Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bitch

Σελίδες: 1 ... 392393394395396
5503
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία 15-12-2010
« στις: Δεκέμβριος 15, 2010, 04:36:56 μμ »
εγώ πήγα κανονικά στη δουλειά γιατί έπρεπε να φύγουν οι αιτήσεις μετάθεσης και τα σχετικά αλλά δήλωσα απούσα και νομίζω θα μου κόψουν το σημερινό ημερομίσθιο. Πάντως, στην πόλη που δουλεύω, δεν έγινε πορεία - γιατι, δεν ξέρω....
τελικά είναι πραγματικά θλιβερό. Τριανταπέντε χρόνια μετά την πτώση της χούντας, πολύς κόσμος εύχεται να είχαμε χούντα ( μάλλον γιατί, τώρα που τα φάγαμε όλοι μαζί δε μας άρεσε...ρε δε πα να πνιγούνε λέω γω...).
επίσης, θυμίζω ότι ο Μεταξάς ( φασίστας κατά τα άλλα και δικτάτορας) δε δίστασε - για το καλό της πατρίδας όπως είπε - να σβήσει μονομερώς το χρέος της ελλάδας και να δηλώσει το Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν!_.... οι σημερινοί σοσιαλ(η)στές, τι περιμένουν;  
Δεν το γράφω με κομματική εμπάθεια, αλλά πείτε μου, είμαι η μόνη που αισθάνομαι ότι εδώ υπάρχει εθνικη προδοσία και κάποιοι πρέπει να λογοδοτήσουν;

5504
αν έχει παραμεινει στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χωρις δική του υπαιτιότητα παίρνει τα μόρια του σχολείου προσωρινής τοποθετησης. Αν παρεέμεινε στη διάθεση με δική του υπαιτιότητα - πχ γιατι δεν υπέβαλε αίτηση οριστικής τοποθέτησης - παίρνει τα μόρια της έδρας του ΠΥΣΔΕ. Ειδικά για τους καλοκαιρινούς μηνες. παίρνει τα μόρια της έδρας του ΠΥΣΔΕ εφόσον η πράξη τοποθέτησης του ΠΥΣΔΕ έχει ημερομηνια σεπτεμβρίου και μετά. αν ομως η πράξη τοποθετησης του ΠΥΣΔΕ είναι μέσα στο καλοκαίρι, τοτε παιρνει τα μόρια προσωρινής τοποθέτησης.
Ωστόσο, πολλοί συνάδελφοι χειριστές του e data δίνουμε τα μόρια προσωρινης τοποθέτησης απο το καλοκαίρι είτε γιατί συμπίπτουν με τα μόρια της έδρας του ΠΥΣΔΕ ειτε γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς δεν κρατουν όλοι οι χειριστές την ιδια στάση οπότε ειναι άδικο κάποιοι να κόβουν μόρια(δίνοντας πχ ένα μόριο για την έδρα του χ πύσδε)  και κάποιοι άλλοι να τα χαρίζουν απλόχερα  (δίνοντας πχ τα μόρια τοποθέτησης σε δυσπρόσιτο .

5505
αν εισαι αναπληρωτής σε λύκειο κατέβασε το ΠΔ60/2006.. ( έτσι ακριβώς θα το ψάξεις στο ιντερνετ). Είναι το προεδρικό διάταγμα -ευαγγέλιο για το πώς βαθμολογούμε , πώς βάζουμε διαγωνίσματα τον ιούνιο, πώς μπαίνουν οι απουσίες κτλ κτλ. Κάτι ανάλογο υπάρχει για το γυμνάσιο αλλά δε θυμαμαι ακριβώς το νουμερο του ΠΔ. μπορείς ίσως να το βρεις ως "αξιολόγηση μαθητών γυμνασίου" ή να σου πουν οι συνάδελφοι του γυμνασίου.
ο διευθυντής πάντως υποχρεουται να σε ενημερώσει σχετικά. ( δεν το κάνουν ωστόσο πολύ συχνά αλλά...,μη διστάσεις να ρωτήσεις)
Το ότι δεν ξέρεις πολλά περί σχολείου πάντως δεν πρεπει  σε καμία περίπτωση να αφήσεις να το καταλάβουν οι μαθητές. Στην τάξη μπες με ύφος "πιάνω τον ταύρο απ τα κέρατα!!!". Τα παιδιά, στην πρώτη μας συνάντηση μας μετράνε και κοιτάνε ως πού αντέχουν τα όρια και τα νεύρα μας. Μη τους δώσεις πολύ αέρα απ΄την αρχή. Καλύτερα να γίνεις αντιπαθης αρχικά - με την αυστηρότητά σου - και μετά αμολάς καλούμπα σιγά σιγά. Να είσαι πάντα προετοιμασμένος άρτια, να είσαι προσινής και ευπροσήγορος - πού τα βρίσκω ρε...- αλλά μη γίνεις και ενα με τα παιδιά - γιατί μπορεί να σου βγάλουν χαρακτήρα τύπου " τι καλά περνάμε μαζί και είστε σούπερ " αλλά από πίσω σου πάντα θα λένε " τι μ............... καθηγητής - δεν ξέρει τι του γινεται"....Διαλέγεις και παίρνεις.
όσο για το ....κοστουμάκι....δηλαδή, ούτε να το σκέφτεσαι. Απλά ρουχαλάκια - όχι και τελείως χύμα βέβαια. Σκισμένα τζιν και τα σχετικά (ψιλο)απαγορεύονται αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πας σας ιατρικος επισκέπτης με τη samsonite ανά χείρας και το μαλλί - χωρίστρα....

5506
ναι, το κύριο θέμα μας είναι αυτό - ωστόσο αναφερθήκαμε στο πώς θα λειτουργήσουν τα γραφεία χωρίς προσωπικο με αποσπάσεις και διαθέσεις κτλ και προέκυψε το θέμα της μοριοδότησης όσων έχουν διατεθεί ολικά σε γραφεία και δδε. Μην εισαι πια και τόσο αυστηρός....η κουβέντα εξελίχθηκε...ας γυρίσουμε πάλι λοιπόν στον...ίσιο δρόμο. ;D

5507
δεν υποχρεούσαι να συνοδέψεις παιδιά σε εκδρομές, υποχρεούσαι όμως να το κάνεις στις εκδρομές του μήνα, σε εκκλησιασμούς και εθνικές γιορτές. υποχρεούσαι να κάνεις εφημερίες και επιτηρήσεις και να τηρείς το πρόγραμμα όπως και οι μόνιμοι. Αν ψάξεις στο google στο "δικαιώματα αναπληρωτών καθηγητών" νομίζω θα βρεις όλες τις απαντήσεις που θες.

5508
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 10:13:30 μμ »
εγώ πάντως ΔΕΝ απολύθηκα όταν επέστρεψε η μόνιμη που αναπλήρωνα. Με πήγανε σε άλλο σχολείο όπου έκανα μισές ώρες μάθημα και τις άλλες μισές γραμματειακή υποστήριξη ( αλλά, μη γελάσετε, πράγματι έκανα γραμματειακή υποστήριξη.... Τρελλό πρωτόκολλο και αλληλογραφία και βεβαιώσεις και απ΄όλα.....Σούπερ πέρασα πάντως). Δε νομίζω πάντως ότι προβλέπεται η απόλυση του αναπληρωτή - επειδη η σύμβασή του είναι ως το τέλος του διδακτικού έτους. Αντίθετα, στον ωρομίσθιο η απόλυση είναι πράγματι αυτοδίκαιη.

5509
α να στε καλά, γέλασα πάλι σήμερα!! είδες margot; Τέτοια απογειωτικά μόνο εγώ και η ολυμπιακή.......
Kamakis, φυσικά και χρειάζονται και όλα αυτά που λες εσύ. Φυσικά και πρέπει να αγωνίζεται ο εκπαιδευτικός για καλύτερες συνθήκες δουλειάς - δεν το συζητώ. Αλλά ο σωστός εκπαιδευτικός δεν κάνει ό,τι κάνει με μόνο γνώμονα τα λεφτά. Αν το ζητούμενο είναι να πέφτει ο μισθός κάθε δεκαπέντε, ας κάνουμε τον κλητήρα σε μια υπηρεσία - κάθε δεκαπέντε ο μισθός θα ρέει και μάλιστα χωρίς διάβασμα, άγχος, δουλειά στο σπίτι και όλα τα σχετικά. Η δουλειά στην τάξη όμως είναι πολύ διαφορετική - ή οφείλει να είναι πολύ διαφορετική. Αυτο δε σημαίνει ότι θα αφήσουμε να μας βγάλουν το λάδι, δε σημαίνει ότι θα επιτρέψουμε ελαστικοποίηση των εργασιακών μας σχέσεων, δε σημάινει ότι θα γίνουμε οι Τιραμόλα του Δημοσίου, δε σημαίνει ότι θα μείνουμε στα 1250 ευρώ. Αλλά για να διεκδικήσουμε περισσότερα νομίζω θα πρέπει να πεισουμε και τους πολιτικούς και κυρίως τους συμπολίτες μας ότι τα παραπάνω που ζητάμε μας αξίζουν - γιατί προς το παρόν η περιρρέουσα ατμόσφαιρα περιοριζεται στο " έχετε 3  μήνες διακοπές, κάνετε 850 κενά, αδιαφορείτε, τα παίρνετε κτλ κτλ κτλ". Και μπορεί εσείς κι εγώ να ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι δεν είναι (ακριβώς) έτσι τα πράγματα αλλά αν δεν το καταλάβουν και όλοι οι υπόλοιποι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
Επίσης, για τα εκπαιδευτικά συστήματα σε άλλες χώρες, επειδή τα ξέρω εκ των έσω ( απόφοιτος ξένου σχολείου η ίδια) θα πρεπει να πω τα εξής: πρώτον, η υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων αυτών επιτρέπει στους καθηγητές να ασχολούνται μόνο με τα διδακτικά τους καθήκοντα ( πχ αγγλία, νότιος αφρική κτλ),δεύτερον,  σε περίοδο απεργιών οι καθηγητές υποχρεώνονται να πάνε στο σχολείο ( στα δημοτικά κυριως) για να επιβλέπουν τα παιδιά - των οποίων οι γονείς δεν είναι όλοι εκπαιδευτικοί για να απεργούν επίσης ( αυτό στην Ουγγαρία ), τρίτον σε κάποιες περιπτώσεις  το ωράριό τους αυξάνεται και δε μειώνεται με την πάροδο των χρόνων, καθώς θεωρούνται πιο έμπειροι ( αυτό στο Βέλγιο).
Για το οτι " η υποχρεωτική παρουσία στο σχολείο θα ρίξει κάθετα την ποιότητα της προετοιμασίας πολλών εκπαιδευτικών" θα συμφωνούσα αν πράγματι το να φεύγει κανείς νωρίτερα από το σχολείο σήμαινε ότι πάει σπίτι του και προετοιμάζεται εκεί. Δυστυχώς, για το πλείστο των περιπτώσεων αυτη η ώρα είναι η ώρα που πας για ψώνια, πας για καφέ, πέφτεις για ύπνο, τρέχεις για ιδιαίτερα.....Παίδες....μεταξύ κατεργαρέων....
Πάντως, ξαναλέω, αυτό δε σημαίνει ότι δε θα πρέπει να αγωνιστουμε για το καλύτερο ή να ταχθούμε εναντίον των πονηρών σχεδίων εντός και εκτός τρόικας. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

5510
Λοιπόν, επανέρχομαι στο έγγραφο που έχουμε στη Διεύθυνση σχετικά με τον υπολογισμό των μορίων όσων υπηρετούν με ολική διάθεση σε Διευθύνσεις και Γραφεία. Το έγγραφο έχει ως εξης:

... ως προς το δεύτερο ερώτημά σας, οι εκπαιδευτικοί, οι οποίο ΠΛΕΟΝΑΖΟΥΝ εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης στην οποία ανήκουν ΟΡΓΑΝΙΚΑ θα πρέπει να μετακινούνται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ 3 του αρ. 31 του Ν.3848/2010 και όχι να διατιθενται ολικά σε γραφείο ή Δ/νση Β/θμιας εκπ/σης. Εάν προκύψει περίπτωση ολικής διάθεσης σε Γραφείο ή ΔΔΕ οι εκπαιδευτικοί ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗς  ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ στην υπηρεσία που υπηρετούν. Τα μόρια ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ θεσης τα λαμβάνουν οοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ Δ/Ε και τα 2 επιπλέον μόρια τα λαμβάνουν οι εκπ/κοί οι οποίοι ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ Ή ΔΔΕ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ έως 31/8/2011.

5511
ωρέ  Kamakis πήρες φόρα βραδιάτικα!!! :D :D Και με κατέταξες και έτσι, ελαφρά τη καρδία, σε Διαμαντοπουλική....ήμαρτον!!! (αν και πιστεύω ότι σε αρκετά πράγματα το σκεπτικό της δεν στερείται λογικής).
Αλλά ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
Α.2 Εκπαιδευτικοί χωρίς διοικητικά καθήκοντα

Η υποχρέωση των εκπαιδευτικών για παραμονή στο σχολείο τους, πέραν του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας, υφίσταται εφόσον τους έχει ανατεθεί από τα αρμόδια όργανα διοίκησης του σχολείου συγκεκριμένο έργο.

συγκεκριμένο έργο είναι : τμήματα, ηλεκτρονική καταχώρηση, ενημέρωση γονέων (προβλέπεται μάλιστα να ενημερώνονται οι γονείς σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που τους γνωστοποιούνται εγγράφως στην αρχή της χρονιάς).............και ερωτώ: ποιοί κάθονται για όλα αυτά; εδώ γίνεται πόλεμος μεταξύ των διαφόρων ειδικοτήτων για το ποιός ΔΕ θα κάνει καθόλου κενά για να την κάνει νωρίτερα. Ποιοί περιμένουν γονείς δυο φορές την εβδομάδα συγκεκριμένες μέρες και ώρες;  πώς ακριβώς περνιούνται οι απουσίες των τμημάτων; και τίνι τρόπω δικαιολογούνται απουσίες - φαντάσματα στο τέλος της χρονιάς; Ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα; 17 χρόνια στα σχολεία έχω απηυδήσει να βλέπω το κάθε λαμόγιο να θεωρεί το σχολείο ιδιοκτησία του και να μιλάει μόνο για δικαιώματα χωρίς καμία υποχρέωση. Έχω βαρεθεί να βλέπω "συναδέλφους" να σφάζονται για ιδιαίτερα, να εκβιάζουν για ιδιαίτερα, να κοντράρονται για ιδιαίτερα.
Και όχι, δεν είπα να επαναφέρουμε τον βούρδουλα, ούτε είπα τι ωραία που θα ήταν να είχαμε 30ρια τμήματα...κάθε άλλο. Φυσικά και θέλουμε την πρόοδο και την εξέλιξη στην τάξη. Αυτό που είπα όμως είναι οτι η τάξη θέλει ΨΥΧΗ και αυτή δυστυχώς λείπει από τις σημερινές αίθουσες. Άρα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το να μιλάμε για κακογραμμένα βιβλία, κακά προγράμματα, οικογενειακά προβλήματα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Δε θα λυθούν τα προβλήματα των μαθητών μας ουτε αν φέρουμε ψυχολόγους, ούτε αν γεμίσουμε με διαδραστικούς πίνακες ούτε αν τους πλασάρουμε ε e books και τα σχετικά. Ο μαθητής αυτό που θέλει είναι έναν καθηγητή που να ενδιαφέρεται για το ποιος είναι, τι κάνει, τι θέλει να κάνει και τι μπορεί να κάνει. Ο μαθητής έχει ανάγκη από ΄τον εκπαιδευτικό εκείνο που δε θα μιλάει για διδακτικό και εκπαιδευτικό ωράριο ούτε για διοικητικά ή μη καθήκοντα  αλλά που θα μπορεί να είναι καθηγητής 24 ώρες το 24ωρο !
Τόσο απλό!


5512
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Δεκέμβριος 02, 2010, 11:34:44 μμ »
αυτό πράγματι γινόταν ως περισυ. Φέτος, με τον 3848/2010 ο καθένας παίρνει τα μόρια της περιοχής στην οποία υπηρετεί. Εξαίρεση αποτελούν οι αποσπασμένοι - όχι όσοι έχουν διατεθεί - στα γραφεία και τις ΔΔΕ και όσοι τελούν σε εκπαιδευτική άδεια που παιρνουν 1 μόριο. 

5513
πάντως, για να κάνω και το συνήγορο του διαβόλου, το ωράριό μας είναι 8-2 ( το οποίο ΔΕΝ τηρείται) και ειδικότητες όπως ξενόγλωσσοι, θεολόγοι και λοιποί...πληβείοι αντιμετωπιζονται ως τα πασπαρτού που κολλάνε μονιμως στο επτάωρο ώστε οι "σοβαρές" ειδικότητες να φεύγουν στο τρίωρο....
Επίσης, θυμάμαι κάποτε που είχαμε μάθημα και τα Σάββατα αλλά οι δάσκαλοι και οι καθηγητές τότε, έμπαιναν σε τάξεις χωρίς διαδραστικούς ή πίνακες μαρκαδόρου, με ελάχιστο αριθμό μαθητών τα 35 παιδιά και όμως...είχαν κέφι και όρεξη και ζήλο...Μήπως τελικά δε φταίει ( μόνο ) το ωράριο, οι υποδομές, τα βιβλία αλλά .....εμείς οι ΄ιδιοι; ( ω ποία έκπληξις!!!)

5514
ΚΑΛΑ, ΕΛΙΩΣΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ   ;D ;D ;D  ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ!!!
τι να πω ρε παιδιά...ευτυχώς μετατάχθηκα!!! Κάτι τέτοια έβλεπα στα σχολεία, σιχάθηκα και προτίμησα τη χαρτούρα του γραφείου!!! Στη δική μου περίπτωση μάλιστα, έκανα ως γνήσιος @@@%4^^## όλες τις δουλειές του σχολείου -ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ , survey, πρωτόκολλο, αρχειοθέτηση, mail, υπεύθυνη τμήματος, προγράμματα, αλληλογραφία, σχεδιάστρια πδς, κενά - πλεονάσματα, στατιστικά....- και τελικά την άκουσα κιόλας....ότι ήμουν λέει πολύ φιλόδοξη και μεγάλο γλειφτρόνι (επειδή ο διευθυντής με έβαζε πάντα στη Λυκειακή επιτροπή...χαχαχα)....(Μεγάλο προνόμιο αυτό λέμε!!!).
Στη διεύθυνση που δουλεύω πάντως, η εγκύκλιος τηρείται ευλαβικά. Όσοι καπνιζουν βγαίνουν στο μπαλκόνι, έχουμε πάρει τα τασάκια από τους εσωτερικούς χώρους και η μόνη ώρα που ίσως λίγο να σπάσει το πράγμα είναι μετά τις 2 - που μένουμε εμείς κι εμείς ( αλλά και πάλι, άντε να καπνίσουν ένα δύο άτομα και αυτοί δίπλα στο παράθυρο και με το χέρι εξω...). Μια χαρά.... Εγώ- ως πρώην καπνιστρια - (μιλάμε αρρώστησε με καρκίνο ο πατέρας μιας φίλης και έκτοτε ψιλοχ.....α από το φόβο μου και το κοψα καρφί ) θεωρώ ότι καλώς είναι έτσι τα πράγματα. Γιατί - εκτός των αλλων - και μόνο το άναψε-σβήσε εν ώρα εργασίας κοστίζει ένα σωρό εργατοώρες (που τις πληρώνουμε όλοι εμείς...) οπότε...ας πάει και το παλιάμπελο μωρέ!!!

5515

από την άλλη, αυτό που λες με τα γραφεία δεν ισχύει! Η διευκρινιστική του υπουργείου λέει πως όσοι διατεθηκαν σε γραφεία παίρνουν τα μόρια της πλησιέστερης προς αυτά μονάδας.

Σε ποια εγκύκλιο αναφέρεσαι; Νομίζω αυτό που λες ισχύει για όσους έχουν αποσπασθεί σε άλλο ΠΥΣΔΕ και είναι με διάθεση σε Γραφείο (επειδή προφανώς δεν υπάρχει σχολείο να διδάξουν).
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί σε Γραφεία οι οποίοι υπηρετούν με "ολική διάθεση". Αυτοί λαμβάνουν τα μόρια της προσωρινής τους τοποθέτησης.
Αν γνωρίζεις κάτι διαφορετικό πες μου αν θέλεις σε ποια εγκύκλιο αναφέρεσαι
 

όχι, αναφέρομαι σε διευκρινιστικη επί του θέματος των  ΟΛΙΚΩΝ ΔΙΑΘΕΣΕΩΝ σε γραφεία και ΔΔΕ ( εντός του ίδιου ΠΥΣΔΕ). Εμείς, σαν ΔΔΕ στείλαμε ερώτημα στο υπουργείο και μας απάντησαν ότι κατά πρώτον δεν προβλέπεται ολική διάθεση σε γραφεία και δδε ωστόσο, αν και εφόσον έχει προκύψει αυτό το ζήτημα, θα λάβουν τα μόρια της πλησιέστερης μονάδας δευτεροβάθμιας (και από ό,τι θυμάμαι δε λέει καν το "εφόσον αυτή δεν υπολείπεται της οργανικής" ). Στο έγγραφο που μας έστειλαν, η αλήθεια είναι δεν είχε κοινοποίηση σε όλα τα γραφεία ή δδε αλλά το λογικό είναι  ότι ισχύει για όλους το ίδιο.
Πάντως, παίζει και να το αλλάξουν - και αυτό γιατί οι διαθέσεις λήγουν ιούνιο αλλά με τα μηχανογραφικά να κατατίθονται τελικά - μάλλον - ιούλιο θα χρειαστούν πολύ κόσμο... Προς το παρόν πάντως ισχύει αυτό που έγραψα. Αύριο που θα πάω στη διεύθυνση, θα προσπαθήσω να θυμηθώ να φωτοτυπήσω το έγγραφο για να σας γράψω ακριβώς το κείμενο της διευκρινιστικής.

5516


θα συμφωνήσω απόλυτα με happiness. Και όχι μόνο αυτό - αλλά όλοι κάνουν τα πάντα τελευταία στιγμή αλλά θέλουν άμεση εξυπηρέτηση. Από 8 έως 28 νοεμβρίου είχα λάβει μόλις 25 αιτήσεις μετάθεσης/τοποθέτησης/βελτίωσης - μεταξύ 29 και 30 νοεμβρίου έλαβα άλλες 74!!!!!!!!!!!!!!!!! Και από σήμερα, 2 Δεκεμβρίου με παίρνουν και ρωτούν για μόρια!!! Ε ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

από την άλλη, αυτό που λες με τα γραφεία δεν ισχύει! Η διευκρινιστική του υπουργείου λέει πως όσοι διατεθηκαν σε γραφεία παίρνουν τα μόρια της πλησιέστερης προς αυτά μονάδας. Αν πάλι γνωρίζεις περιπτώσεις που έχουν διατεθεί σε γραφεία αλλά παίρνουν μονάδες σχολείων βγες και πεστο με ονόματα και όλα τα σχετικά.....Δεν είναι ρουφιανιά, είναι διαφύλαξη της ισότητας, της ισονομίας και των προσωπικών μας δικαιωμάτων επιτέλους!!!

Σελίδες: 1 ... 392393394395396

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 444

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.