Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elil39

Σελίδες: 1234
43
Νομική προσφυγή έχει αναφερθεί και από την ενελεα και όπως βλέπω και μέσα στο facebook.

Πρόκειται για ίδια δράση ή για 2 διαφορετικές? Αν ναι σε τι διαφέρουν ακριβώς?

44
σχετικά με την ενημέρωση από την συνάντηση

αν το ζητούμενο είναι οι 120 μονάδες (διετές) ποιος ο λόγος η πρακτική και η πτυχιακή να γίνονται στο 4ο εξάμηνο και να μην υπάρχει η δυνατότητα αν κάποιος θέλει να τα κάνει στα προηγούμενα εξάμηνα;

Μιλάω γι' αυτους που πρόλαβαν να εκμεταλλευτούν και το θερινό 2015.   Αν δηλαδή προκειμένου να καλυφθούμε  μας βάλουν πρακτική και πτυχιακή έξτρα είναι σίγουρο ότι αυτό πρέπει αναγκαστικά να σημαίνει 4 εξάμηνα αντί για 3???

Πως μπορούμε να μάθουμε αν διασφαλίσουμε  να αποφύγουμε το 4ο εξάμηνο? και να κάνουμε τα 120 ECTS?

Είναι τελικά σίγουρο ότι οι ήδη φοιτούντες πρέπει να εναρμονιστούμε  με τα νέα δεδομένα?

Σύμφωνα με την ενελεα θα γίνει προσφυγή κατά των κριτηρίων και αίτηση κατάργησης όπως αναφέρεται και παραπάνω. Θα συμμετάσχουμε? Τι αποτέλεσμα να αναμένουμε άραγε?

Είναι τελικά σωστό να ισχύουν τα κριτήρια "μερικώς" αναδρομικά για εμάς που ήδη φοιτούμε? το λογικό δεν θα ήταν η απόφαση έστω να ισχύει για τα παιδιά που πρόκειται να φοιτήσουν από την ημερομηνία έκδοσης του σχετικού ΦΕΚ και ύστερα?

Το καλύτερο δηλαδή που εξασφάλισε το πανεπιστήμιο για εμάς που ήδη φοιτούμε είναι να μας κατατάξει με τα παιδιά που πρόκειται να φοιτήσουν και να δεχτούμε πτυχιακή+πρακτική + 1 επιπλέον εξάμηνο και να είμαστε και ευχαριστημένοι???






45
Καλησπέρα ξανά..

Εν όψει των εξετάσεων του Σεπτεμβρίου ξέρετε τι είδους θέματα μπαίνουν στο 501 - Ψυχολογικές διαστάσεις στην εκπαίδευση???
Είναι βατά, μέσα από τις σημειώσεις - βιβλία και τις εβδομαδιαίες δραστηριότητες  ή δύσκολα?

Για να προετοιμαζόμαστε και ψυχολογικά...  :'(

46
Καλησπέρα παιδιά
Μήπως κάποιος μπορεί να μου πει τι θέματα μπαίνουν στο 510 "Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας"
Το ΤΡΕΜΩ γιατί δεν τα πήγα και τόσο καλά με την εργασία
Για Σεπτέμβρη τι να πάρω, το 610 "Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση" ή το 511" Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας"
SOS.....ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Για το 610 δεν ξέρω κάτι μπορείς να κοιτάξεις και σε παλαιότερες αναρτήσεις.
Για το 511 πρέπει κατά την γνώμη μου να αγοράσεις ηλεκτρονικά το βιβλίο που προτείνουν το οποίο οποίο δεν είναι δύσκολο αλλά για μένα που δεν είχα ασχοληθεί με την ποιοτική έρευνα μέχρι τώρα είναι απαραίτητο αφού οι σημειώσεις που δίνουν είναι επιγραμματικές και στις εξετάσεις ζητάει από ότι έμαθα πράγματα από το βιβλίο του (τώρα ετοιμάζομαι να δώσω τις εξετάσεις).

Όμως έχει και 3 εργασίες που πρέπει να παραδόσεις. Εγώ που το παρακολουθώ τώρα είχα να κάνω:

εργασία 1η: ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για ένα θέμα που επιλέγεις εσύ (και κάποιες συμβουλές από τον διδάσκοντα), 3000 λέξεις με 10 πηγές από βιβλία και 10 από έγκριτα επιστημονικά περιοδικά.

εργασία 2η: διεξαγωγή συνέντευξης με εκπαιδευτικό  που επιλέγεις εσύ και σχετίζεται με την ανασκόπηση που έχεις κάνει ως 1η εργασία. 

Τέλος εργασία 3η που πρέπει να κάνεις ανάλυση των δεδομένων που συνέλεξες από την συνέντευξη και να βρεις τα κοινά σημεία ή τις αποκλίσεις με την θεωρία που έχεις καταγράψει στα πλαίσια της βιβλιογραφικής ανασκόπησης 3000 λέξεις.

Εμένα μου πήραν πάρα πολύ χρόνο οι εργασίες!!!
Επίσης οι εργασίες πιάνουν 40 βαθμούς και οι εξετάσεις 60. 


Μήπως ξέρεις πιο να επιλέξω από πλευράς οικονομίας χρόνου και σχετικής ευκολίας μεταξύ:
525 Δυσκολίες μάθησης Έρευνες και Νέες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις
526 Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες
528 Ψυχολογία παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
623 ψυχοπαθολογία του παιδιού
627 Αισθητηριακές διαταραχές 
628 Φυσικές διαταραχές εγκεφαλική παράλυση


 Καλή συνέχεια!!

47
Για θέματα 511 δες το link - ουσιαστικά είναι σχεδόν όλα με καλή κατανόηση του παραδείγματος που έχει το βιβλιο...

https://globaltraining.webex.com/globaltraining/lsr.php?RCID=cd79520cbe40442f74d42558dfd32b21
Το είδα το βίντεο, ήταν κατατοπιστικότατο!!
Σ' ευχαριστώ πολύ! :)

48
Β/θμια / Απ: Ειδική Αγωγή ΠΕ03
« στις: Αύγουστος 15, 2015, 12:56:33 μμ »
Καλημέρα παιδιά, ξέρει κανείς τι γίνεται  με τον πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής ΠΕ03;

Ποια είναι η απορρόφηση;

49
Παιδιά καλημέρα, ενόψει της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου θέλω να ρωτήσω

α)τι είδους θέματα μπαίνουν στο 511 αρχές και μέθοδοι ποιοτικής έρευνας, αν είναι δύσκολα..
β)πως βαθμολογεί τις 3 εργασίες η Χαραλάμπους είναι επιεικής στην βαθμολογία ή όχι;


Καλή συνέχεια και σε σας!! :)

50
Πότε λέτε να υπάρχει καμία απάντηση από το πανεπιστήμιο;
Κάποιος πρέπει να κινήσει τις διαδικασίες..

51
Που είναι η απάντηση στην πλατφόρμα;

Επίσης τι σχέση έχει η αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ με την συνάφεια στους πίνακές;

Η αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ δεν επηρεάζεται, το μεταπτυχιακό είναι αναγνωρισμένο, αυτό δεν αλλάζει.

Όμως δεν το θεωρούν συναφές για την εισαγωγή στους πίνακες Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 755
Σύνολο: 766

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.