Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - maria3/4

Σελίδες: 1 ... 3456
57
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 25, 2013, 11:17:52 πμ »
Noμίζω κάπως έτσι κινούμαστε όλοι..Άλλωστε, η προεργασία της περίληψης απαιτείται και για τις νοηματικές ασκήσεις...Στην τάξη μου, εστιάζω βέβαια στον τρόπο αναπτυξης παραγράφου, στις διαρθρωτικές λέξεις, αλλά και στη διαδικασία εξαγωγής των πλαγιότιτλων σε κάθε παράγραφο...Σε κάθε περίπτωση, πιστέυω πως ο νέος τροπος εξέτασης δίνει  βαρύτητα στην έκθεση κι εκεί οφείλουμε να εστιάσουμε..Είναι δύσκολο για τα πρωτάκια να γράφουν κείμενο 500 λέξεων πια..γι' αυτό και χρειάζονται επίμονη καθοδήγηση

58
Σ' ευχαριστώ για την ανταπόκριση...Όσο για τον Κρητικό...ε.....δε νομίζω. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι δευτερεύον κείμενο..Βέβαια,τίποτα δεν ειναι σίγουρο!

59
Αγαπητοί, αγαπητοί....πρόκειται να θέσω διαγώνισμα στη Λογοτεχνία...Έχουμε κάνει Βιζυηνό και Παπαδιαμάντη που τον τελειώνουμε τώρα.....Εντάξει και Κρητικό το καλοκαίρι, αλλά δεν έχει σημασία...Ανάμεσα στα άλλα δύο θα ήθελα τη γνώμη σας..Σκεφτόμουν να τους βάλω και τα δυο ως ύλη για διάβασμα...αλλά από την άλλη σκέφτομαι μήπως είναι πολλά και θα 'ταν καλύτερο να τους πω μόνο το ένα....Τι λέτε??

60
αγαπητοί φίλοι, μια που γράφουμε για τη λογοτεχνία και μια που διόρθωνα κάποια γραπτά σημερα, ανέκυψε το εξης ζήτημα΅ σε ερώτηση για αφηγηματικές τεχνικές, ζητούσα να βρουν τρεις αφηγηματικές τεχνικές μέσα σε ενα απόσπασμα του Βιζυηνού, κάποιοι μου έγραφαν και το δραματικό μονόλογο..Και σκέφτομαι, να το εκλάβω ως σωστό ή ως λάθος αφού ειναι αφηγηματικός τρόπος και όχι τεχνική..Απο την άλλη βέβαια, και οι αφηγηματικοί τρόποι στις τεχνικές ανηκουν, οπότε ειναι σωστό...Κάποιος δε, μου έγραψε και την ειρωνεία ως αφηγηματική τεχνική....Θεωρώ πως είναι ξεκάθαρα εκφραστικό και όχι αφηγηματικό μέσο, από την άλλη οι τόσες πολλες απαντήσεις τους με θόλωσαν...Για γράψτε μου τι γνώμη σας αγαπητοί μου....

61
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 01:49:12 μμ »
Σ' ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.....Σχετικά με τις παραπομπές λοιπόν, συμφωνώ με όσα αναφέρεις για το Βιζυηνό, γενικότερα για τα διηγήματα...Για τα ποιήματα όμως, αν λάβουμε δούμε και τις σχετικές σημειώσεις του σχολικού βιβλιου, π.χ. σελ 288 για τον Κρητικό κάνει αριθμητικά τις παραπομπές: π.χ. "Όταν προσπαθεί να θυμηθεί πού είχε ξαναδει τη φεγγαροντυμένη, αμφιβάλλει αναμεσα σε τρεις δυνατότητες (21[4] στ 14-16)...γι' αυτ'ο φοβάμαι μήπως αν δεν υπάρχει αρίθμηση στα ποιήματα, κουράζει και αφαιρεί μονάδες ίσως.... Όσον αφορά το παράδειγμα που παρέθεσα εννοούσα ως περιιττό το ότι σε μια ερώτηση που αφορούσε στις επιδρασεις από το δημοτικό τραγούδι, ο μαθητής απάντησε ότι υπάρχει παρομοίωση, στιχος 4 (έκανα λάθος το στίχο πριν) όπου παρομοιάζεται η θάλασσα με ευωδιαστό περιβόλι, αλλά δε μένει εκεί, ερμηνεύει κιόλας αυτη την αλλαγή σύμφωνα με το λογοτεχνικό μοτιβο της σιγής... αυτό θεωρώ περιττό..

62
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 11:56:20 πμ »
kαλημέρα και καλό Φθινόπωρο σε όλους μας!!!! θα ήθελα την άποψή σας για κάτι: Σχετικά με τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά στη Λογοτεχνία επιμένω ιδιαίτερα στις παραπομπές μέσα στο κείμενο, τις οποίες και προτρέπω να είναι με αρίθμηση, αν πρόκειται για ποιητικό κείμενο. Αν είναι με αποσπάσματα π.χ. προσπαθεί να θυμηθεί πού έχει ξαναδει τη Φεγγαροντυμένη (Έλεγα πως...αστοχισμένη) είναι λάθος λέτε???? Επιπλέον, τα πολλά σχόλια σε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων, γλώσσας, επιδράσεων και γενικότερα γραμματολογικών ερωτήσεων παροτρύνω να τα αποφεύγουν..π.χ. σε ερώτηση ποιες επιδράσεις απο το δημοτικο τραγούδι διακρίνετε στο 2ο απόσπασμα κάποιος απαντά ,μεταξύ άλλων, την προσωποποίηση της φύσης (στ.5) και σχολιάζει πως η φύση άλλαξε , έγινε πλέον γαλήνια και όμορφη...Εδώ εντοπίζεται το λογοτεχνικό μοτίβο της σιγής του κόσμου πριν απο ένα σπουδαίο γεγονός, το οποίο και χρησιμοποιεί εδώ ο Σολωμός για να προοικονομήσει την εμφάνιση της Φεγγαροντυμένης....Τέτοιες εκτενείς αναφορές με προβληματίζουν, θεωρώ ότι ειναι περιττές για τη συγκεκριμένη ερώτηση για παράδειγμα...
Τι λέτε, ποιά ειναι η γνώμη σας;

63
kαλά τα λες ele@n....αν δίδασκα σε σχολείο, θα συμφωνούσα απόλυτα με τη γνώμη σου, αλλά διδάσκω σε φροντιστήριο, οπότε είναι πρακτικό το θέμα, όπως αντιλαμβάνεσαι....

64
τελικά απ' ό,τι κατάλαβα....η λογοτεχνία βγαίνει από τις εξετάσεις..κρίμα....Δηλαδή, άντε να τη διδάξουμε φέτος και του χρόνου και μετά τέλος????

65
καλημερούδια σ' όλους τους θεωρητικούς συμπατριώτες!!!! Έχω γενικότερες απορίες σχετικά με τη διόρθωση των γραπτών στη λογοτεχνία. Για πρόχειρα και επίσημα διαγωνίσματα, είναι σαφές ότι θα στηριζόμαστε στις ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε., αλλά για τη διόρθωσή τους πού λέτε να επιμείνω περισσότερο??Επιπλέον, κάποια παιδιά, γράφουν πολλά, τόσα, που ίσως ξεπερνούν αυτά που θα θελε η ερώτηση. Τι κάνουμε??Ισχύει ό,τι και στην ιστορία, δεν κόβουν τα επιπλέον, ή όχι??? Τι προτείνετε αγαπητοί συνάδελφοι???

66
ωραία τα νέα σχετικά με την ύλη...σχετικά με τη διδασκαλια του Παπαδιαμάντη ως δέυτερου έργου, τι έχετε να πείτε???εσείς με τι θα συνεχίσετε το Σεπτέμβρη?? Ας ανταλλάξουμε απόψεις!!!

67
ok Margr σ' ευχαριστώ πολύ...θα το βρω το ρυθμό μου....τους ξεκίνησα με Βιζυηνό, ευτυχώς τα θερινά βγαίνουν 9 ώρες, οπότε έχω και μια ώρα παραπάνω να το αναλύσω όλο......Λέω το Σεπτεμβρη να συνεχίσω με Παπααδιαμάντη και μετα να περάσω στο Σολωμό...Πώς το βρίσκετε???Δεν είμαι σίγουρη ακόμη, γιατί σκέφτομαι την αναντιστοιχία με το σχολείο....τι προτείνετε???

68
Margr, όταν πρόκειται για διήγημα, το διαβάζεις μέσα στην τάξη??εννοείται βέβαια, ότι έχουμε συστήσει κατ' οίκον ανάγνωση, αλλά μες στην τάξη??το διαβάζουμε κατά ενότητεες ή όχι???

69
Καλή μου συνάδελφε, θα ήθελα δυο διευκρινίσεις σχετικα με την προσέγγιση της λογοτεχνίας στην τάξη. Τα πεζά, τα διαβάζεις στα παιδιά σύμφωνα με τις ενότητες στις οποιες χωρίζονται ή αυθαίρετα; Και επιπλέον, διανέμεις όλες τις σημειώσεις στους μαθητές ή τα σχόλια απλώς τα συζητάτε στην τάξη; Σ' ευχαριστώ και πάλι....

70
Σας ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες και επισημάνσεις σχετικά με τη μεθοδολογια διδασκαλίας της λογοτεχνίας..Ήδη, ανακουφίστηκα.....Καλή συνέχεια σε όλους σας!!!

Σελίδες: 1 ... 3456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 744
Σύνολο: 764

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.