Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pp1970

Σελίδες: 123456 ... 51
43
Τα κενά στο excel που δώσατε αφορούν κενά που έγιναν οι μεταθέσεις. Δεν υφίστανται πλέον, διότι δόθηκαν για τις μεταθέσεις.
Οι αριθμοί όμως ισχύουν.

44
Η διαφορα ειναι οτι στον ΑΣΕΠ μπαινεις στην αρενα με αλλους συναδελφους σου και πρεπει να αποδειξεις οτι εισαι καλυτερος.Τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα και λοιπα ακαδημαικα τα κανεις μονος σου συναγωνιζομενος τον εαυτο σου και παλευοντας με τις προσωπικες σου αντοχες μονο.Δε  τιθεται θεμα αξιοσυνης των διδακτορων,αυτο ειναι αυτονοητο,τονιζω μονο τη διαφορα με το Ασεπ,γιατι για μενα εκει ειναι ολη η ουσια,καθως εχω περασει και απο τα δυο αυτα σταδια,ο ασεπ ηταν ο,τι πιο απαιτητικο και ψυχοφθορο εχω περασει,χειροτερο και απο πανελλαδικες.
Έχεις διδακτορικό?

45

Επειδή κάνουμε κουβέντα :) εγώ αυτό που πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ισορροπημένο πρόγραμμα πχ. της Α λυκείου: 5 ώρες Αρχαία και 6 ώρες φυσικές επιστήμες όλες μαζί. Η της Β γυμνασίου: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία από μετάφραση, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Γραμματεία, στο σύνολο 8 ώρες και η χημεία μονόωρο.
Για να μην σχολιάσω το πρόγραμμα όλων των τάξεων που είναι στο ίδιο μοτίβο ούτε τα μαθησιακά αποτελέσματα γενικά, που είναι σε κάθετη πτώση.
Μη τους βάζεις ιδέες. Το μονοωρο χημείας δεν χρειάζεται. Να την κάνουμε βυζαντινολογια. Δεν χορταινουν με τίποτα. Φυτρώνουν ακαλεστοι παντού και έχουν μια γλώσσα...

46
Με το θράσος με το οποίο μπαίνει ένας φιλόλογος σε μια συζήτηση με θέμα ΠΕ 04-προοπτικές, με το ίδιο θράσος θα διεκδικεί περισσότερες ώρες και περισσότερες θέσεις. Γκρινιάζουν οι μόνιμα χαϊδεμένοι του υπουργείου. Οι έχω άκρες και λόγο παντού.

47
Από τον Νασο...που έμεινε στον Άσσο... :-X
Ο καθένας έχει τη δική του οπτική. Εσύ που αναπαράγεις των άλλων τι καταλαβαίνεις? Δεν κουράστηκες?

48
Μισο για να καταλαβω....
1. απο αυτους τους πινακες κ θα καλεστουν να δηλωσουν περιοχες οσοι ειναι πανω πανω κ θα παρουν μονιμους στην γενικη;
2. Και με ποια σειρα;
3. Θα βγουν οι θεσεις για τους μονιμους που θα εχουν αφησει οι αναπληρωτες;
Λιγο περιεργη η σειρα....
4. Στους φιλολογους οι περιοχες με την μεγαλυτερη ζητηση;
5. Ποσους περιπου φιλολογους  θα παρουν; Ξερει κανεις;
Έχεις κάνει αίτηση? Είσαι στους πίνακες? Γνωρίζεις τι είναι αυτοί οι πίνακες?

49
Ακριβώς. Μη βιώσιμο. Σε βάθος χρόνου οι "υποψήφιοι" θα ξεχωρίζουν βάσει του πλήθους των παιδιων και της αναπηρίας. Όλα τα άλλα μπορεί να τα καλύψει κανείς με τον α ή β τρόπο. Το να απαιτείται, από την άλλη, διδακτορικό για να διδάξεις στη ββαθμια είναι τρελό! Το να πριμοδοτείται εφόσον υπάρχει λογικό. Συμπέρασμα: μόνο ο γραπτός ξεχωρίζει τους πιο καλούς στην εκπαίδευση, αφού τους αξιολογεί αποκλειστικά σε ό.τι χρειάζεται να κατέχει κανείς για να ναι ικανός και επαρκής να διδάσκει (αν βλέπαμε τα θέματα των μεταπτυχιακών.κ των διδακτορικών μερικών θα τραβούσαμε μαλλί!!!) και προσφέρει ισοτιμία... Νέοι υπήρξαμε κι εμεις και χωρίς τον γραπτό δεν θα είχαμε καμία ευκαιρία.
Στην Κύπρο μάλιστα εξετάζονται όλοι (ακόμη και οι φιλόλογοι) και στη γλώσσα. Το υποστηρίζω δυνατά! Απαράδεκτο να υπάρχουν εκπαιδευτικοί και να μη ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν!!
Το σύστημα κάποια στιγμή θα αλλάξει. Η Κύπρος δεν είναι μέτρο σύγκρισης γιατί έχει άλλα αριθμητικά και μισθολογικά δεδομένα. Έχει η Κύπρος 40.000 αναπληρωτές?.

50
αν υπάρχουν θύματα λέει;
και είμαι και εγώ όπως χιλιάδες άλλοι θύμα αυθαιρεσιών.
αλλά μιλάμε για κοινή λογική.
πως θα πάρει μετάθεση ένας φιλόλογος που είναι 10 χρόνια στις Κυκλάδες, αν δεν γίνουν οι διορισμοί με βάση τις συνταξιοδοτήσεις αλλά με την τεχνική συμπίεση των ωρών του κλάδου και την εξαφάνιση των πραγματικών αναγκών;
ναι θα είναι επιφανειακά σύννομο να διορίσουν 240 φιλολόγους αλλά εντελώς παράνομο στην ουσία του.
δεν είναι μια εξαπάτηση για όλους, ο κύριος και βασικός κλάδος της εκπαίδευσης,  μαζί με τους μαθηματικούς και φυσικούς να μην εμφανίζει κενά όταν μάλιστα έλαβαν χώρα πάνω 15000 συνταξιοδοτήσεις;
και θα έχουμε χιλιάδες επίσης συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα προσεχή 2 χρόνια;
τι καθόμαστε και συζητάμε;
Υπάρχει μια συναισθηματική φόρτιση. Το καταλαβαίνω. Εδώ μιλάμε όμως για ΠΕ.04.

51
Παλαιοτερα οι διορισμοι στους ασεπ ηταν χ φυσικοι  , χ/2 χημικοι , χ/4 βιολογοι και χ/8 γεωλογοι (αναλογικα με τις ωρες που διδασκοταν στα λυκεια τα μαθηματα τη δεκαετια 2000-2010 χοντρικα). Απο κει και περα στα τωρινα δεδομενα (κανοντας την παραδοχη οτι θα γινουν διορισμοι καποια στιγμη) θεωρω ξεκαθαρα οτι οι αριθμοι δεν μπορει να ειναι με αυτο τον τροπο, ουτε φυσικα με τα οργανικα κενα τα σημερινα (αλλωστε αυτα μεταβαλλονται πανευκολα οπως εχει δειξει η ιστορια). Ενα ρεαλιστικο σεναριο για μενα θα ηταν 100-150Φ,100-150Χ,150-200Β,20-40Γ (αν θελετε με πιο ακριβιεα, 120Φ-120Χ-160Β-30Γ). Δε λεω αυτο που θελω, λεω ενα λογικο σεναριο κατα τη γνωμη μου. Απο κει και περα παντα παιζουν και οι αποψεις οτι λενε τα οργανικα, οτι λεει ο αριθμος αναπληρωτων ή κατι ενδιαμεσο.
Κάποιοι εκεί τα βλέπω και εγώ., Για την πρώτη φουρνιά.

52
Δεν φέρει κανέναν αιφνιδιασμό...? Πρωτα πρωτα 10.000 συνάδελφοι, μένουν έκτος λόγω παράβολου, άλλοι κατεβαίνουν εκατοντάδες η χιλιάδες θέσεις και βγαίνουν έκτος αναπλήρωσης για τα επόμενα τουλάχιστον 3 χρόνια...
Οι αναπληρωτες με δεκα χρονια προυπηρεσια ξεκινουν απο μηδενικη βαση με 1 μοριο/μηνα...? ΟΧΙ δα...
Από κοντά τον Μητσοτάκη για εκλογές. Μην ξεχνιόμαστε.

53
οτι καταλαβαινει ο καθενας.διοριζομαστε στην ειδικη ως ΔΟΚΙΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ (2 χρονια) και νομιμα συμμετειχαμε στη 2ΓΕ ως αναπληρωτες.περαστικα και καλη συνεχεια  :D
ΥΓ προφανως εκτος τοπου κ χρονου ειναι καποιοι αδιοριστοι που βγαζουν την πικρα τους....
Άρα μπορείς να αρνηθείς τον διορισμό και να πας αναπληρωτής.

54
Θα γράψω την προσωπική μου άποψη για το ζήτημα. Είμαι σε ειδικότητα με λίγους υποψηφίους. Είμαι στον πινακα πε29 έργοθεραπευτών από οπου διορίστηκαν 80 συναδελφοι μόνιμοι (σε σύνολο 399 υποψηφίων) και αναπληρωτές (με βάση τις προσλήψεις των τελευταιων 4 ετων) αναμένουμε άλλα 80 περιπου ατομα να προσληφθούν,καλύπτοντας τόσο τα οργανικά μας κενά (άλλα 45 πανελλαδικά σε σύνολο 125) όσο και τα λειτουργικά κενά. Προσωπικά, είμαι ευνοημένη απο το σύστημα Γαβρογλου διότι είμαι στο 8% των εργοθεραπευτων πανελλαδικά, θεση 27η σε συνολο 319 συναδελφων, μετα τους διορισμούς,οποτε θα είμαι αναπληρώτρια με μόνο ακαδημαϊκά προσόντα (2 πτυχία, ελληνική φιλολογία η οποία με προταξε χάρη στην παιδαγωγική επάρκεια, εργοθεραπεία και 2 πιστοποιητικά ξενων γλωσσών (επιπέδου lower). Η προϋπηρεσία μου ηταν μηδενική όταν εκανα τα χαρτιά μου. Ωστόσο, θεωρώ απαράδεκτο το γεγονος οτι δεν προσμετριέται η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ασεπ σε οσες ειδικότητες στο παρελθον υπηρχαν εξετάσεις ασεπ. Στη δική μου ειδικότητα, τόσο οι διορισμένοι όσο και οι υποψήφιοι αναπληρωτές δεν είχαν επιτυχία ΑΣΕΠ. Επιπλέον, καλώς ή κακώς η πλειοψηφία των ειδικοτήτων αποτελειται απο χιλιαδες υποψηφίους, γεγονος που όσο μεγάλη και αν είναι η μοριοδοτηση των ακαδημαϊκών προσόντων, αυτοι που θα εργάζονται ακόμη και ως αναπληρωτές, θα είναι όσοι έχουν και μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και πολλά ακαδημαϊκά προσόντα. Με το υπάρχον συστημα, θα φτάσουμε σε σημείο και παλι σε πολυπληθείς ειδικότητες αναφέρομαι, να βλέπουμε συνάδελφους με 200+ μορια στις πρωτες θεσεις (και οι υπολοιποι με 100+ μορια να μενουν εκτος).Αν το συστημα συνεχίζει να υφίσταται ως έχει, απλα όλοι θα τρέχουν να μαζέψουν χαρτιά, τα οποία όμως αν δεν συνοδεύονται απο μεγάλη προϋπηρεσία δε θα οδηγούν κάπου. Για μένα, θεωρώ οτι έμπρακτα ευκαιρίες για νέους πτυχιούχους με μηδενική προϋπηρεσία θα δοθούν μονο με γραπτό διαγωνισμό ασεπ. Από εκεί και πέρα, αν παραμείνει η μοριοδοτηση προσόντων,τοτε θα πρεπει να βρεθεί ένας τροπος να μοριοδοτουνται και ο βαθμός ή οι βαθμοί πανω απο τη βαση σε όσους συμμετείχαν σε γραπτές εξετάσεις ασεπ στο παρελθόν. Εύχομαι πραγματικά σε όσους δε διορίστηκαν, να υπάρξουν πολλές πιστώσεις και οι τοποθετήσεις να είναι κοντά στους δικούς τους.
Για πολλούς λόγους τα μόρια προηγούμενων ΑΣΕΠ δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Και ανέφερα παραπάνω γιατί δεν γίνεται γραπτός διαγωνισμός τώρα. Άποψη έχουμε όλοι, το τι μπορεί όμως να γίνει είναι άλλη ιστορία.

55
δεν ξέρουμε τι θα πει το ΣτΕ αν το μοριοδοτικο του Γαβρόγλου έτσι όπως είναι δομημένο ειναι το καλυτερο κι όχι το να δινει ποσόστωση σε νέους δηλαδη 50% των θέσεων σε έχοντες προϋπηρεσια-εργασ. εμπειρια και 50 σε μη έχοντες και  ανάλογα σε ειδικές κατηγοριεσ και τριτεκνους κλπ έτσι στους μοριοδοτικους δινει ευκαιρίες στους νέους σε άλλους ασεπ
Το ΣτΕ δεν κρίνει τι είναι καλύτερο. Ελέγχει την συνταγματικότητα των διατάξεων.

56
Οπότε θεωρεις το υπάρχων συστημα καλυτερο απο τον γραπτό; Με τον γραπτο δίνεις την ιδια ευκαιρια και σε αυτον με 10χρονια προυπηρεσια και σε αυτον με κανενα χρονο, και σε αυτον με πτυχιο και σε αυτον με διδακτορικο και σε αυτον που ειναι αγαμος και σε αυτον που εχει 6παιδια. Ποιο θα ηταν το ιδανικότερο σύστημα δλδ;
Δεν  υπάρχει ιδανικό σύστημα. Τα συστήματα προσαρμόζονται στις συνθήκες της εποχής. Έτσι καταργήθηκε και η επετηρίδα κάποτε. Τη δεδομένη στιγμή νομίζω ότι ικανοποιεί τις ανάγκες της εποχής. Σε 10 χρόνια μπορεί να γυρίσουμε στον γραπτό ή στην επετηρίδα. Ποιος ξέρει? Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε πολλοί, πολλοί εργάζονται με σύμβαση και προσλαμβάνονται από ενιαίο πίνακα. Η απόφαση του ΣτΕ ήταν καθοριστική.

Σελίδες: 123456 ... 51

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 659
Σύνολο: 671

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.