Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - iw

Σελίδες: 123456
43
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 05, 2016, 04:08:21 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ anemona!

44
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 05, 2016, 03:45:07 μμ »
Sali βοήθα λίγο.Δεν έχω διαύγεια.

Ξανακοιτώντας την απάντηση σου anemona για τη μετοχή , το κατάλαβα! Δεν είχα διαβάσει καλά τι έγραφες γι ΄ αυτό! Ναι Sali για άλλη μια φορά χρειάζομαι τη βοήθειά σου !  ???

45
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 05, 2016, 03:14:51 μμ »
1.Δεν θα το κάνουμε.
2.Όχι.
3.Λόγω σύγχρονου.
4.Δεν θα δηλωθεί.
Είμαι στο δρόμο και έχω δουλειά.Αν έχω κάνει λάθος να το πουν οι συνάδελφοι.
       
Δηλαδή όλες οι μετοχές που δηλώνουν παράλληλη διάρκεια τρέφονται σε ενεστωτα? Η ισοδύναμη σκοπού γτ δε γίνεται?

46
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 04, 2016, 11:30:41 μμ »
καλησπέρα , παραθέτω κάποιες ερωτήσεις που έχω ...
1) Αν μας ζητηθεί να μετατρέψουμε από ενεργητική σε παθητική φωνή ένα ρήμα που δεν έχει σουπίνο , τότε θα το βάλουμε σε παρατατικό; 

2) το mos - moris έχει διαφορετική σημασία στον ενικό και διαφορετική στον πληθυντικό;(38 κείμενο)

3) Συμπύκνωση πρότασης
 Nam mortua est Caecilia , quam Metellus , dum vixit , multum amavit.  -> ... quam Metellus videntem ...
για ποιο λόγο συμπυκνώνεται σε ενεστώτα????

4) spectandum se : Μπορεί να δηλωθεί με άλλους τρόπους ο σκοπός;

θα ήμουν  ευγνώμων σε όποιον μπορούσε να με βοηθήσει! Καληνύχτα!

 

47
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 04, 2016, 11:01:29 πμ »
Καλημέρα !!

μπορεί να ζητηθεί απαρεμφατική σύνταξη και με τελικό απαρέμφατο (από πρόταση επιθυμίας) ή μόνο ειδικό απαρέμφατο (κύρια κρίσεως);


48
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 28, 2016, 09:26:34 πμ »
Η απάντηση είναι :ut ei caperent, qui caperent,ad capiendum,capiendi causa.
                            ευχαριστώ πολυ, καλημέρα

49
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 02:38:13 μμ »
Ναι το γνωρίζω αυτό! Άλλο ρωτούσα, δηλαδή ποια θα είναι η ολοκληρωμένη απάντηση σε κάτι τέτοιο.?δηλαδή η τελική,  αναφορικο τελική πρόταση και τα εμπροθετα γερουνδια ?

50
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 01:49:27 μμ »
Καλησπέρα , έχω την εξής απορία... Στην ισοδύναμη εκφορά του σκοπού τι πρέπει να γράψουμε αν το παράδειγμα που μας δίνουν είναι γερουνδιακή έλξη υποχρεωτική (αφού η γερουνδιακή έλξη είναι εκτός); θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να μου εξηγήσετε ...
π.χ.  Cum se ipsum captum venisse ... existimasset.

51
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2016, 11:05:40 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση

52
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2016, 10:58:06 πμ »
Ευχαριστώ πολύ! όσον αφορά τις εξετάσεις πρέπει να αναλύουμε τη μετοχή με όλους τους δυνατούς τρόπους;

53
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2016, 10:39:24 πμ »
θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλαβεις τι εννοω , και να μου εξηγήσεις αν μπορείς σε παρακαλώ

π.χ. exclusus : μετοχή χρονική , παρακειμένου , άρα δηλώνει το προτερόχρονο , χρόνος εξάρτησης ιστορικός (recesserat)
μπορούμε να την αναλύσουμε ετσι :
1) postquam exclusus est (postquam + οριστική παρακειμένου)
2) cum exclusus esset (cum ιστορικός / διηγηματικός + υποτακτική υπερσυντελίκου)
αυτό που ρωτάω είναι αν γίνεται να αναλυθεί και με τον cum χρονικό {σε βοήθημα δεν το αναλύει με τον καθαρά χρονικό} (cum + οριστική ενεστώτα -αν εξαρτάται από αρκτικό χρόνο- ή cum  οριστική παρατατικού - αν εξαρτάται από ιστορικό χρόνο- );;; Και αν ναι  , πως καταλαβαίνω ότι γίνεται και με τους τρεις τρόπους ?   

Στις εξετάσεις το άριστο είναι να αναλύσεις με όλους τους δυνατούς τύπους ή σου ζητούν με ένα τρόπο ;;;;

54
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2016, 09:28:30 πμ »
Καλημέρα Anemona, μόλις είδα το προσωπικό μήνυμα. Κρίμα και εγώ δε βρήκα κάτι! Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι ακομα. Στην ανάλυση χρονική μετοχής ,  πως κρίνουμε αν θα την αναλύσουμε και με τον cum τον χρονικό ?

55
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 02:22:28 μμ »
Οκ ναι,υπομονή!! :)

56
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 01, 2016, 03:18:37 μμ »
Μακάρι να βρει κάτι ο άνθρωπος! Ευχαριστώ για την ενημέρωση

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 682
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.