθηγητές οι οποίοι όταν δουν ένα χαλασμένο παράθυρο:
1) Θα κάνουν ότι είναι δυνατόν ώστε να επιδιορθωθεί για να κάνουν μάθημα
2) Θα το χρησιμοποιήσουν ως δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.

Οι κλασικές δικαιολογίες που ακούμε συνέχεια όταν κάτι καινούργιο πάει να γίνει και να ξεβολευτεί κόσμος.
Τι τη θέλουμε τη ρομποτική, τι τους θέλουμε τους διαδραστικούς εδώ δεν έχουμε πετρέλαιο, δεν έχουμε κτίρια. Να μην κάνουμε τίποτα!
Ποιοι θα μας αξιολογήσουν? Αυτοί με τα πληρωμένα διδακτορικά? Να μην γίνει αξιολόγηση.

Το τέλειο όμως ήταν φέτος με την καραντίνα. Πολλοί καθηγητές έλεγαν:
Δεν μπορώ να πάω σχολείο είμαι σε ευπαθή ομάδα.
Και του έλεγες οκ άρα θα κάνεις εξ αποστάσεως από το σπίτι?
Απάντηση: Όχι φυσικά δεν είναι υποχρεωτική και δεν μπορεί κανείς να μου το επιβάλλει.

Το λυπηρό όμως είναι η γενίκευση γκεμπελικού τύπου την οποία κάνεις, ότι επειδή κάποιοι σε θέση ευθύνης μπήκαν με μέσο τότε όλοι σε θέση ευθύνης είναι με στημένες συνεντεύξεις και με πληρωμένα διδακτορικά. Μάλλον θα πιστεύεις και ότι όλοι όσοι έχουν διδακτορικό είναι πληρωμένο για να κρύψεις τη δική σου ανεπάρκεια.
Και επαναλαμβάνω:
Να γιατί τα παιδιά μισούν το σχολείο, γιατί έχουν τέτοιους καθηγητές.

Έχει και στη Φινλανδία διαπλεκόμενα κομματοκοπρόσκυλα που μπαίνουν σε θέσεις ευθύνης με στημένες συνεντεύξεις και πληρωμένα διδακτορικά? Εκείνοι κάνουν τη σκληρή αξιολόγηση και στη Φινλανδία? Έχει κι εκεί αναπληρωτές που γυρίζουν όλη τη Φινλανδία από χρόνο σε χρόνο και αλλάζουν συνεχώς σχολεία? Έχει κι εκεί αίθουσες χωρίς θέρμανση, χωρίς κανένα απολύτως εποπτικό μέσο, χωρίς καν σύνδεση στο ίντερνετ, σε προκάτ με ποντίκια? Οι εκπαιδευτικοί είναι μόνο ένα μέρος του "καλού συστήματος" που αναφέρεις. Κανείς συνάδελφος δεν πρόκειται να φορτωθεί όλα τα στραβά της ελληνικής εκπαίδευσης όσο κι αν προσπαθείτε να μας πείσετε.

https://www.enikos.gr/society/381129/mathites-sta-xania-kanoun-mathima-stis-toualetes-video


https://ermisnews.gr/%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B3%CF%85%CE%BB-%CE%B8%CE%AD%CF%84/

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/323835_kataggelia-parathyro-xekollise-apo-sholeio-sto-aigaleo-traymatise-mitera-kai

Είχα λάβει παρατήρηση από τη διαχείριση για κάτι πολύ πιο Light από αυτό που γράφεις εσύ παραπάνω. Φαντάζομαι τώρα θα λάβεις και εσύ, γιατί δεν είναι δυνατόν να διασύρεις μια ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων έτσι.

54
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 16, 2020, 04:33:52 μμ »
Τα τελευταία χρόνια ακούμε για το παράδειγμα της Φινλανδίας, και προσπαθούμε να μεταφέρουμε/αντιγράψουμε κάποια πράγματα από εκεί για να τους μιμηθούμε όπως το αμίμητο που είχε προτείνει ο πρώην υπουργός να ξυπνάνε τα παιδιά αργότερα λες και αυτός είναι ο λόγος που το εκπαιδευτικό τους σύστημα πάει καλά.
Κανείς δεν τολμάει να πει (εννοώ επίσημος φορέας/κυβέρνηση) τον πραγματικό λόγο που το σύστημά τους είναι τόσο καλό. Είναι απλό, αυτοί που διορίζονται είναι πραγματικά καλοί καθηγητές, όχι κάποιοι που περιμένουν κάποια επετηρίδα. Πως γίνεται αυτό? Μα με σκληρή αξιολόγηση.
https://hechingerreport.org/teacher-voice-in-finland-its-easier-to-become-a-doctor-or-lawyer-than-a-teacher-heres-why/
Για αυτό έχουν καλό σύστημα, για αυτό οι μαθητές δεν βαριούνται, και για αυτό τους καθηγητές εκεί τους έχουν πολύ ψηλά σε υπόληψη, επειδή κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όχι όπως εδώ που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μεταθέσεις αποσπάσεις μετατάξεις διορισμός, συμπλήρωση/μείωση ωραρίου και φυσικά ξεκούραση μέχρι την συνταξιοδότηση.

55
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 15, 2020, 01:02:12 μμ »
Δεν το διατύπωσα σωστά, δεν εννοούσα ότι ζήτησαν να καταργηθούν τα λατινικά, απλά ότι υπάρχει μια αντίδραση δυσανάλογη με αυτή άλλων κλάδων που τους έκοψαν ώρες.
Επίσης ότι η ΟΛΜΕ έχει πάρει μια μεροληπτική θέση όπως λέει και εδώ:
https://www.esos.gr/arthra/68365/pef-meroliptiki-i-topothetisi-toy-ds-tis-olme-gia-ta-latinika

56
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 15, 2020, 10:51:30 πμ »
Έθιξα το θέμα επειδή μου κάνει εντύπωση το εξής:
όταν μείωσαν τις ώρες των πληροφορικών και των φιλολόγων και άλλων ειδικοτήτων δεν έγινε αυτός ο χαμός που γίνεται τώρα. Θέλω να πω ότι κατάργησαν ένα μάθημα επιλογής καλλιτεχνικών στην Α Λυκείου και έγινε της κακομοίρας (Τα μαθήματα σχεδίου στην Γ Λυκείου είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, είναι αντισυνταγματικό).
Επίσης όπως ειπώθηκε παραπάνω οι φιλόλογοι όταν καταργήθηκαν τα λατινικά ήταν προσεκτικοί στις ανακοινώσεις τους, δεν ζήτησαν να καταργηθεί η κοινωνιολογία. Εδώ βλέπουμε ένα μένος το οποίο έχει πάρει και ιδεολογικό χρώμα δυστυχώς και έχει ταυτιστεί και με συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους.
Και ξαναλέω ότι για να έχουμε όλοι ώρες τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται 40 ώρες την ημέρα όλα τα μαθήματα.
Ποιος θα αποφασίσει τι πρέπει να διδάσκεται και πόσες ώρες?

Και κάτι τελευταίο, επειδή τελευταία έχει πέσει πολύ fake news:
ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Σελίδες: 123456 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 722

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.