Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - th1

Σελίδες: 123456 ... 36
43
Η αληθεια ειναι σκληρη αλλα κακα τα ψεματα...
Δεν χρωσταει η κοινωνια διορισμο στο δημοσιο στον καθε εναν και την καθε μια που πηρε καποιοι "καθηγητικο" πτυχιο....

44
Επειδή έγινε λόγος για στρεβλώσεις, να καταθέσω μερικές παρατηρήσεις:

1. Δεν είναι σωστό να μιλάμε για "καθηγητικές" σχολές. Αν εξαιρέσει κανείς τις σχολές δασκάλων και νηπιαγωγών, οι υπόλοιπες σχολές δεν έχουν ως αποκλειστική επαγγελματική αποκατάσταση την εκπαίδευση. Γι' αυτό και προσφέρουν ελλιπή παιδαγωγική κατάρτιση.
Είναι ωστόσο αληθές ότι στην ελληνική πραγματικότητα οι διέξοδοι για κάτι άλλο είναι περιορισμένες, όπως είναι αληθές ότι όποιος επιλέγει τέτοιες σχολές τα τελευταία τριάντα χρόνια γνωρίζει ότι θα έχει δύσκολη επαγγελματική αποκατάσταση.

2. Δεν είναι σωστό να μιλάμε για ανεπαρκείς καθηγητικές σχολές. Προβληματικό είναι το σύστημα που επιλέγει επιστήμονες να διδάξουν όχι μόνο το αντικείμενό τους, αλλά και άλλα παρεμφερή π.χ ο ιστορικός φιλολογικά μαθήματα, ο φιλόλογος ιστορία κλπ. Δεν ξέρω αν οι λόγοι που το επέβαλαν είναι αυστηρά οικονομικοί ή αν έχει παίξει ρόλο και ο συνδικαλισμός, αλλά είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα, το οποίο ως έναν βαθμό το πληρώνουν και οι μαθητές. Γιατί κακά τα ψέματα, άλλο να σε διδάσκει κάποιος που έχει σπουδάσει το συγκεκριμένο αντικείμενο και άλλο κάποιος που το προσεγγίζει περισσότερο με το προσωπικό του μεράκι και λιγότερο με εφόδια που έχει πάρει από τη σχολή του.


3. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί συνεχώς αυξάνονται και οι μαθητές μειώνονται, πράγμα που δυσκολεύει πολύ την απορρόφηση των εκπαιδευτικών σε σχέση με το παρελθόν, όποιο σύστημα πρόσληψης και αν εφαρμοστεί.

4. Ο αριθμός των αναπληρωτών είναι εξαιρετικά μεγάλος σε σχέση με άλλες δεκαετίες, πράγμα που σημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος τους δεν αναπληρώνει προσωρινά κενά, αλλά μόνιμα. Γι' αυτό και οι αναπληρωτές νιώθουν πάντα -δικαίως κατά τη γνώμη μου- ένα είδος εργασιακής ομηρίας, αφού προσλαμβάνονται και ξαναπροσλαμβάνονται χωρίς όμως τα δικαιώματα και την ασφάλεια των μονίμων.

 
Σχετικά με τον γραπτό διαγωνισμό, θα έλεγα ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αυτό που είναι όλοι οι γραπτοί διαγωνισμοί στο δημόσιο, δηλ. ως ένα αντικειμενικό σύστημα πρόσληψης υπαλλήλων, και όχι ως το καλύτερο μέσο αξιολόγησης των γνώσεων των εκπαιδευτικών. Γιατί μπορεί να τύχει να γράψεις καλά σε έναν διαγωνισμό. Να τύχει να τελειώσεις μια πανεπιστημιακή σχολή, όμως, όχι.


Η καλύτερη λύση θα ήταν σίγουρα να πάψουν να προσλαμβάνονται τόσοι αναπληρωτές και όλοι να δίνουν διαγωνισμό για μόνιμες θέσεις. Δεν ξέρω αν είναι ρεαλιστικό σχέδιο όμως.

Από την άλλη, όσο υπάρχουν δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών, η ύπαρξη ενός ενιαίου τρόπου πρόσληψης, φοβάμαι ότι θα γεννά αδικίες. Τουλάχιστον, αυτό έδειξε η ιστορία μέχρι τώρα: μια μόνιμη συζήτηση για τα ποσοστά στις προσλήψεις (30-70%, 60-40%) ή για το πόσο πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία έναντι του βαθμού στην γραπτή εξέταση, προσφυγές στα δικαστήρια από επιτυχόντες που θεωρούσαν ότι αδικήθηκαν λόγω των αναπληρωτών κλπ.

Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, θα ήταν καλύτερο να υπάρχουν δυο ξεχωριστές διαδικασίες πρόσληψης μονίμων, δηλ. γραπτός διαγωνισμός για όσους δεν έχουν προϋπηρεσία και σύστημα μοριοδότησης για όσους έχουν λόγω αναπλήρωσης. Και τη μια σχολική χρονιά, να προσλαμβάνονται μόνιμοι από τον πίνακα του διαγωνισμού και την επόμενη από τον πίνακα της μοριοδότησης. Αυτό θα έδινε και το χρονικό περιθώριο να διοργανώνονται άνετα οι διαγωνισμοί.
Ξέρω, ότι αυτό θα καθυστερούσε λίγο την πρόσληψη των μεν και των δε. Αλλά δεν θα ήταν πιο δίκαιο για όλους; Μπορεί να κάνω και λάθος. Απλώς, το λέω ως ιδέα. ??? ::)

Πολυ καλη τοποθετηση.
Συμφωνω σε πολλα σημεια.
Επισημαινω οτι θεμα μονιμων διορισμων στην εκπαιδευση δεν υπαρχει πρακτικα οποτε οι προτασεις σας δεν εχουν πεδιο εφαρμογης.
Σχετικα με το 4 που αναφερετε (πληθος αναπληρωτων) συντομα θα μειωθει σημαντικα.
Και καθως περνα ο καιρος θα μειωνεται κι αλλο (επισης σημαντικα).

45
το ότι παίρνεις ένα πτυχίο δε σημαίνει ότι μπορείς και να μπεις σε τάξη

Περαν τουτου που λετε και ειναι ολοσωστο υπαρχει ζητημα νοοτροπιας...
Δεν μπορει να γινει αντιληπτο οτι επειδη καποιος η καποια πηρε ενα πτυχιο συγκεκριμενου τυπου δεν θα πρεπει υποχρεωτικα να διοριστει στο δημοσιο εχει δεν εχει θεσεις...
Υπαρχει η αντιληψη δηλαδη οτι με εναν απροσδιοριστο τροπο οσοι και να ειναι αυτοι οι αποφοιτοι θα πρεπει να διοριστουν στο δημοσιο διοτι...
"Τους το χρωσταει η κοινωνια" εναντι ολων των αλλων πολιτων.
Και ας μην υπαρχουν θεσεις και ας μην υπαρχει ιδιαιτερος λογος να αντιμετωπιζονται διαφορερικα οι αποφοιτοι αυτων των σχολων εναντι των αλλων πολιτων.
Ο καθενας και η καθε μια ας κανει οτι καλυτερο μπορει για να επιβιωσει.
Ας παει εξωτερικο (οχι ευκολο αλλα οποιος οποια νομιζει οτι εχει "κοτσια" ας το επιχειρησει) ας παει πωλητρια ας παει καθαριστρια εργατης ψαρας χτιστης η οτι αλλο μπορεσει να βρει.

46
δεν είχε και ερωτήσεις αναπτυξης, σχέδια μαθηματος στη διδακτική κλπ;

άρα συνεχίζει με την ίδια μορφή και τώρα;


Το βελτιστο ειναι φυσικα οσο γινεται λιγοτερες ερωτησεις αναπτυξης για προφανεις λογους.
Και προφανεστατα αυτο θα γινει.
Το σημαντικο δεν ειναι αυτες οι λεπτομερειες.
Το σημαντικο ειναι να γινει κατανοητο οτι δεν
ειναι υποχρεωμενη η κοινωνια να διοριζει στο δημοσιο ντε και καλα οποια και οποιον πηρε ενα πτυχιο ("καθηγητικης" σχολης)
Οοως επισης οτι το φαινομενο της ανεργιας δεν ειναι βαρυτερο για εναν με πτυχιο "καθηγητικης σχολης"  απ οτι ειναι για εναν με αλλο πτυχιο η με απολυτηριο λυκειου η γυμνασιου η δημοτικου....
Ο καθενας και η καθε μια  κανει οτι μπορει προκειμενου να επιβιωσει.
Αυτο ειναι το σωστο αυτο ειναι το λογικο.
Οτι μπορεσει να βρει καλο ειναι.

47
απλώς αναρωτιέμαι για τη μορφή του, γιατι και παλιότερα είχε ακουστεί ότι θα άλλαζε π.χ.θα γινόταν πολλαπλής επιλογής κλπ

Πολλαπλης ηταν με εξαιρεση τον πρωτο

48
Ενα πραγμα που δεν καταλαβα ποτε ειναι η γκρινια του χωρου των εκπαιδευτικων για την "αδιοριστια" λεει..
Λες και ειναι υποχρεωμενη η κοινωνια να διοριζει στο δημοσιο ντε και καλα οποια και οποιον πηρε ενα πτυχιο ("καθηγητικης" σχολης που λεμε- αλλη ασαφεια αυτο).
Λες και το φαινομενο της ανεργιας ειναι βαρυτερο για εναν με πτυχιο "καθηγητικης σχολης" σπ οτι ειναι για εναν με αλλο πτυχιο η με απολυτηριο λυκειου η γυμνασιου η δημοτικου....
Οταν εχει ανεργια εχει για ολη την κοινωνια.
Και οπως ο καθε ενας και καθε μια χωρις πτυχιο "καθηγητικης σχολης" βρισκει οτι μπορει.και οπου μπορει προκειμενου να επιβιωσει ετσι θα κανει και ο πτυχιοθχος "καθηγητικης σχολης".
Πως να το κανουμε τωρα?
Θεσεις δεν υπαρχουν αλλα υπαρχουν υποψηφιοι χωρις θεσεις...
Λογικο δεν ειναι μετα να γινεται οτι γινεται?

49
Αν κοιταξεις τα επισημα νουμερα ...ανεργιας και μεταναστευσης...μαλλον δεν υπαρχει κατι...εξου και ο συνωστισμος στο Δημοσιο...Ισως θα ηθελες να μας πεις την δικη σου ιστορια  αλλαγης... ;)

Η καθε μια και ο καθε ενας κανει οτι μπορει.
Αν δεν βρει κατι ναι και το εξωτερικο ειναι μια καποια πιθανη λυση

50
Και όμως συνάδελφε! Όσοι διδάξαμε έστω για λίγο, ειδικά στις φιλοσοφικές σχολές οδηγούνται χιλιάδες μαθητές. Και μάλιστα με ανεπάρκεια σε γνώσεις (επειδή δεν έχουν ζήτηση στρέφονται εκεί οι αδύναμοι μαθητές), με αποτέλεσμα οι καθηγητές των φιλοσοφικών σχολών να δυσκολεύονται να διδάξουν βασικά αντικείμενα. Όλοι αυτοί οι εν δυνάμει απόφοιτοι θα ζητήσουν διορισμό και θα αισθάνονται αδικοιμενοι. Το δράμα δεν έχει τέλος.

Δεν ειναι δυνστον ο καθε πτυχιουχος μονο και μονο επειδη ειναι πτυχιουχος να διοριστει στο δημοσιο.
Γιατι?
Πολυ απλο
Διοτι οι προσφερομενες θεσεις ( αναπληρωσης κιολας πια) ειναι ΠΟΛΥ λιγοτερες απο το πληθος των ενδιαφερομενων γι αυτες.
Αξιζει τον κοπο μια συνεχης προσπαθεια εσαει για.μια θεση αναπληρωσης αμφιβολη κιολας?
Δεν ξερω ο καθενας και η καθε μια κρινει.
Εγω εκρινα για τον εαυτο μου εδω και χρονια (οτι δεν αξιζει).
Απο εκει και περα...

51
Οχι αυτο που λες ειναι λαθος...τι να κανει ενας φιλολογος...να γινει χτιστης η ψαρας η εργατης και που ακριβως ?
Το προβλημα για εμενα ξεκιναει απο την παντελη ελλειψη σχολικου προσανατολισμου...και φυσικα δεν λυνεται με την συσσωρευση πτυχιων εφοσον το πρωτο "απετυχε"... 8)

Τι να κανει...
Καλη ερωτηση...
Με απλη κατα τη γνωμη μου απαντηση:
Οτι.μπορεσει.
Δηλαδη οτι μπορεσει να βρει.
Τι αλλο?

Υ.γ. αλλωστε αυτοι που εργάζονται ως χτιστες ψαράδες εργατες πωλητες καθαριστριες κλπ (τυχαια παραδειγματα) ειναι δευτερας κατηγοριας?
Οτι εργασια μπορεσει να βρεθει την κανεο ο ανθρωπος προκειμενου να επιβιωσει

52
Αφού είναι ανεπαρκείς οι καθηγητικές σχολές εγώ λέω να τις καταργήσουν. Να πάμε φροντιστήρια για ασεπ (όσοι έχουν το παραδακι)να διαβάζουμε εσαει  (που θα πάει κάποτε στα σαράντα, στα πενήντα, στα εξηντα) θα μας κάτσει και ίσως να αφήσουμε τους άλλους να κάνουν παιδιά, να ζουν...Ενώ εμείς θα είμαστε χωμένοι στα βιβλία μας.

Ναι οι εκπαιδευτικοι θα διαβαζουν παντα.
Που το περιεργο?
Λογικο.
Επιπλεον αφου οι διαθεσιμες θεσεις (αναπληρωσης πλεον πρακτικα διοτι οι μονιμοι διορισμοι τελειωσανε) ειναι πολυ λιγοτερες απο τους υποψηφιους ενδιαφερομενους οι περισσοτεροι δεν θα προσληφθουν εκ των πραγματων.
Λογικο και αυτο ( αμεσο αποτελεσμα δηλαδη της πραγματικοτητας).
Τελος οποιος αισθανεται οτι "δεν ζει" επειδη δεν διοριστηκε (και δεν προκειται να διοριστει επειδη πλεον δεν θα υπαρχουν θεσεις) προφανως θα αισθανεται δυστυχισμενος και κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αλλαξει επαγγελμα( οπως καναμε τοσες και τοσοι).

53
Κρίνοντας από αυτά που γράφεις είχες τουλάχιστον 3-4 ευκαιρίες να διοριστεις μέσω γραπτού ΑΣΕΠ και δεν τις αξιοποιήσες. Αυτό είναι δικό σου θέμα, χιλιάδες άτομα στην ηλικία σου έγραψαν καλύτερα και διορίστηκαν. Σε εμάς δεν δόθηκε καν η ευκαιρία να δοκιμάσουμε.

Ολοι θα εχουν την ευκαιρια τους.
Και αυτοι που δεν ειχαν ως τωρα αλλα και οι παλαιοτεροι που μπορει να θελουν να ξαναδοκιμασουν ( φυσικα εξαιρουνται απο την κουβεντα ατομα που δικαιωθηκαν δικαστικα η προκειται.να δικαιωθουν. Αυτα θα διοριστουν με δικαστικη εντολη).
Οι εποχες οπου μια μειοψηφια επαιρνε τις ευκαιριες στερώντας τες απο την πλειοψηφια περασανε ανεπιστρεπρι

54
Εξίσου αδικημένοι είναι οι επιτυχόντες του 2004 και 2006 αφού δεν εφαρμόστηκαν ποτέ οι νόμοι.

Έχετε απόλυτο δίκιο.
Και γι αυτό εύχομαι αλλά παράλληλα ελπίζω κιόλας ( βάσιμα πιστεύω) ότι θα δικαιωθείτε και θα διοριστείτε όπως σας αξίζει ( πιθανότατα εσείς θα "κλείσετε την πόρτα του διορισμού" οριστικά κιόλας πίσω σας(*)).

(*) Αναφέρομαι σε γενική αγωγή φυσικά

55
Αναρωτηθείτε σκεφτείτε όλοι και όλες:
ΠΟΙΟΣ και ΠΟΙΑ δίνει "μία δεκάρα" τώρα σε εποχή κρίσης σχετικά με την γκρίνια της τάδε ή της δείνα οργανωμένης μειοψηφίας που διεκδικεί να αδικούνται πλατιές πλειοψηφίες προκειμένου αυτές να ευνοηθούν?
ΚΑΝΕΝΑΣ και ΚΑΜΙΑ
Διότι τώρα "δεν βρέχει λεφτά" όπως προ κρίσης και ο κόσμος είναι στριμωγμένος άσχημα.
Ουδεμία σημασία δίνει στις "τσιρίδες" της μιας ή της άλλης μειοψηφίας που άλλωστε είναι από μόνη της κιόλας "θνησιγενής" ( ως ομάδα "εκτάκτων υπαλλήλων") υπό την έννοια ότι λόγω κρίσης ανήκει ( ως ομάδα "εκτάκτων υπαλλήλων") στις πρώτες ομάδες από τις οποίες θα αντληθούν οφέλη περικοπών δημοσίων δαπανών ( όχι οι μόνες αλλά οι πρώτες).


56
Μην ξεχνάτε ότι είναι πολλοί 40+ επιτυχόντες με καλή σειρά. Δεν διέθεταν ΠΔΣ , δεν έκαναν τρίτο παιδί, δεν κατάλαβαν το παιχνίδι ειδική αγωγή ,δεν προέρχονται από ιδιωτικά σχολεία, δεν πήραν μεταπτυχιακό (δούλευαν, είχαν παιδιά, δεν επέλεξαν τριτοβάθμια εκπαίδευση). Γράφτηκαν και στην επετηρίδα. Να μην ξεχάσω ότι στον κλάδο ΠΕ02 περνούσαν μαθητές με μέσο όρο 18+. Σταδιακά φθάσαμε στο 12!

Έχετε δίκιο

Σελίδες: 123456 ... 36

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.