Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vasw99

Σελίδες: 1 ... 34567
57
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 03, 2013, 10:04:44 μμ »
Eπιτέλους, να συνειδητοποιήσουμε ότι η διαίρεση του κλάδου είναι γεγονότα που δεν πρέπει να αρνούμαστε. Κανείς από τους παλαιότερους δε βίωσε εντός διετίας τόσες ανατροπές(μισθολογικές,υπηρεσιακές) όσες οι διορισθέντες μετά το 2010. Επιπλέον, οι διορισθέντες μέσω ΑΣΕΠ του συγκεκριμένου διαστήματος υπέστησαν τις χειρότερες τοποθετήσεις και σ'αυτές δυστυχώς θα βρίσκονται άγνωστο για πόσο. Τέλος,το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού μας κάλεσε και μας επέλεξε μέσω διαγωνισμού για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων με στόχο( όπως διακήρυσσαν) την προοδευτική επιλογή προσωπικού ΜΟΝΟ μέσω του διαγωνισμού, ώστε να διορίζονται οι καταλληλότεροι με αντικειμενικά κριτήρια στα σχολεία.  Μπορούν να απολυθούν εκείνοι που εκπροσωπούν όλα αυτά με τις ενέργειές τους, επειδή τα ακολούθησαν;  Και τέλος, αφού πολύ βολικά οι παλιότεροι δεν αντέδρασαν στην μισθολογική τους διαφοροποίηση να μην αντιδρούν κυρίως αυτοί και για την αξιολόγησή τους(αφού αυτοί ακριβώς ΔΕΝ έχουν αξιολογηθεί). Απ'όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ διαφέρουμε και διαφορετικά πρέπει να υποστηρίζουμε τις δίκαιες θέσεις μας, ακόμη και με την κίνηση που οργανώνεται εδώ. ...άλλωστε , αφού εμείς κυρίως είμαστε οι θιγόμενοι, ποιός άλλος νομίζουμε ότι θα ασχοληθεί ...   

58
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Μάιος 28, 2013, 11:05:11 μμ »
τετελεσται... μετα απο 7 χρονια στα κωλονησια μακρια απο οικογενεια ζωη γυναικα παιδι μανα φιλους ... δεν αντεχω αλλο..... :-[
 :-[προοπτικη μηδεν..... νομιζω οτι η παραιτηση ειναι προ των πυλων...
[/quote


 Υπομονή  και ψυχραιμία.  Η επιβάρυνση του καθενός είναι διαφορετική, λόγω αυτών που δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς θα εφαρμοστούν και μάλιστα σε όσους είναι , ήδη, περισσότερο επιβαρυμένοι στον κλάδο. Κουράγιο σε όλους , μέχρι να δούμε τι ακριβώς μέλλει γενέσθαι...   :) 
 

59
ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ: παραλάβαμε (πολλοί) φύλλα επίταξης στο χώρο εργασίας μας (σχολείο) και χωρίς να απεργούμε...
ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ:      να βρισκόμαστε από τις 5:00π.μ. την Παρασκευή ΟΛΟΙ (αφού, έχουμε επιταχθεί, γι'αυτό) ΕΝΤΟΣ του κάθε εξεταστικού κέντρου και να μην βγούμε τηρώντας το... <<ΜΕΧΡΙ ΝΕΩΤΕΡΑΣ>>!!! ;)(είναι γνωστό ότι μόνο οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία επιτρέπεται να βρίσκονται στο κτίριο). 

60
https://www.facebook.com/oxistinepistrateush?ref=stream&hc_location=stream

Ας δούμε και αυτό! Ίσως, κοιμηθούμε καλύτερα...(αν κοιμηθούμε).

61
Kαλο ειναι μαζι με τη θεση -αποψη που εχει ο καθενας να δηλωνει την εργασιακη του ταυτοτητα:

Μονιμος ή αναπληρωτης ή ανεργος ως προς τη δημοσια εκπαιδευση ,διοτι να ''φωναζω '' απ-εργια ενω βρισκομαι σε αν-εργια ειναι αυτο που λεμε εδω ''πανω'' τσαμπα μαγκας .
Επισης καλο ειναι να δηλωνεται και το '' ναι βρισκομαι σε υποαπασχοληση με ιδιαιτερα μαθηματα....'' δεν εχουν ολοι πορους! Μονο ετσι εχουν βαρυτητα αυτα που εκφραζει ο καθενας ,για μενα ετσι;
Συμφωνώ απόλυτα κ προσθέτω:α) άλλο είναι να αποδεχόμαστε όλοι το ΔΙΚΑΙΟ του αγώνα μας κ
                                                   
 β)άλλο αν μπορούμε να συμμετέχουμε σε απεργία διαρκείας ή σε άλλη μορφή αγώνα  που δε θα θίγει τα ελάχιστα οικονομικά μας(όπως, η απεργία σε κρίσιμες μέρες παράδοσης βαθμολογίας-απουσιών πριν τις εξετάσεις).
                             
γ) μετά από τρίτο χρόνο  σε ένα νησί του Αιγαίου σε θέση συναδέλφου που με αποσπάσεις (αλλά με τα μόρια του νησιου) κατάφερε να μην υπηρετήσει τη θέση αυτή,  εγώ καλούμαι τώρα να υπερασπιστώ το δικαίωμά του, να μην ξεβολευτεί από τη θέση που με κόπο κατέχει τώρα, έστω κ ως υπεράριθμος στη ΔΔΕ του τόπου κατοικίας του.
Βέβαια, σ'αυτή την ευεργετική θέση, εγώ κ πολλοί άλλοι δε θα βρεθούμε ούτε τα επόμενα χρόνια...
 
 δ) οι συνάδελφοι που βρισκόμαστε σε τέτοια δεινή θέση συγκρινόμενοι με πολλούς άλλους συναδέλφουςθα  πρέπει να βρούμε κ τόπο διαμονής , αν προβούμε σε απεργία διαρκείας τον επόμενο μήνα, αφού τα σπιτάκια μας παραδίδονται με την έναρξη της τουριστικής περιόδου...

Τέλος, οι δύο ώρες σημαίνουν 10.000 επιπλέον άνεργους  αναπληρωτές συναδέλφους, που όπως έχω ξαναγράψει ΔΕΝ πρέπει να κρεμάσουμε... οι μόνιμοι.

62
Π.∆. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄
Άρθρο 35
Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθη-
τών
1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται
με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν
τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής,
με βάση το σύνολο των απουσιών που
σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ε-
τήσια προφορική επίδοση σε όλα τα μαθήματα.

Αν κ το είχα αναφέρει κ παλιότερα, αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορεί η απεργία την κρίσιμη αυτή μέρα κ τις δύο επόμενες μέχρι την Παρασκευή που αρχίζουν οι Πανελλαδικές(ώστε να μην βλάπτεται οικονομικά ο καθένας μας, όπως από μια απεργία που θα διαρκούσε όσο οι πανελλαδικές)να αναστείλει τη συμμετοχή των μαθητών σε αυτές( αφού δε θα έχει κριθεί η φοίτηση ως επαρκής), να κάνει κατανοητό σε υποκριτές δημοσιογράφους κ κοινή γνώμη πόσο σημαντικά είναι κ τα άλλα καθήκοντά μας εκτός διδασκαλίας(απουσίες, πρακτικά συλλόγων, παράδοση βαθμολογίας, συνεδριάσεις συλλόγου ...) που αφορούν κ το ωράριό μας, ενώ τέλος είναι αντίδραση που λειτουργεί αιφνιδιαστικά όπως το υπουργείο μας έπραξε ανακοινώνοντας τα μέτρα πριν τις διακοπές του Πάσχα;;

είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, και θα σου συνιστούσα να την επαναλαμβάνεις αυτούσια όσο κάποιοι εδώ μέσα συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν και αυτοί τα ίδια και τα ίδια.

Συνάδελφοι, μην υπογράψετε πρακτικό με επαρκή φοίτηση.
Έτσι οι πανελλήνιες δεν μπορούν να ξεκινήσουν.


Αν βρισκόμαστε σε απεργία εκείνες τις ημέρες, φυσικά και δεν θα υπογραφούν τα σχετικά πρακτικά.
Αν πάλι δεν βρισκόμαστε σε απεργία, το να μην υπογράψουμε τα πρακτικά αποτελεί παράβαση καθήκοντος.

υπάρχει και η ασθένεια της μιας ημέρας.

Δηλαδή "πληρώνομαι ( από το 1500000 ανέργων), κάθομαι και κάνω κι επανάσταση!".
Συγνώμη, αλλά έτσι φαντάζει στα μάτια μου.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ διήμερη κ όχι ασθένεια! Σημασία έχουν οι συγκεκριμένες μέρες κ ο αιφνιδιασμός...

63
Π.∆. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄
Άρθρο 35
Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθη-
τών
1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται
με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν
τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής,
με βάση το σύνολο των απουσιών που
σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ε-
τήσια προφορική επίδοση σε όλα τα μαθήματα.

Αν κ το είχα αναφέρει κ παλιότερα, αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορεί η απεργία την κρίσιμη αυτή μέρα κ τις δύο επόμενες μέχρι την Παρασκευή που αρχίζουν οι Πανελλαδικές(ώστε να μην βλάπτεται οικονομικά ο καθένας μας, όπως από μια απεργία που θα διαρκούσε όσο οι πανελλαδικές)να αναστείλει τη συμμετοχή των μαθητών σε αυτές( αφού δε θα έχει κριθεί η φοίτηση ως επαρκής), να κάνει κατανοητό σε υποκριτές δημοσιογράφους κ κοινή γνώμη πόσο σημαντικά είναι κ τα άλλα καθήκοντά μας εκτός διδασκαλίας(απουσίες, πρακτικά συλλόγων, παράδοση βαθμολογίας, συνεδριάσεις συλλόγου ...) που αφορούν κ το ωράριό μας, ενώ τέλος είναι αντίδραση που λειτουργεί αιφνιδιαστικά όπως το υπουργείο μας έπραξε ανακοινώνοντας τα μέτρα πριν τις διακοπές του Πάσχα;;

64
Και, φυσικά συμφωνώ με τη σωστή αξιολόγηση, αλλά ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ!

65
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...
Συνεπείς στα καθήκοντά μας δε σημαίνει κ αποτελεσματικοί παιδαγωγικά...Φαντάζομαι ότι στο φροντιστηριακό μάθημα σπάνια (εγώ ποτέ) δεν εφάρμοσα τις παιδαγωγικές μου δεξιότητες για να κινητοποιήσω τον απομονωμένο μαθητή, να ασχοληθώ και με τις αξίες κ όχι μόνο με τη μετάφραση κ τις κονσερβοποιημένες απαντήσεις στον Αριστοτέλη, να μιλήσω στο γονέα για την ανάγκη να ζητήσει βοήθεια για τη διάσπαση προσοχής του παιδιού του,  κ.α. τα οποία  για να επανέλθω στο θέμα πρέπει να υπερασπιστούμε, αφού αυτά μας διαφοροποιούν, από όσους νομίζουν ότι το κίνητρό μας είναι οι 2 ώρες επιπλέον εργασίας, ενώ πρόκειται για τα εμπόδια που προκαλούνται στο ουσιαστικό έργο μας προς τους μαθητές μας.

66


Υ.Γ.2: Μαθήτριά μου από όταν εργαζόμουν σε φροντιστήριο, δεν σπούδασε ( είχε μείνει μία χρονιά κιόλας).
Εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών για χρόνια. Προωθεί πωλήσεις, ανανεώνει συμβόλαια.
Παίρνει 1600 και είναι 30 ετών.
Είναι ικανή στην δουλειά της, και το αφεντικό θέλει να της δίνει 1600.
Η ίδια δηλώνει ότι "δεν θέλει να πληρώνει από τα λεφτά που η ίδια βγάζει ανθρώπους που δεν χρειάζεται να πληρώνονται" ( αναφέρει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου ως παράδειγμα, που πληρωνόμαστε λέει το καλοκαίρι χωρίς να εργάζονται. Μου λέει "συγνώμη" όταν είμαι μπροστά, "αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα" μου λέει).
Λέει "εγώ τους πληρώνω", και ΔΕΝ θέλω.
Λέει πολλά και διάφορα, και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί της.
Και αυτό είναι πρόβλημα. Διότι ΑΥΤΟΙ είναι οι εργοδότες μας.


Δυστυχώς, "χάσαμε".
"Χάσαμε", γιατί αφήσαμε κάποιους να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε τεμπέληδες...
Λογικό ΄ταν να "χάσουμε", διότι δεν μιλάγαμε όταν μας διέσυραν.


Συναδελφε τα λες αρκετα σωστα,μονο που δεν εχουμε αναγκη την πρωην μαθητρια σου(και καθε πρωην μαθητρια) και την αποψη της.Δεν ειναι σκοπος μας να τους πεισουμε,γιατι καλλιστα μπορει να μην ειναι σε θεση να καταλαβουν την αξια του εργου μας.Δε θελωι να προσβαλλω την μαθητρια σου,αυτο που βλεπω λεω.Οτι πολλοι  δεν εχουν καταλαβει το νοημα της εκπαιδευσης και το ποσο σημαντικο ειναι να χεις ενα καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του.

Σωστότατα.
Μόνο που αυτοί είναι "τα αφεντικά μας".
Και γι' αυτό πρέπει να αποκτήσουμε λόγο ως κλάδος, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...
Ναι δικιο εχεις αυτοι ειναι.Και απο αυτους εξαρτωμαστε.Δεν ηταν ομως καλυτερα οταν ησουν στο φροντηστηριο? Ειχες παλι τα ιδια αφεντικα αλλα τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση και εργασιακη σχεση...
[/quote]

Όλα, όσα αναφέρονται παραπάνω, σχετίζονται με τους λόγους, που οδήγησαν τον καθένα στην επιλογή του δημόσιου σχολείου ως χώρου εργασίας. Αν οφείλεται στο οικονομικό όφελος το λάθος είναι τεράστιο. Μετά από 12 χρόνια σε φροντιστήρια επέλεξα να δώσω ΑΣΕΠ κ να τα καταφέρω με μόνο κίνητρο το να μπορώ να βλέπω το παιδί μου πριν τις 11:00 το βράδι , να χαιρόμαστε σαν οικογένεια Σαββατοκύριακα κ καλοκαιρινές διακοπές, και κυρίως να προσφέρω παιδαγωγικό έργο κ όχι φροντιστηριακές σημειώσεις. Φυσικά, αυτό λέγεται ποιότητα ζωής κ όχι καριέρα σε εταιρείες ή χρήματα... Αφεντικό μας είναι ο ελληνικός λαός που φορολογείται για να φοιτούμε στα Δημόσια Πανεπιστήμια κ να επιστρέφουμε αυτά που μάθαμε στα παιδιά του. [bΑυτό που ζητάμε είναι να αμοιβόμαστε αξιοπρεπώς, να εργαζόμαστε σε αξιοπρεπείς συνθήκες κ όχι να παραμιλάμε μετά από πεντάωρα διδασκαλίας, να ζούμε κοντά στα παιδιά μας κ όχι να περιφερόμαστε στην Ελλάδα, με σκοπό να ασκούμε με ισορροπία το δύσκολο έργο μας. [/b]Αυτά να μεταφέρουμε σε όσους αμφισβητούν το έργο μας κ στα πλαίσια του κοινωνικού αυτοματισμού θα δυσανασχετούν με την όποια αντίδραση του κλάδου... 

67
Η απεργία είναι ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ κ τέτοιες απόψεις είναι διασπαστικές. Κανένας συνάδελφος ΔΕΝ παραδίδει βαθμολογία κ απουσίες τη μέρα λήξης του έτους, είτε θα επιτηρεί, είτε θα είναι επιτροπή, είτε τίποτε από αυτά! Οι μαθητές ΔΕΝ έχουν κριθεί ως προς την επάρκεια φοίτησης από το Σύλλογο κ   ...εξετάσεις ΔΕΝ γίνονται, είτε πανελλαδικές, είτε προαγωγικές, σε γυμνάσια κ σε λύκεια. Και, βέβαια, οι ΕΛΜΕ καλύπτουν συναδέλφους που αδυνατούν οικονομικά να απεργήσουν. Ποιό θα είναι, όμως, το κόστος αφού αυτό θα γίνει για μια μέρα ή έστω κ τις επόμενες δύο μέχρι την έναρξη των εξετάσεων;;;

68
Αυτό που πρέπει, ΤΩΡΑ, να μας ενδιαφέρει, είναι αν κάποιος κλάδος κέρδισε κάτι απεργώντας(ή αντιδρώντας με όποια μέσα) κ ΟΧΙ ο κάθε Καμπουράκης. Μάλλον, πλέον, κ αυτό είναι δυνατό επιχείρημά μας ΟΛΟΙ οι κλάδοι κ ΟΛΟΙ οι Έλληνες κατάλαβαν το παιχνίδι του κοινωνικού αυτοματισμού. Ας το χρησιμοποιήσουμε κ θα  έχουν την ευθύνη οι συνδικαλιστές μας... Θυμάμαι, λοιπόν, κι εγώ τους ταξιτζήδες, που πολλοί τους έβριζαν, να αιφνιδιάζουν, να είναι οι εκπρόσωποί τους πανταχού παρόντες σε όλα τα κανάλια, να αναφέρονται συνεχώς στην ανένδοτη στάση του γελοίου Ραγκούση κ στις προσπάθειες να συνεννοηθούν που δεν καρποφόρησαν, να κλείνουν με 40 βαθμούς Κελσίου το Σύνταγμα κ να κάνουν τους εκπροσώπους των κομμάτων να μαλώνουν ποιός θα τους υπερασπιστεί. Το αποτέλεσμα, ήταν να διασώσουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, να αλλάξει ο υπουργός κ ας είναι γύρω στους 30.000(ενώ, εμείς 100.000).

69
δεν ξερω αν το καταλαβατε, αλλα γραφετε σε παλιο νημα..το πολυνομοσχεδιο ψηφιστηκε ηδη οπως κ πολλα αλλα μετα απο αυτο κ δεν κουνηθηκε φυλλο...ουτε καν εδω μεσα!ισως ντρεπεστε να ρωτησετε ΄πως θα αντιδρασετε στην αυξηση ωραριου', δεν ξερω..παντως κακομοιρε δασκαλακο σου πετσοκοψαν το μισθο, σε εσκισαν στους φορους, εμμεσους κ αμεσους, το κοστος ζωης σου εκτιναχθηκε σε υψη τελειως δυσαναλογα του μισθου σου, απο πανω σου κρεμεται ο φοβος της απολυσης κ μολις ψηφιστηκε η αυξηση ωραριου γεμισε το pde με νηματα για απεργιες μεσα στις πανελλαδικες, για αναπληρωτες που δεν εχουν να χασουν τιποτε, για αγωνα μεχρι εσχατων...δεν ξερω αν με επιχειρηματα του τυπου 'το κανουμε για τους μαθητες', 'για το καλο της εκπαιδευσης' πειθεις το εαυτο σου, αλλα σιγουρα δεν πειθεις την κοινη γνωμη...καημενε δασκαλακο, απο φωτισμενη γενια της χωρας σου καταντησες γραφικοτερος των γραφικων...αντιδρας σε λαθος χρονο, με λαθος επιχειρηματα...εσυ που διδασκεις στους μαθητες σου την επαγρυπνηση, την κριτικη σκεψη κ την αγωνιστικοτητα..ξεφτιλιστηκες δασκαλακο κ η κατηφορα σου τελειωμο δεν εχει...οταν επρεπε να μιλησεις εκανες την παπια..
Μήπως,έπρεπε να λέμε ΚΑΚΟΜΟΙΡΕ ΕΛΛΗΝΑ, γιατί ξεχνάμε μάλλον ότι αυτά που περιγράφεις  τους αφορούν, πια, ΟΛΟΥΣ;

70


 Αιφνιδιαστική μη παράδοση βαθμολογίας, με απεργία τη μέρα  λήξης του έτους,(που, όμως, πρέπει να γίνει από όλους)ώστε να μην μπορούν καν να προσέλθουν οι μαθητές στις εξετάσεις. Και, μάλιστα, αυτό δε θίγει μόνο τους μαθητές που δίνουν πανελλαδικές αλλά όλους, ακόμη κ των γυμνασίων. Μήπως να αλλάξει το θέμα ...Πώς θα αντιδράσουμε στα νέα μέτρα;

Σελίδες: 1 ... 34567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 762
Σύνολο: 771

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.