Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - epidauros

Σελίδες: 1234567
43
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 08:55:29 μμ »
Συνάδελφοι, η επιστολή παραμένει ανυπόγραφη; Δε νομίζω ότι κανένας φορέας ή εκπομπή θα ενδιαφερθεί τόσο, αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός (αρκετών) συναδέλφων και ονόματα. Η καθηγήτρια της γαλλικής που απάντησε ανέφερε το όνομά της, δίνοντας αυτομάτως ένα συν στην απάντησή της.

Αγαπητέ, σου έχω μια πρόταση. Να διαμορφώσεις την επιστολή από κοινού με τους ΞΓ και να την υπογράψουμε από κοινού, εφόσον βγαίνει νόημα.
Σε αυτή την περίπτωση, θα είχε νόημα να μας πουν οι ΞΓ (ιδίως οι αγγλικών, γιατί οι γαλλικών απ'οτι ξέρω δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς την ΙΣτορία)  αν θα υπέγραφαν την επιστολή. Προφανώς δεν έχω κάτι με τους ΞΓ, αντιθέτως, ως ένα βαθμό είμαι κι εγω εφόσον το διδακτορικό το έχω από την Νέα Υόρκη. Για να απαντήσω και σε αυτόν που με ρώτησε για το stay the course.

Επιπλέον, σύμφωνώ και με το τρίωρο των αγγλικών, την κατάργηση των θρησκευτικών κλπ. Αλλά εδώ δεν είναι αυτός ο στόχος.  Προς το παρόν οι ΞΓ μας έχουν αποπροσανατολίσει από το στόχο. Οι σύλλογοι φιλολόγων είναι ανύπαρκτοι - δεν έχει απαντήσει κανείς, σε μένα τουλάχιστον και δεν ξέρω αν τους έστειλε και κάποιος άλλος. Η ΟΛΜΕ δεν νομίζω ότι θα κάνει κάτι. ΚΑι το ΑΒ έχει κρύψει επιμελώς την επιστολή μας - κοίτα πόσοι διάβασαν την απάντηση χωρίς να διαβάζουν την επιστολή μας.!!!

Τέλος. όταν διατυπώνεις μια θέση χωρίς να θίγεις κανέναν, δεν χρειάζονται υπογραφές. Μπορώ να υπογράψω εγώ ως Αναστασία Παπαδοπούλου, ΠΕ02. Διαφορετικά, δεν συμπέρανα ότι μπορούμε να εξασφαλίσουμε τη μαζικότητα που χρειάζεται. Ξαναλέω, δεν χρειαζόμαστε γνώμες, χρειαζόμαστε πρωτοβουλίες. Και αυτό εξηγεί την κατάσταση των φιλολόγων..και με τις δεύτερες αναθέσεις.


Ως αγγλικού(δα) δηλώνω ότι δεν θέλω να διδάξω ποτέ μου ιστορία. Και ΑΝ ποτέ μου ανατεθεί, ΑΝ ποτέ διοριστώ θα την αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι! Happy?

(Και έλεος πια με αυτή τη φράση του Μπους!!)



δεν είναι του μπους. αυτό ισοδυναμεί με προσβολή.
επίσης, το ερώτημα είναι ποιός υπογράφει ότι δεν θέλει να τη διδάξει όχι ποιός δεν θέλει να τη διδάξει.

44
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:22:52 μμ »
Συνάδελφοι, η επιστολή παραμένει ανυπόγραφη; Δε νομίζω ότι κανένας φορέας ή εκπομπή θα ενδιαφερθεί τόσο, αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός (αρκετών) συναδέλφων και ονόματα. Η καθηγήτρια της γαλλικής που απάντησε ανέφερε το όνομά της, δίνοντας αυτομάτως ένα συν στην απάντησή της.

Αγαπητέ, σου έχω μια πρόταση. Να διαμορφώσεις την επιστολή από κοινού με τους ΞΓ και να την υπογράψουμε από κοινού, εφόσον βγαίνει νόημα.
Σε αυτή την περίπτωση, θα είχε νόημα να μας πουν οι ΞΓ (ιδίως οι αγγλικών, γιατί οι γαλλικών απ'οτι ξέρω δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς την ΙΣτορία)  αν θα υπέγραφαν την επιστολή. Προφανώς δεν έχω κάτι με τους ΞΓ, αντιθέτως, ως ένα βαθμό είμαι κι εγω εφόσον το διδακτορικό το έχω από την Νέα Υόρκη. Για να απαντήσω και σε αυτόν που με ρώτησε για το stay the course.

Επιπλέον, σύμφωνώ και με το τρίωρο των αγγλικών, την κατάργηση των θρησκευτικών κλπ. Αλλά εδώ δεν είναι αυτός ο στόχος.  Προς το παρόν οι ΞΓ μας έχουν αποπροσανατολίσει από το στόχο. Οι σύλλογοι φιλολόγων είναι ανύπαρκτοι - δεν έχει απαντήσει κανείς, σε μένα τουλάχιστον και δεν ξέρω αν τους έστειλε και κάποιος άλλος. Η ΟΛΜΕ δεν νομίζω ότι θα κάνει κάτι. ΚΑι το ΑΒ έχει κρύψει επιμελώς την επιστολή μας - κοίτα πόσοι διάβασαν την απάντηση χωρίς να διαβάζουν την επιστολή μας.!!!

Τέλος. όταν διατυπώνεις μια θέση χωρίς να θίγεις κανέναν, δεν χρειάζονται υπογραφές. Μπορώ να υπογράψω εγώ ως Αναστασία Παπαδοπούλου, ΠΕ02. Διαφορετικά, δεν συμπέρανα ότι μπορούμε να εξασφαλίσουμε τη μαζικότητα που χρειάζεται. Ξαναλέω, δεν χρειαζόμαστε γνώμες, χρειαζόμαστε πρωτοβουλίες. Και αυτό εξηγεί την κατάσταση των φιλολόγων..και με τις δεύτερες αναθέσεις.

45
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:06:05 πμ »
Στο τέλος των άρθρων, για όσους ενδιαφέρονται, έχει και ψηφοφορία. Μάλλον έχει πέσει σύρμα....για να βρίσκεται ψηλά στη δημοσιότητα το άρθρο της υποψήφιας διδάκτορος.


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10071

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10084

46
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 12:11:43 πμ »
ναι, φυσικά. Ό,τι μπορεί ο καθένας.

47
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Κάλεσμα των απανταχού φιλολογων
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 12:07:19 πμ »
Ξεκινώντας μια διαδικτυακή συζήτηση στον ιστότοπο

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=21074.0

καταλήξαμε σε μια επιστολή διαμαρτυρία (η οποία παρατίθεται)

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10071

και στην οποία απάντησε με απαράδεκτο και προσβλητικό ύφος

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10084

η κυρία Παπαδοπούλου.


Καλούνται όλοι οι φιλόλογοι, διορισμένοι ή μη καθώς και οι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που συμφωνούν με την επιστολή, να την προωθήσουν με όποιον τρόπο μπορούν. Εναλλακτικά, μπορούν να προωθήσουν (και) την υβριστική επιστολή της κας Παπαδοπούλου.


-----------------------------------
Ανοιχτή επιστολή

 

Προς:

 

Την Υπουργό Παιδείας

Τα Πανεπιστημιακά Τμήματα Ελληνικής Φιλολογίας

Τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων

Την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

Την ΟΛΜΕ

 

 

Θέτουμε το ζήτημα της δεύτερης ανάθεσης φιλολογικών μαθημάτων στα Ελληνικά Σχολεία, ως ένα καίριο πρόβλημα που

 

αδικεί τους μαθητές  

εγκαθιδρύει την αναξιοκρατία

καταργεί την ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου και

αδικεί πολλές χιλιάδες αδιόριστων και διορισμένων φιλολόγων

 

Οι δεύτερες αναθέσεις φιλολογικών μαθημάτων σε ανειδίκευτους συναδέλφους θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμες ως αυστηρά προσωρινές και έκτακτες λύσεις που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων σε απρόβλεπτες περιπτώσεις. Δεν μπορούν όμως να καθιερωθούν ως πρακτική για τους εξής σοβαρούς λόγους:

    - Αδικούν τους μαθητές, οι οποίοι διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα από συναδέλφους Ξένων Γλωσσών ή Θεολόγους. Ανεξάρτητα από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι συνάδελφοι, τα κριτήρια αξιοκρατίας και ποιότητας καταστρατηγούνται. Η αξιοποίηση του μόνιμου δυναμικού των σχολείων έχει όρια de facto την ειδική γνώση που απέκτησαν από τις σπουδές τους και υπόκειται στους περιορισμούς που συνάγονται από τον τίτλο του πτυχίου και από τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ ανά κλάδο.


     -Αδικούν τις χιλιάδες αδιόριστων φιλολόγων, οι οποίοι παρακάμπτονται και αδικούνται από μια στρατηγική συμπληρώματος χιλιάδων κενών με καθαρά διαχειριστικά κριτήρια που αναγκάζουν χιλιάδες συναδέλφους ξένων γλωσσών και θεολόγους να διδάσκουν μαθήματα φιλολόγων. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα σχολείο που δεν αξιοποιεί αλλά τιμωρεί το εκπαιδευτικό δυναμικό του, τιμωρεί τους μαθητές και τους στερεί το δικαίωμα στην ποιότητα.


      -Διαιωνίζουν την προχειρότητα, επιβραβεύουν τη μετριότητα και νομιμοποιούν στη συνείδηση των μαθητών και των καθηγητών την τακτική του διαχειριστικού βολέματος – ο μαθητής γνωρίζει το σωστό, ο καθηγητής αντιλαμβάνεται τον παραλογισμό, αλλά το κράτος στρουθοκαμηλίζει διακηρύσσοντας  ποιότητα και αξιοκρατία.


      -Καταργούν στη συνείδηση των μαθητών τη σημαντικότητα της Ιστορίας και δημιουργούν ανιστόρητους μαθητές. Ένα μάθημα για το οποίο ο μαθητής θεωρεί οτι μπορεί να διδαχθεί από οποιονδήποτε δικαιολογημένα το θεωρεί ασήμαντο.


Οι χιλιάδες φιλόλογοι, διορισμένοι και μη, απαιτούν να σταματήσει αυτή η παρατυπία, η οποία καθιερώθηκε με υπουργική απόφαση αυθαίρετα, κατά παράβαση της κοινής λογικής, των αρμοδιοτήτων ανά κλάδο που αυτοδίκαια καθορίζονται από τα αντίστοιχα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ, της συναδελφικής αλληλεγγύης και της Ελληνικής Νομοθεσίας που διασφαλίζει το δικαίωμα του εκπαιδευόμενου να εκπαιδεύεται από ειδικευμένους εκπαιδευτές. Αποδεχόμαστε την δεύτερη ανάθεση ως αυστηρά προσωρινή λύση ανάγκης  που εξυπηρετεί το μαθητή σε έκτακτα περιστατικά, αλλά καταγγέλλουμε την καθιέρωση της μετριότητας και της αναξιοκρατίας που συνεπάγεται η ευρεία εφαρμογή της.

Η επιτακτική αυτή απαίτηση είναι πλέον καθημερινά τόσο εμφανής σε κάθε σχολείο της Ελληνικής επικράτειας που δεν χρειάζονται υπογραφές για να αναδείξουν το μέγεθος του προβλήματος. Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς βιώνουν και συζητούν καθημερινά την ελληνική αυτή παγκόσμια πρωτοτυπία και ανευθυνότητα.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

48
προφανώς δεν έχει δουλέψει σε σχολείο και δεν έχεις ιδέα από τα δεδομένα της εκπαιδευτικής κοινότητας.η επιπολαιότητα και η βιασύνη δεν ωφέλησε κανέναν.μακάρι ναωφεληθείτε εσεις αλλά δεν ξέρετε τι εστι υπουργείο παιδείας.έχετε πλήρη άγνοια και μάλιστα επικίνδυνη άγνοια.

Μην είσαι αφελής. Και έχουμε δουλέψει και δουλεύουμε και καταλαβαίνουμε περισσότερα από όσα γράφουμε και απηβδήσαμε από το πλαγιοκόπημα.

Stay the course, προωθήστε την επιστολή.

49
Δεν χρειάζεται πανικός.  Δεν βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας. Δεν ζητήσαμε τα θρησκευτικά ούτε και τις Ξένες γλώσσες. Ούτε και μπορεί ο καθένας εδώ να περάσει πλαγίως τα συμφεροντά του. Γι' αυτό επιμένω:

Stay the course  και προωθήστε την επιστολή.

50
          ΕPIDAUROS, επειδή δεν μπορώ ν' ασχοληθώ άλλο με την κυρία ,επανέρχομαι στο θέμα μας.Εγώ προσωπικά θα τηλεφωνήσω όπου μπορώ (ΠΕΦ,ΟΛΜΕ,βουλευτές ,υπουργείο).Ας  κάνουν όμως και οι άλλοι κάτι,γιατί βλέπεις τι γίνεται: εκεί που μας χρωστούσαν ,μας πήραν και το βόδι.

Νομίζω ότι επικρατεί ένας μικρός πανικός.  Προτείνω να καταλήξουμε τη συζήτηση. Ο κοινός μας τόπος είναι ότι όλοι συμφωνούμε στην κατάργηση της Β' ανάθεσης και είναι πολύ θετικό που έχουμε καταγεγραμμένες τις απόψεις των ΞΓ, ώστε να μπορούμε να το επικαλεστούμε.

Προς φιλολόγους: Δεν παίζεται μόνο η φετινή χρονιά, οι αναπληρωτές ή οι διορισμοί αλλά και η πορεία στο μέλλον. Συνδυάστε το με μικρότερα τμήματα και τότε να συζητήσουμε με πνεύμα αισιοδοξίας. Επομένως,
Stay the course  :) και προωθήστε την επιστολή.

εξυπηρετείται τις επιδιώξεις του υπουργείου.αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα και μόνο η  πλήρης άγνοια των σχολικών δεδομένων δικαιολογεί τέτοιες απαράδεκτες ενέργειες.

Δεν χρειάζεται πανικός.  Δεν βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας. Δεν ζητήσαμε τα θρησκευτικά ούτε και τις Ξένες γλώσσες. Ούτε και μπορεί ο καθένας εδώ να περάσει πλαγίως τα συμφεροντά του. Γι' αυτό επιμένω:

Stay the course  και προωθήστε την επιστολή.

51
Εξηγήσου, αν θέλεις, σε ποιούς αναφέρεσαι και τι εννοείς που δεν το σκεφτήκαμε.

52
          ΕPIDAUROS, επειδή δεν μπορώ ν' ασχοληθώ άλλο με την κυρία ,επανέρχομαι στο θέμα μας.Εγώ προσωπικά θα τηλεφωνήσω όπου μπορώ (ΠΕΦ,ΟΛΜΕ,βουλευτές ,υπουργείο).Ας  κάνουν όμως και οι άλλοι κάτι,γιατί βλέπεις τι γίνεται: εκεί που μας χρωστούσαν ,μας πήραν και το βόδι.

Νομίζω ότι επικρατεί ένας μικρός πανικός.  Προτείνω να καταλήξουμε τη συζήτηση. Ο κοινός μας τόπος είναι ότι όλοι συμφωνούμε στην κατάργηση της Β' ανάθεσης και είναι πολύ θετικό που έχουμε καταγεγραμμένες τις απόψεις των ΞΓ, ώστε να μπορούμε να το επικαλεστούμε.

Προς φιλολόγους: Δεν παίζεται μόνο η φετινή χρονιά, οι αναπληρωτές ή οι διορισμοί αλλά και η πορεία στο μέλλον. Συνδυάστε το με μικρότερα τμήματα και τότε να συζητήσουμε με πνεύμα αισιοδοξίας. Επομένως,

Stay the course  :) και προωθήστε την επιστολή.

53
Συνάδερφοι, η κυρία προσπαθεί να εκμηδενίσει τα πάντα! Για ποιο κατάπτυστο κείμενο μιλάει; Την διάβασε την επιστολή; Ή απλώς ανέγνωσε τον τίτλο; Η κατάσταση είναι τραγική, σε λίγο θα μας βγάλουν ανειδίκευτους για τα μαθήματά μας και για όλα θα είναι αυτοί ειδικοί. Πού αλλού θα προωθήσουμε την επιστολή; Μόνο διαδυκτιακά στάλθηκε;

Προτείνω να τη στείλουμε στα ΜΜΕ, ώστε να ερωτηθεί κάποιος από το υπουργείο σχετικά με το θέμα, τελικά γιατί να εξετάζουν στον ΑΣΕΠ στην Ιστορία;; Ακόμη να την απευθύνουμε στην ΟΛΜΕ (λέτε να ασχοληθούν ή καίγονται μόνο για το μισθό των μονίμων;;;;)

Προτείνω να τη στείλουμε όπου μπορεί ο καθένας: σε ΜΜΕ, διαδικτυακές λίστες, βουλευτές για επερωτήσεις, Πανεπιστημιακούς, ΟΛΜΕ (εκεί φιλολόγους προς το παρόν δεν πρέπει να έχει), ΠΕΦ. Δεν χρειάζεται να το πολυσυζητάμε - ας κάνει ο καθένας ότι μπορεί - και ας ενημερώνει.
Και η απάντηση της υποψήφιας διδάκτορος, μπορεί να επισυνάπτεται. Ήταν πολύ προσβλητική και άκρως επιθετική. Λυπάμαι που δεν βγήκε κανείς φιλόλογος να τοποθετηθεί επίσημα.

Είναι πολυγραφότατη η υποψήφια διδάκτορας βλέπω στους δικτυακούς τόπους - με τέτοιους συμβουλάτορες καταλαβαίνω γιατί στραβωσε ο γιαλός...

Επομένως, για να τελειώνουμε - το στέλνει ο καθένας όπου μπορεί.

54
???


Να το γράψω στα αρχαία;

Γράψτο στα γερμανικά αλλά στη λίστα σου, που σε καταλαβαίνουν καλύτερα.

55
στρεφομαστε κατα συναδελφων, ενω ξερουμε πως αλλου ειναι το προβλημα. Οι ξενογλωσσοι θεωρω πως αν τους ρωτησεις ουτε καν θελουν να αναλαβουν και αλλο μαθημα "ασχετο" με την ειδικοτητα τους, αλλα αναγκαζονται.

μηπως να σας θυμησω πως ουτε εμεις οι φιλολογοι ειμαστε "μονιασμενοι"? (βλ."γνησιοι" φιλολογοι κλπ κλπ)

Και κάτι ακόμα. Δεν σε ενόχλησε η επιστολή της καθηγήτριας γαλλικών?
Ποιός στρέφεται κατά συναδέλφων?

56
Δεν στρεφόμαστε κατά συναδέλφων, όταν διεκδικούμε τα φιλολογικά μαθήματα. Ούτε και τους θίγουμε στην επιστολή, αλλά αντιθέτως, αναδεικνύουμε το ζήτημα και από τη σκοπιά τους. Ότι διδάσκουν μαθήματα εκτός της ειδικότητάς τους.
Αντιθέτως, στρεφόμαστε κατά του εαυτού μας όταν αμελούμε το ζήτημα. Και φαντάζομαι την ξέρεις την παροιμία με το χωριάτη και το κρεβάτι (δεν παει στους ΞΓ). Όταν δεν αντιδρά κανείς, ξεκινάς με την ιστορία γυμνασίου, πας στην ιστορία κατευθυνσης, στη φιλοσοφία (μέχρι εδώ πήγαμε ήδη) κοκ. Επομένως, τι λές? Στρεφόμαστε κατά συναδέλφων?

Θα μαζέψεις υπογραφές?  :)

Σελίδες: 1234567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 679
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.