Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - outsider

Σελίδες: 12345
43
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 09:51:16 πμ »

Με μιά πρόχειρη ματιά (www.exetaseis-asep.com) δεν έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ. Αν όντως δεν έχουν Π.Ε., "τρώνε" κάποιες θέσεις από αυτούς με χωρίς Π.Ε. και θα μπορούσαν να διορισθούν και μερικοί άλλοι εκτός από τους 34 χωρίς Π.Ε.
Να έχουν μεταπτυχιακό των επιστημών αγωγής  λίγο απίθανο.


Όντως έλεγξα και εγώ τα ονόματα των εισακτέων ΑΣΠΑΙΤΕ από το έτος 2004 και μετά (όπως δημοσιεύονται στο www.exetaseis-asep.com) και βρήκα μόνο 5 από τους διοριστέους ΑΣΠΑΙΤΕ των προσωρινών πινάκων. Οι υπόλοιποι 33 τι είναι; Γνωρίζει κανείς με ποιον τρόπο μπορούμε να βρούμε προγενέστερους του 2004 εισακτέους στην ΑΣΠΑΙΤΕ; Νομίζω πως οι θέσεις που περισσεύουν ειναι έτσι και αλλιώς πολλές και πρέπει να ερευνήσουμε περαιτέρω το θέμα.



Προφανώς οι υπόλοιποι είναι είτε από μεταπτυχιακά ή έχουν τελειώσει καθηγητικές σχολές. Αυτοί που πρέπει κυρίως να ελεγχθούν είναι αυτοί με ημερομηνία γέννησης 1985 - 1986 που προφανώς δεν έχουν τελειώσει και καθηγητική σχολή ούτε μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά και προφανώς΄δεν έχουν προλάβει ούτε και ΑΣΠΑΙΤΕ αφου ορκίστηκαν το 2008.
Κατά δεύτερο λόγο πρέπει να ελεγχθούν αυτοί που γεννήθηκαν το 1984.

Πιστεύω ότι αυτοί που κατά λάθος έχουν παιδαγωγική επάρκεια θα πιαστούν στον έλεγχο από τις αρχές. Το σκάνδαλο θα ήταν να μην πιαστούν και να είναι στους διοριστέους μετά τις ενστάσεις οπότε...

Δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές πληροφορικής (εκτός βέβαια αν κάποιος έχει 2 πτυχία, πράγμα απίθανο). Για τα μεταπτυχιακά δεν το γνωρίζω (γίνεται δηλαδή να αποκτήσει κάποιος παιδαγωγική επάρκεια από μεταπτυχιακό; ).

Πάντως οι προσωρινοί πίνακες αναφέρουν ρητά ότι υπάρχουν 38 άτομα κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν αναφέρουν γενικά για παιδαγωγική επάρκεια.

44
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 09:12:17 πμ »

Με μιά πρόχειρη ματιά (www.exetaseis-asep.com) δεν έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ. Αν όντως δεν έχουν Π.Ε., "τρώνε" κάποιες θέσεις από αυτούς με χωρίς Π.Ε. και θα μπορούσαν να διορισθούν και μερικοί άλλοι εκτός από τους 34 χωρίς Π.Ε.
Να έχουν μεταπτυχιακό των επιστημών αγωγής  λίγο απίθανο.


Όντως έλεγξα και εγώ τα ονόματα των εισακτέων ΑΣΠΑΙΤΕ από το έτος 2004 και μετά (όπως δημοσιεύονται στο www.exetaseis-asep.com) και βρήκα μόνο 5 από τους διοριστέους ΑΣΠΑΙΤΕ των προσωρινών πινάκων. Οι υπόλοιποι 33 τι είναι; Γνωρίζει κανείς με ποιον τρόπο μπορούμε να βρούμε προγενέστερους του 2004 εισακτέους στην ΑΣΠΑΙΤΕ; Νομίζω πως οι θέσεις που περισσεύουν ειναι έτσι και αλλιώς πολλές και πρέπει να ερευνήσουμε περαιτέρω το θέμα.


45
Γνωρίζει κανεις αν υπάρχει τρόπος να μάθουμε ποια συγκεκριμένα σχολεία έχουν δηλώσει οργανικά κενά από τις περιοχές διορισμού που έχει ανακοινώσει το Υπουργείο; Εγώ ενδιαφέρομαι για ΠΕ19 Πληροφορικής.

Π.χ. Ποια ακριβώς σχολεία της Β Λακωνίας έχουν δηλώσει κενά και σε τι ειδικότητες;


46
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί το 2009 ή το 2010 ?
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 01:39:07 μμ »
To 40% δεν έχει καμία σχέση
72 θέσεις για ΑΕΙ προκηρύχθηκαν
Άρα 36 το 2009 και 36 το 2010
Επειδή κάποιοι από τους πρώτους 36 δεν θα θελήσουν να διοριστούν φέτος για δικούς τους λόγους, φέτος θα καλέσουν περισσότερους από τους πρώτους 36 του πίνακα (π.χ. 70-80 άτομα) για να καταθέσουν τις προτιμήσεις τους
Θα τους πάρουν με σειρά προτεραιότητας από τον πίνακα μέχρι να καλυφθούν οι 36 θέσεις, δηλαδή ο τελευταίος μπορεί να είναι ο νο 47, αν 11 άτομα από τους πρώτους 36 δεν επέλεξαν να κάνουν χαρτιά φέτος
Στην ουσία, επιλογή χρονιάς μπορούν να κάνουν μόνο όσοι είναι στους πρώτους 36, δηλαδή μπορούν να επιλέξουν να μην πάνε φέτος να κάνουν χαρτιά
Βέβαια, αν κάποιος είναι στην θέση π.χ. 37 και κάνει τα χαρτιά του φέτος διακινδυνεύει να διοριστεί από φέτος (αν κάποιος από τους από πάνω του δεν καταθέσει χαρτιά), αλλά ουσιαστικά θα διοριστεί σαν ένας από τους τελευταίους φετινούς, με αποτέλεσμα να πετύχει άσχημη περιοχή διορισμού, σε σχέση με το αν κατέθετε μόνο το 2010 οπότε και θα ήταν από τους πρώτους και σε καλύτερη (ίσως) περιοχή. Βέβαια, κερδίζει έναν χρόνο παραπάνω διορισμένος με ότι συνεπάγεται αυτό
Πάντως, δεν νομίζω ότι θα έχουν μεγάλες αποκλίσεις οι περιοχές διορισμού, όλες μακριά και απομονωμένες θα είναι
Ελπίζω να βοήθησα

Ωραίος petrosp_13, πολυ κατατοπιστικός!

Έχεις όμως βάσιμο λόγο να υποστηρίζεις ότι όλες οι περιοχές διορισμών θα είναι μακριά και απομονωμένες?

47
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί το 2009 ή το 2010 ?
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 09:19:50 πμ »
Αν διοριστέοι είναι 300 άτομα, τότε θα διοριστούν 150 φέτος και 150 του χρόνου.

Παρόλαυτα ενδέχεται να κληθείτε όλοι να καταθέσετε χαρτιά και οι 150 πρώτοι από την σειρα κατάταξης που θα καταθέσουν χαρτιά διορίζονται φέτος. Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιοι δεν επιθυμούν να διοριστούν την 1η χρονιά και επιλεγουν την δέυτερη (λόγω επαγγελματος ή για οικογενειακούς λόγους)

Υπάρχει δηλαδή η δυνατότητα να επιλέξεις αν θέλεις την πρώτη ή τη δεύτερη χρονιά ;

Επίσης το μοίρασμα (μισοί φέτος - μισοί του χρόνου) έχει να κάνει με τους ενιαίους πίνακες διοριστέων (μαζί με τους αναπληρωτές) ή ισχύει ξεχωριστά για τους ΑΣΕΠιτες.
Δηλαδή για να διοριστείς φέτος αρκεί να είσαι στο πρώτο μισό του βαθμολογικού πίνακα με διοριστέους μέσω ΑΣΕΠ ή πρέπει να λάβεις υπόψη και τους αναπληρωτές που υπάρχουν;

48
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Διορισμοί το 2009 ή το 2010 ?
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 08:58:26 πμ »
Καλήμερα, σύμφωνα με την προκήρυξη (3Π/2008):

"Οι πίνακες που θα καταρτισθούν με το διαγωνισμό αυτό αφορούν στους κατά τα σχολικά έτη 2009 – 2010 και
2010 – 2011 διοριστέους εκπαιδευτικούς λειτουργούς για την κάλυψη των προκηρυσσομένων θέσεων των σχολι−
κών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας."

Αν θεωρήσουμε ότι κάποιος βρίσκεται μέσα στον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ, τότε από τι καθορίζεται αν θα διοριστεί το 2009  ή το 2010 ?

49
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Μάρτιος 03, 2009, 12:36:05 πμ »
ο πρώτος στη σειρά βαθμολογίας στο ΑΣΕΠ δεν πάει όπου θέλει, γιατί στους διορισμούς κάθε χρονίας προηγούνται
α. πρώτα αυτοί που διορίζονται και προέρχονται από τους αναπληρωτές στις επιλογές τους
β. τελευταίοι οι του ΑΣΕΠ
Μάλιστα πρίν από τους αναπληρωτές προηγούνται και άλλοι, νομίζω αυτοί με το 30 μηνο και μετά αυτοί με το 24 μηνο (έτσι που τα'χουν μπλέξει , έχουν κάνει 50 πίνακες).
Π.χ. φίλος μου το 2004 ήταν πρώτος στο ΑΣΕΠ στην ειδικότητά του αλλά διορίστηκε σε Γ περιοχή (γιατί τις Α και Β τίς είχαν πάρει αυτοί που διορίστηκαν και προέρχονταν από τον πίνακα αναπληρω΄των)

Τότε τι νόημα έχει αυτό που γράφει η προκήρυξη:

"Οι διοριστέοι θα κληθούν με ανακοίνωση του ΥΠΕΠΘ να υποβάλουν δήλωση προτιμήσεως για διορισμό σε ορισμένη θέση και θα τους δοθούν όλες οι αναγκαίες πληροφορίες για τη διαδικασία διορισμού τους. Επί περισσοτέρων προτιμήσεων για την ίδια θέση θα τηρηθεί η σειρά της βαθμολογίας των δηλούντων."


50
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Μάρτιος 02, 2009, 10:47:24 μμ »
Όταν τίθεται θέμα μετάθεσης μεταξύ μονίμων (ανεξάρτητα από τον τρόπο μονιμοποίησης), τη θέση την παίρνει αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια. (παιδιά, μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία). Αυτοί που διορίζονται με προϋπηρεσία, επειδή είχαν κάνει αναπλήρωση κάποιες χρονιές, προφανώς και έχουν περισσότερα μόρια, άρα προηγούνται στη μοριοδότηση από αυτούς που διορίζονται μέσω του διαγωνισμού και κατά συνέπεια δεν έχουν καθόλου ή ελάχιστη προϋπηρεσία.
Κοινώς, και αυτοί έχουν κάνει την παραμεθόριο τους, ΠΡΙΝ διοριστούν, ως αναπληρωτές.

Ναι αυτό που λες αφορά όμως μεταθέσεις. Η ερώτησή μου όμως έχει να κάνει με πρώτο διορισμό μέσω ΑΣΕΠ.

Για να το θέσω λίγο διαφορετικά. Ο πρώτος στη βαθμολογική σειρά των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ πάει όπου θέλει ή όχι (και γιατί) ;

51
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Μάρτιος 02, 2009, 09:28:14 μμ »
Εγώ είμαι δασκάλα, Αθηναία, και θα διοριζόμουν μέσω ΑΣΕΠ. Είχα μόνο ένα χρόνο προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο και παρόλο που θα διάλεγα από τους πρώτους γιατί είχα γράψει πολύ καλά στον διαγωνισμό, δεν είχα ελπίδα ούτε καν για περιφέρεια στην Αττική γιατί προηγούνται οι αναπληρωτές.

Επειδή δεν γνωρίζω την διαδικασία, όταν λες ότι προηγούνται οι αναπληρωτές τι ακριβώς εννοείς; Αυτοί δεν έχουν το 40% των θέσεων (και το άλλο 60% το μοιράζονται οι διοριστέοι μεσω ΑΣΕΠ με βαθμολογική σειρά) ; Αν δηλαδή υπάρχει μόνο 1 θέση και για αυτήν ανταγωνίζονται ο επιτυχών του ΑΣΕΠ και αναπληρωτής, τότε ποιος θα την πάρει;

52
Επειδή δεν γνωρίζω καλά την διαδικασία που ακολουθείται, έχω μερικές απορίες:

ΠΕ19 υπάρχουν περίπου 75 με ΑΣΠΑΙΤΕ.
Αυτό από που προκύπτει;

Από αυτούς πιθανόν οι 25 να μην έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί ελπίζουν στο 24μηνο.
Τι εστί 24μηνο;

Οι διοριστέοι για τον δεύτερο χρόνο (άλλοι 36 ποσοστό περίπου 2% επί του συνόλου) πιθανό να ανήκουν στην τελευταία κατηγορία της δημοσκόπησης  (πάνω από 81) που έχει τώρα ποσοστό 12,8% με την παραδοχή ότι αρκετοί από αυτούς έγραψαν καλά στα παιδαγωγικά και ειδική διαδακτική.
Γιατί θεωρείς πιθανή αυτή την περίπτωση;

Οι υπόλοιποι επιτυγχόντες πάνε απλώς για να μαζέψουν  μόρια.
Δηλαδή τι είδους μόρια είναι αυτά; Από την προκύρηξη θυμάμαι ότι μόρια παίρνεις από βαθμό πτυχίου, μεταπτυχιακό, διδακτορικό και από διδακτική εμπειρία. Αυτό λοιπόν τι είναι;

53
Μήπως γνωρίζει κανείς πότε αναμένεται να βγάλει ο ΑΣΕΠ τις βαθμολογίες μας για τον διαγωνισμό του 2009 (αν υπάρχει τέτοια πληροφορία ή με βάσει το τι γινόταν τις άλλες φορές);

Προσπαθώ γενικότερα να μάθω ποια είναι τα επόμενα βήματα που θα γίνουν (δημοσίευση βαθμών, δήλωση προτίμησης περιοχής διορισμού, διορισμός) και αν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε πότε;

54
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Βαθμολογία ΑΣΕΠ και τζόγος
« στις: Ιανουάριος 23, 2009, 03:37:16 μμ »
  Παιδιά,

  Συγνώμη αλλά ο φίλος outsider μάλλον έχει μπερδευτεί λιγάκι και επειδή βλέπω ότι η ανάλυσή του επικροτείται ως ορθή γεγονός που μπορεί να οδηγήσει ορισμένους να ακολουθήσουν άλλη στρατηγική στις ερωτήσεις που δε γνωρίζουν ή δεν είναι σίγουροι για την απάντηση τους επιτρέψτε μου να πω τα εξής:

  Για κάθε ερώτηση που δεν απαντηθεί σωστά χάνεται 1/4 του βαθμού. Έτσι αν μία ερώτηση απαντηθεί σωστά θα πάρουμε 1 βαθμό, αν δεν απαντηθεί καθόλους θα πάρουμε 0 βαθμούς ενώ αν απαντηθεί λανθασμένα θα πάρουμε -1/4 βαθμούς (αρνητική βαθμολογία). Το λάθος στο συλλογισμό του outsider είναι ότι με τη λανθασμένη απάντηση παίρνουμε -5/4 βαθμούς δηλαδή -1 και -1/4.

  Τα πράγματα όμως είναι πιο απλά:

  Έχουμε Ν ερωτήσεις στις οποίες δε γνωρίζουμε την απάντηση και, για να έχουμε τη χειρότερη περίπτωση, ας πούμε ότι δε μπορούμε να αποκλείσουμε καμία από τις 4 πιθανές απαντήσεις. Αν επιλέξουμε εντελώς στην τύχη μία από 4 απαντήσεις η στατιστική λέει ότι έχουμε 25% πιθανότητα επιτυχίας. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι στις 4 τυχαίες απαντήσεις στατιστικά θα πρέπει να απαντήσουμε σωστά στη μία και λάθος στις άλλες 3. Έτσι για αυτές τις 4 ερωτήσεις η βαθμολογία μας είναι: 1*1 (για τη μία σωστή απάντηση) + 3*(-1/4) = +1/4. Αν ανάγουμε το αποτέλεσμα στις Ν ερωτήσεις, το αναμενόμενο σκορ είναι 1/4*Ν - (3/4)*(1/4)*Ν = 1/16*Ν = 0,0625*Ν

  Συμπέρασμα, απαντώντας τυχαία στις ερωτήσεις, στατιστικά -και μόνο στατιστικά, στην πράξη μπορέι να πιάσουμε και τις 4 αν είμαστε τυχεροί ή και καμία αν είμαστε άτυχοι- απαντώντας τυχαία σε 4 ερωτήσεις το αναμενόμενο σκορ μας είναι +1/4 δηλ. θετικό (άρα από τους 4 δυνατούς βαθμούς εμείς θα λάβουμε 0,25 = 6,25% της δυνατής αθροιστικής βαθμολογίας όλων των ερωτήσεων που θα απαντηθούν εντελώς στην τύχη). Όπως είναι προφανές, αν σε ορισμένες ερωτήσεις μπορούμε να αποκλείσουμε 1 ή 2 από τις προτεινόμενες απαντήσεις τότε το αναμενόμενο σκορ είναι ακόμη μεγαλύτερο.

  Η προσωπική μου άποψη και προτροπή συνεπώς είναι, ότι, με βάση τις πιθανότητες, είναι καλύτερο να απαντήσουμε έστω και τυχαία σε όλες τις ερωτήσεις που δε γνωρίζουμε (αναμενόμενο σκορ, με βάση τη βαθμολόγηση του ΑΣΕΠ, το 6,25% επί της δυνατής αθροιστικής βαθμολογία όλων των ερωτήσεων που θα απαντηθούν τυχαία) από το να μη τις απαντήσουμε καθόλου (οπότε θα πάρουμε 0 βαθμούς). Ο καθένας φυσικά θα επιλέξει την προσωπική του στρατηγική αλλά καλό θα είναι να έχει σωστή ενημέρωση για τις συνέπειες κάθε επιλογής του.

  Καλή επιτυχία σε όλους!


dski έχεις δίκιο. Εχω υπολογίσει δύο φορές την απώλεια του βαθμού που είναι λάθος. Κατά συνέπεια όπως σωστά λές:

1. Αν απαντήσουμε τυχαία θα πάρουμε το 6,25% της βαθμολογίας.
2. Το ποσοστό μπορεί να ανέλθει στο 37,5% αν περιορίσουμε τις απαντήσεις μας σε 2 από 4.

Κατα συνέπεια ειναι πιθανότερο να βγούμε ωφελημένοι απαντώντας τυχαία σε ερωτήσεις που δεν ξέρουμε.

55
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Βαθμολογία ΑΣΕΠ και τζόγος
« στις: Ιανουάριος 22, 2009, 09:39:03 μμ »
Η ανάλυση που ακολουθεί είναι λάθος. Δείτε στις επόμενες απαντήσεις για το σωστό.

========================================================================


Ως γνωστόν το σύστημα ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής που εφαρμόζει ο ΑΣΕΠ έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

1. Για κάθε ερώτηση υπάρχουν 4 υποψήφιες απαντήσεις.
2. Για κάθε λανθασμένη απάντηση εκτός του ότι χάνουμε τον βαθμό της απάντησης έχουμε την ποινή να αφαιρείται το 1/4 μιας σωστής. Άρα για κάθε λανθασμένη απάντηση χάνουμε 5/4 της βαθμολογίας μιας σωστής απάντησης.
3. Σε ορισμένες ερωτήσεις μεταξύ των υποψηφίων απαντήσεων υπάρχουν οι επιλογές "Όλα τα παραπάνω" ή "Κανένα από τα προηγούμενα".

Έστω λοιπόν ότι έχουμε ένα σύνολο από x άγνωστες ερωτήσεις τις οποίες αποφασίζουμε να απαντήσουμε τυχαία. Έστω ότι δίνουμε k σωστές απαντήσεις και y λανθασμένες. Προφανώς ισχύει ότι

x=k+y  (1)

Επειδή όμως για κάθε λανθασμένη απάντηση μας αφαιρείται το 1/4 μιας σωστής ισχύει ότι:

Κερδίζουμε k ερωτήσεις
Χάνουμε y + y/4 = 5y/4 ερωτήσεις

Άρα για να βγούμε συνολικά κερδισμένοι πρέπει k>5y/4

Θέτοντας k=5y/4 και αντικαθιστώντας στην (1) έχουμε:

5y/4+y=x => y=4x/9, k=5x/9

ή διαφορετικά

k=55,5% του x
y=44,4% του x

Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι για να βγούμε κερδισμένοι πρέπει να απαντήσουμε σωστά τουλάχιστον το 55,5% των τυχαίων απαντήσεων που θα δόσουμε.

Δυστυχώς όμως στην καλύτερη περίπτωση η πιθανότητα επιτυχίας μας είναι μόνο 50%.

Εφόσον σε κάθε ερώτηση έχουμε 4 δυνατές απαντήσεις η γενική πιθανότητα επιτυχίας μας ειναι 25%. Αν όμως μπορούμε με βεβαιότητα να αποκλείσουμε τις 2 από τις 4 υποψήφιες απαντήσεις τότε καταφέρνουμε να φτάσουμε σε πιθανότητα επιτυχίας το 50% (συνήθως αυτό είναι ευκολότερο οταν έχουμε απαντήσεις του τύπου "κανένα από τα παραπάνω" και γνωρίζουμε μετα βεβαιότητας ότι τουλάχιστον 1 ισχύει ή "όλα από τα παραπάνω" και γνωρίζουμε στα σίγουρα ότι 1 δεν ισχύει).

Άρα λοιπόν συνοψίζοντας καταλήγουμε στα ακόλουθα συμπεράσματα:

1. Πάντα είναι πιθανότερο ότι θα βγούμε ζημιωμένοι απαντώντας τυχαία σε ερωτήσεις.
2. Αν απαντήσουμε τυχαία θα πρέπει να απαντήσουμε σωστά τουλάχιστον το 56% των τυχαίων απαντήσεων.
3. Καλύτερο είναι να περιορίζουμε τις τυχαίες απαντήσεις μας σε ερωτήσεις που έχουμε αποκλείσει τις 2 υποψήφιες απαντήσεις, αλλά ακόμα και τότε με μικρή διαφορά πάλι είναι πιθανότερο να βγούμε ζημιωμένοι.

56
Και εγώ ψάχνω να τις βρω, όπως και για τις αντίστοιχες ερωτήσεις στην ειδική διδακτική του 2005.

Όποιος ξέρει κάτι ας απαντήσει...

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162183
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 712
Σύνολο: 724

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.