Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sotos_mn8

Σελίδες: 1 ... 34567
57
Γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη "συνάδελφος"; Κι αν θέλεις να το ρωτήσω κι ανάποδα: με τον τρόπο που αναφέρεσαι στους καθηγητές "σου" μου δημιουργείται η απορία τι είναι για σένα "αντισυναδελφικό".


Από εδώ: http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%BF%CF%82&dq=

1.αυτός που ασκεί με κπ. άλλο το ίδιο επάγγελμα ή που κατέχει το ίδιο αξίωμα, όπως π.χ. γιατρός, δικηγόρος ή υπουργός, βουλευτής κτλ. 2. αυτός που εργάζεται με κπ. άλλο στον ίδιο τομέα ή χώρο δουλειάς: Συνεργάζομαι πολύ αρμονικά με τους συναδέλφους μου στο σχολείο / στο γραφείο / στο εργοστάσιο. || ως προσφώνηση ή ως προσωνυμία μεταξύ συμφοιτητών, μεταξύ μελών της ίδιας οργάνωσης κτλ.: Συνάδελφε! Ο ~ έχει το λόγο.

Η συναδελφικότητα δεν σημαίνει απαραίτητα απουσία ιεραρχίας. Καλώς ή κακώς, πήρα ένα ρίσκο. Πρόβλημα μου, γούστο μου, καπέλο μου. Αλλά, όπως ο κάθε λογικός άνθρωπος, δεν έδωσα έναν σκασμό λεφτά για να μην δουλεύω όπως θέλω εγώ. Αν κάποιος τα έδωσε και δουλεύει όπως θέλουν οι άλλοι, πρόβλημά του, γούστο του, καπέλο του. Εγώ προσωπικά, αν ήθελα να δουλεύω όπως θα ήθελε κάποιος άλλος, δεν θα άνοιγα φροντιστήριο. Θα καθόμουν εκεί που ήμουν.

Αν και πολύ θα ήθελα να μου κάνεις ένα ψυχογράφημα για το πως συμπεριφέρομαι στους καθηγητές του φροντιστηρίου μου.

58
Θα το αφήσω εδώ, μιας και όπως προαναφέρθηκε, επαναλαμβάνομαι. Όποιος θέλει να δει, βλέπει.

59
......

 Γιατί τελικά εκτός από καλό εργοδότη, αυτό με κάνει και έξυπνο και διορατικό εργοδότη, αλλά και εν τέλει καλό άνθρωπο." Και όχι, δεν είμαι ρομαντική. Όσα λέω είναι βάσει όσων έχω ζήσει η ίδια και μάλιστα σε χαλεπούς καιρούς. Τελικά τη διαφορά σε αυτούς τους καιρούς θα την κάνεις, όχι στους εύκολους!

.....

Όλα όσα αναφέρεις είναι σωστά, αλλά η ρομαντικότητα της άποψης δεν σου επιτρέπει να δεις το άλλο απλό: Ότι υπάρχουν και καθηγητές που είναι μαλάκες ή απλά ανίκανοι, και αν τους φερθείς καλά, ζημία θα έχεις.


Συνάδελφε, όσο πλατειάζει η συζήτηση τόσο αποδεικνύεται ότι η σκοπιά με την οποία αντιμετωπίζεις τα θέματα είναι τελείως υποκειμενική.
1) Αρχές Σεπτεμβρίου είναι αργά για τα φροντιστήρια; Ο προγραμματισμός και οι προβλέψεις που πρέπει να κάνει ο κάθε επιχειρηματίας είναι άγνωστες λέξεις; Παλιά  είχαμε 3 φορές το χρόνο αυξήσεις και δεν έπεφτε έξω κανένας και τώρα θα μετράμε τις ημέρες και τις ώρες που ψηφίστηκε ο νόμος;
2) Άλλη μια απόδειξη υποκειμενικότητας! Προφανώς αυτοί που το αποφάσισαν κάτι θα ξέρουν περισσότερο απο σένα και από μένα.
3) Πρέπει όντως να είναι σωστές αλλά και πάλι θα πρέπει να το κρίνει κάποιος τρίτος με αντικειμενικότητα και όχι κάποιος που εμπλέκεται. Όταν σου έγραψα ότι αυτή η αύξηση έγινε για να μην αμείβονται κάποιοι με ωρομίσθια πείνας αλλά τουλάχιστον να εξισωθούν με το βασικό μισθό πανελλαδικά, μου αμφισβητείς και την αναλογία αυτή.
4) Στο γενικότερο πλαίσιο και το 1 € είναι καλύτερο από το τίποτα, οπότε να δίνουμε το 1 και όλα καλά! Ας σοβαρευτούμε όμως και ας αφήσουμε κατά μέρος κάθε υποκειμενικότητα.
5) Αυτό ακριβώς λέω. Τα ρίσκα για τον επιχειρηματία όμως είναι πολλαπλάσια όταν παρανομεί με πολλούς υπαλλήλους.
6) Όποια εργασία προσφέρεται πάνω από το πλήρες ωράριο αμείβεται υπερωριακά. Για ποιο λόγο να γίνει χαμός και γλέντια;

1) Με την απάντησή σου συνειδητοποίησα ότι σκέφτηκα κάτι αλλά δεν το έγραψα. Ο νόμος που ψηφίστηκε 4 Σεπτεμβρίου ήταν ασαφέστατος, με αποτέλεσμα να μην μπορεί κανείς (συμπεριλαμβανομένου εμού) να καταλάβει τι εννοεί για το ωρομίσθιο. Η εφαρμοστική εγκύκλιος βγήκε μέσα στο Νοέμβρη, με ισχύ από 4/9. Στην εγκύκλιο θυμήθηκαν οι παπάρες να βάλουν τον μαθηματικό τύπο που υπολογίζει το ωρομίσθιο. Για αυτό φωνάζω για αναδρομικότητα.
2) Α ΟΚ, ευτυχώς που μου είπες αυτό το αντικειμενικό επιχείρημα.
3,4) Θα απαντήσω λίγο πιο κάτω για το ύψος του ωρομισθίου γενικά.
5) Σαφώς. Στον κώλο του θα μπει το αγγούρι, όχι στον δικό σου.
6) Γιατί υπάρχει ανώτατο πλαφόν 30 ωρών την εβδομάδα.


Να υπενθυμίσω ότι το Σύνταγμα παραβιάζεται κατάφωρα εδώ και 7 χρόνια τουλάχιστον, αλλά δεν είδα τους εργοδότες να διαμαρτύρονται τόσο εντόνως. Γιατί το Σύνταγμα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ τη μείωση μισθών και συντάξεων, ας πούμε. Υπήρχε και μια κάποια συλλογική σύμβαση εργασίας την οποία έχουν κατακρεουργήσει. Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τα περί συνταγματικότητας, γιατί δεν ...συμφέρει.

Και η αναδρομικότητα εδώ και τόσα χρόνια που μας έχει επιβληθεί είναι αντισυνταγματική, αλλά δεν έχει ματώσει ρουθούνι. Και έχουν θιγεί απείρως περισσότεροι εργαζόμενοι, συνταξιούχοι ή άνεργοι.

Όσο για το μαύρο χρήμα και τις "ισορροπίες", πάντα ίσχυε. Ειδικά αυτά τα χρόνια. Εις βάρος όλων, ναι, αλλά ΚΥΡΙΩΣ των υπαλλήλων. Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι δραστικά τώρα.

Είναι αντισυνταγματικό δυο άνθρωποι με το ίδιο πτυχίο, ενώ έχουν υπογράψει την ίδια σύμβαση (βασικό αυτό), να παίρνει ο ένας 3,52 και ο άλλος 6,70. Το αν γίνονταν και στο παρελθόν αντισυνταγματικά πράγματα, προφανώς δεν έχει σχέση. Μπορούμε να πάμε την κουβέντα όσο πίσω θέλετε. Αλίμονο αν οι νομοθέτες νομοθετούσαν με εκδικητικό τρόπο!!! Αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό, λυπάμαι.

Α, και πως ακριβώς θεμελιώνεται ότι το σύνταγμα απαγορεύει τις μειώσεις;!;!;!; Μήπως είναι το ίδιο με το κολπάκι της εφορίας που λέγαμε πιο πάνω;


Κάπου διάβασα στα προηγούμενα μηνύματα περί του "παραλόγου" να νομοθετούνται τέτοια πράγματα, αλλά δεν μπορώ να βρω αυτήν τη στιγμή το μήνυμα, για να το παραθέσω...

Να υποθέσω ότι το παράλογο είναι το ότι το ωρομίσθιο από 3 κάτι ευρώ μικτά, έγινε 6 κάτι ευρώ μικτά;!!!  :o :o :o

Δεν θα σχολιάσω τίποτα περαιτέρω!

Ακούστε λίγο, για το ύψος του ωρομισθίου. Είπα πριν ότι μια οικονομία δεν είναι ένας κρίκος, είναι όλη η αλυσίδα. Ο καθηγητής βλέπει το 3,52 και λέει είναι λίγο. Φαντάζομαι το ξέρετε ότι δεν έπεσε μόνο ο μισθός του καθηγητή, αλλά οι μισθοί των πάντων. Εγώ λοιπόν ως φροντιστής, αν θέλω να επιβιώσω, τι λέτε, θα πρέπει να ρίξω τα δίδακτρα ή όχι; Και αν ναι σε ποιο σημείο; Και πόσα πιστόλια θα φάω;;; Θα αυξήσω τους μαθητές ανά τμήμα; Θα μειώσω τις ώρες των μαθημάτων; Θα κόψω ώρες από καθηγητές για να τις πάρω εγώ; Βλέπετε πως πάει η αλυσίδα; Αν συνεχίσουμε με τα ποσά που δίνουμε οι επιχειρηματίες στο κράτος, θα πέσετε από τα σύννεφα. Ούτε εγώ τα ήξερα όλα, πριν ανοίξω φροντιστήριο.

Να τα βάλουμε λοιπόν κάτω; Πέφτουν οι μισθοί ολωνών, άρα ρίχνω τα δίδακτρα, άρα πέφτει ο τζίρος μου, και ταυτόχρονα αυξάνονται οι φόροι και οι εισφορές. Να βρεθεί αν η μεταβολή του ωρομισθίου πρέπει να είναι θετική, αρνητική ή μηδέν.

(Σε όλο αυτό, να πούμε ότι η μεταβολή του ωρομισθίου τα τελευταία 10 χρόνια ακολουθούσε την πτωτική πορεία της οικονομίας που τα συμπαρέσερνε όλα, και φυσικά αυτό συνέβαινε σε όλους τους τομείς. ΤΩΡΑ συμβαίνει κάτι παράλογο: Η μεταβολή του ωρομισθίου πάει κόντρα στην πορεία της οικονομίας. Αυτό από μόνο του είναι μια ανισορροπία. Α, και να διευκρινίσω, πτυχίο οικονομικών έχω, σε περίπτωση που κάποιος έχει να μέμψει κάτι. Μαθήματα για το πώς μπορεί θεωρητικά να ανατραπεί αυτή η κατάσταση, σε επόμενο ποστ, αν ενδιαφέρεται κανείς)

Τα 3,52 είναι λίγα, δεν το συζητάμε. Εγώ, στο φροντιστήριο μου, δίνω 7,5. Παλιά έδινα 8,5 όμως, και αναγκάστηκα να κόψω 1 ευρώ. Μου άρεσε; Όχι. Αλλά αν δεν το έκανα, δεν θα δούλευα τώρα. Έχω καθηγητές με 21 ώρες που παίρνουν περίπου 600€ τον μήνα. Εγώ προσωπικά φέτος παίρνω 400€ στο χέρι μαζί με τον συνέταιρό μου και λέω πάλι καλά, γιατί πέρσι και πρόπερσι δεν έμενε τίποτα. Δεν χρωστάω όμως πουθενά και είμαι περήφανος για αυτό.

Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι οι καθηγητές μου νοιάζονται για μένα. Και δεν το θέλω κιόλας. Όταν μείωσα το 1€, θα το έκανα πάση θυσία. Υπήρξαν καθηγητές που είπαν "το δέχομαι αδιαμαρτύρητα γιατί πρέπει να βοηθήσω να μείνει ανοιχτό το φροντιστήριο", ενώ εγώ αυτά τα ακούω βερεσέ. Γιατί αν χρειαστεί να κόψω ακόμη 80 λεπτά, για να πάμε στα 6,70, θα ξέρω ότι είναι θέμα επιβίωσης δικής μου. Δεν είμαστε φίλοι με τους καθηγητές, συνάδελφοι είμαστε. Και ενώ οι δουλειές μας μοιάζουν πολύ, έχουμε άλλες υποχρεώσεις και άλλα δικαιώματα ο καθένας.

60
Από την αρχή απέφυγα να μπω στην ουσία του θέματος και θα μπορούσα να μείνω σ`αυτό που συμφωνούμε, ότι δηλαδή ο συγκεκριμένος φροντιστής είναι απαράδεκτος.
Ωστόσο θα πρέπει να επισημάνω και τα εξής:
1) Ο νόμος αυτός ήταν γνωστός πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
2) Η αύξηση αυτή δεν είναι τίποτε άλλο από αναγωγή του βασικού μισθού του ιδιωτικού υπαλλήλου που εργάζεται 40 ώρες σε 21 ώρες εργασίας που θεωρείται ως πλήρες ωράριο για τους καθηγητές φροντιστηρίων.
3) Η οικονομία ναι μεν ισορροπεί αλλά μπορεί να ισορροπήσει σε σημείο που κάποιοι θα πεινάνε, ειδικά στις ανώμαλες καταστάσεις που περνάμε, οπότε όλοι ξέρουμε ότι ενίοτε χρειάζονται παρεμβάσεις.
4) Αντικειμενικά τα 3 € περίπου καθαρά, δε θεωρείται αξιοπρεπές ωρομίσθιο.
5) Όταν κάποιος παρανομεί είναι εκτεθειμένος και αν βρεθεί κάποιος να κάνει καταγγελία θα τον νοιάξει αρκετά!

1) O νόμος ψηφίστηκε στις 4 Σεπτεμβρίου, άρα, τουλάχιστον για τα ΦΜΕ, η χρονιά είχε ήδη ξεκινήσει: Τα μαθήματα έτρεχαν, οι εγγραφές είχαν ήδη γίνει με συμφωνημένα δίδακτρα, οι συμφωνίες με τους καθηγητές είχαν ήδη γίνει, το πρόγραμμα σπουδών είχε ήδη καταρτιστεί, και πάει λέγοντας.
2) Απορίας άξιο γιατί οι 21 ώρες είναι πλήρες ωράριο, την ώρα που, στο δημόσιο, πλήρες ωράριο σημαίνει λίγες παραπάνω ώρες και πολλαπλάσιους μαθητές, άρα πολλαπλάσια δουλειά σε προετοιμασία, διορθώματα, κτλ.
3) Οι παρεμβάσεις πρέπει να είναι σωστές τόσο ως προς τον χρόνο, όσο και ως προς την ένταση και το μέγεθος των μεταβολών που επιφέρουν.
4) Συμφωνώ. Στο γενικότερο πλαίσιο όμως, είναι καλύτερο από το τίποτα.
5) Συμφωνώ. Στο γενικότερο πλαίσιο όμως, ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του.

Στο 1) και το 2) απλά να προσθέσω ότι σε πολλά φροντιστήρια έχει γίνει ήδη ο κακός χαμός για τους καθηγητές που είχαν πάνω από 21 ώρες. Εκεί να δεις γλέντια.

61
Δε νομίζω να είναι πρέπον να κρίνουμε τη νοημοσύνη κάποιων ανάλογα με το τι μας αρέσει και τι όχι, αν και δεν είναι αρμοδιότητα του νομοθέτη για το πότε θα εφαρμοστεί ένας νόμος αλλά της κυβερνητικής πλειοψηφίας στη βουλή. Όπως και πολλές άλλες αποφάσεις και νόμοι που επιβαρύνουν το κόστος διαβίωσης και του κάθε εργαζόμενου και στη μέση της χρονιάς και απροειδοποίητα.

Δεν έχει σχέση με το τί μου αρέσει και τι όχι. Είναι εντελώς αντικειμενικό: Χωρίς να υπάρχει εργασιακός κλάδος καθηγητών σε ΦΜΕ και ΚΞΓ, δηλαδή με αυτούς τους εργαζόμενους να θεωρείται ότι πάνε με την ΕΓΣΣ εργασίας (όπως δηλαδή όλοι οι πτυχιούχοι που δουλεύουν σε άλλο πόστα), με ήδη υπογεγραμμένες συμβάσεις από την αρχή της χρονιάς, αλλάζει το καθεστώς και μάλιστα *στα όρια* της νομιμότητας και της συνταγματικότητας. Δεν σου λέει "από εδώ και πέρα ό,τι σύμβαση υπογράψεις θα την κάνεις 6,70". Στο φοράει και μάλιστα αναδρομικά.

Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου: Ο φροντιστής που προαναφέρθηκε ότι καταθέτει τα 6,70 στην τράπεζα και ζητάει πίσω την διαφορά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Αλλά σε άλλες περιπτώσεις που διάβασα, ότι π.χ. με τις παλιές συμβάσεις ο εργοδότης έδινε 7,5 και τώρα δίνει 6,70, δεν τους αδικώ.

Οι νόμοι παρεμπιπτόντως ισχύουν από την στιγμή που δημοσιεύονται σε ΦΕΚ.

Συμφωνώ ότι αυτά έρχονται απροειδοποίητα. Θα πω όμως και το εξής, ότι η αγορά από μόνη της είχε βρει την όποια ισορροπία της. Αυτός ο νόμος, που επινοήθηκε και εφαρμόστηκε όμως από ανθρώπους που ουδεμιά σχέση έχουν με την αγορά (λέγε με ΟΙΕΛΕ, Φίλη, Κατρούγκαλο, όπως θέλετε), αποδεικνύει αυτό που ουρλιάζουν οι περισσότεροι οικονομολόγοι:

Δεν πας να νομοθετήσεις ό,τι παράλογο θέλεις, η αγορά από μόνη της θα βρει τον τρόπο να επανέλθει στην ισορροπία.

Και πώς αποδεικνύεται αυτό;

Αρκεί να δούμε του χρόνου, πόσοι καθηγητές θα διαλέξουν να δουλέψουν και σε φροντιστήρια ή θα τραβήξουν ένα μεγάλο κωλοδάχτυλο σε αυτά και θα πουν "δεν γαμιούνται, μόνο ιδιαίτερα ρε". Να δούμε πόσο μαύρο χρήμα θα κυκλοφορήσει επιπλέον, να δούμε και στα ιδιαίτερα τον ανταγωνισμό και να πέφτουν και εκεί οι τιμές, να δούμε και πόσες εισφορές θα χάσει το κράτος, και πόσους φόρους, και πάει λέγοντας. Δεν είναι ένας κρίκος η οικονομία. Ολόκληρη η αλυσίδα είναι.

Στην πραγματικότητα, οι εργαζόμενοι δεν θα έπρεπε να είναι εναντίον των εργοδοτών τους *για τον συγκεκριμένο νόμο*. Θα έπρεπε να είναι εναντίον της ΟΙΕΛΕ. Γιατί άντε και νομοθετήθηκε η αύξηση του κατώτατου ωρομισθίου. Αυτός που δεν μπορεί να το δώσει όμως, δεν θα το δώσει. Και θα ξέρει από πριν ότι είναι παράνομος. Πιστεύεις θα τον νοιάζει και πολύ; Θα τον νοιάζει, όσο νοιάζει και τον παράνομο ιδιαιτερά.

62
Επειδή κάθε λογικός άνθρωπος θα νοιαστεί για τη δική του πλευρά και όχι του άλλου και επειδή ο καθένας ξέρει τα δικά του προβλήματα και πιστεύει ότι έχει δίκιο, γι`αυτό υπάρχουν οι νόμοι για να λύνουν αυτές τις διαφορές. Γραμμένοι από νοήμονες ανθρώπους.

Αμφιβάλλω πολύ για το κατά πόσο ένας νόμος που, καταμεσής της χρονιάς σου αλλάζει όλα τα δεδομένα, και ο νομοθέτης το ήξερε αυτό από πριν, είναι γραμμένος από νοήμονα άνθρωπο. Γενικά συμφωνώ με αυτό που λες. Βέβαια να πούμε και ότι ο συγκεκριμένος νόμος αλλάζει το ωρομίσθιο μιας ομάδας εργαζόμενων που κατά τα άλλα υπογράφουν γενική συλλογική σύμβαση εργασίας (εδώ γελάνε...!!!). Επαναλαμβάνω όμως: Οι συνδικαλιστές της ΟΙΕΛΕ έπρεπε να το προβλέψουν αυτό. Έχουν και αυτοί μερίδιο ευθύνης.

Το κολπάκι με την εφορία θα μου το εξηγήσει κάποιος;

Κι εγώ θέλω!

63
Να πούμε βέβαια ότι το κατώτατο ωρομίσθιο ανέβηκε με το έτσι θέλω στην μέση της χρονιάς, την τελευταία νύχτα πριν τον ανασχηματισμό με υπογραφή Κατρούγκαλου, και ενώ όλα τα φροντιστήρια -ΦΜΕ και ΚΞΓ- είχαν κάνει το πλάνο τους από την αρχή της χρονιάς -που περιλαμβάνει ώρες μαθημάτων, ωρομίσθιο, τυχόν δώρα, δίδακτρα, και πάει λέγοντας.

Να πούμε ότι τα φροντιστήρια που χωρίς να το θέλουν ανέβασαν το ωρομίσθιο, θα αναγκαστούν να πληρώσουν και αυξημένες εισφορές στο ΙΚΑ, και μάλιστα πολύ πιθανόν και αναδρομικά από Σεπτέμβριο.

Η δε τράπεζα, δεν έχει να κάνει με την αύξηση του ωρομισθίου, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, από 22 Δεκεμβρίου.

Να συμπληρώσω φυσικά και τις αυξημένες εισφορές που θα κληθούν να πληρώσουν οι εργοδότες από 1/1.

Στην απάντηση "δεν με νοιάζει" που την βλέπω να έρχεται, αυτός που την λέει, θα πρέπει αντίστοιχα να περιμένει την ίδια απάντηση από τον εργοδότη του. Έτσι πάνε αυτά, δεν μπορούν πάντα να είναι μονά ζυγά όλα δικά μας, αν θέλουμε να λεγόμαστε λογικοί και νοήμονες άνθρωποι.

Αλλά προφανώς αυτά δεν τα προέβλεψαν οι συνδικαλιστές της ΟΙΕΛΕ, που φυτρώνουν εκεί που δεν τους σπέρνουν (γιατί δεν έχουν καμία δουλειά αυτοί στα φροντιστήρια, Η ΟΙΕΛΕ είναι η ομοσπονδία των καθηγητών στα ιδιωτικά σχολεία). Πρέπει και προς τα εκεί να πάει η οργή των καθηγητών.

64
Αφού δηλώνεις ότι είσαι σε όλα νόμιμος, θα το δεχτώ. Αλλά αποτελείς την εξαίρεση.
Για τα προηγούμενα, δεν υποστηρίζω ότι το φροντιστήριο πρέπει να.. χαλάσει το πρόγραμμά του για κάποιον υπάλληλό του που κάνει "παρανομίες", αλλά ότι ο υπάλληλος αυτός έχει δικαίωμα να δηλώνει μέρες και ώρες διαθεσιμότητας που τον βολεύουν, χωρίς να εξηγεί κιόλας στον εργοδότη γιατί δεν μπορεί άλλες ώρες. Το τι κάνει τις άλλες ώρες (κάνει ιδιαίτερα; πηγαίνει σε άλλο φροντιστήριο; βγαίνει με γκόμενες/ους; απλά κοιμάται;) αφορά τον ίδιο, και από τη στιγμή που στη σύμβαση δεν υπάρχει σαφές ωράριο, ή υπάρχουν συγκεκριμένες μέρες και ώρες δηλωμένες, να κόψει μετά το λαιμό του ο εργοδότης αν του καπνίζει να αλλάζει το πρόγραμμα εκ των υστέρων.


Για αυτό λέω ότι αυτά πρέπει να συζητιούνται εκ των προτέρων.

Εγώ είμαι της άποψης ότι ένας ευχαριστημένος καθηγητής θα κάνει ένα καλό μάθημα και θα έχει ευχαριστημένους μαθητές, κατ' επέκταση ευχαριστημένους γονείς και τέλος, έναν ευχαριστημένο εργοδότη.

Για αυτό, ΠΡΙΝ κάτσω να βγάλω πρόγραμμα, ζητάω από τους πάντες -καθηγητές και γονείς- να μου πουν τι τους βολεύει ή τι δεν τους βολεύει. Αν δεν μου πουν τίποτα, θεωρώ ότι τους βολεύουν τα πάντα. Και όλα όσα μου λένε ΠΡΟΣΠΑΘΩ -δεν το καταφέρνω πάντα- να το εντάξω στο πρόγραμμα. Σε προφορική συμφωνία, στο τέλος κάθε χρονιάς, συζητάμε τα πάντα, θετικά και αρνητικά, που αφορούν την χρονιά που πέρασε και ανανεώνουμε ή όχι την συνεργασία μας, συζητώντας εκ νέου φυσικά και το οικονομικό μέρος. Σε αυτές τις συζητήσεις, απαιτώ από τους καθηγητές να μου πουν και αυτοί ό,τι έχουν στο μυαλό τους για μένα. Αν δεν πουν τίποτα, θεωρώ ότι δεν υπάρχει τίποτα, με την ίδια λογική που κι εγώ λέω όσα θέλω να πω, και αν δεν πω κάτι, θεωρώ ότι δεν υπάρχει.

Αν όμως φτάσω σε συμφωνία, δεν κάνω βήμα πίσω.

Πρόσεξε: Προφανώς ο καθηγητής τον Ιούνιο δεν μπορεί να ξέρει τις ώρες που θα είναι διαθέσιμος τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο. Αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα όμως. Θα έχει και μια δεύτερη ευκαιρία πριν βγάλω πρόγραμμα. Τρίτη ευκαιρία δεν έχει.

Αυτό που έχω προσέξει πάντως, είναι ότι οι κορυφαίοι καθηγητές μας, αυτοί με τα πολλά χρόνια εμπειρίας, είναι και οι πιο συνεργάσιμοι σε όλα αυτά τα θέματα. Παρεκκλίσεις έχω δει μόνο από τους νεότερους. Δεν απορώ γιατί, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ότι ο παλιός αναγνωρίζει τα οφέλη του να δουλεύεις σε ένα φροντιστήριο. Ο νέος όχι ακόμη.

Θα σταθώ λίγο στο "χωρίς εξηγήσεις γιατί δεν μπορεί άλλες ώρες". Δεν είναι ένα στοιχείο που βοηθάει στην συνεργασία. Οφείλουμε να δούμε ότι μπορεί και ο εργοδότης να κάνει πράγματα "χωρίς εξηγήσεις", με την ίδια λογική. Δεν μπορεί στην μια περίπτωση να μιλάμε για το δίκιο του εργάτη που είναι νόμος, αλλά στην άλλη περίπτωση να μιλάμε για την καπιταλιστική εργοδοσία που μας πίνει το αίμα. Δεν στέκει. Μια συνεργασία απαιτεί όρους ειλικρίνειας και από τους 2. Συμφωνώ ότι δεν είναι και οι 2 μεριές σε ισότιμο επίπεδο, αλλά η ειλικρίνεια είναι άλλο πράγμα. Και φυσικά και υπάρχουν σοβαροί λόγοι, υπάρχουν και ασόβαροι λόγοι. Και φυσικά πρέπει να λέγονται και οι 2.

Επίσης... Απορώ γιατί βάζεις την λέξη "παρανομία" σε εισαγωγικά. Δεν χρειάζονται.

Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως, για να μιλήσουμε και με οικονομικούς όρους, ως τώρα δεν έχω φτάσει ποτέ να πληρώνομαι παραπάνω από τον πιο καλοπληρωμένο μου καθηγητή. Ούτε και από τον 2ο, ούτε και από τον 3ο πιο καλοπληρωμένο. Για να είμαι ακριβής, τα πρώτα χρόνια πληρωνόμουν λιγότερο και από αυτούς που είχαν 3 ώρες μάθημα. Δεν γκρίνιαξα ποτέ σε κανέναν, πληρώνονταν όλοι στην ώρα τους όπως έπρεπε, όσα χρήματα έπρεπε, γιατί αναγνωρίζω ότι δεν μου φταίει κανείς καθηγητής που άνοιξα εγώ φροντιστήριο. Είναι δικό μου πρόβλημα, πως το λένε. Δεν με νοιάζει να μου το αναγνωρίσουν οι καθηγητές μου αυτό, στο κάτω κάτω ούτε που το ξέρουν. Αλλά απαιτώ αρκετά πράγματα, γιατί τουλάχιστον λέω στο μυαλό μου ότι δεν έδωσα έναν σκασμό λεφτά για να μην δουλεύω όπως θέλω τουλάχιστον.

65
Αν και δεν νομίζω ότι έγινε αναφορά στο αν θα πρέπει ο εργοδότης να λάβει υπόψη τις βιοποριστικές ανάγκες του υπαλλήλου του (προφανώς ο 2ος τις φροντίζει μόνος του όσο και όπως μπορεί), αλλά το γεγονός ότι απλά η κάθε πλευρά έχει τις δικές τις ανάγκες που θα φροντίσει να θέσει ως προτεραιότητα. Από την άλλη, γνωρίζεις πολλά "νόμιμα" αδειοδοτημένα φροντιστήρια, που δηλώνουν όλα τα ένσημα, πληρώνουν τα νόμιμα (θα έλεγα και σύμφωνα με τις συλλογικές συμβάσεις, αλλά αυτές καταργήθηκαν πλέον) και πληρώνουν όλα τα προβλεπόμενα δώρα των εργαζομένων τους; Μετά τους φταίνε τα "παράνομα" ιδιαίτερα..

Αναφέρθηκε η λέξη "ιδιαίτερο" φίλε μου, όχι από την άμεσα ενδιαφερόμενη, αλλά από την Isla. Και αναρωτήθηκα αυτό που είδες.

Και ναι, γνωρίζω τουλάχιστον ένα τέτοιο φροντιστήριο που περιγράφεις. Το δικό μου. Οπότε εγώ να φανταστώ μπορώ να απαιτήσω από τους εργαζόμενους μου να έχω προτεραιότητα στο πρόγραμμα λες ή θα πρέπει να πάω γονηπετής στη συζήτηση;

Φυσικά, το αν ένα φροντιστήριο είναι παράνομο ή κάνεις παρανομίες, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δεχτεί να γαμήσει το πρόγραμμα του για έναν άλλο καθηγητή που κάνει παρανομίες, δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει. Ούτε καταλαβαίνω πώς προκύπτει ότι αν ένα φροντιστήριο κάνει παρανομίες ότι δεν θα έπρεπε να του φταίνε τα παράνομα ιδιαίτερα. Δηλαδή αν εσύ κλέψεις και μετά από 10 λεπτά σε κλέψουν, θα σκεφτείς όντως "καλά να πάθω";

66
Με δεδομένο ότι συζητιέται έντονα η πιθανότητα να ζητηθεί από τα φροντιστήρια να στείλουν το αναλυτικό πρόγραμμα και τα στοιχεία των μαθητών και των καθηγητών στις κατά τόπους Β'θμιες, ο ιδιοκτήτης έχει σοβαρό λόγο να αρνηθεί να δηλώσει ο,τιδήποτε δεν μπορεί να αποδείξει με ονόματα μαθητών και τα απαραίτητα φορολογικά στοιχεία.

Σιγά. Το βαφτίζεις "ώρες γραφείου" και το βάζεις και στο πρόγραμμα. Αν θέλεις, γίνεται. Και δεν είναι πιθανότητα, ψηφισμένο είναι, απλά πρέπει πρώτα να ιδρυθούν τα γραφεία ιδιωτικής εκπαίδευσης στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες. Δηλαδή... φέεεεετα :)

Και επίσης... όχι τα στοιχεία των μαθητών. Το πλήθος μόνο, ανά ώρα/ανά τμήμα/ανά μάθημα.

Αυτό βέβαια σημαίνει πως και ο καθηγητής δεν έχει υποχρέωση να λάβει υπόψιν του τις ανάγκες του φροντιστηρίου όταν κλείνει ώρες για ιδιαίτερα μαθήματα ή για εργασία σε άλλα φροντιστήρια. Με άλλα λόγια, κάνεις εσύ ό,τι είναι συμφέρον για σένα και ο ιδιοκτήτης ό,τι είναι συμφέρον για το φροντιστήριο, και ελπίζετε να συναντηθείτε στη μέση.
Δώσε μου ρε συ Isla έναν λόγο για τον οποίο ένα νόμιμα αδειοδοτημένο φροντιστήριο πρέπει να λάβει υπόψιν του ένα παράνομο ιδιαίτερο μάθημα. Εγώ δεν βρίσκω. Στα άλλα φροντιστήρια, προφανώς και συμφωνώ.

Τολμώ να πω ότι φροντιστήριο που έχει τον ίδιο καθηγητή για φιλολογικά και αγγλικά, και όχι μόνο αυτό αλλά διδάσκει αγγλικά σε μεικτό τμήμα (4 επίπεδα, όχι αστεία) για ΤΙΕ δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τη φήμη του, μην σου πω και καθόλου για τη φήμη του ως φροντιστήριο αγγλικών. Είναι επίσης σίγουρο πως οι μαθητές ενδιαφέρονται πρωτίστως όχι να μάθουν αγγλικά, αλλά να πάρουν ένα χαρτί όσο πιο φτηνά γίνεται για να το καταθέσουν σε κανένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Σωστό ότι η καλή καθηγήτρια γεμίζει τα τμήματα, αλλά το συγκεκριμένο τμήμα μάλλον γέμισε επειδή ήταν φτηνά τα δίδακτρα. Άλλωστε δεν υπάρχει καθηγήτρια που να μπορεί να διδάξει με αξιώσεις 4 επίπεδα σε 1. Food for thought.

Thumbz up!

67
Από τη στιγμή που δεν με υπολογίζει στις αποφάσεις της μου δίνει το δικαίωμα να μην την υπολογίσω και εγώ αν μου γίνει  μια καλύτερη πρόταση τις μέρες που δεν με απασχολεί τώρα αλλά σκέφτεται να με απασχολήσει από τον Δεκέμβρη και μετά.

Αυτό φυσικά και έχεις το δικαίωμα να το κάνεις. Έχει όμως και συνέπειες, που αφορούν κυρίως το όνομά σου και τη φήμη σου.

Οι καθηγητές δεν ζούμε πλέον από  τα φροντιστήρια μακάρι να ήταν οι συνθήκες αξιοπρεπείς, ο μόνος λόγος να δουλεύουμε εκεί είναι τα ένσημα. 

Κακώς. Μέσα σε μια ώρα μάθημα, ο καθηγητής γίνεται γνωστός σε περισσότερα άτομα από ό,τι στα ιδιαίτερα. Πάντα μετράει να λες ότι είσαι χρόνια καθηγήτρια στο Α φροντιστήριο, γιατί αυτό περνάει υποσυνείδητα το μήνυμα, ότι για να σε έχει κρατήσει κάποιος χρόνια, αξίζεις. Αλλιώς, θα είσαι πάντα μια καθηγήτρια που θα τρέχει από 'δω κι από 'κει. Δεν είναι τυχαίο που οι πιο γνωστοί καθηγητές δουλεύουν σε φροντιστήρια. Ή σε σχολεία :Ρ

Οπότε όταν δεν υπάρχει και ο αντίστοιχος σεβασμός οι εργοδότες πιστέψτε με βγαίνετε περισσότερο χαμένοι. Ο κάθε καθηγητής αποκτά και μια φήμη που τον ακολουθεί. Ένα φροντιστήριο όμως που αλλάζει συνέχεια καθηγητές σίγουρα έχει και απώλειες σε μαθητές. Οι μαθητές δένονται με τους καθηγητές τους όχι με τους εργοδότες.

Συμφωνώ απόλυτα. Αυτό όμως πρέπει να το σκεφτεί ο Χ ιδιοκτήτης που έβαλε τα ωραία του λεφτουδάκια και άνοιξε μια επιχείρηση παίρνοντας και το αντίστοιχο ρίσκο. Έχουν και οι ιδιοκτήτες να πάρουν πολλές αποφάσεις και να διαλέξουν από μια πληθώρα επιλογών πώς και γιατί θα κάνουν το Α ή το Β. Πρόβλημά τους είναι, όχι του καθηγητή. Δεν είναι τυχαίο ότι όσες φορές είδα ο ιδιοκτήτης έπεισε τους καθηγητές ότι τα προβλήματά του είναι και δικά τους, η φάση πήγε κατά διαόλου.

68
Κοίταξε, αυτή θα ψάξει για καθηγητή, εσύ θα ψάχνεις για δουλειά. Fair enough το ένα, fair enough και το άλλο.

Κατά τη γνώμη μου, αυτά είναι θέματα που πρέπει να συζητιούνται από πριν. Εγώ προσωπικά αυτό κάνω.

Όσο για τις επιλογές που υπάρχουν για το πρόγραμμα...

Μπορείς να της προτείνεις να το φτιάξεις εσύ ολόκληρο από την αρχή.Ή απλά να δεχτείς ότι μόνο το δικό σου πρόγραμμα δεν είναι αρμοδιότητά σου. Συνεπώς, ή όλο το πρόγραμμα θα το κάνεις από την αρχή, ή δεν θα κάνεις τίποτα.

Φαντάσου όλοι οι καθηγητές να απαιτούσαν να γίνει το δικό τους πρόγραμμα. Και όλοι να λέγανε αυτό που λες, ότι "θα ψάχνει για καθηγητές". Θα είχες ένα φροντιστήριο χωρίς καθηγητές και 5-10 καθηγητές χωρίς δουλειά, χωρίς ένσημα, χωρίς υγειονομική περίθαλψη. Δεν το λες και έξυπνο.

Δεν σου λέω ότι πρέπει να σε γαμάνε και να λες ευχαριστώ. Σου λέω κάποια πράγματα που αντικειμενικά ανήκουν στην δικαιοδοσία της μιας ή της άλλης πλευράς. Προφανώς κάποια πράγματα θολώνουν την κρίση σου. Άλλο είναι όμως το "δεν με βολεύει" και άλλο είναι το "έχω δίκιο".

69
Όχι, δεν σου πέφτει λόγος. Δεν είναι δικά σου τα τμήματα, του φροντιστηρίου είναι. Δεν είναι δικό σου το πρόγραμμα, του φροντιστηρίου είναι. Συνεπώς, είναι του φροντιστηρίου θέμα και τι τμήματα θα σχηματίσει, και τι πρόγραμμα θα κάνει. Για την ακρίβεια, πολλές φορές δεν είναι θέμα, είναι πρόβλημα.

Ο εργοδότης σου δεν είναι υποχρεωμένος να σε βγάλει ταμείο ανεργίας. Είναι όμως υποχρεωμένος να σε δηλώσει τις ώρες που δουλεύεις.

Αυτό που κερδίζει δεν είναι οι εισφορές. Είναι ο πονοκέφαλος του προγράμματος, όπως επίσης και πιθανές άλλες ευκολίες που σχετίζονται με αυτό. Λεφτά πάντως, δεν κερδίζει.

70
Δεδομένο νο.1: Όντως δεν σου πέφτει πολύς λόγος για το πρόγραμμα.

Δεδομένο νο.2: Μαλακία που το μαθαίνεις από τους μαθητές και όχι από την ίδια.

Δεδομένο νο.3: Δεν έχει κανένα κέρδος η ίδια, αν σε δηλώνει κανονικά τις ώρες που δουλεύεις, αν θα σου κολλάει 2 ένσημα ή 4. Ο εργοδότης πληρώνει εισφορές με βάση τις ώρες.

Άρα... πήγαινε στην ψύχρα και πες της να κάνει ό,τι θέλει με το πρόγραμμα, αλλά αν γίνεται, να σε δηλώνει -ψευδώς- για παραπάνω μέρες, τις οποίες θα χρεώνεσαι εσύ για τις εισφορές, θα τις πληρώνεις από την τσέπη σου. Δεν έχει σοβαρό λόγο να αρνηθεί.

Σελίδες: 1 ... 34567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162173
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 658
Σύνολο: 672

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.