Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kokkino_mpaloni

Σελίδες: 1 ... 34567
57
Αυτό με τα περισσεύματα δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να το προσβάλλουμε; Εμφανώς κάποιος μπορεί να δει ότι γίνεται καταπάτηση της ιεραρχίας του πίνακα... Ή αν θέλετε αλλιώς, ότι δεν συνάδει με την ισχύ κ την ιδιότητα που θα έπρεπε να έχει ο πίνακας

Έτσι είναι! Εκτός από τον πρώτο, όλοι οι άλλοι κινδυνεύουν. Θεωρητικά, δίνεται η δυνατότητα, κάποιοι αν συννενοηθούν να αλλοιώσουν τις αναθέσεις, π.χ αφήνοντας τα περισσεύματα σε άλλον για να προχωρήσει ο πίνακας και να πάρει τις ώρες ο επόμενος. Υπάρχει η δυνατότητα αυτή; Η απάντηση είναι: ναι γίνεται. Κατά πόσο είναι νόμιμη μία τέτοια διαδικασία λοιπόν;
Δηλαδή κάνουμε ενστάσεις και αιτήσεις θεραπείας για ποιο λόγο; αφού στο τέλος ο πίνακας αλλοιώνεται έτσι κι αλλιώς.

58
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 19, 2019, 11:25:24 πμ »
Εννοείς ότι βλέπεις τις ώρες σου στον οπσυδ για Μάιο κ Ιούνιο; Εγώ είχα καταθέσει το προηγούμενο χαρτί που μας είχαν δώσει και αφορούσε μέχρι και τον Απρίλιο. Τώρα το καινούργιο χαρτί που μας δώσαν και αφορά όλη τη σχολική χρονιά μου είπαν ότι δεν μπορεί να περαστεί αυτή τη στιγμή γιατί δεν τρέχει κάποια προκήρυξη και είναι κλειστό το σύστημα

...το ανέφερα γιατί βασικά δεν το πίστευα :-) δε μου έχει ξανασυμβεί ποτέ τόσο γρήγορα. Και το ανέφερα επίσης γιατί από αυτή τη περίπτωση φαίνεται ότι το οπσυδ είναι ανοιχτό.

59
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 19, 2019, 09:36:51 πμ »
Εγώ πήρα το χαρτί της προϋπηρεσίας το κατέθεσα στην δβάθμια και βλέπω όλο το 2018-19 στον οπσυδ.

60
Το μεταπτυχιακό πλέον το"αγοράζεις" αν δεν το έχεις.
Το Ecdl φθάνει στο σπίτι σου σε έξι ημέρες!
Όποιος συνάδελφος έχει τη δυνατότητα να διαθέσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό μπορεί άνετα να "αποκτήσει" τα "προσόντα" που θεωρούνται απαραίτητα. Βέβαια αυτό που θα καταφέρει είναι να προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής.(όχι απαραίτητα).
Ο γραπτός ΑΣΕΠ, δεν πιστοποιούσε ότι ο εκπαιδευτικός ήταν κατάλληλος. Τουλάχιστον όμως δεν ήταν δυνατόν να "αγοράσει" την επιτυχία (εκτός από το να πληρώσει τα γνωστά φροντιστήρια).
Στη συνέχεια έπρεπε να κριθεί σε γνωστικό αντικείμενο , παιδαγωγικά και διδακτική. Σίγουρα δυσκολότερο (παρόλες τις παθογένειες) από το να "παραγγείλει" μεταπτυχιακό, διδακτορικό κλπ.
Μάλλον τα σημερινά κριτήρια είναι πιο αστεία και από την προϋπηρεσία και σαφέστατα από την επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό!

Ντροπή!
Ντροπή να απαξιώνετε έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα που οδηγεί στην κορυφή της εκπαίδευσης με μετα-πτυχιακές σπουδές.
Έτσι, γενικά και αόριστα. Και μάλιστα από ανθρώπους που θέλουν να υπηρετήσουν το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα και θέλουν να λέγονται δάσκαλοι και να μορφώσουν τα παιδιά μας. Τι θα λέτε στα παιδιά μας / στους μαθητές σας, δηλαδή; Κοίταξε να πάρεις το πτυχίο και μετά ό,τι παραπάνω υπάρχει μη δίνεις σημασία, είναι όλα μία συναλλαγή; Και γιατί είναι μόνο τα μεταπτυχιακά συναλλαγή και δεν είναι και το πτυχίο που έχεις; Και στην τελική πώς μπορείς να υπηρετήσεις κάτι που ο ίδιος το πουλάς και το ξεφτιλίζεις;
Σε όλα τα κράτη του κόσμου, παγκοσμίως, σε όλες τις εποχές, από την αρχαιότητα ως σήμερα, οι σπουδές είναι σημαντικό πράγμα για την μόρφωση και την ανάπτυξη του ανθρώπου. Και οι μορφωμένοι άνθρωποι είναι καλοί εκπαιδευτικοί.
Ντροπή να ξεφτιλίζετε έτσι τους θεσμούς για να βολευτείτε.

62
Ναι το ξέρω ότι αλλάζουν. Εννοείται. Έχεις κρατήσει τα περσινά; Απο τα περσινά κενά φαινεται που εργάστηκαν ωρομίσθιοι πέρσι. Ευχαριστώ.

Ναι το έχω. Είναι αρχείο excel πώς να στο στείλω απ' ότι είδα δε μπορώ να στείλω συνημμένα.

63
Υπάρχουν κάπου οι διαθέσιμες ώρες στα σχολεία που δόθηκαν για να επιλέξουμε την τελευταία φορά;
Αφου βγούν οι αποσπάσεις των μονίμων, βγάζουν τα κενά στα σχολεία και μας καλούν να δηλώσουμε προτιμήσεις σε σχολεία. Τα περσινά κενά δεν έχουν νόημα γιατί δεν ξέρεις τι θα γίνει με τις φετινές αποσπάσεις.

64
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 7 ή 8 Ιανουαρίου 2019;
« στις: Δεκέμβριος 20, 2018, 09:46:56 μμ »
Νομιζω οτι είναι μεγαλο λάθος να απολογουμαστε για τις αργιες. Επισης νομιζω οτι σχολια όπως "ειναι ολοφανερη κοπανα" δεν προερχονται απο συναδελφους αλλα από άλλα επαγγελματα που εχουν έχθρα με τους εκπαιδευτικους. Καλο θα είναι να μην απανταμε σε ασχετα ατομα.

platonas θα μου επιτρέψεις να ρωτήσω: πάντα την εύκολη λύση διαλέγεις;


65
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 7 ή 8 Ιανουαρίου 2019;
« στις: Δεκέμβριος 19, 2018, 04:41:48 μμ »
Αν λοιπόν δεχτούμε ότι όλοι διατηρούμε τις αναμνήσεις μας σωστές, η πιο λογική εξήγηση είναι ότι ενώ κάποτε η 7 Ιανουαρίου ήταν εργάσιμη, από ένα σημείο και μετά έγινε αργία και μη εργάσιμη. Πώς και γιατί δεν γνωρίζω. Για μία μέρα να κάθομαι παραπάνω μετά τις 2 βδομάδες, προσωπικά, πιστεύω δεν αξίζει να χάνει η δουλειά μου το κύρος της στα μάτια της κοινωνίας και να μου κάνουν αστειάκια του γνωστού στυλ, εσείς που κάθεστε όλο τον χρόνο. Είναι προκλητικό ιδιαίτερα για τους γονείς που στις 7 Ιανουαρίου, αφού ήταν ήδη κλειστά τα σχολεία για 2 βδομάδες διακοπές, κανονική εργάσιμη μέρα για όλη την Ελλάδα, τα σχολεία είναι κλειστά.

66
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 7 ή 8 Ιανουαρίου 2019;
« στις: Δεκέμβριος 18, 2018, 10:42:26 μμ »
Εμείς στις 7 πηγαίναμε κανονικά σχολείο και μας κέρναγαν οι Γιάννηδες και οι Γιάννες. Τώρα αυτό πώς έγινε αργία; Μα είναι δυνατόν, ο δάσκαλος να ξεφτιλίζεται έτσι για να μη δουλέψει μία μέρα; Υπάρχει κάποια αργία στις 7; Είναι ολοφάνερη κοπάνα και ως κλάδος πλέον δε τηρούν ούτε τα προσχήματα, αρκεί να μη δουλεύουν.

67
Η αλήθεια είναι ότι ναι, δίνουν ενισχυτική σε μόνιμους κλπ. Οι διαμαρτυρίες έγιναν μπούμερανγκ και πάμε για μείωση θέσεων ωρομισθίων. Ούτως ή άλλως το κονδύλι είναι συγκεκριμένο.

Ρε συ κοράκι τα κακώς κείμενα πρέπει να συζητιούνται και να προβληματίζουν δεν είναι μόνο για κόντρες και επιθετικότητα.
Τι εννοείς μπούμερανγκ δηλαδή; Ότι έπρεπε να το βουλώσουμε για να βολευτούμε όλοι; Έχει γίνει πια κοινοτυπία η νοοτροπία των δημοσίων υπαλλήλων... τους καταλαβαίνεις αμέσως.

Πρέπει ή δε πρέπει να συμπληρώνει ο εργαζόμενος το ωράριο του; Σαφής απάντηση, όχι σου ξου μου κι έτσι κι αλλιώς.
Όσες ώρες αφήνει κενές στο σχολείο του να ψάχνεται για αναπληρωτή, τόσες να κάνει και στα ΣΔΕ. Τις "ενισχυτικές" μπορούν να τις κάνουν και τζάμπα, οι εκπαιδευόμενοι στα ΣΔΕ το αξίζουν και με το παραπάνω.

Εγώ συμφωνώ με ΓΘΣ, αν οι αποσπασμένοι αναγκαστούν επιτέλους να συμπληρώνουν ωράριο στα ΣΔΕ, και να πηγαίνουν έτσι και σε διαφορετικά ΣΔΕ, θα κάνουν αίτηση για απόσπαση αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται να διδάξουν σε μία διαφορετική δομή και όχι αυτοί που θέλουν να λουφάρουν. Και τότε ας δούμε πόσοι θα ζητήσουν απόσπαση και το ξανασυζητάμε. Συμφωνείς;



68
Σχετικά με αυτά που αναφέρθηκαν...
Εγώ δεν ξέρω καμία περίπτωση μόνιμου που έκλεινε το ωράριο του στα ΣΔΕ κανονικά. Φυσικά δεν ξέρω όλες τις περιπτώσεις, μπορεί κάπου να υπάρχουν και τέτοιοι.
Επίσης δεν έχω δει ενισχυτικές από μόνιμους σε συστηματική βάση, που να δικαιολογεί την συμπλήρωση ωραρίου. Όχι μία φορά τον μήνα, αν τύχει. Είχα δει όμως στο παρελθόν, πριν από μερικά χρόνια, όταν οι διευθυντές μπορούσαν να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό του κάθε ΣΔΕ, κι έδιναν ενισχυτικές ως υπερωρίες (βλέπε έξτρα χρήματα).
ΓΘΣ κι εγώ εύχομαι να τελειώσει το πάρτυ... αλλά είναι δύσκολο. Μιλάμε για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, έναν επαγγελματικό κλάδο που δεν έχει καταφέρει δεκαετίες τώρα να ελέγξει το σύστημα των αποσπάσεων, με αποτέλεσμα αδιαφανή κριτήρια και φοβερές αδικίες μεταξύ τους, έχοντας την μίζερη ανοχή όλων, με για να βολευτούν κι αυτοί όταν έρθει η ώρα. Δεν είναι μόνο τα ΣΔΕ...

69
Αν δεν συμπληρώνει ωράριο ο/η συνάδερφος συνήθως βοηθάει στ ηγραμματειακή υποστήριξη των σχολείων. Όπως θα γνωρίζετε προβλέπεται γραφείο Γραμματείας στα ΣΔΕ αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω κανένα ΣΔΕ με γραμματεία. Φυσικά γνωρίζετε ότι υπάρχει πολλή γραμματειακή δουλειά που πρέπει να γίνει και σε αυτή βοηθούν κυρίως οι μόνιμοι εκαιδευτικοί (καλώς κατά τη γνώμη μου). Άλλες απορίες?
Ναι έχω απορίες.
Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εκτός από το εκπαιδευτικό έργο έχουν και διοικητικό; Γι' αυτό και προβλέπεται να κάθονται μετά τη λήξη των μαθημάτων τους στο σχολείο κάποιο χρόνο παραπάνω; Δεν ξέρω αν αυτό λέγεται "γραμματειακή υποστήριξη". Την γραμματειακή υποστήριξη την έχουν οι υποδιευθυντές γι' αυτό κι έχουν μειωμένο ωράριο διδασκαλίας. Αποκλειστικά εκπαιδευτικό έργο έχουν μόνο οι ωρομίσθιοι.

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς ποιο είναι το θέμα πάντως... Αν κάποιος υπονοεί ότι θα έπρεπε κάποιος μόνιμος που δε συμπληρώνει ωράριο για 3 - 4 ώρες να πηγαίνει σε άλλο σχολείο, δε συμφωνώ. Μπορεί να βοηθήσει στο σχολείο. Αν μιλάμε τώρα για δίωρο γραμματισμό σε σχολείο με δυο τμήματα τότε οκ να διατεθεί και αλλού. Αλλά όπως γίνονται οι τοποθετησεις πια, οι λιγότερες ώρες που μπορεί να έχει κανείς σε ένα μέσο σχολείο (4 τμήματα) είναι 15.
Επίσης έχω απορίες.
Κατ'αρχήν 3-4 ώρες είναι 20% του ωραρίου των αποσπασμένων κατά μέσο όρο που λες κι εσύ. Δεν το λες κι ασήμαντο... Φαντάσου στο 40ωρο των υπόλοιπων εργαζόμενων να έβγαζες το 20%.
Και μετά τι εννοείς ότι σε αυτές τις ώρες "μπορεί να βοηθήσει στο σχολείο". Είναι υποχρέωση του να προσφέρει διοικητικό
έργο για τη σωστή λειτουργία του σχολείου. Δεν είναι επιλογή επειδή είναι καλός άνθρωπος.
Αν τελικά καταλήγει στο μέσο σχολείο με 15 ώρες εκπαιδευτικού έργου όπως λες είναι μείωση ωραρίου 29% για να είμαστε ακριβοδίκαιοι.
Δηλαδή παραδέχεσαι μία μείωση ωραρίου  29% και ρωτάς ποιο είναι το θέμα;;; Έλα μωρέ τώρα τι λέω πώς κάνω έτσι κι εγώ, σε αυτή τη χώρα ο καθένας αποφασίζει μόνος του τι ισχύει τι δεν ισχύει πόσο παραπάνω πόσο παρακάτω δεν τρέχει τίποτα. Έχουν και πρόβλημα όσοι δεν το καταλαβαίνουν.

Δεν είναι όμως οι 5 ώρες που κάνουν την ουσιαστική διαφορά. Ένας εκπαιδευτής ενηλίκων (μόνιμος ) που κατανοεί το ρόλο του και είναι επαγγελματίας θα εκμεταλευτεί αυτές τις ώρες για το καλό του σχολείου (εξατομικευμένες, μικρά πρότζεκτ κ.ά. ). Τώρα κάποιος που είναι αδιάφορος (μόνιμος) ή και προκλητικά αδιάφορος ακόμη και 50 ώρες τη βδομάδα να κάνει μάθημα μικρό το κέρδος για τον οργανισμό σχολείο.
Οι αποσπασμένοι δεν είναι εκπαιδευτές ενηλίκων. Διορίζονται ως εκπαιδευτικοί και γιαυτό δεν απαιτείται πιστοποίηση γιαυτούς όπως για τους εκπαιδευτές ενηλίκων. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
Τέλος πάντων το παράδειγμα που αναφέρεις δεν το καταλαβαίνω ή/και το θεωρώ κάπως ρετρό. Ή κάποιος κάνει τη δουλειά του ή δεν την κάνει. Και η δουλειά έχει κανόνες για να γίνει καλά. Αν δουλεύεις λιγότερες ώρες δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου.  Και είσαι το ίδιο με τον άλλο τον "προκλητικά αδιάφορο" που λες που επίσης παραβιάζει τους κανόνες και δεν κάνει την δουλειά του. Αν βασιστεί η εκπαίδευση στις τυχαίες επιλογές του καθενός "καλού" ή "κακού" καήκαμε φίλε μου.


70
Να κάνω μία ερώτηση, την εξής: πώς συμπληρώνουν ωράριο οι αποσπασμένοι γιατί α) σε 3ωρους γραμματισμούς απαιτείται τουλάχιστον σδε με 5 τμήματα (και πάλι δε βγαίνει για όλες τις περιπτώσεις με 5 τμήματα αλλά έστω) και β) σε 2ωρους γραμματισμούς απαιτείται σδε με 7+ τμήματα που από αυτά που ξέρω δεν υπάρχει.
Πώς συμπληρώνει το ωράριο του αποσπασμένος φιλόλογος ή μαθηματικός σε σδε με 2 και 3 τμήματα;

Σελίδες: 1 ... 34567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 611

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.