Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aristos2

Σελίδες: 123456 ... 284
43
Άντε να "ζεσταθούμε", με μια γερή κλήση α(να)πληρωτών ...  ???

44
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Ιανουάριος 13, 2012, 03:26:04 μμ »
Φτάξε μου έναν φραπέ ..., paraxenε ...

Καλή χρονιά ..., σε παλιούς και νέους φίλους ...

45
Μιας και απ' ό,τι φαίνεται πάμε για Δευτέρα, καλό Σαββατοκύριακο ...

Επιπλέον, μιας και τα κενά είναι αρκετά, για την εποχή, πάρτε δυνάμεις, μας περιμένει δουλεία και, μάλιστα, αδρά αμειβόμενη!

Εύχομαι, ειδικά στην tonik, την καλύτερη τοποθέτηση ... ΟΧΙ άλλο "πήδημα".  :D

46
Στο Υπουργείο είναι απρόβλεπτοι ..., γιατί όχι και σήμερα, λοιπόν. Η ελπίδα απέμεινε, να πορευόμαστε ...

Καλή μας τοποθέτηση.

47
Πληροφορίες και αυτονόητη εξέλιξη ...

Καλή χρονιά και ... ξανά στα θρανία!

καλή χρονιά και από μένα σε όλους και όλες!

Δεν ξέρω πλέον τι να περιμένω μέσα Ιανουαρίου....

Αγαπητέ aristos2 πολύ ωραία η αλλαγή στο προφίλ σου και άριστη η ερώτησή σου! Άραγε γιατί επιτρέπουν ακόμη την ύπαρξη των σχολείων; Δεν τα καταργούν  εντελώς για εξοικονόμηση πόρων...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος ή κάποια, ποια είναι η καταλυτική ημερομηνία για μη αποδοχή αναπλήρωσης ώστε να μην έχεις την ποινή αποκλεισμού της διετίας (Μάρτιος; δηλαδή τέσσερις μήνες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς;)

Νομίζω ναι, από Μάρτιο κι εξής ...

48
Πληροφορίες και αυτονόητη εξέλιξη ...

Καλή χρονιά και ... ξανά στα θρανία!

49
το γραφειο αναπληρωτων φιλολογων δεν απαντα απο το πρωι να υποθεσω τελος οι αναπληρωτες για φετος?

Όχι, βέβαια, ετοιμάζεται φάση, ως την Παρασκευή, ελπίζω, να βγει.

50
Ένα μεσσία ...

Κλήσεις Αναπληρωτών 2010-11:

Α'    8/9/10:   620 (496+124) ΑΚΩ - (τελ. μη 3τεκνος: 31,421 μόρια)
Β'    4/10:       390 (312+78)   ΑΚΩ    (23,63 μόρια)
Γ’    15/10:     138 (110+28)   ΑΚΩ     (22,474 μόρια)
Δ’    29/10:     53 (42+11)       ΑΚΩ     (21,944 μόρια)
E’    12/11:     24 (19+5)         ΑΚΩ      (21,819 μόρια)
ΣΤ’: 3/12:       14 (11+4)         ΑΚΩ     (21,717 μόρια)
Ζ’: 4/2/11:     18 (14, οι 2 ΑΜΩ + 4, οι 3 ΑΜΩ) (21,599 μόρια)
H’: 14/2/11:   17 (14 + 3, οι 2 ΑΜΩ) (21,513 μόρια)
Θ’: 24/2/11:   16 (13, οι 2 ΑΜΩ +3) (21.347 μόρια)
Ι’: 11/3/11:     30 (24, ο 1 ΑΜΩ +6, ο 1 ΑΜΩ) (21,051 μόρια)
ΙΑ’: 29/3/11:  16 (13, οι 4 ΑΜΩ + 3, ο 1 ΑΜΩ) (20,943 μόρια τελ. μη 3τεκνος     
                                                   ΑΚΩ / 20,94 μόρια τελ. μη 3τεκνος  ΑΜΩ)
ΙΒ’:12/4/11:    10(8, οι 3 ΑΜΩ + 2)  (20,846 μόρια τελ. μη 3τεκνος     
                                                   ΑΚΩ / 20,82 μόρια τελ. μη 3τεκνος  ΑΜΩ)


ΣΥΝΟΛΟ: 1346 (1327 ΑΚΩ + 19 ΑΜΩ)
               1076 μη 3τεκνοι (1064 ΑΚΩ + 12 ΑΜΩ)
           και 270 3τεκνοι (263 ΑΚΩ + 7 ΑΜΩ)



Κλήσεις Αναπληρωτών 2011-12:


Α'    7/9/11:     458  (366 + 92) ΑΚΩ  -  (τελ. μη 3τεκνος: 32,647 μόρια)
Β'    13/10/11:  165  (132 + 33) ΑΚΩ  -  (τελ. μη 3τεκνος: 27,116 μόρια)
Γ’    2/11/11:    51    (41+10) ΑΚΩ   -  (τελ. μη 3τεκνος: 25,074 μόρια)
Δ’   16/11/11:   20    (16 + 4) ΑΚΩ   -  (τελ. μη 3τεκνος: 24,928 μόρια)
E’   2/12/11:     55    (44: 18 ΑΚΩ+26 ΑΜΩ / 11: 3 ΑΚΩ+8 ΑΜΩ)  -
                                               (τελ. μη 3τεκνος ΑΚΩ: 24,604 μόρια /
                                                 τελ. μη 3τεκνος ΑΜΩ: 23,611 μόρια)

51
Το Υπουργείο ζήτησε να αιτιολογηθούν τα κενά που επικαιροποιήθηκαν έως και την Παρασκευή. Αν γίνει η φάση πριν το νέο έτος, αυτό θα συμβεί την επόμενη εβδομάδα που οι υπηρεσίες είναι ανοικτές.

Καλά Χριστούγεννα, λοιπόν.

52
Τα κενά επικαιροποιήθηκαν, εκ νέου, έως και χθες. Είναι περισσότερα, απ' ότι την προηγούμενη εβδομάδα, σε περιοχές που μ' ενδιαφέρουν, υποθέτω και σε όλη την Ελλάδα. Φαίνεται πιθανότατο να πραγματοποιηθεί η ΣΤ φάση μέσα στην εβδομάδα.
Καλές γιορτές και ... καλή τοποθέτηση!

53

Επικίνδυνη πρόταση η, από τον κάθε κλάδο, διδασκαλία του αντικειμένου του , αντί της παραβίασης και αυτού του ορίου για τη β' ανάθεση!

Όσο για τη συνεννόηση μεταξύ των κλάδων, τη θεωρώ αυτονόητη και αναγκαία, αρκεί να υφίσταται η διάθεση απ' όλους τους κλάδους.

Άλλο η πρόταση ο κάθε κλάδος να διδάσκει τα μαθήματά του κι άλλο να διατεθούν στην α/θμια για να διδάσκουν τα μαθήματά τους. Νομίζω ότι μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά κι έχει σημασία να αφουγκραζόμαστε τα αιτήματα που θέτει και ο κάθε κλάδος αν επιθυμουμε να ενισχύσουμε την αυτονόητη και αναγκαία συνεργασία.

Aπό τη διάθεση στην α/θμια είναι προτιμότερη η καταστρατήγηση του ορίου των 7 ωρών στις β' αναθέσεις και η μη κλήση - ανεργία συναδέλφων φιλολόγων, εξαιτίας αυτής; Εδώ, εσύ δε βλέπεις διαφορά;

54
Όσο για τη συνεννόηση μεταξύ των κλάδων, τη θεωρώ αυτονόητη και αναγκαία, αρκεί να υφίσταται η διάθεση απ' όλους τους κλάδους.

μόνο που μόνο αυτονόητη δεν φαινεται να θεωρειται...κανω λάθος?  ;)

Eπιμένω πως είναι αυτονόητη, μόνο που στη συνεννόηση χρειάζονται τουλάχιστον 2.

55
άλλες ειδικότητες (που θα μπορούσαν κάλλιστα ν' αξιοποιηθούν στο αντικείμενο τους, αλλά στην α/θμια)

Τέτοιου είδους προτάσεις είναι κατά τη γνώμη μου επικίνδυνες. Όπως ξέρετε καλά οργανικές θέσεις στα δημοτικά σχολεία δεν υπάρχουν για β ξένη γλώσσα και μέχρι τώρα χρηματοδοτούταν η β ξένη γλώσσα από προγράμματα εσπα, με τον χρονικό ορίζοντα που αυτά έχουν.

Αν θεωρείτε ότι πρέπει να κάνετε μία πρόταση τότε ίσως θα πρέπει να υιοθετήσετε τις προτάσεις των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών πχ για μη κατάργηση της β ξένης γλώσσας στο νέο Λύκειο που θα οδηγήσει και τον κλάδο των φιλολόγων σε ακόμη μεγαλύτερη ανεργία από του χρόνου ή ακόμη καλύτερα να έρθετε σε συνεννόηση με τους συλλόγους των ξενόγλωσσων για να θέσετε από κοινού αιτήματα.

Επικίνδυνη πρόταση η, από τον κάθε κλάδο, διδασκαλία του αντικειμένου του , αντί της παραβίασης και αυτού του ορίου για τη β' ανάθεση!
Όσο για τη συνεννόηση μεταξύ των κλάδων, τη θεωρώ αυτονόητη και αναγκαία, αρκεί να υφίσταται η διάθεση απ' όλους τους κλάδους.

56
Eγώ ένα έχω να πω: η φτώχεια φέρνει γκρίνια.

Η διδασκαλία μαθημάτων από άτομα παρεμφερών ειδικοτήτων ισχύει τα τελευταία τριάντα χρόνια τουλάχιστον.
Δεν θυμάμαι όμως ποτέ πολύ κόσμο να διαμαρτηρύθηκε για το φαινόμενο αυτό.
Όσο κουτσά-στραβά διορίζονταν από όλες τις ειδικότητες, όλα κυλούσαν ομαλά και αποδέχονταν τη λογική του υπουργείου ότι η απόλυτη εξειδίκευση είναι οικονομικά ασύμφορη.

Τώρα που τα πράγματα στένεψαν, ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι κακώς οι φιλόλογοι διδάσκουν ιστορία, κακώς οι ιστορικοί φιλολογικά (γιατί έτσι πάει, αν αρχίσουμε), κακώς οι φπψιτες οτιδήποτε πλην φιλοσοφίας και ψυχολογίας, κακώς οι χημικοί φυσική...

Εδώ συγχωνεύονται σχολεία, εξατμίζονται οι διορισμοί και εσείς συζητάτε για τις αναθέσεις.
Δεν λέτε μη βρεθεί στο τέλος ένας εκπαιδευτικός να καλύπτει να καλύπτει τα μισά μαθήματα του σχολείου και να ρίχνει και κανένα σκούπισμα...έτσι για οικονομία... :P

Άρα, λοιπόν, καλή μου apri, μιας και συμβαίνουν ή επίκεινται όλα αυτά, προτείνεις να συμβιβαστούμε με την ανεργία που μας εξασφάλισε, για φέτος και ποιος γνωρίζει για πόσο, το Υπουργείο, "προσφέροντας" ένα κεντρικό μάθημα της ειδικότητάς μας σε άλλες ειδικότητες (που θα μπορούσαν κάλλιστα ν' αξιοποιηθούν στο αντικείμενο τους, αλλά στην α/θμια) και μάλιστα παραβιάζοντας ένα όριο 7 ωρών, που το ίδιο - παρά όσες παρερμηνείες - έθεσε!
Η φτώχεια καλό είναι να μη φέρνει συμβιβασμό.

Σελίδες: 123456 ... 284

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 728

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.