Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - libra

Σελίδες: 1 ... 29303132
421
εγώ μάλιστα σκέφτηκα...Α καλά το βάλανε σαν παγίδα οπότε εγώ δεν θα πέσω μέσα σ'α υτήν και θα απαντήσω ότι αφορά το νηπιαγωγείο και τελικά απαντησα λάθος κατα τον ασεπ,αν και δεν το δέχομαι για να πω την αλήθεια! Και η Αναστασία όμως κακό κορίτσι...Αχ Τι να κάνεις όμως? Νομίζω πως πρέπει να το ξεχάσουμε επιτέλους το ασεπ θα τρελαθούμε στο τέλος και να μας διορίσουν τελικά  δε θα πάμε γιατί θα είμαστε...αλλού για αλλού!!  !Για το παιχνίδι όμως περιμένω κάποια γνώμη με επιχειρήματα....

422
SOS κορίτσια να είμαστε περισσότερο προσεκτικές!!!!! Όσον
αφορά την glizeri  πιστεύω πως υπέπεσε σε μέγα σφάλμα που έστειλε αυτήν την ένσταση!!! το παιχνίδι είναι η ερ 38 αλλά ο ασεπ μας έχει δώσει την απάντηση της  ουσιαστικά στην ερώτηση 37!!!! ¨οτι τα διδακτικά μέσα έχουν βοηθητικό ρόλο και όχι σημαντικό ή αλλιώς τον κυριότερο!!!!  Όσο για το επιχείρημα της απ την Ντολιοπούλου δεν είναι  ισχυρισμός καθοριστικός γιατί μιλάει για κυριότερο τρόπο και όχι διδακτικό μέσο!!!! Και το ελεύθερο παιχνιδι αναπτύσει σαν ένας τρόπος το παιδί ολόπλευρα αλλά δεν είναι διδακτικό μέσο σ’αυτήν την περίπτωση!!!! Ακόμα και να μην συγκρίνουμε την 38 με την 37  το τι είναι σημαντικότερο για την ανάπτυξη του παιδιού είναι κάτι ατομικό και υποκειμενικό!!
Για να είμαστε ακριβείς δηλ αν ακυρώσουν ή τροποποιήσουν την ερ 38 πρέπει οπωσδήποτε να σκεφτούν να ακυρώσουν ή να αλλάξουν και την ερ 37, γεγονός ακατόρθωτο και στην περίπτωση που γίνει να μπορεί να το επιχειρηματολογήσει επαρκέστερα ,να βρει ίσως ακριβώς τις λέξεις της ερ  και από πηγή  του δεππσ + οδηγού κυρίως!!!!

Όσον αφορά την ευέλικτη θέλει οπωσδήποτε ψάξιμο και η Αναστασία επίσης γιατί θα έπρεπε να είναι α+β+γ όλες μαζί  ή  τίποτα από τα παραπάνω λόγω έλλειψης στοιχείων αλλιώς είναι μαντεψιά!!!.

423
Εμένα δε μου βγαίνει καθόλου,γιατί...

424
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΕ60 - μετα τις απαντησεις ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 06:57:10 μμ »
εγώ πιστεύω πως και την δεύτερη μέρα θα κινηθούν ψηλά οι βαθμοί!!!! Όσο γι αυτούς που θα κοπούν θα είναι αυτοί που δεν είχαν καμία άποψη...Μην τρελαθούμε ποιός θα κοπεί μ αυτά τα θέματα,όσοι τα γράψανε κουτσά στραβα με πασαλείματα το πολύ να πέσουν στο 55-60...Κάτω απ΄τη βάση θα είναι λιγότεροι απο την άλλη φορά λέω...Εσείς?

425
εγώ όταν διαβάζω δεν μαθαίνω για το νηπιαγωγείο μόνο αλλά με ενδιαφέρει και η εξέλιξη του παιδιού γιαυτό και είχα διαβάσει γενικά για την ευέλικτη ζώνη και νομίζω(χωρίς όμως να είμαι σίγουρη) ότι είδα για το συνεχές δίωρο στο βιβλίο του Ματσαγγούρα. Ίσως ήθελαν να δουν τι ξέρουμε γενικά για την εφαρμογή της ευέλικτης ζώνης στα σχολεία μας

Γλυκιά μου δεν είσαι η μόνη που διαβάζεις γενικά για την εξέλιξη του παιδιού και στις επόμενες φάσεις του και εμείς γνωρίζαμε για το δίωρο της ευέλικτης πριν απ' το ασεπ και επειδή δίναμε για θέση στο νηπιαγωγείο απορρίψαμε την απάντηση που έδωσες!!!!!!!

426
δεν είναι κανεις απόλυτος αλλιώς θα είμασταν διορισμένοι αν τα ξέραμε όλα.
Εχεις δικιο εν μέρει γιατι όντως δεν μιλάει για νηπιαγωγείο από την άλλη όμως δεν εξεταζόσουν για να μπεις δασκάλα οπότε δεν είχες καμιά υποχρέωση να γνωρίζεις για το ΔΕΠΠΣ των δασκάλων (εκεί ισχύει αυτό)!!!
Εδινες για νηπιαγωγός οπότε εννοείται πως σε ρωτάνε για την προσχολική εκπαίδευση υποτίθεται...Γνώμη μου...

427
Ακριβώς έτσι είναι ριτα για την ελληνική πραγματικότητα της προχειρότητας μιλούσα και εγώ...Σαν σύστημα ισχύει στο εξωτερικό τουλάχιστον 15 χρόνια τώρα αλλά εκεί τα αποτελέσματα θα είχαν αναρτηθεί  10 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού ασεπ και δεν θα ψάχνονταν ακόμα...
Επίσης θα μπορούσαν όπως λες να βάλουν ερωτήσεις που θα έδειχναν γνώσεις και όχι τις ότι να ναι που έβαλαν...

428
schnittke χάρηκα πάρα πολύ με την απάντηση σου μπήκες εντελώς στο σκεπτικό μου.. .Αυτό ηθελα ,να μαζέψουμε τις αμφιλεγόμενες και να τις ψάξουμε με επιχειρήματα ώστε να είμαστε κατασταλλαγμένοι στη συνέχεια...Και επίσης χαίρομαι που συμφωνούμε σε γενικές γραμμές...Ευχαριστώ πολύ όλες σας κορίτσια...α και αγόρια αν ξεφυτρώσει κανένας παρεξηγημένος άντρας...

429
Ριτα μου εννοούσα να "συνεχίσεις" να δείχνεις κατανόηση,δεν το αμφισβήτησα ποτέ...
Ανάπτυξης έδωσα και εγώ, δεν δίνω πρώτη φορά...απλά εκεί μπορείς να επιχειρηματολογήσεις να "συνομιλήσεις" με τον εξεταστή (αν έχει όρεξη να σε ακούσει φυσικά)...Δεν μιλάω έξω απο το χορό θέλω να πω βίωσα και την μια και την άλλη περίπτωση και προτιμώ την παλιά...αφού δεν είναι άξιοι να το κάνουν με τον σωστό τρόπο! Αυτό το λέω φέτος που πήγα διαβασμένη...αντιθέτως αν ρωτήσεις αδιάβαστους χοροπηδάνε!!!


430
Μακάρι Mairyliscious να είναι έτσι γιατί έχω αρχίσει και πιστεύω πως περιμένουν απ τον ασεπ να βγάλουν 5-6 φροντιστληρια απαντήσεις και μετά να βγάλουν "τις δικές τους" ορθές απαντήσεις!!!

 Αγγελικούλα μου μη σκας....Νομίζω πως και η Ritalamp και υπολοιποι καταλάβαμε τι θες να πεις...Δεν σου φτάνει το άγχος που έχεις ήδη????? Θες κ άλλο??

431
Ενώ είπα πως θα χαρώ πολύ για γνώμες για να είμαι ειλικρινής αυτό το "πικραμένοι" δεν μου άρεσε και πολύ.... Απλά δεν είδα πουθενά επιχειρηματολογία στις απαντήσεις του φόρουμ και ήθελα να δω αν στις ερωτήσεις που απασχόλησαν τους περισσότερους (και κυρίως το ΑΣΕΠ απ ότι φαίνεται) σκεφτήκαμε με ορθό τρόπο πλειοψηφικά....Αν ο καθένας θεωρεί τον εαυτό του σωστό και δεν ανταλλάσει απόψεις για συγκεκριμένες  ερωτήσεις θα βγούμε όλοι στο τέλος να διεκδικούμε ο καθένας το "δικό" του σωστό Ritalamp μου!!!
όσο για την απάντηση στην Αγγελική ,έχεις δίκιο να νιώθεις κάπως αδικημένη γιατί έχεις παλέψει αλλά και εμείς οι "αδιόριστες" έχουμε δίκιο να ανησυχούμε για την αξιοπιστία του ΑΣΕΠ ειδικά φέτος , έδωσα και την προηγούμενη φορά αλλά δεν είχα νιώσει τέτοια ανασφάλεια....Είναι λες και ανακοινώνουν πως θα μαγειρέψουν καταστάσεις φέτος...Τέλος όταν διορίστηκες δεν εξαρτώνταν το 50% σου από μπούρδες πολ/λης επιλογής αλλά είχες την ευκαιρία να αποδείξεις μέσα απ' της ανάπτυξης ότι διάβασες!!! Κυρίως γι αυτόν τον λόγο σε παρακαλώ να δείχνεις κατανόηση...

432
Βρε κορίτσια  πείτε μου γιατί θα τρελαθώ...Πως είναι δυνατόν να έχω σύμφωνα με Κολλιντζα 12 και

αλεξάντερ 14 και στις λάθος μου απαντήσεις (σύμφωνα με τα φροντιστήρια) εγώ να μπορώ να

επιχειρηματολογήσω τις μισές και παραπάνω? Π.χ  1ον(Κολλιντζας+Αλεξάντερ) Η ευέλικτη ζώνη για

το νηπιαγωγείο  είναι

ελεύθερη επεξεργασία πρότζεκτ και όχι συνεχές δίωρο...Αυτό είναι στο Δεππς του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!!! για ποιά

βαθμίδα διαγωνιζόμασταν???? 2ον (Κολλιντζας+Αλεξάντερ)Το παιχνίδι στην βιβλιογραφία που

διάβασα  τονίζει ότι είναι ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΗΓΗ ΜΑΣΘΗΣΗΣ  4000 φορές...Εγώ και ο κάθε ένας που δεν

 το

 επέλεξε γιατί να έχει λάθος!!!?? Κανονικά η συγκεκριμένη ερώτηση πιστεύω πως πρέπει να αποσυρθεί γιατί

ΟΛΑ είναι

σωστά!!! 3ον (Κολλιντζας+Αλεξάντερ)Η "Αναστασία" γιατί να μην έχει τίποτα από τα παραπάνω,

αφού συνήθως ενα παιδί παραιτέίται απ το γράψιμο είτε γιατί δεν το ενδιαφέρει πια... είτε γιατί κάποιος το

κοροιδεψε επειδή γράφει "περίεργα"!!! Δεν είναι ενδεχόμενα που παίζουν ? Πως θεωρείς πως σίγουρα δεν

 έγινε κάποιο από αυτά? Άλλωστε τονίζει πως αρνείται αυτό δεν δείχνει κάτι τραυματικό? 4ον

(Κολλιντζάς+Αλεξάντερ) στην 22ερ. γιατί δεν είναι σωστό το γ? Αφού ΣΤΟΧΟΣ του ΔΕΠΠΣ για το

νηπιαγωγείο είναι τα παιδιά να μαθαίνουν μέσα από διαφορες δραστηριότητες την

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ+ΣΗΜΑΣΙΑ που έχει  ο γραπτός λόγος και όχι να μάθουν να γράφουν. 5ον

(Αλεξάντερ)η 35ερ. μπορεί να απαντηθεί και εντελώς εμπειρικά κυρίως από νηπιαγωγούς που έχουν

κάνει "προσαρμογές" ...είναι κάποια παιδιά που σε κοιτάζουν και σε επεξεργάζονται ώρες με το δάκρυ στο

βλέμμα και είναι άλλα που δεν σε προσέχουν καθόλου σε αγνοούν παντελώς και πάνε να παίξουν με τα

παιχνίδια στις γωνιές!!! Επειδή το είπε ο Κιτσαράς στο βιβλίο του θα πάψουμε να παρατηρούμε τα παιδιά

που είναι η δουλειά μας και θα κοιτάμε τι λέει αυτός ο τόσο υπερτιμημένος κθηγητής?Παρακολουθώντας

το forum νόμιζα πως το ΑΣΕΠ ανήκει σ αυτόν τον τύπο!!!!       6ον (Αλεξαντερ) δεν είναι

χαρακτηριστικό του αυταρχικού στυλ το να προσπαθείς να κατευθύνεις και να χειραγωγείς παιδάκια και

είναι ορθό το ότι με αυτό τον τρόπο τα κάνεις αυτόνομα?        7ον για την ερ.48

(Κολλιντζα+Αλεξάντερ) εδώ παραδέχομαι στο δεππς το βρήκα παρομοίως να γράφετε αλλά στον οδηγό

νηπιαγωγού υπάρχει ολόκληρο υποκεφάλαιο που περιγράφει την συμπεριφορά που πρέπει να έχεις όταν

ένα παιδί κάνει λάθος...Κάνεις ερωτήσεις προώθησης παίρνοντας τις γνώμες των παιδιών εκείνη τη στιγμή

 αν το πιστεύουν

και τα ίδια και στη συνέχεια δεν συνεχίζεις το θέμα και το κλείνεις  αδιευκρίνιστο για να μην νοιώσει το

παιδί πως έσφαλε και νοιώσει άσχημα...Εσείς πως το βλέπετε ένα παιδί δεν καταλαβαίνει πως κάνει λάθος

αν πάρεις την απαντηση του και την κάνεις Μεσοανατολικό θέμα? Άλλωστε Υποτίθεται για κανένα λόγο

δεν

διορθώνουμε τα παιδιά σε σκέψεις και προσπάθειες, έτσι δεν λεει ξανά ο οδηγός?!! Εντάξει γι αυτήν την ερ

 δεν είμαι απόλυτη πάντως...

Και στις υπόλοιπες μπορώ να παραπέμψω το ΑΣΕΠ σε πιθανές απαντήσεις μόνο που το πρόβλημα είναι

πως με τον τρόπο που ρώτησαν ΟΛΕΣ σχεδον οι απαντήσεις σε λίγο θα αναδειχτούν ως πιθανες....Θα το

δούμε και αυτό όπως πάει ...Καινοτομίες δεν επιζητούμε στην παιδεία? Ε!!!! τώρα τις έχουμε βρε αδερφέ!!

Ειλικρινά θα χαρώ παρα πολύ να μου πείτε τις γνώμες σας....Το μόνο που θέλω είναι να δω αν σκέφτηκα

μόνο εγώ με αυτόν τον τρόπο...οπότε να αποφασίσω πως δεν μου παει ο ΑΣΕΠ πια... αφου απέχουν

πολύ οι απόψεις μας...μην παιδεύμαι ξανά στο μέλλον...

433
sophiapap φαντάζομαι πως αυτά είναι του alexander ,ευχαριστώ για την απαντηση, αν και μου ράγισες την καρδιά...Εγώ μόλις...απογοητεύτηκα!!!

434
το alexander έχει δώσει απαντήσεις στο internet? Ξερει κανεις διεύθυνση? ευχαριστώ...

Σελίδες: 1 ... 29303132

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160914
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 768
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 760
Σύνολο: 769

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.