Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - green ice

Σελίδες: 1 ... 3435363738
491
Αν πέσει αυτό ,μάλλον θα με πιάσει γέλιο αφού θα μου έρθουν οι προβληματισμοί μας  σχετικά με τον ορισμό στο μυαλό.

492
Νομίζω ότι η διαφορά δεν έχει να κάνει με αυτό αλλά ότι σε αυτήν την λέξη έχουμε πολλαπλή σύνθεση διαφορετικών λέξεων.Εδώ δε εστιάζουμε στο ότι οι λέξεις  δε χωρίζονται.Είναι σύνθετο που αποτελείται πάνω από δύο λέξεις .Έτσι το καταλαβαίνω .

493
Σας ευχαριστώ πολύ  apri k octapus.

494
Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος ,εφόσον γνωρίζει,στην εξής ερώτηση:Τι είναι  τα πολυλεκτικά κ παραθετικά σύνθετα? ::)

495
Ναι Τέτα, ακριβώς έτσι είναι.

496
Σε ευχαριστώ πολύ tonik  για τις απαντήσεις σου,ήσουν κατατοπιστική .Απότι κατάλαβα χρειάζεται διαρκής έλεγχος με τηλεφωνήματα στις δευτεροβάθμιες των περιφερειών ,για να καταλάβεις πότε είναι η σειρά σου να σε καλέσουν.

497
Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις,όποιος γνωρίζει θα παρακαλούσα να μου απαντήσει.1)Υπάρχει για κάθε περιφέρεια πίνακας ωρομισθίων ο οποίος ανανεώνεται κατά καιρούς κ από εκεί γνωρίζουμε τη σειρά που έχουμε?2)Ο τελευταίος  που λέτε ότι κλήθηκε για την Κεντρική Μακεδονίια πόσα μόρια συγκέντρωσε περίπου?Όταν έχεις λίγα μόρια έχεις περισσότερες πιθανότητες να σε καλέσουν αν δηλώσεις περιφέρεια με νησιά?3)Οι δευτεροβάθμιες δε γνωρίζουν πάντα τα κενά που υπάρχουν στην περιοχή τους?Πως γίνεται να μη γνωρίζουν κ μετά από λίγο καιρό να καλούν?4)Μια φίλη μου είχε από τον προηγούμενο Ασέπ 13 μόρια ,την χρονιά  2007-2008 την κάλεσαν μήνα Απρίλη κάποιες ώρες στα Βασιλικά ,δεν πήγε κ φέτος δεν την έχουν καλέσει ως τώρα.Πιστεύετε πως αν είχε δηλώσει άλλη περιφέρεια θα την είχαν καλέσει πιο νωρίς ,φέτος μάλλον δε θα την καλέσουν επειδή αρνήθηκε πέρσι,παίζει ρόλο αυτό?Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

498
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Απλά να πω κ εγω για το Κλασικό Θεσσαλονίκης ότι τα 56 μαθήματα κ μέσα σαυτά τα δύο ευθέα -αντίστροφα  κ τα δύο πτυχιακά που φαίνονται άγνωστες λέξεις σε πολλούς είναι δύο Ασέπ χωρίς υπερβολή .Η κούραση που σου προκαλεί παιδιά εκείνο το τελευταίο στάδιο της σχολής σε κάνει να  να μην θέλεις ξαναδείς Αρχαία -Λατινικά τουλάχιστον για ένα χρόνο.Την κούραση πρέπει να την λαμβάνουμε υπόψη,το σπατάλημα ενέργειας ,για να μην καταφέρνεις τελικά τίποτα σε σχέση μαυτά για τα οποία μόχθησες πολύ.Βρέθηκα  φορές να σκέφτομαι μήπως έπραξα λάθος για το Κλασικό Θεσσαλονίκης ,πρακτικά η δύσκολη όμως αυτή επιλογή με έβγαλε ασπροπρόσωπη πολλές φορές.Από τη στιγμή που μας ονομάζουν όλους πε2 οφείλουμε να το αποδεχτούμε κ να προχωρήσουμε μπροστά ,για την αναγνώριση της αξίας χρειάζεται συνεχής αγώνας  κ ταπεινότητα.Ο καθένας θα παλέψει με τα ατού του κ τους άσσους του.

499
Ευχαριστώ. Το υποπτεύθηκα, αλλά δεν ξέρω εάν αυτό συνάγεται από τη διατύπωση της ύλης "αρχαία ΕΛΛΗΝΙΚΗ" γραμματεία. Προφανώς τις δημιουργίες μόνο των Ελλήνων;
[/quo


Όταν αποφάσισα να δώσω  Ασέπ ,είχα ρωτήσει δύο διοριστέους  φίλους μου τι διάβασαν από γραμματολογία κ μου είπαν "εννοειται μέχρι κλασικούς χρόνους".Λέω να το ρισκάρω κ εγώ,μακάρι να πέσω μέσα.....Εσύ φυσικά θα πράξεις αυτό που κρίνεις ορθότερο!Καλή συνέχεια!

500
Μήπως εννοείς  πότε οι Καρχηδόνιοι στα χρόνια που έχουμε στην ύλη παρενόχλησαν τον ελληνισμό της Δύσης?Δηλαδή ότι μετά τη ναυμαχία  σε Κύζικο  το 410  πχ όπου οι Συρακόσιοι έχασαν όλα τα πλοία τους με αρχηγό τον Ερμοκράτη βρήκαν την ευκαιρία οι Καρχηδόνιοι να περενοχλήσουν τους Έλληνες.Κατέλαβαν Σελινούντα κ Ιμέρα το 409πχ κ Ακράγαντα ,Γέλα το 405 πχ.Οι Έλληνες σώθηκαν από τους Καρχηδόνιους με την εμφάνιση του τυράννου  των  Συρακουσών Διονυσίου Α ο οποίος υπέγραψε συνθήκη μαζί τους  .Νέα απειλή των Συρακουσών από τους Καρχηδονίους εμφανίζεται μετά  το θάνατο του Διονυσίου Α.Βοήθεια Κορίνθου με το στρατηγό Τιμολέοντα,απόκρουση Καρχηδονίων το 341πχ στον Κριμισό.

501
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα: Γραμματική
« στις: Ιανουάριος 07, 2009, 09:50:07 μμ »
Δεν έχει  παρά το β πληθυντικό,χωρίς να είναι ιδιαίτερα εύχρηστο.

502
aristos2 Συμφωνώ απόλυτα.

503
Στην Ελλάδα τα πράγματα σε διάφορους τομείς κ  στην εκπαίδευση στην περίπτωση μας έχουν ως εξής:Κάποιοι παρακαλούν αρχικά για ψίχουλα εργασίας όπως λένε ,εκμεταλλεύονται γνωριμίες  κ διασυνδέσεις για να πιάσουν τη θέση που χαρακτηρίζουν ψίχουλο κ μετά με θράσος  κ εμετική απαίτηση ζητούν από το κράτος  να νομιμοποιήσει την παρανομία τους εις βάρος ανθρώπων που παλεύουν με τους τόμους βιβλίων ,το φόβο,την απαξίωση ,την ανασφάλεια.Χαρακτηρίζουν τον αγώνα πολύχρονο κ δίκαιο.Ο δίκαιος αγώνας είναι η γενίκευση του Ασέπ ,καμμία προυπηρεσία ,όχι άλλα παραθυράκια,όχι άλλο άγχος μήπως βρεθεί πάλι κάποιος έξυπνος να κερδίσει μόρια με πλάγιο τρόπο.Αξίζουμε όλοι ίσες ευκαιρίες!Η ανάγκη για εργασία είναι η ίδια  για όλους από τη στιγμή που βγάζει  κανείς τη σχολή κ περιμένει να του αναγνωρίσουν τους κόπους του,περιμένει μια ευκαιρία να αποδείξει όσα σπούδασε στην πράξη .

504
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ιστορικά...κουτσομπολιά
« στις: Ιανουάριος 03, 2009, 07:16:18 μμ »
Πολύ ενδιαφέρον olgalia.Καθως διάβαζα  Βυζαντινή  Ιστορία ,γίνονταν κάποιες έμμεσες αναφορές στην τύχη γυναικών κ νόθων τέκνων στα πλαίσια των αναγκών της διπλωματίας της Βυζαντινής αυλής με άλλες δυνάμεις κ επίδοξους εχθρούς.Η αλήθεια είναι πως εκείνα τα σημεία υπήρξαν για μένα στιγμές ανάπαυλας ,ξεκούρασης από τον όγκο των πολιτικών ,πολεμικών γεγονότων ,καθώς κ των ξερών -στείρων ημερομηνιών.Επιπλέον,διαπίστωσα πως κάτι τέτοια σου αφυπνίζουν τη φαντασία ,που κοιμάται υπομονετικά κ στωικά όσο κρατά ο αγώνας με το χρόνο,την ύλη  κ όλα τα παρελκόμενα του Ασέπ.Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

Σελίδες: 1 ... 3435363738

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 733
Σύνολο: 733

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.