Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Tao of love

Σελίδες: 1 ... 303132
435
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 08:43:51 μμ »
το προηγούμενο μνμ έφυγε πριν από την ώρα του :)
Ποιοι είναι οι πραγματικά άξιοι που λες;θα βοηθήσουμε και όσους ψάχνουν τους αξιότερους για τη νέα Ελλάδα.
όλοι έχουμε δώσει εξετάσεις και μάλιστα όταν έμπαινε η δική μου φουρνιά πέρασα προσωπικά με 18000 μόρια στη σχολή μου. Άρα άξια είμαι κ εγώ.Και έμαθα ότι πρέπει να δώσω ΑΣΕΠ βγαίνοντας από τη σχολή.Βγαίνοντας δηλαδή έγινα ανάξια.
Αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που τα μόρια του ΑΣΕΠ ήταν ελάχιστα και τα μόρια από προϋπηρεσία πολλαπλάσια.Δηλαδή, αν προμετρούνταν μόνο τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι ο διευθυντής του σχολείου δεν θα έβλεπαν διορισμό ούτε στον αιώνα τον άπαντα κάποιοι που αύριο θα μπουν στις τάξεις ως άξιοι και εμείς ως ανάξιοι θα ψαχνόμαστε.Δύο άτομα με ίδια μόρια στον ΑΣΕΠ κ που δεν ήταν διοριστέοι δεν είχαν την ίδια μοίρα-τύχη, εάν ο ένας είχε μέσον και ο άλλος όχι.Άρα ο ένας από αυτούς είναι άξιος (εάν δεν τον φάει ο πολύτεκνος και ο ΟΑΕΔίτης)και ο άλλος ανάξιος.Ας ήταν ο ΑΣΕΠ μόνο για τους μόνιμους διορισμούς λοιπόν(οι αξιότεροι όλων).Στους υπόλοιπους δεν πρέπει ένα αξιοκρατικό κριτήριο επίσης;Ένα όμως, όχι 50.Να μπει μια τάξη στο χάος λέω απλώς.Να ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε.
Όπως βλέπουμε η θεωρία των άξιων έχει πολλές παραμέτρους για να δώσουμε τα σκήπτρα στον ΑΣΕΠ μόνο.

436
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 08:24:24 μμ »
Ποιοι είναι οι πραγματικά άξιοι που λεςι;
όλοι έχουμε δώσει εξετάσεις και μάλιστα όταν έμπαινε η δική μου φουρνιά πέρασα προσωπικά με 18000 μόρια στη σχολή μου. Και έμαθα ότι πρέπει να δώσω ΑΣΕΠ βγαίνοντας από τη σχολή.Αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που τα μόρια του ΑΣΕΠ ήταν ελάχιστα και τα μόρια από προϋπηρεσία πολλαπλάσια.Δηλαδή, αν προμετρούνταν μόνο τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι ο διευθυντής του σχολείου δεν θα έβλεπαν διορισμό ούτε στον αιώνα τον άπαντα.Δύο άτομα με ίδια μόρια στον ΑΣΕΠ δεν είχαν την ίδια μοίρα, εάν ο ένας έχει μέσον και ο άλλος όχι.Ας ήταν ο ΑΣΕΠ μόνο για τους μόνιμους διορισμούς λοιπόν.Οι υπόλοιποι με κάποιο αξιοκρατικό κριτήριο έπρεπε.Ένα όμως, όχι 50.Να μπει μια τάξη στο χάος λέω απλώς.Ν α ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε.

437
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 07:42:48 μμ »
Ο ΑΣΕΠ δοκιμάστηκε 11 χρόνια τώρα και καταλήγουμε ότι τίποτα δεν έγινε.Τι έχει βγει στη φόρα; η αξιοκρατία του ΑΣΕΠ η ή αναξιοκρατία και οι αδιαφανείς διορισμοί(βλέπε και stage μαζί με τα δικά μας στην ΠΔΣ);Δεν θέλω να ακούσω καν ότι έχουν σκοπό να μας δοκιμάσουν άλλα 10 χρόνια στον ΑΣΕΠ.Πόσο πιο πρόβατα μας θεωρούν πια;

438
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 06:46:46 μμ »
aspinoulas με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη.Είναι πιο αποτελεσματικό αντί να διαφωνούμε μεταξύ μας να δούμε ποια είναι η καλύτερη λύση.Αν συνεχίσουμε έτσι οι φιλόλογοι θα είμαστε οι μόνοι που θα δίνουμε ΑΣΕΠ στο τέλος. Όλοι οι κλάδοι έχουν αρχίσει και ξεμπλοκάρουν.Ακόμα και οι μαθηματικοί έχουν γίνει περιζήτητοι στην ειδική αγωγή.Αυτό πάλι μου κάνει εντύπωση.Πώς γίνεται και έχουν τόση ανάγκη στην ειδική αγωγή σε μαθηματικούς και όχι σε φιλολόγους.Επίσης, βολεύτηκε πολύς κόσμος χάρη στις αναξιοκρατικές μεθόδους σε προσλήψεις ΠΔΣ και ΟΑΕΔ.Όλες αυτές οι προσλήψεις έγιναν σε βάρος όσων δεν είχαν βύσμα.Πολλοί διορισμοί τελευταίων ετών στηρίχτηκαν σε αυτή τη μέθοδο.Ξέρω πολλές περιπτώσεις που το παραδέχονται και οι ίδιοι ότι διορίστηκαν τελικά χάρη σε γνωστούς.Με την ΠΔΣ μας εμπαίζουν.Λειτούργησε ως εξαγορά προϋπηρεσίας ουσιαστικά.Κοροϊδία και το γεγονός όταν στην αρχή είπαν δεν θα γίνει η πρόσθετη, μετά ότι θα γίνει αλλά με βάση την παλαιότητα πτυχίου, μετά ότι θα γίνεται από του χρόνου με βάση τους πίνακες.Άρα νομιμοποιύν τις προϋπηρεσίες των βυσματούχων πάλι.Τι ωραία που έρχεται η Ελλάδα της αξιοκρατίας,ε;Αν κρίνουμε από τα πρώτα δείγματα γραφής.Αυτά τα πράγματα είναι ευτράπελα.Οι θέσεις των φιλολόγων υπάρχουν και πρέπει να τις διεκδικήσουμε.Θέλουμε δύο χρόνια αναπληρωτές και μετά μονιμοποίηση όπως ισχύει για όλους από έναν πίνακα αξιοκρατικό.Ο ΑΣΕΠ είναι καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όταν έχεις όλους αυτούς που μπαίνουν από τα παράθυρα να σου κάθονται στο σβέρκο, για να το πω λαϊκά.Έτσι αισθάνομαι ότι όλοι αυτοί μου κάθονται στο σβέρκο πια.

439
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 01:30:53 μμ »
Είναι μάλλον ελπιδοφόρα τα δημοσιεύματα αλλά δεν υπάρχει επίσημο σχέδιο από το υπουργείο παιδείας, μόνο πρόθεση για την ώρα.Σίγουρα φαίνεται να οφελούνται οι μαθητές και οι γονείς που πληρώνουν και οι δυο το τίμημα της παραπαιδείας.Εμείς όμως ως φιλόλογοι δεν πρέπει να έχουμε κατοχυρώσει επίσημα την αναγκαιότητα της παρουσίας μεγαλύτερου αριθμού φιλολόγων στην εκπαίδευση, παίρνοντας τις ώρες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της ειδικότητάς μας, που δίνονται με αναθέσεις δεξιά και αριστερά;Μάλιστα η πανεπιστημιακή έρευνα που ανέφερα για το μάθημα της ιστορίας στο σχολείο είναι πολύ σημαντική.Χρειάζεται, παράλληλα με όσα απλώς ακούμε, να κατοχυρωθούμε όσο πιο επίσημα γίνεται.Ένας φάκελος ας το "πω" με γραπτά στοιχεία όσων λέμε στα χέρια ενός ανθρώπου που μπορεί να μας εκπροσωπήσει.Τα γραπτά μένουν.Δεν πρέπει να μας τρομάζει το γεγονός ότι μπορούμε να απαιτούμε και παραπάνω από όσα λέγονται.Ιδέες και απόψεις ανταλλάσουμε και είναι σπουδαίο πράγμα το ότι έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

440
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 10:41:38 πμ »
Φαίνεται πως πρέπει να ανοίξει ο φάκελος των φιλολόγων για τα καλά πια.Ξέρουμε ότι είμαστε οι περισσότεροι στους πίνακες και αυτό μπορεί να λειτουργήσει υπερ μας, κάνοντας τις σωστές κινήσεις.Επειδή πάντα στα δημοσιεύματα δίνω βάση σε όσα λέγονται από επιστήμονες χθες διάβασα το άρθρο της Άννας Φραγκουδάκη που έγινε για τη διδασκαλία της ιστορίας στα ελληνικά σχολεία.Τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά.Θα πρότεινα να είναι η πρώτη έρευνα που θα μπει στο φάκελό μας και να απευθυνθούμε στη δικαιοσύνη πια.Νομίζω ότι άνετα θα βρούμε κάποιον να μας εκπροσωπήσει και αυτός ο φάκελος με την υπόθεσή μας μπορεί να γεμίσει με πολλά δίκαια αιτήματα και τις παρανομίες εις βάρος μας.Σκεφτείτε ένα μικρό ποσό από τον καθένα μας π.χ. 100 ευρώ επί τόσες χιλιάδες που είμαστε το όφελος για έναν δικηγόρο.Το ότι είμαστε πολλοί είναι η δύναμή μας.Το ότι δεν είμαστε συνδικαλιστές, αλλά επιστήμονες είναι η δύναμή μας επίσης.
Πάντως η ιδέα να κάνουν οι μαθητές μαθήματα στο ολοήμερο με τους μόνιμους καθηγητές, δηλαδή τα ίδια πρόσωπα από το πρωί μέχρι το απόγευμα είναι ό,τι χειρότερο θα μπορούσαν να σκεφτούν.Δεν μπορεί να έχει επιστημονική βάση κάτι τέτοιο.

441
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Οκτώβριος 31, 2009, 02:30:21 μμ »
Τα πράγματα με την ανιψιά μου δυσκολεύουν πια.Για τη Δευτέρα η καθηγήτρια των Γαλλικών τους έχει βάλει διαγώνισμα στην ιστορία.Η φιλοσοφία αυτή του διαγωνίσματος έχει ως εξής: ξεκινάει από τη σελίδα 13 και τερματίζει στη σελίδα 41. Και λέω "τερματίζει"γιατί πρόκειται πραγματικά για αγώνα δρόμου να φτάσει κανείς σε τέτοιο επίπεδο απομνημόνευσης.Η ανιψιά μου θα βαθμολογηθεί στην απομνημόνευση.Όλα αυτά εφόσον έχει προηγηθεί η εξής μέθοδος διδασκαλίας:διαβάζει η εκπαιδευτικός μία μία πρόταση και την λέει αυτολεξεί απέξω στα παιδιά.Η ανιψιά μου και τα υπόλοιπα παιδιά δεν έχουν το δικαίωμα να διατυπώσουν απορίες γιατί η καθηγήτρια ούτως ή άλλως αδυνατεί να απαντήσει.Πόσα παιδιά έχουν τη δυνατότητα εξωσχολικής βοήθειας στην ιστορία;Ως φιλόλογος και βέβαια θα λύσω τις απορίες της ανιψιάς μου και βέβαια θα τη βοηθήσω, αλλά και πάλι η απορία της είναι εύλογη:γιατί να χάσω το ΣΒΚ μου όλο διαβάζοντας την ιστορία;Πώς θα βγει ολόκληρη χρονιά έτσι;
Με λύπη μου χθες έμαθα ότι ακόμα και στη  β΄λυκείου καθηγητής αγγλικών κάνει το μάθημα της ιστορίας.Τον συγκεκριμένο καθηγητή αγγλικών  βοηθάει στο μάθημα ο αδερφός του που είναι φιλόλογος.Αν βάλουμε ότι γίνεται ένα δίωρο η ιστορία σε κάθε τάξη, αμέσως προκύπτει το εξής: 6 τάξεις επί 2 ώρες ίσον 12 ώρες χαμένες για τους φιλολόγους.Για να πολλαπλασιάσουμε και με τα σχολεία δευτεροβάθμιας.Πιστεύω ότι οι ώρες είναι μια χαρά για να απασχοληθούν πολλοί φιλόλογοι.
12 ώρες δοσμένες σε άσχετες ειδικότητες, όταν η ιστορία είναι γνωστικό αντικείμενο για εμάς στον ασεπ και οι μαθητές έρμαια νόμιμων αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων.   

442
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Οκτώβριος 30, 2009, 10:35:29 μμ »
"Έμεινε σε δύο μαθήματα πέρυσι η κόρη μας στην πρώτη Γυμνασίου και γενικά φοβόμαστε για τις επιδόσεις της από εδώ και πέρα και αν μπορούμε πια να βοηθήσουμε το παιδί μας", μου είπαν πριν λίγες μέρες οι γονείς μιας μαθήτριας. Άλλη μια ιστορία που πιστεύω ότι πρέπει να έχει ξεχωριστή θέση στο ολοήμερο blogo-γυμνάσιο/λύκειό μας που έχει στηθεί εδώ μέσα στις σελίδες του pde, και που θεωρώ αφορά όλους τους φιλολόγους.
Το ένα από τα μαθήματα ήταν τα αρχαία.Οι γονείς έχουν υιοθετήσει το συγκεκριμένο παιδί και μάλιστα προέρχεται από άλλη χώρα και αντιλαμβανόμαστε όλοι τα προβλήματα που σίγουρα αντιμετωπίζει στα ελληνικά.Δεν θέλουν το παιδί τους να συγκεντρώσει άλλες αρνητικές εμπειρίες και παλεύουν με κάθε μέσο για τα φροντιστήρια του παιδιού και πάντα απευθύνονται σε εξωσχολική βοήθεια.Όταν υιοθέτησαν το παιδί τους ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση. Τώρα ζουν με ένα μισθό και δεν ξέρουν πόσο ακόμα θα αντέξουν να πληρώνουν ιδιαίτερα μαθήματα;Όμως προσπαθούν με κάθε μέσο στερούμενοι οι ίδιοι.
Θεωρώ πως το ολοήμερο γυμνάσιο και κατ'επέκταση το ολοήμερο λύκειο είναι ο μόνος θεσμός που θα μπορούσε να προσφέρει άμεση λύση στα προβλήματα οικογενειών και παιδιών που προέρχονται από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, μετανάστες κ.α.Για τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε ακόμα και για ένα τέτοιο παιδί μόνο του να λειτουργήσει τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας.Όχι να περιμένουμε να συγκεντρωθεί ο απαραίτητος αριθμός.Εδώ έχουμε να κάνουμε με συνανθρώπους μας που πλήττονται από κοινωνικές διακρίσεις πια, όχι με αριθμούς.Ας μπούμε λίγο στη θέση των γονιών που ψάχνουν δεξιά και αριστερά να βοηθήσουν τα παιδιά τους στα μαθήματα και μπορούν να απευθυνθούν παντού εκτός από το ίδιο το σχολείο.Υπάρχει μεγαλύτερο πλήγμα για μια δημοκρατική κοινωνία και για μια κοινωνία που θεωρητικά μόνο παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους;Για την ελληνική οικογένεια η μόρφωση των παιδιών της είναι το άλφα και το ωμέγα.Το έχω ζήσει αυτό ως φιλόλογος και μέσα από τη δική μου οικογένεια αλλά και μέσα από τις οικογένειες των μαθητών μου και όλων γενικά.Είναι αξιοθαύμαστος πραγματικά αυτός ο αγώνας και δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που δεν έχει ζήσει αυτό που περιγράφω. Τα πάντα θυσιάζουν οι γονείς στην Ελλάδα για να ανέβουν τα παιδιά τους στα ψηλότερα πανεπιστημιακά και κοινωνικά σκαλοπάτια ανεξάρτητα από την καταγωγή τους.Διαφαίνεται έτσι η εμπιστοσύνη που πάντα είχε ο λαός μας στο Λόγο και την παιδεία των νέων.Συνεπώς, χρειάζεται μια εντατική και καινοτόμος προσέγγιση στη διδασκαλία της γλώσσας και της ιστορίας για τα παιδιά μας.
Χρειάζονται άμεσα τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία της δευτεροβάθμιας.Είναι αίτημα πια των ίδιων των μαθητών, των γονιών τους που φοβούνται το σχολείο(!)και των ευαισθητοποιημένων καθηγητών.Το ολοήμερο γυμνάσιο-λύκειο είναι απαίτηση ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί για να πάρει και τη θέση που του αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης.Να γίνει η ελληνική παιδεία η αδιαπαραγμάτευτη ελληνική αλήθειά μας.Έχουμε επίγνωση όμως σε ποιούς τομείς μπορούμε να διακριθούμε;Για να μελετήσουμε λίγο την ιστορία του έθνους μας.

443
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Οκτώβριος 28, 2009, 02:12:59 πμ »
"Δεν καταλαβαίνω τα μαθήματα στο Γυμνάσιο", μου είπε η ανιψιά μου μετά ένα μήνα στην Α' Γυμνασίου.Το δυσκολότερο μάθημα για την ίδια δε,είναι η ιστορία και νομίζω όλοι θα καταλάβετε το γιατί: το μάθημα έχει πάρει με ανάθεση η καθηγήτρια των Γαλλικών!
Είναι πραγματικά μεγάλη ευκαιρία για τα παιδιά το ολοήμερο γυμνάσιο σκέφτηκα, καθώς η αναζήτηση εξωσχολικής βοήθειας στα μαθήματα έχει γίνει επιτακτική ανάγκη και βραχνάς για παιδιά και γονείς αν λάβουμε υπόψη και τον οικονομικό παράγοντα.Το ζω καθημερινά αυτό ως φιλόλογος και βλέπω την ταλαιπωρία παιδιών και των γονιών τους μαζί.Θέλουμε δε θέλουμε η εκπαίδευση, η κατάρτιση, η εξέταση των μαθητών γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο.Τι πιο δημοκρατικό να διευκολύνουμε τη διαδικασία αυτή για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη.Είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί πιστεύω λάτρεις της μουσικής, της ζωγραφικής, του θεάτρου και των τεχνών όλων ανεξαιρέτως και αναγνωρίζουμε την αξία τους.Όμως πώς πας εκεί εαν πρώτα δεν έχεις ικανοποιήσει τις πρωταρχικές ανάγκες των παιδιών για ανταπόκριση στις απαιτήσεις των σχολικών μαθημάτων; Να πετύχουμε πρώτα αυτό και περνάμε κατόπιν και σε άλλους στόχους.Εάν τα παιδιά είναι έτοιμα -χάρη στο ολοήμερο- για την επόμενη ημέρα των μαθημάτων,μετά ούτως ή άλλως θα έχουν την ευκαιρία εκ των πραγμάτων να εκφραστούν και να χαλαρώσουν μέσω του παιχνιδιού και άλλων δραστηριοτήτων.Θα έχουν όλο τον ελεύθερο χρόνο γι'αυτό ούτως ή άλλως.
Σίγουρα οι φιλόλογοι έχουμε λόγο και ρόλο στο ολοήμερο γυμνάσιο στο πλευρό των μαθητών και των γονιών κ μπορούμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κάνοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς μας.

Σελίδες: 1 ... 303132

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.