Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - stefina

Σελίδες: 1234
43
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Γνωστικό αντικείμενο
« στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 07:20:13 μμ »
Καλησπέρα everybody!!!

Εδώ βρήκα ένα παράδειγμα για τα φύλλα εργασίας που ανέφερα χθές. Στην ίδα σελίδα έχει φύλλα εργασίας για διάφορες τάξεις και μαθήματα.
http://www.e-yliko.gr/htmls/algymn.aspx
Με λίγη καλή έρευνα στο ιντερνετ πάντως πιστεύω πως θα βρείτε πάααααααρα πολλά σχέδια μαθήματος. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα, και μάλιστα θα τολμήσω να προτείνω να ασχοληθείτε περισσότερο με αυτά, παρά αγοράζοντας ένα βιβλίο διδακτικής.
Για καλή προετοιμασία προσπαθήστε να ετοιμάσετε για κάθε βασική (τουλάχιστον) έννοια που διδάσκεται και ένα πλάνο μαθήματος με φύλλο εργασίας.
Αυτά για τώρα.

44
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Γνωστικό αντικείμενο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2008, 10:56:55 μμ »
Παιδιά, αυτό είναι το βιβλιαράκι, το παλιό λέει "οδηγίες για τη διδακτέα ύλη γυμνάσιο - λύκειο, 2002-03" και το καινούριο "2007 - 08" (το σομόν, ρόζ ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων  :D) . Γενικώς επειδή το έχω ψιλοψάξει το θέμα με την ειδική διδακτική, και μάλιστα στην αρχική επιμόρφωση που μας έκαναν στην αρχή της χρονιάς, μόλις διορίστηκα, είπαμε αρκετά πράγματα για το "σχέδιο μαθήματος", θα προσπαθήσω να βρώ κάτι και θα σας ξαναπώ αύριο..

 Πάντως ακόμα και αν ψάχνετε για βιβλίο ειδικής διδακτικής, κοιτάξτε να έχει κάποια παραδείγματα από "φύλλα εργασίας", φυλλάδια δηλαδή με θεωρία και ασκησούλες που μοιράζεις στους μαθητές την ώρα του μαθήματος, που σε βοηθάνε να παραδώσεις μία καινούρια έννοια έχοντας όλους τους μαθητές σε δράση, και ταυτόχρονα γλιτώνοντας αρκετό χρόνο από το να γράφεις στον πίνακα. Τα "φύλλα εργασίας" είναι πολύ trendy στην σύγχρονη διδακτική οπότε φαντάζομαι πως είναι καλό χαρτί για να παίξεις στον ΑΣΕΠ.


45
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Γνωστικό αντικείμενο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2008, 10:41:39 μμ »
Καλησπέρα παιδιά!
Θα ήθελα να συνεισφέρω στη συζήτησή σας ως πρόσφατα διορισμένη με ΑΣΕΠ.
Πιστεύω πως, με μια ματιά στα θέματα προηγούμενων διαγωνισμών (εκτός ίσως του 2005 που ήταν λίγο τραβηγμένα κάποια) όσον αφορά στο γνωστικό, η ύλη έχει να κάνει με το τι διδάσκεται ή, έστω, διδασκόταν στα γυμνάσια-λύκεια μέχρι τώρα.
Το βιβλίο που προαναφέρθηκε "Μαθηματικά για Μαθηματικούς" εκδ. Σαββάλα με βοήθησε πάρα πολύ καθώς έχει συγκενρωμένη την ύλη με μεθοδολογία ασκήσεων κτλ. Κυρίως όμως πιστεύω πως ο κάθε υποψήφιος για ΑΣΕΠ θα πρέπει να ξεκοκκαλίσει τα σχολικά βιβλία, καθώς αρκετά θέματα υπήρχαν αυτούσια μέσα από αυτά. Και μη σνομπάρετε τα βιβλία του γυμνασίου γιατί έχουν ήδη ζητηθεί τα εξής : η απόδειξη του ρίζα2=άρρητος, αλλά και το οτι κάθε περιοδικός δεκαδικός=ρητός. Προσωπικά με βοήθησαν αρκετά και τα βιβλία των Δεσμών που είχα εγώ στο σχολείο ως μαθήτρια, αλλά και τα αντίστοιχα φροντιστηριακά που είχα κρατήσει, καθώς το επίπεδο δυσκολίας τους ήταν κατάτι μεγαλύτερο από τα σημερινά.

Το να μελετήσετε τα σχολικά βιβλία θεωρώ πως είναι κρίσιμο και για το μάθημα της ειδικής διδακτικής... Γενικώς απ'ότι έχω συζητήσει και με άλλους συναδέλφους που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ, είναι καλό να παρουσιάσεις ένα μάθημα παρόμοιο με αυτό του σχολικού βιβλίου, αρκεί να το εντάξεις σε ένα οργανωμένο σχέδιο μαθήματος, δηλαδή να γράψεις στην αρχή τους στόχους, τις προαπαιτούμενες γνώσεις που πρέπει να έχει ο μαθητής, και να έχεις λάβει υπ'όψιν την χρονική διάρκεια του μαθήματός σου.

Συμφωνώ επίσης οτι είναι πολύ βοηθητικό να ρίξετε και μια ματιά στις οδηγίες που έχουν έρθει στα σχολεία (ναι, το γαλάζιο - ροζ βιβλιαράκι). Πιστεύω πως θα υπάρχει και κάπου στο ιντερνετ, γιατί τις οδηγίες για τα επαλ που είμαι διορισμένη εγώ, τις βρήκα στη σελίδα της δευτεροβάθμιάς μου.

Αυτά. Καλό κουράγιο σε όσους ξεκίνησαν διάβασμα...

 

46
Σχολική ζώνη / Απ: Συνεργασία γονέων - εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 03, 2008, 09:09:17 μμ »
¨ γονείς που είτε δεν εμφανίζονται ποτέ στο σχολείο είτε εμφανίζονται για να μεταθέσουν ευθύνες στους εκπαιδευτικούς και να βγάλουν "λάδι" το καμάρι τους χωρίς να θέλουν να ακούσουν τίπoτα.¨

Συμφωνώ και επαυξάνω με όλο μου το "είναι"!!!

Προσωπικά είμαι διορισμένη σε ΕΠΑΛ (ΤΕΕ) σε επαρχιακή πόλη, νεοδιόριστη,  και όντας υπέυθυνη ενός τμήματος, βιώνω καθημερινά την απαξίωση (πως αλλιώς να το πω;) των γονιών προς το σχολείο. Καθημερινώς είμαι αναγκασμένη να μετράω απουσίες και να στέλνω υπηρεσιακά σημειώματα στα σπίτια των μαθητών, ώστε να τους ενημερώσω. Και λέω καθημερινά γιατί όντως κάθε μέρα πολλοί μαθητές φτάνουν στο παρά πέντε να ξεπεράσουν τις 50 αδικαιολόγητες και άντε να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα!

Συγκεκριμένα, δύο μαθήτριές μου, κατ' εξακολούθησιν σκασιάρχες από την αρχή της χρονιάς, είχαν φτάσει τις 70 αδικαιολόγητες, απουσιάζοντας 3 μέρες συνεχόμενα. Εγώ βέβαια προηγουμένως είχα στείλει τα σημειώματα στα σπίτια τους και μάλιστα είχα τηλεφωνήσει στους γονείς και τους είχα μιλήσει προσωπικά, όταν οι μαθήτριες είχαν φτάσει στις 35-40 απουσίες. Τώρα που ξεπέρασαν τις 50, φωνάξαμε τους γονείς στο σχολείο για να συζητήσουμε κάποιον τρόπο να δικαιολογήσουν τις απουσίες τους (για να μη μείνουν στην ίδια τάξη τα παιδιά, τα λυπηθήκαμε κι όλας). Και ποια ήταν η απάντηση; "Δεν μας ενημερώσατε", "Δεν μας πήρατε ποτέ τηλέφωνο", "Γιατί τις αφήνετε και φεύγουν, είναι μικρά παιδιά και δεν καταλαβαίνουν"... και μιλάμε για παιδιά 16 ετών...

Φυσικά βρέθηκα σε δύσκολη θέση, σχεδόν ένιωσα εκτεθειμένη, παρ'όλο που εκτέλεσα πλήρως το χρέος μου απέναντί τους. Ευτυχώς ο διευθυντής και ο υποδιευθυντής μας με υπερασπίστηκαν δεόντως (να' ναι καλά οι άνθρωποι), ωστόσο νιώθω πλέον πως έχω το βάρος της συνεχούς παρακολούθησης 26 παιδιών, και ό,τι κι αν κάνουν μεταξύ 8πμ-2μμ είμαι εγώ η υπεύθυνη...

Συνολικά μέχρι τώρα από τους 26 μαθητές με έχουν επισκεφτεί στο σχολείο οι γονείς των 5... πάλι καλά να λέω!

Δεν θέλω να ακουστώ υπερβολική απέναντι στους γονείς, ούτε να τους κράζω συνέχεια, καταλαβαίνω πως όλοι πάνω-κάτω ξέρουν τι παίζει με το παιδί τους, αλλά...  όχι και να φταίμε εμείς για ό,τι συμβαίνει στα παιδιά τους!

47
Καλύτερα θα ήταν να πάρεις εκπαιδευτική άδεια για να το παρακολουθήσεις άνετα, και να σε πληρώνουν κι από πάνω. Για τις εκπαιδευτικές άδειες δες εδώ: http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/odigos18.htm

Καλό το μεταπτυχιακό, αρκεί να μην έχεις παγιώσει τις αντιλήψεις σου περι διδακτικής. Θα ακούσεις πολλά περιττά αλλά και πολλά χρήσιμα και ενδιαφέροντα. Δύσκολα θα εφαρμόσεις αυτά που θα μάθεις εκεί, σε μία πραγματική τάξη. Πιστεύω πάντως πως αποτελεί ένα σημαντικό αρχικό βήμα για την ουσιαστική επιμόρφωση ενός καθηγητή μαθηματικού.

48
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Ιανουάριος 28, 2008, 04:28:05 μμ »
Δες αυτό συνάδελφε...

http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/odigos18.htm

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161381
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 512
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.