Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Patreas

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 144
57
Ανά πρόγραμμα στην Α' Φάση εκτιμώ τα ακόλουθα:

ΕΚΠ01
Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του : 2500 (κάλυψη σχεδόν 100%)
Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Επέκταση της Λειτουργίας του : 2100 ΠΕ70 και 4400+ "Ειδικότητες" (κάλυψη περίπου 90%)

ΕΚΠ02
Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026 : 0
Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026 : 3500-
Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση : 0
Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών μέσω του θεσμού Ψυχολόγου και του Κοινωνικού Λειτουργού : 0 (Σ.Σ. πάντως αυτό το πρόγραμμα από 400 πιστώσεις πέρυσι, θα έχει +300 φέτος, αλλά από 1/10 και μετά)
Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Σ.Σ. Αυτό που ξέραμε ως Μ.Ν.Α.Ε.) : 0

ΕΚΠ03
Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση : 700
Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων : 300
Υποστήριξη Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για μαθητές : 0

1α) Παράλληλη Στήριξη : 10000
1β) Στήριξη από Σχολικό Νοσηλευτή, Στήριξη από ΕΒΠ : 2000
2) ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ : 2000

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ : 6000+ με πλήρη κάλυψη των ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ και ποσοστιαία στα ΓΕΝΙΚΗΣ (διαφορετικά ανά ειδικότητα, υψηλότερα σε ΠΕ02/ΠΕ03/ΠΕ04, χαμηλότερα στις λοιπές ειδικότητες)

Καλά αποτελέσματα!

58
Κενά Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚ. ΑΠΩ ΑΜΩ ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ05 83 126 209
ΠΕ06 825 15 840
ΠΕ07 40 130 170
ΠΕ08 1264 16 1280
ΠΕ11 888 10 898
ΠΕ60 2544 0 0
ΠΕ70 2300 0 2300
ΠΕ79.01 487 15 502
ΠΕ86 605 13 618
ΠΕ91.01 644 23 667
ΠΕ91.02 40 5 45
ΣΥΝΟΛΟ 9720 353 10073

Υπάρχουν και περίπου 1000 κενά ΠΕ06 ΑΜΩ για το πρόγραμμα «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982

59
Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Α' Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΜΕΑΕ-ΑΠΩ ΣΜΕΑΕ-ΑΜΩ Τ.Ε.-ΑΠΩ Τ.Ε.-ΑΜΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΠΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΜΩ
ΠΕ01.ΕΑΕ 11 1 0 0 0 0
ΠΕ02.ΕΑΕ 147 + 92 ΚΕΔΑΣΥ 3 178 6 1334 20
ΠΕ03.ΕΑΕ 98 + 46 ΚΕΔΑΣΥ 3 176 8 551 24
ΠΕ04.01.ΕΑΕ 49 + 6 ΚΕΔΑΣΥ 1 58 10 349 15
ΠΕ04.02.ΕΑΕ 15 + 1 ΚΕΔΑΣΥ 1 17 6 107 6
ΠΕ04.04.ΕΑΕ 8 0 15 3 86 4
ΠΕ04.05.ΕΑΕ 2 0 8 1 34 3
ΠΕ06.ΕΑΕ 13 10 0 1 0 0
ΠΕ08.ΕΑΕ 78 3 1 0 0 0
ΠΕ11.ΕΑΕ 69 5 0 0 0 0
ΠΕ78.ΕΑΕ 43 2 0 0 0 0
ΠΕ79.01.ΕΑΕ 41 4 0 0 0 0
ΠΕ80.ΕΑΕ 54 0 1 0 0 0
ΠΕ81.ΕΑΕ 1 1 0 0 0 0
ΠΕ82.ΕΑΕ 10 3 0 0 0 0
ΠΕ83.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΠΕ84.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ86.ΕΑΕ 65 3 0 0 0 0
ΠΕ87.02.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ87.03.ΕΑΕ 12 1 0 0 0 0
ΠΕ87.05.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΠΕ87.06.ΕΑΕ 6 0 0 0 0 0
ΠΕ87.10.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΠΕ88.01.ΕΑΕ 48 2 1 0 0 0
ΠΕ88.02.ΕΑΕ 30 0 0 0 0 0
ΠΕ88.03.ΕΑΕ 4 0 0 0 0 0
ΠΕ88.04.ΕΑΕ 42 3 0 0 0 0
ΠΕ88.05.ΕΑΕ 16 2 0 0 0 0
ΠΕ89.01.ΕΑΕ 28 3 0 0 0 0
ΠΕ89.02.ΕΑΕ 25 0 0 0 0 0
ΠΕ91.01.ΕΑΕ 4 0 0 0 0 0
ΠΕ91.02.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΤΕ01.19.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΤΕ02.06.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 1076 51 455 35 2461 72

60
Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚ. ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ01 381 0 381
ΠΕ02 1162 442 1604
ΠΕ03 629 240 869
ΠΕ04.01 294 140 434
ΠΕ04.02 149 68 217
ΠΕ04.04 165 70 235
ΠΕ04.05 52 0 52
ΠΕ05 241 6 247
ΠΕ06 444 16 460
ΠΕ07 152 9 161
ΠΕ08 135 0 135
ΠΕ11 349 0 349
ΠΕ33 41 0 41
ΠΕ34 1 0 1
ΠΕ78 91 0 91
ΠΕ79.01 143 1 144
ΠΕ80 197 109 306
ΠΕ81 61 9 70
ΠΕ82 222 58 280
ΠΕ83 137 39 176
ΠΕ84 70 20 90
ΠΕ85 35 2 37
ΠΕ86 511 232 743
ΠΕ87.01 14 11 25
ΠΕ87.02 63 20 83
ΠΕ87.03 30 7 37
ΠΕ87.04 3 4 7
ΠΕ87.05 1 0 1
ΠΕ87.07 2 1 3
ΠΕ87.08 20 4 24
ΠΕ87.09 29 8 37
ΠΕ87.10 1 0 1
ΠΕ88.01 49 8 57
ΠΕ88.02 21 5 26
ΠΕ88.03 5 0 5
ΠΕ88.04 14 2 16
ΠΕ88.05 21 2 23
ΠΕ89.01 25 2 27
ΠΕ89.02 1 0 1
ΠΕ90 12 18 30
ΠΕ91.01 4 0 4
ΠΕ91.02 10 0 10
ΤΕ01.06 1 0 1
ΤΕ01.07 1 0 1
ΤΕ01.13 1 0 1
ΤΕ01.19 13 0 13
ΤΕ02.02 2 0 2
ΤΕ02.04 1 0 1
ΤΕ16.00 1 0 1
ΔΕ01.17 6 0 6
ΔΕ02.01 10 0 10
ΔΕ02.02 18 0 18
ΣΥΝΟΛΟ 6041 1553 7594

61
Γνωρίζουμε γιατί ζητήθηκε αυτό στην πρωτοβάθμια; Έχει να κάνει με τη διάθεση των κονδυλίων ή θα δούμε ξεχωριστές προσλήψεις σε πρωινό και ολοήμερο φέτος; Νομίζω πως πρακτικά είναι πολύ δύσκολο να διαχωριστούν τα δύο καθώς δεν μπορεί από τώρα να καθοριστεί αν θα αναλάβει το ολοήμερο τμήμα μόνιμος ή αναπληρωτής. Εκτός αν απλά δηλώσουν ξεχωριστά τα κενά των σχολείων για τα οποία είχε υπολογιστεί πως θα χρειαστεί και ένας επιπλέον δάσκαλος για το ολοήμερο (μόνιμος ή αναπληρωτής).

Δεν μου είναι αρκετά σαφές το γιατί. Πάντως, ξεχωριστές προσλήψεις ΠΕ60/ΠΕ70 σε Πρωινό και Ολοήμερο δεν μπορούν να υπάρξουν, έτσι όπως είναι οι 2 σχετικές Πράξεις (προσέξτε τον πλήρη τίτλο τους που αναφέρει "...και Επέκταση της Λειτουργίας του").

62
Μάλλον κάπου έγινε παρανόηση με την τελευταία πρόταση στο προηγούμενο μήνυμά μου. Οι προσλήψεις στη Γενική Παιδεία της Δευτεροβάθμιας ανέκαθεν γίνονται από Τακτικό Προϋπολογισμό και Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (με εξαίρεση καμιά 500αριά πέρυσι που μεταφέρθηκαν στο ΕΣΠΑ 5185169 για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα Γυμνάσια).
Αν δείτε τα αντίστοιχα περυσινά κενά, από τα 6644 κενά καλύφθηκαν στην Α' Φάση προσλήφθηκαν περίπου 6000.
Τα 1500 καλύφθηκαν από Τακτικό Προϋπολογισμό (Σ.Σ. αργότερα ελευθερώθηκαν 500 πιστώσεις Τακτικού με την ανωτέρω μεταφορά), ενώ τα 4500 καλύφθηκαν από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Δεν βλέπω πιθανό να γίνουν λιγότερες προσλήψεις φέτος στην Α' Φάση της Γενικής Δευτεροβάθμιας (τα κενά είναι περίπου 7600 φέτος).
Φυσικά, οτιδήποτε λιγότερο από την πλήρη κάλυψη ποτέ δεν είναι ικανοποιητικό (το αναφέρω για να μη λένε ότι θέτω χαμηλά τον πήχυ, ώστε να είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι δοθεί).

63
Το θέμα δεν είναι τόσο τα κενά (όχι ότι δεν είναι θέμα), όσο το ποσοστό κάλυψής τους, το οποίο ακόμα παίζεται σε κάποιες περιπτώσεις (γι' αυτό καθυστερώ).
Χθες Δευτέρα, σε συνέχεια της διοίκησης μέσω WhatsApp και Excel, εκλήθησαν οι μεν Διευθυντές Πρωτοβάθμιας να διαχωρίσουν τα κενά των ΠΕ60 και ΠΕ70 σε Πρωινά και Ολοήμερα, οι δε Διευθυντές Δευτεροβάθμιας τα κενά των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Ας δούμε πρώτα λίγο τις Υποδράσεις/Πράξεις ανά Πρόσκληση του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027»:

ΕΚΠ01
Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του
Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Επέκταση της Λειτουργίας του

ΕΚΠ02
Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026
Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026
Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών μέσω του θεσμού Ψυχολόγου και του Κοινωνικού Λειτουργού
Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Σ.Σ. Αυτό που ξέραμε ως Μ.Ν.Α.Ε.)

ΕΚΠ03
Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση
Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων
Υποστήριξη Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για μαθητές

ενώ υπάρχει και σε κάθε μία από τις 13 ΠΔΕ το "Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση" που θα δώσει προσλήψεις για 2 Υποέργα:
1) Παράλληλη Στήριξη, Στήριξη από Σχολικό Νοσηλευτή, Στήριξη από ΕΒΠ
2) ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ

Οι προσλήψεις στη Γενική Παιδεία της Δευτεροβάθμιας θα γίνουν με ό,τι υπάρξει από Τακτικό Προϋπολογισμό και Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

65
Επειδή πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, τα κενά (τα πάντα όλα, εκτός από Ώρες στα Μουσικά για τις Μουσικές Ειδικεύσεις) που έφθασαν στο Υπουργείο για τη φετινή Α' Φάση Αναπληρωτών είναι περίπου 47Κ, έναντι 41Κ για την περυσινή Α' Φάση. Σε αυτά (σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους) δεν περιλαμβάνονται ούτε φέτος ούτε πέρυσι τα κενά για ΖΕΠ, ΔΥΕΠ, ΜΝΑΕ και Μαθητεία.
Η αύξηση των 6Κ επιμερίζεται περίπου ως εξής:
0,5Κ στη Γενική
4Κ στην ΕΑΕ (σχεδόν όλο από την Παράλληλη Στήριξη)
1,5Κ σε ΕΕΠ-ΕΒΠ
Για να πέσει ο πέλεκυς στην Παράλληλη Στήριξη, ετοιμάζεται σχετική εγκύκλιος (σημεία της οποίας έχουν διαρρεύσει).
Επειδή προβλέπω να πέφτουν σωρηδόν τα Π.Μ. για συγκεκριμένες Περιοχές/Ειδικότητες, δυστυχώς ο χρόνος δεν επαρκεί για να απαντηθούν.
Είναι, όμως, σαφές από τα ανωτέρω συνολικά νούμερα και γιατί το Υπουργείο δεν θέλει αυτά τα ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ στοιχεία να είναι ανοιχτά διαθέσιμα δεδομένα (open data) και γιατί προσπαθεί με διάφορους τρόπους (...) να μην βγαίνει προς τα έξω ούτε αυτή η γενική εικόνα (προσπαθώντας να ταυτίσει τον αριθμό των προσλήψεων της Α' Φάσης με τα δηλωθέντα κενά).

66
Ναι, φυσικά και θα τρέξει. Εξάλλου αναφέρεται και στην εγκύκλιο καταγραφής λειτουργικών κενών.
Απλώς δεν θα τρέξει από την Α' Φάση (ως συνήθως), αλλά το βλέπω να τρέχει την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου.

67
Σωστά επισημαίνει ο Lucifer ότι, ceteris paribus, έρχονται "δύσκολες μέρες" για τη Δευτεροβάθμια, λίγο από φέτος, αλλά πολύ περισσότερο από το 2024-2025, όπως προκύπτει από τα στοιχεία γεννήσεων της ΕΛΣΤΑΤ (https://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SPO03/-).
Είναι δύσκολο να εκτιμηθεί η μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, καθώς οι ανάγκες προκύπτουν από τα τμήματα και όχι από τον αριθμό των μαθητών. Ένα μικρό Γυμνάσιο με 20 μαθητές σε κάθε Τάξη, αν πέσει στους 10 μαθητές σε κάθε Τάξη (δηλ. 50% μείωση στο μαθητικό δυναμικό), πάλι ένα Τμήμα θα έχει ανά Τάξη, άρα ίδιες ανάγκες σε εκπαιδευτικούς.
Περισσότερο θεωρώ θα "πληγούν" οι δευτεροβάθμιες σχολικές μονάδες στα αστικά κέντρα, όπου κάποιες δύσκολα θα μπορέσουν να κρατήσουν τον αριθμό των Τμημάτων τους, ό,τι χωροταξική κατανομή και να γίνει.
Το κλείνω εδώ, μιας και είμαστε εκτός θέματος του νήματος.

68
Γεια σου Patreas. Το 45.000 αναπληρωτές για το 2023-24, που αναφέρεις, από ό,τι καταλαβαίνω δε λαμβάνει υπόψιν μη αναλήψεις και παραιτήσεις (δηλαδή αν λάβει κανείς υπόψιν και αυτά είναι πάνω από 45.000 το νούμερο). Πέρσι, για το σχολικό έτος 2022-23 για πόσους αναπληρωτές ήταν οι πιστώσεις μη λαμβάνοντας υπόψιν μη αναλήψεις και παραιτήσεις; Ουσιαστικά αυτό που θέλω να καταλάβω είναι το εξής: Αν θεωρήσουμε ότι το σχολικό έτος 2022-23 αναλάμβαναν όλοι και δεν παραιτείτο κανείς και επίσης ότι και το σχολικό έτος 2023-24 αναλάβουν όλοι και δεν παραιτηθεί κανείς, θα έχουμε περισσότερες προσλήψεις το 2023-24, λιγότερες ή περίπου ίσες σε σχέση με αυτές του 2022-23;

Περίπου ίσες με αυτές του 2022-2023. Και το 2022-2023 οι πιστώσεις για Αναπληρωτές έφθασαν τελικά τις 45Κ. Όταν κάποιος προσλαμβάνεται σε κάποια Φάση και δεν αναλαμβάνει, η πίστωση παραμένει αχρησιμοποίητη για επόμενη Φάση. Αναλόγως συμβαίνει και με το υπόλοιπο της πίστωσης κάποιου που αναλαμβάνει και παραιτείται πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους. Με την αναβάθμιση από Μειωμένου σε Πλήρους είναι λίγο διαφορετικά (εξαρτάται αν αναβαθμίζεται στο ίδιο ή σε διαφορετικό πρόγραμμα). Μιας που είπαμε για Μειωμένου, από τους 45Κ, οι 2Κ ήταν ΑΜΩ.
Τα στοιχεία προσλήψεων που παρατίθενται ως απαντήσεις σε ερωτήσεις Κοινοβουλευτικού Ελέγχου προκύπτουν από το άθροισμα των προσλήψεων σε κάθε Φάση πρόσληψης, αλλά ούτε όλοι αναλαμβάνουν ούτε όλοι παραμένουν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Υ.Γ. In trust no one we trust! :)

69
Κατ' αρχάς να πω ότι η πολύ καλή (=κάτι περισσότερο από μία ακόμα) εκπαιδευτική ιστοσελίδα e-wall είναι από τις λίγες με αρκετό original περιεχόμενο. Μου φαίνεται, πάντως, λίγο περίεργο μια τόσο σημαντική είδηση να προέκυψε Κυριακή (ίσως να υπήρχε από προηγούμενες ημέρες και απλώς η ανάρτηση να έγινε χθες).
Ας δούμε λίγο πώς περίπου έκλεισε το 2022-2023 από πλευράς υπηρετούντων (δηλ. ανέλαβαν και δεν παραιτήθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους) Αναπληρωτών:
20Κ απο ΕΣΠΑ
20Κ από ΠΔΕ (Συγχρηματοδοτούμενο Σκέλος)
5Κ από Τακτικό Προϋπολογισμό.
Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια είχαμε μια μεγάλη μετατόπιση από το ΕΣΠΑ στο Συγχρηματοδοτούμενο Σκέλος του ΠΔΕ, μετά από τροποποίηση της σχετικής Σ.Α.Ε. (Συλλογική Απόφαση Έργου) 445/2
Αποτέλεσμα ήταν ότι πολλές προσλήψεις Αναπληρωτών, ενώ γίνονταν με τα λογότυπα ΕΣΠΑ 2021-2027 (με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης), δεν αναφερόταν στην απόφαση κάποιος Κωδικός ΟΠΣ ΕΣΠΑ, αλλά (τεχνικά) γίνονταν από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Για το 2023-2024 ισχύει αυτό πού έχω αναρτήσει από το Φεβρουάριο, δηλ. πάλι για 45Κ Αναπληρωτές, εκ των οποίων περίπου 2Κ από Τακτικό Προϋπολογισμό και οι υπόλοιποι από ένα μίγμα ΕΣΠΑ και Συγχρηματοδοτούμενου Σκέλους ΠΔΕ. Η μικρή αύξηση που προβλέπουν τα μισθολόγια από 1/1/2024, δεν είναι ικανή (από μόνη της) να προκαλέσει τόσο μεγάλη μείωση στον αριθμό των Αναπληρωτών.
Επίσης, αν υπήρχε τάση μείωσης των 45Κ Αναπληρωτών, πιστεύω δεν θα βλέπαμε τόση "άπλα" στις αποσπάσεις σε Φορείς (ειδικά προς Α.Ε.Ι.).
Από τις πληροφορίες που έχω (Σ.Σ. αλάνθαστες πληροφορίες για όλα τα θέματα δεν έχει κανένας), δεν επιβεβαιώνεται αυτή η ανάρτηση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν χρειάζεται επαγρύπνηση, καθώς πρόκειται για πολύ σοβαρό θέμα.

70
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Αύγουστος 05, 2023, 03:19:54 μμ »
Οι αποσπάσεις στους Φορείς του Υπουργείου Παιδείας έχουν ήδη ξεπεράσει τις 2.500, ενώ ειδικά στα Α.Ε.Ι. οι αποσπάσεις είναι (μέχρι στιγμής) κατά 30% αυξημένες σε σχέση με πέρυσι.
Με βάση τις αναρτήσεις από την ιστοσελίδα του Υπουργείου, οι αποσπάσεις στους κύριους φορείς έχουν ως εξής (μέχρι στιγμής για το 2023-2024):

ΦΟΡΕΑΣ 2022-2023 2023-2024
Α.Ε.Ι. 315 409
Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες 8 9
ΕΚΚΛΗΣΙΑ 100 106
Δ.Ι.Ε.Κ. (για διοικητικό έργο) 253 231
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ 9 11
ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 31 33
Γ.Α.Κ. 111 135
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ 96 113
ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 95 113
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης 591 602
Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης 132 129
ΚΕΔΑΣΥ (για διοικητικό έργο) 22 29
Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας 355 344
Ι.Ε.Π. 13 10
Ομοσπονδιακός Προπονητής / Τεχνικός Σύμβουλος 225 243
ΣΥΝΟΛΟ 2356 2517

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 144

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161738
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.