Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123456 ... 305
43
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 10:26:29 πμ »
Εγώ λοιπόν σαν αιρετικός θα πω...
1. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να επιθυμεί να βρίσκεται στην τάξη. Διαφορετικά μετάταξη.
2. Μετατάξεις - αποσπάσεις σε φορείς με αντικειμενικά κριτήρια (μετρήσιμα έστω) και όχι παντελώς αναξιοκρατικά όπως γίνεται μέχρι τώρα.
3. Απόσπαση >2 σερί ετών σε οποιονδήποτε φορέα να σημαίνει απώλεια οριστικής τοποθέτησης.

Δεν διαφωνώ. Απλώς ο εκπαιδευτικός μπορεί για 1-2 χρόνια να θέλει να πάει σε μια βιβλιοθήκη να κάνει προγράμματα φιλαναγνωσίας ή να κάνει μια επιστημονική έρευνα ή κάπου στον σχεδιασμό δραστηριοτήτων, σε ένα ΚΕΠΕΑ. Εκπαίδευση είναι και αυτά και απείρως σημαντικότερη και δημιουργικότατη από την τάξη, αν δεν βλέπεις το σχολείο σαν έναν χώρο προγυμνασης για εξετάσεις (κοινώς σαν φροντιστήριο). Όχι όμως πάνω από δυο συνεχόμενα έτη. Όπως το λες.

44
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 09:04:42 πμ »
Δεν είναι κακό να θέλει κανείς για 1-2 χρόνια να δοκιμάσει κάτι εκτός τάξης. Αν όμως αυτό θέλει να το κάνει μονιμα, ας κάνει μετάταξη. Και κάποιες υπηρεσίες χρειάζονται σταθερό μόνιμο προσωπικό και υπάρχουν και άνθρωποι που δεν θέλουν να μπουν στην
εκπαίδευση αλλά θα ήθελαν να εργαστούν σε ένα αρχείο πχ γιατί έχουν συναφείς σπουδές. Δεν
γίνεται να είναι δέσμιοι του να μπουν στην εκπαίδευση. Είναι πολυσύνθετο το θέμα.   Σε πολλά σχολεία «δεσμεύονται» οργανικές από ανθρωπουσ που δεν θέλουν να πάνε ποτέ εκεί και είναι στον αέρα άλλοι που περιμένουν κάθε χρόνο τις τοποθετήσεις. Τπ σύστημα αυτό όλο δεν είναι ορθολογικό, απ όπου και να το πιάσεις, αλλά προφανώς είναι πολλά τα συμφέροντα και τα παιδιά ολωνων που βολεύονται, γι αυτό και κανείς δεν το θίγει. Οπότε καλά κάνει ο leon, απλώς θα έλεγα, επειδή το κάνει συχνά, να μην είναι τόσο απόλυτος συνεχώς ότι η θέση του εκπαιδευτικού είναι μόνο στην τάξη. Το σχολείο δεν είναι φροντιστήριο, είναι ολόκληρος οργανισμός. Έχει πολλές πτυχές η λειτουργία ενός εκπαιδευτικού οργανισμού, και πολλές πτυχές η όλη εκπαιδευτική κοινότητα. Καλό είναι να μπορεί κάποιος να κάνει κάτι άλλο σαν διάλειμμα. Δεν αρέσει σε όλους η διοίκηση (ως ιεραρχία), μπορεί λοιπόν να θέλουν να δοκιμάσουν μια διοικητικής φύσης δουλειά (δλδ γραφείου) για ένα διάστημα ή κάτι συναφές στην επιστήμη τους όπως μια βιβλιοθήκη ή κπου αλλού αναλόγως. Απλώς αυτό δεν μπορεί να γίνεται επι πολλά έτη.

45
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 31, 2024, 06:33:52 πμ »
Δυστυχώς στο σχολείο δεν κοιτάμε μόνο την αποτελεσματικότητα. Κοιτάμε και το να έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη, και το να είμαστε καλυμμένοι. Αν εσείς το έχετε κυνηγησει, δεν μπορείτε να υπό καταστήσετε τους γονείς. Είναι και θέμα προσωπικού εξευτελισμού από ένα σημείο και μετά, το ότι ανησυχούμε γις πράγματα που θα έπρεπε να ανησυχούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.

46
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 30, 2024, 10:59:58 μμ »
Ξέρουν τον αριθμό των απουσιών στο τελευταίο ειδοποιητήριο. Την ανακοίνωση όμως για την τελική απόφαση του συλλόγου το σχολείο την έβγαλε έξω στην πύλη. Θα το δουν εκεί οι γονείς ή πρέπει να τους καλέσω;

Να μην τους καλέσεις. Υποχρέωση τους είναι να προβληματιστούν. Και είναι αργά. Το αν το σχολείο έχει κάνει όσα έπρεπε, ώστε να μην μείνει κάποιος από απουσίες, είναι άλλο θέμα, αυτό μόνο εσυ το γνωρίζεις.

47
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 30, 2024, 10:22:02 μμ »
Εννοείται πως το ξέρουν, το ερώτημα ήταν πολύ απλό εγώ πρέπει να ξανά ειδοποιήσω; (εκτός από τα τελευταία ειδοποιητήρια απουσιών που προφανώς και έστειλα)

Μα πώς το ξέρουν αν λες ότι δεν θα αναζητήσουν καν την ανακοίνωση;

48
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 30, 2024, 07:49:49 μμ »
Το τελευταίο ειδοποιητήριο απουσιών, πόσες είχε; Δεν ήξεραν οι γονείς ότι το παιδί κοντεύει να μείνει; Πώς θα εμφανιστούν στις εξετάσεις οι μαθητες αυτοί σαν να μην συμβαίνει τίποτα; Δεν είναι υποψιασμενοι; Το σχολείο τι ενέργειες έχει κάνει για να διερευνήσει τη μη τακτική φοίτηση;

49
Εμείς ζητάμε υπεύθυνη δήλωση του γονέα, αλλά ποτέ δεν μας έχει συμβεί αυτό, το αντίθετο μόνο, να ζητάνε προφορικά ενώ η γνωμάτευση δεν το ορίζει. Πάντως έχω ακούσει και αυτή τη συμβουλή, ότι ο μαθητής πρέπει οπωσδήποτε να προσέρχεται για προφορική εξέταση και να διαβάζει μεγαλόφωνα το γραπτό του, γιατί κανονικά γραπτο μαθητή που λέει ότι εξετάζεται προφορικά, εμείς δεν το αγγίζουμε.

50
Είναι αρκετά θα έλεγα, πάνω από δέκα ανά τάξη, γύρω στα δεκαπέντε. Στο περσινό σχολείο ήταν σχεδόν όλο το σχολείο ::)
Μετά το χρόνο αποχώρησης, ωστε να μπορούν οι εισηγητές να είναι διαθέσιμοι.
Δεν υπάρχει ούτε καλη συννενόηση, ούτε καλή γνώση, οπότε πνίγονται με τα διαδικαστικά και επίσης θέλουν η πλειοψηφία να μην κάνει τίποτα, με το ζόρι την εισήγηση, και επιτηρήσεις πως θα την ρίξουμε στον "συνάδελφο".

Εμείς, οι φιλόλογοι τουλάχιστον, έχουμε τελείως αντίθετες προσεγγίσεις στο θέμα των προφορικών και γι αυτό δεν έχω αναρωτηθεί ποτέ γιατί δεν κάνουμε επιτροπή. Άλλοι είναι της ξεπετας, του στιλ «εχεις να πεις κάτι πάνω σ αυτά που έγραψες; όχι; ενταξει, ραντεβού στην επαναληπτική εξεταστική». Άλλοι ψειρίζουν την παραμικρή ερώτηση και εξετάζουν ωωωωρες ατέλειωτες μην τυχόν και δεν μπει ακριβοδίκαιος βαθμός, Πώς να γινει επιτροπή έτσι; Εγω κρίνω και πράττω κατά περίπτωση, ανάλογα με το τι μπορεί να κάνει το κάθε παιδί, αν είναι πολύ αδυναμοσ, ρωτάω στοχευμένα κάποια πράγματα που γνωριζω σίγουρα ότι θα μου απαντήσει.

51
Να ρωτήσω κατθ; Πόσα παιδιά με προφορικα έχετε στο σχολείο σας? Εμείς έχουμε κοντά 10 σε κάθε τάξη. Αν δεν εξετάζονται ταυτόχρονα, συχνά ειναι αδύνατο να τελειώσουν εντός της ώρας εξέτασης της τάξης. Έχει τύχει να χάσουν και λεωφορεία πχ. Να καθυστερεί η επόμενη βραδιά γιατί έχουμε πολλά παιδιά που περιμένουν κλπ και φυσικά ειναι κουραστικό και για τα ίδια, που συνήθως έχουν και ιδιαίτερες δυσκολίες στο να περιμένουν να εξεταστούν (υπερκινητικότητα, θέματα διαχείρισης αγχους). Δεν μπορώ να φανταστώ πώς λειτουργεί αυτό, το ιδανικό για εμένα θα ήταν να τους βοηθούσε λίγο ο καθηγητής της ειδικής με κάποιες κατευθύνσεις ώστε να προχωρήσει η διαδικασια και να πάνε στον καθηγητη έτοιμοι. Επίσης, τιυς εξετάζετε με το που δοθούν τα θέματα ή μετά τον χρόνο αποχώρησης;

52
Άλλο να εξετάζεται ο μαθητής που αναφέρω από τον εισηγητή μαζί με τον εκπαιδευτικό ειδικής (παράλληλη στην προκειμένη) κι άλλο η επιτροπή από δυο εκπαιδευτικούς γενικής που παραπέμπει στην διαδικασία των μετεξεταστέων!
Εγώ πιστεύω πως έχουν μπερδευτεί οι συνάδελφοι στο συγκεκριμένο σχολείο καθώς προφορικά το ένα, προφορικά και το άλλο με αποτέλεσμα να ταυτίσουν τις δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.

Δεν ξέρω αν έχουν μπερδευτεί. Έχω διαβάσει κάτι και το έχω ξαναδιαβάσει προσφατα, που αυτό υπονοεί. Δεν ασχολήθηκα όμως, ενώ συνηθωσ τα ψειρίζω αυτά, γιατί δεν έχει τεθεί θέμα στο σχολείο μου.

53
Τυπικα αν το δεις φαίνεται δεδομένη η επιτροπή. Δεν ξέρω πόσοι το εφαρμόζουν. Εμείς στην καλύτερη είχαμε και την καθηγήτρια της ειδικής μσζι με τον καθηγητη του τμήματος, που κάποιοι δεν ήθελαν ομως και την ειδική μαζί γιατί φοβόντουσαν ότι θα βοηθήσει παραπάνω και θα γίνει αναξιοκρατική η εξέταση, μην το σχολιάσετε παρακαλω. Δεν ξέρω στην πράξη αν μπορεί να γίνει επιτροπή. Αν ένα μάθημα το κάνουν δυο, και έχουν να εξετάσουν καμία 10αρια παιδιά, πιο λογικό είναι να τα μοιράσουν παρα να τους έχουν όλους μαζί να περιμένουν με τις ώρες. Τόσα χρόνο δεν έχει απορήσει εκπαιδευτικός γιατί δεν έχουμε επιτροπή. 

54
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 02:24:20 μμ »
Προς το παρόν για την μονιμοποίηση...
Αλλά είναι μία χρονιά κατά την οποία έχω τρέξει και κουραστεί όσο όλα τα 16 προηγούμενα μαζί. Όχι έχοντας την αξιολόγηση στο μυαλό μου αλλά γιατί και η ψυχολογία και η προοπτική που σου δίνει η οργανική θέση σου επιτρέπουν να κάνεις κάποια από τα πράγματα που θα ήθελες. Δεν θέλω κανενός είδους αναγνώριση του κόπου μου. Απλά δεν θέλω ούτε να νιώσω απογοήτευση και να χάσω την διάθεση μου. Θέλω ό,τι κάνω να αφορά τα παιδιά και η διαδικασία της αξιολόγησης κλέβει από τα παιδιά.

 Η ενασχόληση με τη λειτουργία του σχολείου δεν κλέβει από τα παιδιά. Το αντίθετο, διευκολύνει το έργο όλων. Αυτό για το κομμάτι του να θες να κανεις πράγματα πέρα από το μάθημα. Το να μετράς τις συνεδριάσεις που παρεστης προφανώς είναι σπατάλη χρόνου, αν εννοείς αυτό.
By the way που λέμε και στο χωριό μου, τι σημαίνει «συνεδριάσεις στις οποίες κάποιος ήταν παρών;». Αφού στις συνεδριάσεις είμαστε όλοι, αφού είμαστε στο σχολείο όλοι ούτως ή άλλως. Αποτιμάται η φυσική παρουσία ως ντεκόρ;

55
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Μάιος 28, 2024, 07:56:34 πμ »
Και να συμπληρώσω ότι αν υπόθεση μαθητών μας πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης, δεν έχουμε πρόσβαση σε πληροφόρηση πέρι των νομικών διαδικασιών, ο Σύλλογος γενικα σε καμία περίπτωση. Ο Διευθυντής μπορεί να μάθει ο,τι του πουν οι οικογένειες, αλλά αν δεν τον εμπλέξουν, θα μάθει μόνο αν έχει εμπλοκή ως μάρτυρας πχ. Εννοειται ότι ο Σύλλογος δεν σκαλίζει υποθέσεις με τις οποίες ασχολούνται οι αρχές.

56
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 27, 2024, 11:31:32 μμ »
Κι εγω γι αυτό απόρησα. Αυτά τα ζήτησε ο Δευθυντής ή ο σύμβουλος; Είναι δυνατόν ο διευθυντής να ζητά τετοια τεκμήρια; Γιατί, δεν γνωρίζει τι συμβαίνει; Εκτός αν το κάνει για να καλυφθεί απέναντι στον σύμβουλο για την βαθμολογία. Αλλά αν είναι έτσι, αυτά τα ζητάς ευγενικά. Αλλιώς ο καθένας θα σχηματίσει την άποψη του.

Σελίδες: 123456 ... 305

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162252
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 584
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.