Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - zoitsa

Σελίδες: 1 ... 345
57
Δεν πρέπει να υπερβάλουμε ή να αγχωνόμαστε. Δουλειά στον τομέα της Πληροφορικής υπάρχει στην Ελλάδα στην εποχή μας. Στο εξωτερικό (πχ δυτική Ευρώπη), από την εμπειρία μου γνωρίζω πως είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.

58
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).

Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)

Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.

ΜΕΡΑΚΙ ΕΧΩ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ.
Zoitsa, χαίρομαι. Ήξερα ότι δε θα κρατηθείς και θα το πετάξεις για τις θέσεις...
Άλωστε στο είχα γράψει κ όλας αλλά, τότε, δε μου σχολίασες το φόβο σου... :
Στην πρώτη σελίδα (Στην απάντηση #13 στις: Μαΐου 16, 2007, 02:28:42 pm), έγραψα
"ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια;"
Δυστυχώς θα πρέπει χέρι χέρι να περιμένουμε ΠΑΡΕΑ στη σειρά... Όσο και αν αυτό σας φοβίζει...
Οι σχολές μας συνδυάζουν Πληροφορική με άλλα αντικείμενα και είμαι σίγουρος ότι πολλά μαθήματα ήταν ΠΙΟ δύσκολα από τα δικά σας!!!
Τί θα γίνει αν ο μαθητής που αναφέρθηκε, ρωτήσει και κάτι, π.χ για συνδυασμό του προγράμματος του, με ένα οικονομικό, τηλεπικοινωνιακό, ..., ... θέμα?? ;D

Εγώ έδωσα σε ίδιο θρανείο στις πανελλαδικές εξετάσεις,
ήπια ποτάκια σε φοιτητικά πάρτυ που κάνουν τα ΑΤΕΙ,
διάβασα,
....ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΤΩΡΑ!!
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!

Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν απλά μάχομαι για τα δικαιώματά μου. Δε διαφώνησα πως γνωρίζετε  καλή Πληροφορική (το θέμα του office εσείς το εκθέσατε αρχικά). Αυτό που είπα είναι πως δεν είστε αμιγώς Πληροφορικοί.

Επίσης, δεν ειρωνέυτηκα οπότε θα παρακαλούσα να μη με ειρωνεύεστε ούτε εμένα. Ούτε να παίρνουμε συναισθηματικά το ζήτημα λέγοντας φράσεις του τύπου "....ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΤΩΡΑ". Ας καταθέτουμε μόνο καθαρά στοιχεία.

Σημείωση: Δεν καταλαβαίνω γιατί μου μειώνεται το λεγόμενο "karma" στο forum από τη στιγμή που δεν έδειξα απροσάρμοστη συμπεριφορά αλλά είπα μόνο τη γνώμη μου.

59
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).

Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)

Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.

60
zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.

Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών  Πληροφορικής.
"θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.
Πιστεύεις ότι οι απόφοιτοι των 11 σχολών &.. δεν είναι ικανοί να διδάξουν ούτε στα ολοήμερα, ούτε στα Γυμνάσια πχ ένα Μ. Office; ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια; Αυτό δεν έχω καταλάβει



Για την ώρα, ας αφήσουμε το τμήμα του διορισμού. Θέλω να αναπτύξω την εκπαιδευτική όψη του θέματος.

Σύμφωνοι, γνωρίζετε το Office. Πληροφορική, όμως, δεν είναι μόνο το office!! Εξάλλου, τα παιδιά σήμερα, είναι ενημερωμένα στην Πληροφορική και  ενδεχομένως να  σου θέσουν ερωτήματα πιο απαιτητικά. Δεν πρέπει να είναι κανείς ενημερωμένος και καταρτισμένος με το καλύτερο δυνατό τρόπο;

Φαντάσου κάποιον που έχει πάρει το proficiency και διδάσκει αγγλικά. Σίγουρα, ξέρει να εκφράζεται άριστα.  Είναι όμως όμοιος με έναν πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας που γνωρίζει το αντικείμενό του εφ΄ολης της ύλης;

61
zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.

Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών  Πληροφορικής.

62
Να σαι καλά!
Φυσικά και έχεις το δικαίωμα! Όπως και όλοι. Έτσι κι αλλιώς για αυτό δημιούργησα τη δημοσκόπηση, για εμάς και για ΟΛΟΥΣ όσους μας υποστηρίζουν.
Έτσι για να :DΦ Α Ι Ν Ε Τ Α Ι :D η διαφορά...

Έτσι όπως το θέτεις psych@ra, πως  έφτιαξες τη δημοσκόπηση μόνο γι αυτούς που σας υποστηρίζουν, πώς κανείς να ψηφίσει υπέρ του ΣΤΕΜΠ;
Εξάλλου, αν κρίνω από μία προηγούμενη δημοσκόπηση, http://www.pde.gr/index.php?topic=308.0, τα περισσότερα μέλη του forum είναι ΠΕ20

Γνωρίζοντας πως τα τμήματα που απειλούνται άμεσα είναι όλα ΠΕ20, θεωρώ λοιπόν πως δεν είναι αντικειμενική/ αντιπροσωπευτική αυτή η δημοσκόπηση. 


Όταν λέω ότι την έφτιαξα "για εμάς" εννοώ ότι θέλω να δω σε τι επίπεδο βρίσκεται η ομαδικότητά μας και πόσοι "άλλοι" κατανοούν το πρόβλημά μας. Φυσικά, θέλω να δω και να μας συγκρίνω, με αυτούς που βρίσκονται στην απέναντι όχθη.
Ας δω και τις άλλες μπάρες - στήλες να ανεβαίνουν. Κανένα πρόβλημα. Δεν εμποδίζω κανέναν!
Επίσης, δεν ανέφερα τη λέξη "μόνο".
Αν ήταν "μόνο" για εμάς, τότε δε θα έβαζα άλλες επιλογές...

Αν δεν κατάλαβες, η δημοσκόπηση αναφέρεται σε τρεις ομάδες:
1) α) Όσοι είναι απόφοιτοι ή ακόμα και φοιτητές των σχολών που αναφέρονται στο γνωστό διάταγμα.
β) Άλλοι (όπως π.χ. αυτοί των ΠΣΕ) που δεν επωφελούνται από την ακύρωση του διατάγματος.
γ) Τρίτοι (όπως αυτοί από άλλες ειδικότητες ΠΕ) οι οποίοι βλέπουν ότι δεν είναι και τόσο σωστή η ακύρωση του διατάγματος.
2) α) Όσοι είναι απόφοιτοι ή ακόμα και φοιτητές των σχολών που δεν αναφέρονται στο γνωστό διάταγμα και είναι ειδικότητας ΠΕ20
β) Άλλοι που επωφελούνται από την ακύρωση του διατάγματος
γ) Τρίτοι (όπως αυτοί από άλλες ειδικότητες ΠΕ) οι οποίοι βλέπουν ότι είναι σωστή η ακύρωση του διατάγματος.
3) Όσοι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το θέμα αυτό.

Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν.
Αν πιστεύεις ότι ο περισσότερος κόσμος είναι με το μέρος μας και ανεβαίνει η ψηφοφορία, τότε βγαίνει το νόημα ότι ένα διάταγμα (όπως στην προκειμένη περίπτωση το ΠΔ268), δε θα έπρεπε να καταργηθεί επειδή το θέλουν οι ΛΙΓΟΙ!!!
Αποδείξτε όσοι θέλετε λοιπόν κάτι διαφορετικό...

Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις, αλλά διαφωνώ με την τελευταία σου δήλωση.
Το θέμα δεν είναι να ψηφιστεί τι θέλουν οι "πολλοί" αλλά να υπάρξει δικαιοσύνη!

63
Να σαι καλά!
Φυσικά και έχεις το δικαίωμα! Όπως και όλοι. Έτσι κι αλλιώς για αυτό δημιούργησα τη δημοσκόπηση, για εμάς και για ΟΛΟΥΣ όσους μας υποστηρίζουν.
Έτσι για να :DΦ Α Ι Ν Ε Τ Α Ι :D η διαφορά...

Έτσι όπως το θέτεις psych@ra, πως  έφτιαξες τη δημοσκόπηση μόνο γι αυτούς που σας υποστηρίζουν, πώς κανείς να ψηφίσει υπέρ του ΣΤΕΜΠ;
Εξάλλου, αν κρίνω από μία προηγούμενη δημοσκόπηση, http://www.pde.gr/index.php?topic=308.0, τα περισσότερα μέλη του forum είναι ΠΕ20

Γνωρίζοντας πως τα τμήματα που απειλούνται άμεσα είναι όλα ΠΕ20, θεωρώ λοιπόν πως δεν είναι αντικειμενική/ αντιπροσωπευτική αυτή η δημοσκόπηση. 

64
Τεχνική εκπαίδευση / Απ: Σιβιτανίδειος σχολή
« στις: Μάιος 08, 2007, 02:46:08 πμ »
Καλησπέρα,

είμαι ΠΕ19 και ενδιαφέρομαι να κάνω αίτηση στη Σιβιτανίδειο, έχω όμως κάποιες απορίες για τα δικαιολογητικά μου.
 
Μέχρι πέρυσι  εργαζόμουν ως ελευθερος επαγγελματίας (προγραμματίστρια) στον ιδιωτικό τομέα.
Πέρυσι λοιπόν που θέλησα να κάνω κάποια αίτηση, είχα πάει στο επαγγελματικό επιμελητήριο και μου είπαν πως στην ειδικότητά μου δεν εκδίδεται βεβαίωση προϋπηρεσίας...

Καταθέτοντας λοιπόν την αίτηση  εκείνη το ανέφερα αυτό και μου ζήτησαν απλά το εκκαθαριστικό εφορίας.
Σε αυτή την προκήρυξη ωστόσο διαβάζω πως δεν γίνονται δεκτά και δεν αξιολογούνται εκκαθαριστικά Εφορίας. Τι πρέπει να κάνω;

65
Σχολική ζώνη / Απ: Ψυχολογική υποστήριξη σε μαθητή
« στις: Δεκέμβριος 12, 2006, 02:54:33 πμ »
Από κει και πέρα να έχεις υπόψη πως τα παιδιά αντιλαμβάνονται και την αγάπη και την απόρριψη.

Αυτό που λες επιβεβαιώθηκε σήμερα. Τα παιδάκια έχουν απίστευτη αντίληψη! Προφανώς το συγκεκριμένο παιδάκι το ένιωσε πως στενοχωρέθηκα με τη συμπεριφορά του και ήρθε σήμερα από μόνο του κοντά μου και μου χάρισε μια ζωγραφιά.

΄Εγινε λοιπόν μια μικρή αρχή.  Επόμενο βήμα θα είναι τώρα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του ολοήμερου και με τη δασκάλα του για  να το βοηθήσουμε- εφόσον, βέβαια, υπάρχει πρόβλημα.
 
Ευχαριστώ επίσης για το link, youla!

66
Σχολική ζώνη / Απ: Ψυχολογική υποστήριξη σε μαθητή
« στις: Δεκέμβριος 10, 2006, 03:07:14 μμ »
Γιατί δεν ρωτάς τον δάσκαλο του ολοήμερου πως το αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο παιδί.

Ναι, θα το κάνω αυτό. Κι όμως θα ήθελα να έχω και μια παιδαγωγική βάση. Γιατί στα σχολεία, ειδικά στα δημοτικά, οι επιστημονικές σου γνώσεις είναι μεν σημαντικές , αλλά απαιτούνται πολύ περισσότερα προσόντα  από ένα στείρο πτυχίο.

Είναι κρίμα, αν όχι λίγο επικίνδυνο,  που δεν  παρέχεται σε εμάς τους πληροφορικούς κάποια στοιχειώδη εκπαίδευση(πχ σεμινάριο) πριν μας εισάγουν στα σχολεία.

67
Σχολική ζώνη / Ψυχολογική υποστήριξη σε μαθητή
« στις: Δεκέμβριος 10, 2006, 01:03:53 μμ »
Καλημέρα,

δουλεύω ως ωρομίσθια σε ολοήμερο δημοτικού εδώ και 3 εβδομάδες. Τώρα που εξοικειώνομαι με τα παιδάκια σιγά σιγά παρατήρησα ένα παιδάκι (της πρώτης δημοτικού) να έχει διαφορετική συμπεριφορά από τα άλλα. Αντιδράει σε κάθε τι που του λέω, κλάιει συνέχεια  και χτυπάει ή βρίζει τα άλλα παιδάκια.

Προφανώς έχει προβλήματα και θέλω  να το προσεγγίσω- δυστυχώς όμως δεν έχω παιδαγωγική κατάρτιση. Έχετε κάποια βιβλιογραφία /online πηγές που θα μπορούσατε να μου προτείνετε για να με βοηθήσουν;

Ευχαριστώ!

68
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Πώς θα μπορέσω να διδάξω σε ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ;
« στις: Οκτώβριος 24, 2006, 03:33:15 πμ »
Δηλαδή αποδεχόμαστε σε συγκεκριμένα ολοήμερα; Κάπου άκουσα πως μας καλούν από μια διεύθυνση δευτεροβάθμιας κι εμείς δηλώνουμε τις περιοχές της δευτεροβάθμιας αυτής που προτιμάμε (και ενδεχομένως και τις ώρες που θα μας βόλευαν πιο καλά). Είναι λάθος;


69
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Πώς θα μπορέσω να διδάξω σε ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ;
« στις: Οκτώβριος 23, 2006, 09:18:30 μμ »
Είμαι ΠΕ19 και μου δώσανε και μένα 7 ώρες στα ΤΕΕ Ν. Ηρακλείου και Καλαμακίου. Κάποιες ώρες είναι πρωινές , κάποιες απογευματινές.

Δε  με πειράζουν οι περιέργες ώρες, αντίθετα είμαι ευγνώμων,  δεδομένου ότι έχω μηδενική προϋπηρεσία.

Τι συμβαίνει όμως αν με  καλεσουν σε ολοήμερο; Θα έχω τη δυνατότητα να επιλέξω ώρες ή θα μου δώσουν σαφείς ώρες; Γιατί αν συμβεί το δεύτερο, πιθανότατα να πρέπει να παραιτηθώ από τα ΤΕΕ-πράγμα που δεν το θέλω καθόλου, γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη..

Σελίδες: 1 ... 345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162156
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 573
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.