Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - modistra

Σελίδες: 1 ... 345678
57
Οι Ελληνες εξακολουθούμε απο την αρχαιότητα να έχουμε συναίσθηση της μειονεξίας μας. ;D

Εμφανίζεται κάποιος και "τα χώνει" στο σύστημα που έχει αλλοιώσει το πολιτικό και αισθητικό μας κριτήριο (δημοσιογράφοι και κανάλια μεγαλοσυμφερόντων) και παρόλα αυτά το ρίχνουμε στο κουτσομπολιό!
Κάνουμε π.χ. ακριβώς αυτό για το οποίο μερικοί κατηγόρησαν τον συγκεκριμένο ποιητή.
Από το πρωί,αντί να δω εκπαιδευτικούς να ικανοποιούνται,επειδή ένας άνθρωπος του πνεύματος επιτέλους ανέδειξε μια διαφορετική γλώσσα,την οποία ο ψεύτικος κόσμος των πολιτικών και των μέσων ενημέρωσης τόσα χρόνια καταστρέφουν,σπεύδουμε να δείξουμε την εξυπνάδα μας κρίνοντάς τον μέσα από το ηθικιστικό καταφύγιο όπου το σύστημα αυτό μας έχει εγκλωβίσει!Ασχολούμαστε με το ποιός είναι ο Χριστιανόπουλος!
Ας δεχτούμε ότι είναι μέτριος ποιητής και ο χειρότερος ανάμεσά μας.

Ωστόσο,όταν η δημοσιογράφος θίγεται, επειδή ο ποιητής τολμά να παραβεί τους κανόνες ευγενείας και να της πει ότι δεν τη θυμάται,να της υπενθυμίσει ότι δεν βρίσκεται εκεί για την ίδια (λες και έχει κάνει κάτι αξιόλογο) ή όταν κλαίει από τα νεύρα της ή από την απαξίωση που μόλις συνειδητοποίησε ότι αξίζει το έργο της (ενώ αμείβεται με τα δεκαπλάσια χρήματα π.χ. από έναν εκπαιδευτικό,για να διαφθείρει τις συνειδήσεις των πολιτών),χωρίς ωστόσο να μπορέσει να κάμψει τη δυσπιστία του καλεσμένου της (σημάδι ότι όντως η απόσταση της από έναν άλλο κόσμο είναι τεράστια),τότε θεωρώ ότι επιτέλους η εικόνα,το ψεύτικο χρηματιστήριο αξιών του σύγχρονου κόσμου καταρρέει και αποκαθίσταται η ποιότητα του λόγου.

Δυστυχώς συμφωνώ με τον ποιητή ως προς το ότι τα πράγματα πολύ δύσκολα μπορούν να αλλάξουν.
Εδώ βλέπω και ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς την πλήρη ισοπέδωση των αξιών.Αν υπήρχε κοινό αξιολογικό πλαίσιο,τότε θα υπήρχε και κοινός νους και θα μπορούσαμε να ξεπεράσουμε τα (παράλογα πολλές φορές) επιμέρους συμφέροντά μας.Θα μπορούσαμε να συνεννοηθούμε τόσα χρόνια στην αναγκαιότητα του ΑΣΕΠ,της αξιολόγησης,στην πάταξη της παραπαιδείας,να απαιτήσουμε κατάργηση των πανελληνίων,ανθρωπιστική παιδεία και αγάπη για την πατρίδα.

Αντί αυτών μπορούμε να συνεχίσουμε να βρίζουμε την υπουργό μέσα από την ανωνυμία του πληκτρολογίου και να την κοροιδεύουμε για τη δήλωσή της περί κλάματος (θα αντέχαμε άραγε να της μιλήσουμε με τη γλώσσα του Χ. επωνύμως και δημοσίως,ειδικά εάν απολαμβάναμε την δική του καταξίωση;).Παράλληλα να λυπόμαστε την καημένη εργαζόμενη που υπέστη τη σκληρότητα ενός μισάνθρωπου γέρου την ώρα που βγάζει το ψωμί της (μειωμένο όπως είπε η ίδια).Αλλωστε καλά κάνει και βγάζει τόσα λεφτά.Οποιοσδήποτε θα το έκανε εάν μπορούσε.Και άσε τον γέρο να αναρωτιέται για την εντιμότητα της εργασίας...

Υ.Γ.Ας συγχωρέσουν οι πολύ καλοί συνάδελφοι το δικό μου ύφος αυτή τη φορά.Εννοείται ότι σε αντίστοιχη περίπτωση είναι σίγουρο ότι θα είχα την ίδια αντίδραση.Δεν εξαιρώ φυσικά τον εαυτό μου από τις παραπάνω διαπιστώσεις.

ΠΕΣ ΤΑ

58
Βρε παιδιά, αυτός ο καθηγητής έχει τελειώσει ΤΕΙ Λογιστικής, έχει προσληφθεί ως καθηγητής λογιστικής ΠΕ18.03 και δηλώνει καθηγητής πληροφορικής στο ΕΕΕΕΚ Παμμακαρίστου Νέας Μάκρης. Δείτε:
http://www.slideshare.net/AlexandrosTsikolatas/ss-7789198
Το λέει ξεκάθαρα στην αρχή της διάλεξης , η οποία έχει τίτλο "ΤΠΕ στην ειδική αγωγή" στο 1:08.

Επίσης, εδώ
http://www.cetl.elemedu.upatras.gr/proc2/proceedings.html
μπορείτε να δείτε την ίδια παρουσίαση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία" που έγινε 28-30/4/2011.

Εδώ η πρόσληψή του:
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82&source=web&cd=3&ved=0CCgQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.minedu.gov.gr%2Fpublications%2Fdocs%2Fproslhpseis__776_ekpaideytikwn_bthmias_ekpshsse_smeae_100913.xls&ei=4n_FTtDxDceSswb0wqyOBw&usg=AFQjCNEQWtq7dX9vFHm8t9c_R6Hx9t55yw&cad=rja

59
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Οκτώβριος 30, 2011, 07:27:35 μμ »
Να σημειώσω ότι οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να κινηθούν εντός 3 μηνών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ώστε να μη θεωρηθούν εκπρόθεσμοι. Όσοι κινηθούν μετά το πέρας των 3 μηνών έχουν λιγότερες πιθανότητες να δικαιωθούν.

60
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Οκτώβριος 29, 2011, 10:33:51 μμ »
Όσοι απόφοιτοι ΑΕΙ συμμετέχουν σε κατατακτήριες εξετάσεις, συγκεντρώνουν βαθμό πάνω από τη βάση σε κάθε ένα από τα μαθήματα και το άθροισμα της βαθμολογίας τους είναι ίσο ή μεγαλύτερο από τη βαθμολογία που συγκέντρωσε ο τελευταίος απόφοιτος ΤΕΙ που εισάγεται, αλλά οι ίδιοι λόγω ποσόστωσης δεν εισάγονται, μπορούν να κινηθούν δικαστικά και να εισαχθούν στο τμήμα. Αυτό στηρίζεται στην αντισυνταγματική ποσόστωση που προβλέπει ο νόμος για αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ. Υπάρχουν πρόσφατα δεδικασμένα και μάλιστα άτομα που διαγωνίστηκαν το 2009, μέσω δικαστικής απόφασης τους έγραψαν τον Οκτώβρη του 2011 στο 4ο έτος σπουδών, επειδή η απόφαση έχει αναδρομική ισχύ.
Όσοι ενδιαφέρονται για πληροφορίες, ας μου στείλουν προσωπικό μήνυμα ή ας το ψάξουν μέσω δικηγόρου ειδικευμένου στα διοικητικά.

61
Εμένα μια φίλη φιλόλογος έκανε πριν 3 χρόνια master (1 έτους) στην Ειδική Αγωγή στη Μεγάλη Βρετανία και της είχα ζητήσει να υπολογίσει πόσο της κόστισε συνολικά. Μετά από υπολογισμούς, μου είχε πει γύρω στα 20.000 ευρώ.

Το κέρδος για όσους επιλέγουν εξωτερικό είναι βέβαια το 1 έτος φοίτησης. Όχι μόνο κερδίζεις τα έξοδα διαβίωσης του 2ου έτους, αλλά πιάνεις δουλειά και αποπληρώνεις και το χρέος του προηγούμενου έτους.

Παρ' όλα αυτά, εγώ δεν έχω ασχοληθεί με μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. Κι ο λόγος δεν είναι ότι τα σνομπάρω, αλλά ότι έχω υποχρεώσεις εδώ, στην Ελλάδα.

62
Η ερώτηση στη Βουλή είναι αδιαμφισβήτητα καλή κίνηση. Τι άλλο να κάνει κανείς εξάλλου; Να στείλει mail στην υπουργό και να της μιλά με υφάκι; Αυτή τη δυνατότητα μόνο η ανωνυμία του φόρουμ τη δίνει!!!

63
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Απ: Μουσική_temp03
« στις: Ιούλιος 08, 2011, 03:22:30 μμ »
Hot Chip - I feel better

http://www.youtube.com/watch?v=VurR44pxUKo&feature=related

She said: 'How did we get ourselves so lost?'
And I said: 'I don't know, but we will not be leaving tonight, tonight
When you hold me I, I feel better'

64
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιούνιος 21, 2011, 05:09:36 μμ »
Εγώ sirina έχω να σου προτείνω τει εργοθεραπείας. Έχει ψηλή βάση για τει και το πιάνει - δεν το πιάνει κανείς με 16 χιλιάδες μόρια. Έχει πολύ καλές επαγγελματικές προοπτικές, καθώς υπάρχει μόνο ένα τει εργοθεραπείας στην Αθήνα και έχει λίγους εισακτέους - κάτω από 100.

65
mk75 πολύ χρήσιμο το Geogebra! Ευχαριστώ που το πρότεινες!

66
Για την ανεργία των αποφοίτων των εν λόγω σχολών φταίει σίγουρα και το γεγονός ότι δεν έχουν τα πτυχία αυτά άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας (βλέπε ασεπ-πιθανότητα 1 στους 40), αλλά όχι μόνο.

Εγώ βλέπω να υπάρχει άγνοια των κανόνων που διέπουν την αγορά εργασίας. Μπορεί να φταίει το γεγονός ότι τόσα χρόνια η κοινωνία πίστεψε ότι ο μόνος σίγουρος δρόμος για την επαγγελματική αποκατάσταση περνούσε μέσα από το γραφείο ενός βουλευτή. Μπορεί όμως να φταίει και η έλλειψη κριτικής ικανότητας και η καλλιέργεια της παθητικότητας μέσα στις σχολές των κλασσικών σπουδών. Τέσσερα χρόνια μέσα στη σχολή οι φοιτητές/τριες μαθαίνουν πως με την παπαγαλία προκόβουν, πως έτσι βγαίνουν οι υψηλοί βαθμοί.  Η αγορά εργασίας όμως δε λειτουργεί έτσι, εκεί χρειάζεται πολύς περισσότερος δυναμισμός. Εκεί για την επαγγελματική αποκατάσταση βοηθούν και τα πτυχία, αλλά βοηθά και η προσωπικότητα.

Τέλος, από τη στιγμή που η αγορά εργασίας στο δημόσιο τομέα συρρικνώνεται, η εστίασή μας καλό είναι να στρέφεται και στον ιδιωτικό. Όσο περίεργο και να μας φαίνεται, εκεί είναι περισσότερες οι πιθανότητες να βρούμε δουλειά. Είτε ως μισθωτοί είτε ως ελεύθεροι επαγγελματίες. Και αυτό είναι κάτι που και στον εαυτό μου το λέω συχνά, μπας και ξεκολλήσω επιτέλους! Κι αυτό το λέω για να μη νομίζετε ότι εγώ έχω λύσει τα προβλήματά μου...

Οπότε, η άποψή μου είναι ότι αν σε κάποιον δεν αρέσουν τα μαθηματικά και τα συναφή μαθήματα, ας επιλέξει τις κλασσικές σπουδές, αλλά να ξέρει ότι αυτές οι σπουδές από μόνες τους δε θα του εξασφαλίσουν επαγγελματική αποκατάσταση.

67
Μου είχαν παλιότερα ζητήσει να προσθέσω ένα κεφάλαιο σε πτυχιακή από ΤΕΙ και να κάνω διόρθωση όπως είπες κι εσύ. Φιλόλογος δεν είμαι, αλλά ορθογραφία έχω μάθει τόσα χρόνια στο σχολείο και είπα το οk. Ε, η διόρθωση πιο πολλή ώρα μου πήρε από το κεφάλαιο. Τα λάθη ήταν πολλά και φυσικά υπήρχαν και ασυνταξίες. Έλειπε και ο πίνακας περιεχομένων κ στα περιεχόμενα γινόταν ο κακός χαμός.
Οπότε αν την αναλάβεις μην υποτιμήσεις τη δουλειά. Για την κοστολόγηση εγώ σου προτείνω να σκεφτείς ότι στο περίπου θα σε πάρει 5 λεπτά της ώρας η κάθε σελίδα, έχεις x σελίδες, άρα (x*5)/60=y ώρες και y*10 τα λεφτά που θα ζητήσεις (αν χρεώνεις την ώρα 10 ευρώ).

Καταρχάς, ευχαριστώ για την απάντηση όλους σας κι εσένα! Αλλά τι εννοείς αν χρεώνω 10 ευρώ την ώρα; Για ποιο πράγμα; Για τη διόρθωση; Για μαθήματα; Οι υπόλοιποι πόσο χρεώνουν δηλαδή; Φαντάζομαι για να το λες τόσο θα χρεώνουν πάνω-κάτω και άλλοι..
Επίσης, αν σε μια σελίδα, για παράδειγμα, δεν υπάρχουν λάθη, χρεώνω;; Ή μπορεί να υπάρχει κανά δυο.. υποτυπώδη.. ας πούμε.

Όταν λέω "αν χρεώνεις την ώρα 10 ευρώ", εννοώ τα minimum χρήματα με τα οποία δέχεσαι να κάνεις μια εργασία. (Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι με πτυχίο πανεπιστημίου και μεταπτυχιακό καλό είναι να μη ζητά κανείς κάτω από 10 ευρώ την ώρα για οποιαδήποτε δουλειά, είτε εργασία ολόκληρη είτε μετάφραση είτε δακτυλογράφηση). Καλό είναι να χρεώνει κανείς με τη σελίδα, εγώ απλώς προτιμώ να ρίχνω μια ματιά και να κάνω μια χοντρική εκτίμηση για τις ώρες που θα χρειαστώ.

Χίλια ευχαριστώ για την απάντηση. Πάντως, με τον υπολογισμό που μου είπες βγαίνει λιγότερο από ένα ευρώ ανά σελίδα. Είναι οκ; Απ' ό,τι κατάλαβα, και 1 ευρώ να πω, πάλι καλά είναι. Αφού ζητάνε 2 και 3 τη σελίδα..


Σωστά μάλλον τα υπολογίζεις, είναι λίγα επειδή ξέχασα να σου πω ότι αυτή την τιμή τη ζητάω εγώ από το φροντιστήριο. Ο πελάτης πληρώνει περίπου τα διπλάσια, γιατί το φροντιστήριο προσθέτει  το ΦΠΑ και φυσικά το μερίδιό του.

68
Μου είχαν παλιότερα ζητήσει να προσθέσω ένα κεφάλαιο σε πτυχιακή από ΤΕΙ και να κάνω διόρθωση όπως είπες κι εσύ. Φιλόλογος δεν είμαι, αλλά ορθογραφία έχω μάθει τόσα χρόνια στο σχολείο και είπα το οk. Ε, η διόρθωση πιο πολλή ώρα μου πήρε από το κεφάλαιο. Τα λάθη ήταν πολλά και φυσικά υπήρχαν και ασυνταξίες. Έλειπε και ο πίνακας περιεχομένων κ στα περιεχόμενα γινόταν ο κακός χαμός.
Οπότε αν την αναλάβεις μην υποτιμήσεις τη δουλειά. Για την κοστολόγηση εγώ σου προτείνω να σκεφτείς ότι στο περίπου θα σε πάρει 5 λεπτά της ώρας η κάθε σελίδα, έχεις x σελίδες, άρα (x*5)/60=y ώρες και y*10 τα λεφτά που θα ζητήσεις (αν χρεώνεις την ώρα 10 ευρώ).

Καταρχάς, ευχαριστώ για την απάντηση όλους σας κι εσένα! Αλλά τι εννοείς αν χρεώνω 10 ευρώ την ώρα; Για ποιο πράγμα; Για τη διόρθωση; Για μαθήματα; Οι υπόλοιποι πόσο χρεώνουν δηλαδή; Φαντάζομαι για να το λες τόσο θα χρεώνουν πάνω-κάτω και άλλοι..
Επίσης, αν σε μια σελίδα, για παράδειγμα, δεν υπάρχουν λάθη, χρεώνω;; Ή μπορεί να υπάρχει κανά δυο.. υποτυπώδη.. ας πούμε.

Όταν λέω "αν χρεώνεις την ώρα 10 ευρώ", εννοώ τα minimum χρήματα με τα οποία δέχεσαι να κάνεις μια εργασία. (Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι με πτυχίο πανεπιστημίου και μεταπτυχιακό καλό είναι να μη ζητά κανείς κάτω από 10 ευρώ την ώρα για οποιαδήποτε δουλειά, είτε εργασία ολόκληρη είτε μετάφραση είτε δακτυλογράφηση). Καλό είναι να χρεώνει κανείς με τη σελίδα, εγώ απλώς προτιμώ να ρίχνω μια ματιά και να κάνω μια χοντρική εκτίμηση για τις ώρες που θα χρειαστώ.

69
Μου είχαν παλιότερα ζητήσει να προσθέσω ένα κεφάλαιο σε πτυχιακή από ΤΕΙ και να κάνω διόρθωση όπως είπες κι εσύ. Φιλόλογος δεν είμαι, αλλά ορθογραφία έχω μάθει τόσα χρόνια στο σχολείο και είπα το οk. Ε, η διόρθωση πιο πολλή ώρα μου πήρε από το κεφάλαιο. Τα λάθη ήταν πολλά και φυσικά υπήρχαν και ασυνταξίες. Έλειπε και ο πίνακας περιεχομένων κ στα περιεχόμενα γινόταν ο κακός χαμός.
Οπότε αν την αναλάβεις μην υποτιμήσεις τη δουλειά. Για την κοστολόγηση εγώ σου προτείνω να σκεφτείς ότι στο περίπου θα σε πάρει 5 λεπτά της ώρας η κάθε σελίδα, έχεις x σελίδες, άρα (x*5)/60=y ώρες και y*10 τα λεφτά που θα ζητήσεις (αν χρεώνεις την ώρα 10 ευρώ).

70
Civil Engineer by training για την ακρίβεια. Το οποίο σημαίνει;

Σελίδες: 1 ... 345678

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 648
Σύνολο: 652

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.