Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - founes

Σελίδες: 1 ... 3536373839 ... 43
505
οι υπεράριθμοι είναι υπεραρκετοί να καλύψουν τα κενά. Στους νομούς
που έχω εργαστεί κατά μέσο όρο υπήρχαν 40-50 υπεράριθμοι.

Το ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί υπεράριθμοι δεν σημαίνει και ότι τόσοι πολλοί "περισσεύουν", αφού πάντα πολλοί λείπουν με αποσπάσεις, άδειες κ.α. (οι εκπαιδευτικές άδειες κόπηκαν, αλλά σε άδειες ανατροφής - επειδή είμαστε και "νέος" κλάδος - λείπουν πολλοί αναλογικά με άλλους κλάδους).
Οι αλλαγές με τα τριαντάρια τμήματα και τις υπερωρίες σίγουρα θα μειώσουν τις ανάγκες σε προσωπικό, αλλά λογικά - συνολικά σε όλη τη χώρα - κάτι θα περισσέψει και για εμάς. Απλά ίσως όχι στις μεγάλες πόλεις όπου υπάρχουν πολλοί υπεράριθμοι και λογικά πολλοί από άλλους νομούς θα έχουν ήδη ζητήσει απόσπαση.


εχω δει πολλούς συναδέλφους ελλέιψει ωραρίου να κάνουν μόνο γραμματειακή υποστήριξη
και δεν αναφέρομαι σε μεγάλες πόλεις. Για να μην αναφέρω πως μας βλέπουν οι υπόλοιποι
κλάδοι όταν έχουμε τις μισές ώρες από τις δικές τους.

506
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιούνιος 06, 2010, 10:24:59 πμ »
πώς τα κάνουν πάνω τους τόσο εύκολα μερικοί;;;;;
 :P :P :P :P :P

507
παιδιά δεν υπάρχει περίπτωση οι γονείς να μην επιλέξουν πληροφορική
αοό η στιγμή που θα αποκτούν πιστοποίηση. Και ξέρουμε όλοι καλά
πώς οι γονείς κυνηγάνε τα διπλώματα

508
οι υπεράριθμοι είναι υπεραρκετοί να καλύψουν τα κενά. Στους νομούς
που έχω εργαστεί κατά μέσο όρο υπήρχαν 40-50 υπεράριθμοι.

509
4.   Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων , συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.

το άνωθεν βρίσκεται στις διευκρινίσεις του Υπουργείου που εξέδωσε σήμερα για τα
800 δημοτικά σχολεία

510
Συμπληρωματικά με την προηγούμενη απάντηση μου,
αν το Νέο Σχολείο ξεκινώντας από το Δημοτικό επιδιώκει
να παρέχει πιστοποίηση γνώσης Η/Υ στους μαθητές του,
όπως ευαγγελίζεται το Υπουργείο, τότε ξεχάστε οριστκά
την πιθανότητα να διδάξουν Πληροφορική οι δάσκαλοι.

Αυτό που θα έπρεπε να ανησυχεί περισσότερο κατά τη
γνώμη μου τους αδιόριστους συναδέλφους είναι αν οι
ώρες της Πληροφορικής θα καλυφθούν από μονίμους
της Δευτεροβάθμιας ή αν θα γίνουν νέοι διορισμοί.

511
Δεν είναι τυχαίο που το μάθημα το ονομάζουν Τ.Π.Ε. τη στιγμή που και τα σεμινάρια των δασκάλων είχαν να κάνουν με Τ.Π.Ε.

Με τις υγείες μας ...

πάντως, πριν ένα μήνα περίπου οι δάσκαλοι κάνανε σεμινάριο σχετικά με τη χρήση των υπολογιστών μέσα στην τάξη. άσχετα αν οι περισσότεροι θεωρούν ανεπαρκείς τους εαυτούς τους όχι μόνο για να διδάξουν αλλά ακόμα και για να χρησιμοποιήσουν υπολογιστή μέσα στην τάξη. οπότε αυτό που πιστεύω ότι θα γίνει είναι να βλέπουν όλοι μαζί μαθητές και δάσκαλος DVD ή να παίζουν παιχνίδια τα μικρά και ο δάσκαλος να σερφάρει στο internet.



Παιδια οι υποθέσεις είναι μεν λογικές αλλά μάλλον ουτοπιστικές. Το ότι οι
δάσκαλοι κάνουν σεμινάρια στους Η/Υ δε σημαίνει τίποτα. Και οι καθηγητές
επιμορφώνονται στους Η/Υ τι σημαίνει αυτό; Ότι διδάσκουν πληροφορική στα
Γυμνάσια και στα Λύκεια;;; Η επιμόρφωση γίνεται για να αποκτήσουν οι συνάδελφοι
των υπολοίπων ειδικοτήτων βασικές δεξιότητες καθώς επίσης να είναι ικανοί κάποια
στιγμή να χρησιμοποιήσουν Η/Υ στη διδασκαλία τους.

Σκεφτείτε να ήσασταν δάσκαλοι. Θα σας έκαιγε αν θα κάνετε Πληροφορική
ή αν θα σχολάτε αργότερα από τη δουλειά και πιθανώς με αυξημένο ωράριο;

Μην τρελαίνεστε λοιπόν...

512
δεν έχω καταλάβει τελικά.. έχουν εντάξει τις ΤΠΕ στο διευρυμένο υποχρεωτικό ωράριο των 800 σχολείων που είναι μέχρι τις 14:00 ή οι ΤΠΕ θα γίνονται μετά τις 14:00 στα παιδιά που μένουν;

Θα είναι δηλαδή μάθημα κανονικό πλέον ή η ώρα του παιδιού;;


Πω πως πονάει !!!!

513
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2010
« στις: Μάιος 31, 2010, 03:35:52 μμ »
Στόχος των μαθητών είναι οι σωστοί αλγόριθμοι
όχι οι βέλτιστοι.

514
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2010
« στις: Μάιος 31, 2010, 02:00:04 μμ »
  Γεια σας, οσον αφορά το θέμα Γ θα ήθελα να τονίσω ότι στην πραγματικότητα το όλο ζήτημα μη χρήσης πινάκων δημιουργήθηκε για την μη άσκοπη χρήση της μνήμης μιας και είναι στατική δομή και θα πρέπει να δηλώσεις το μέγεθος του πίνακα από την αρχή και αφού δεν το ξέρεις θα βάλεις μια μεγάλη τιμή δεσμεύοντας αρκετή μνήμη.(Τακτική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά)
    Συμφωνώ ότι δεν είναι η βελτιστοποιημένη λύση αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι έιναι λάθος.
    Αν είναι λάθος τότε όλες οι ασκήσεις τόσο στο τετράδιο εργασιών όσο και σε πολλά βοηθήματα που μιλάνε για πίνακες Ν μεγέθους είναι λάθος.
    Με αυτήν ακόμα τη λογική ακόμα και στο θέμα Δ η λύση στην οποία πολλοί μαθητές χρησιμοποίησαν ακόμα 3 πίνακες για να κρατούν τα σκάφη ανα κατηγορία είναι μη βελτιστοποιημένη  μιας και κάνουν άσκοπη χρήση της μνήμης αφού λύνεται και με έναν μόνο πίνακα άρα θα πρέπει να κοπούν μονάδες....
   Δεν είναι δυνατόν να ζητούμε από τους μαθητές να παρουσιάζουν την καλύτερη σε απόδοση προγραμματιστικά λύση αφού δεν γνωρίζουν τίποτα απο βελτιστοποίηση αλγορίθμου....
   Ούτε γίνεται να αφήνουμε κάτι τόσο σοβαρό στην κρίση των βαθμολογητών...
   Από τη στιγμή που ο αριθμός των αθλητών είναι πολύ μικρός για τις δυνατότητες επεξεργασίας των Η/Υ είναι και αποδεκτή και ορθότατη η χρήση πινάκων στο θέμα Γ.

Συμφωνώ κι επαυξάνω.

Επιπρόσθετα μην ξεχνάτε ότι στο 8έμα 3 του 2005 νομίζω, που
ζητούσε να ελεγχθεί αν ένας πίνακας είναι μέσος του άλλου Β[Ι] = (Α[Ι]+Α[Ι+1])/2
μέγεθος των πινάκων ήταν N και Ν-1.
Και για να μην πηγαίνουμε μακριά, στο φετινό πρώτο θέμα οι μαθητές καλούνται να
δουλέψουν με το 2Δ πίνακα table[n,m].

Τέλος όσον αφορά τη διευκρίνηση που λέτε αυτό δεν ισχύει γιατι ήμουν επιτηρητής
στο μάθημα και τέτοια διευκρίνηση δεν ήρθε ποτέ.

515
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Μάιος 29, 2010, 11:54:57 πμ »
ο λύκος κι αν εγέρασε ....

516
Ανόίγω αυτό το θέμα για να καταθέσω μια καθαρά
προσωπική άποψη. Παρακολουθώ σχετικά συχνά
τα θέματα που παρουσιάζονται στο pde.gr και
αυτό που μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι
ότι στο υπο-forum του κλάδου Πληροφορικής
ελάχιστοι συμμετέχουν καταθέτοντας απόψεις,
νέα, προτάσεις για τον κλάδο μας σε αντίθεση
βέβαια με τις υπόλοιπες ειδκότητες.

Μήπως είμαστε κι εμείς αδιάφοροι για τις
εξελίξεις του κλάδου μας; Εκτός αν οι
περισσότεροι ασχολούνται με εταιρείες, Αν και
σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν ενδιαφέρον
να ακούσουμε τις εμπειρίες τους.

517
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Μάιος 23, 2010, 01:22:08 μμ »
Ξέρω πολλούς που δίνουν μάχη για την κατεύθυνση
της Γ' Λυκείου. Μη χάσουν και τα ιδιαίτερα...

Είναι πολλά τα λεφτά Άρη

518
Πιστεύω ότι η καλύτερη απάντηση στο

"Άνδρες στα νηπιαγωγεία;"

είναι ....

"Γυναίκες στο στρατό;"

 :-\ :-\

Σελίδες: 1 ... 3536373839 ... 43

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 752

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.