Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aristos2

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 284
57
είναι νομίζω παράλογο να περιγράφει κανείς τον εαυτό του ως "θύμα" απαξιωτικής εργασίας καθ΄ήν στιγμήν ο ίδιος συναίνεσε σε αυτές τις πρακτικές και δήλωσε περιοχές προτίμησης και δέχτηκε να μπει στη διαδικασία απόκτησης προϋπηρεσίας με την παρούσα ή τις προηγούμενες εξίσου διεφθαρμένες εξουσίες.

Το δε επιχείρημα του "υπηρετείς την κυβερνητική λογική" κάθε άλλο παρά στέκει στην δική μου περίπτωση γιατί πέραν του ότι διορίστηκα με ΑΣΕΠ (από επιλογή και όχι απο ανάγκη καθώς το 16μηνο που τότε ίσχυε εγώ το είχα πολύ απλά "ξεσκίσει" ) αλλά και γιατί πολιτικά ανήκω σε άλλον χώρο από αυτόν της κυβέρνησης.

Αλλά πολύ απλά δε μου αρέσει να βλέπω κόσμο που θεωρεί υποχρέωση του κράτους - του οποιουδήποτε κράτους - να τους διορίσει ντε και καλά λες και τους το χρώσταγε. Το κάθε κράτος οφείλει να προσλάβει μόνο όσους χρειάζεται  - το γεγονός ότι δεν το έκανε τόσα χρόνια τώρα είναι μεταξύ άλλων αυτό που μας έφερε όλους εδώ που μας έφερε.

Και όπως ακριβώς στηλίτευα τότε αυτή τη νοοτροπία, ακριβώς έτσι το κάνω και τώρα... Και φυσικά δεν περιμένω να συμφωνήσετε μαζί μου - συνεχίστε λοιπόν να απαξιείτε  - ελλείψει επαρκών επιχειρημάτων.  :P :P

... το είχες, λοιπόν, ξεσκίσει το 16μηνο (τι σεμνότητα! ), όπως τώρα "ξεσκίζεις" με αδιάσειστα επιχειρήματα τον παραλογισμό μας να επιμένουμε να εργαστούμε σε αντικείμενα που σπουδάσαμε και που, στ΄όνομα της εξασφάλισης πόρων, μοιράζονται απλόχερα και παράνομα σε καθένα που δεν επιθυμεί να ξεβολευτεί.

Καλό βράδυ, bitch και καλά κρασιά!

58
Yπάρχει κάποιο επιχείρημα που καθιστά παιδαγωγικού και όχι διαχειριστικού χαρακτήρα την όποια β' ανάθεση;

Και κάτι ακόμη: σε ποια περίπτωση κρίνεται σκόπιμη η δημιουργία ενός συλλόγου, αν όχι όταν άνθρωποι - στην προκειμένη περίπτωση εκπαιδευτικοί - χάνουν τη δουλεία τους, εξαιτίας της αυθαίρετης υιοθέτησης ή, καλύτερα, κατάχρησης μιας μάλλον αντιπαιδαγωγικής πρακτικής;
Όταν, δε, ένας σύλλογος γενιέται, αυτό δε σημαίνει πως θα περιοριστεί σ' εκείνο που προκάλεσε τους πόνους του τοκετού.
Καλή (μας) λευτεριά.

όχι, δεν υπάρχει κανένα! Όπως δεν υπάρχει και κανένα λογικό επιχείρημα που να υποχρεώνει το κράτος να προσλάβει όλους τους άνεργους της χώρας ή να τους επαναπροσλάβει με σύμβαση ΙΔΟΧ ενώ μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του με άλλες νόμιμες διαδικασίες.

Όπως και δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνεται ο παραλογισμός των προηγούμενων ετών που για κάθε τρεις ώρες κενό ζητούσαν αναπληρωτή και η συντριπτική πλειοψηφία των μονίμων υπολειπόταν κατά πολύ του υποχρεωτικού τους ωραρίου.

Για το ότι δεν έχετε φέτος δουλειά δεν ευθύνονται ξενόγλωσσοι και θεολόγοι. Ευθύνεται το γεγονός ότι επιτέλους σφίξαν τα λουριά και ελάχιστοι πλέον δεν συμπληρώνουν ωράριο. Και αυτό είμαι σίγουρη ότι θα το έχετε κατανοήσει ήδη από την καταμέτρηση των υπερβάσεων του επταώρου ανά νομό...Σε πόσους αλήθεια διορισμούς αναπληρωτών υπολογίζονται τα κενά που προκύπτουν απο τις υπερβάσεις; (υπόψη ότι τα κενά αναπληρωτών δίνονται ανά σχολική μονάδα ή το πολύ ανά όμορες σχολικές μονάδες , δηλαδή έχουμε στο τάδε σχολείο 12 ώρες άρα θέλουμε αναπληρωτή ή έχουμε στο Α σχολέιο 5 ώρες και άλλες 10 στο διπλανό Β - δεν "πάνε" όμως με το σκεπτικό "μου λείπουν στο νομό 100 ώρες και άρα θέλω 5 αναπληρωτές"

Η δημιουργία ενός συλλόγου κρίνεται σκόπιμη όταν εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό. Αν ο πραγματικός σκοπός όμως ειναι άλλος από αυτόν που επικαλούνται τα ιδρυτικά του μέλη , μου θυμίζει κάτι ΜΚΟ που και καλά πασχίζουν για τήν αναπαραγωγή της γαρίδας αλλά η ουσία είναι να τσεπώσουν την κρατική επιχορήγηση. :)

Από τα επιχειρήματα - θέσεις σου, που πληκτικά επαναλαμβάνουν τη κυβερνητική "λογική" που, με γοργά βήματα, οδηγεί την παιδεία, την οποία φαντάζομαι υπηρετείς, στον όλεθρο, θ' αναφερθώ σ' ένα και μόνο: κανείς δεν υποχρεώνει το κράτος να προσλάβει όλους τους άνεργους της χώρας, ειδικά αυτό το κράτος, ένα δίκαιο, όμως, κράτος το υποχρεώνει η ηθική, αλλά και η λογική να προσλάβει κι, επιτέλους, να διορίσει ανθρώπους που, επί χρόνια, εκμεταλλεύτηκε σε μορφές εργασίας απαξιωτικές για τους ίδιους και για την παιδεία και που το δικαίωμα να εργάζονται το κατέκτησαν μέσα από διαγωνισμό ή διαγωνισμούς (βιωματική η αναφορά) και όχι μέσα από κομματικά γραφεία.

59
Yπάρχει κάποιο επιχείρημα που καθιστά παιδαγωγικού και όχι διαχειριστικού χαρακτήρα την όποια β' ανάθεση;

Και κάτι ακόμη: σε ποια περίπτωση κρίνεται σκόπιμη η δημιουργία ενός συλλόγου, αν όχι όταν άνθρωποι - στην προκειμένη περίπτωση εκπαιδευτικοί - χάνουν τη δουλεία τους, εξαιτίας της αυθαίρετης υιοθέτησης ή, καλύτερα, κατάχρησης μιας μάλλον αντιπαιδαγωγικής πρακτικής;
Όταν, δε, ένας σύλλογος γεννιέται, αυτό δε σημαίνει πως θα περιοριστεί σ' εκείνο που προκάλεσε τους πόνους του τοκετού.
Καλή (μας) λευτεριά.

60
Mια ερώτηση για όσους κρίνουν το νόμο σημαντικότερο της διευκρινιστικής εγκυκλίου: η δεύτερη γιατί, κατά τη γνώμη τους, έγινε;
 Επιπλέον, γιατί τις γενικότητες των νόμων διευκρινίζουν δεκάδες κι εκατοντάδες εγκύκλιοι; Για να έχουν δουλειά οι νομοπαρασκευαστές ή για την ουσία της διευκρίνησης;


61
Ποιος ξέρει, πριν ή μετά, φτάνει να κληθούμε, αρκετά το "αστείο" για φέτος!

62
Καλημέρα, Αρίστο. Έχει κληθεί σε εκκλησιαστικό, όπως και η Δαφνά Μ. που υπέδειξε η may16.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4Α8Η9-ΖΒΓ
Τις προηγούμενες φορές μου είχαν ξεφύγει...

Δόξα στο Μεγαλοδύναμο ... για την κλήση της, η δική μας ... έχει ο Θεός!  :(

63
Αναμένουμε το αποτέλεσμα της συνάντησης του trelamenoυ, ο οποίος είναι ενήμερος για όλα τα θέματα που μας απασχολούν κι ελπίζω να μπορέσει να τα θέσει αύριο. Στη συνέχεια, το προσωρινό προεδρείο του συλλόγου θα δρομολογήσει συναντήσεις τόσο με το Υπουργείο, όσο και με τα λοιπά κόμματα.
Ζητούμενο είναι καταρχάς η τήρηση της νομιμότητας (ως προς τη β' ανάθεση, ακόμη και αυτή καταστρατηγείται) κι, εν συνεχεία, η διεκδίκηση όρων παιδαγωγικών, για τη λειτουργία των σχολείων και την εργασία μας.

64
Εκκαθαρισμένος πίνακας αναπληρωτών μετά τις τελευταίες φάσεις
Έχουν αφαιρεθεί Ειδική Αγωγή, Εκκλησιαστικά, Σιβιτανίδειος (ελπίζω να  μη μου ξέφυγε κάτι...)

http://www.4shared.com/document/b8qglA-t/PE02_anapl_10-12-11.html  (xls)

[Για να κατεβάσετε από το 4shared, πατάτε "download now" (το μπλε πλαίσιο), μετά "Slow Download" (κάτω δεξιά), περιμένετε να τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση των 20 δευτερολέπτων και μετά "Download file now"]

Σε λίγο και σε zip, στα αρχεία του pde.

Ιωάννα, καλημέρα .
Έχεις αφαιρέσει απ' τον πίνακά σου το νούμερο 660 του επίσημου πίνακα (Μητροπούλου Σμ.) που δε βρίσκω να έχει κληθεί. Αν μπορείς, κοίταξέ το. Ευχαριστούμε, για πολλοστή φορά.

65
οποιος θελει να καταθεσει προταση προς συζητηση για την συναντηση της δευτερας ,περιμενω να μου πειτε για θεματα που πρεπει να τους θιξουμε.ευχαριστω

Ζητάμε:
- εξήγηση για την τρομακτική μείωση των αναπληρωτών φέτος,
- ξεκαθάρισμα για το τι τελικά ισχύει με τ' όριο στις β' αναθέσεις,
- ενημέρωση για τον τρόπο διορισμού και κλήσης αναπληρωτών τη νέα χρονιά,
- ενημέρωση για το πόσο άμεσα θα καλυφθούν όποια έκτακτα κενά ακόμη προκύψουν την τρέχουσα χρονιά,
- ερώτηση για το σκεπτικό με τ' οποίο ο αναπληρωτής προσλαμβάνεται, πλέον, με το εισαγωγικό κλιμάκιο (ΜΚ 18) ανεξάρτητα προϋπηρεσίας και διαμαρτυρία γι' αυτό ...

66
Τελικα αυτο που φαινοταν απο μηνες συνεβη, ασεπ τελος
αραγε αυτο σημαινει και διορισμοι τελος;
πιστευω οτι θα τη βγαλει μονο με αναπληρωτες και με λιγους διορισμους απο φεκ που εχουν απομεινει εδω και χρονια, και αυτους με το ζορι, μην τυχον και πεσει εξω....ο προυπολογισμος
ηδη αλλωστε η εως τωρα σωτηρια της χωρας οφειλεται στους ....23 φυσικους που αφησε απ εξω στο 24μηνο :P
πειτε μας ενα ευχαριστω( α, ναι για να μας τιμησουν εβγαλαν τον παπαδημα πρωθυπουργο, που ειναι και φυσικος :P)
πιστευω πως οι 550 φετεινες προσληψεις θα φανταζουν πολυ μεγαλος αριθμος
τωρα για το πληθος των αναπληρωτων δυσκολο να μειωθει αφου δυστυχως γι αυτους θα πρεπει ακομα και τα (δις) συγχωνευμενα σχολεια να λειτουργησουν

Για τον αριθμό των αναπληρωτών μην παίρνεις και όρκο. 1239 φιλόλογοι εργαζόμαστε, ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, πέρσι τέτοιες μέρες, φέτος μόλις και μετά βίας 715 ΑΚΩ και 34 ΑΜΩ. Πως το κατόρθωσαν ..., κάτι θα έχει πάρει το αυτί σου. Όταν το κράτος κάνει οικονομία ..., βρίσκει ιδρώτα να κλέψει.

67
Κλήσεις Αναπληρωτών 2011-12:

Α'    7/9/11:     458  (366 + 92) ΑΚΩ  -  (τελ. μη 3τεκνος: 32,647 μόρια)
Β'    13/10/11:  165  (132 + 33) ΑΚΩ  -  (τελ. μη 3τεκνος: 27,116 μόρια)
Γ’    2/11/11:    51    (41+10) ΑΚΩ   -  (τελ. μη 3τεκνος: 25,074 μόρια)
Δ’   16/11/11:   20    (16 + 4) ΑΚΩ   -  (τελ. μη 3τεκνος: 24,928 μόρια)
E’   2/12/11:     55    (44: 18 ΑΚΩ+26 ΑΜΩ / 11: 3 ΑΚΩ+8 ΑΜΩ)  -
                                               (τελ. μη 3τεκνος ΑΚΩ: 24,604 μόρια /
                                                 τελ. μη 3τεκνος ΑΜΩ: 23,611 μόρια)
ΣΤ': ..............................











ΣΥΝΟΛΟ: 749 (599+150): 715 ΑΚΩ (573+142) + 34 ΑΜΩ (23+8)

68
Δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να γίνουν τα πάντα ή οι, σε καθεστώς τρομοκρατίας διαβιούντες, μόνιμοι συνάδελφοι να τα δεχτούν, τελικά. Αρνούμαι, απλώς, να θεωρώ ως δεδομένο ό,τι εικάζεται και, με βάση αυτό και άλλα, να μαυρίζω, ολοένα και περισσότερο, την, ήδη καταμαυρισμένη, ψυχή μου.

69
δηλ......τζάμπα γράφαμε;;;;;;;; ::) ::) ::) ::)

 ;D
Δυστυχώς οι τσακωμοί πάντα τζάμα γίνονται! Είμαστε υποχρεωμένοι να τους σβήνουμε!

Μάλλον εγω προκάλεσα τον τσακώμο?  :-[ Υποθέτω.... δεν είμαι σιγουρη βέβαια γιατι διαγράφηκαν πάρα πολλά μηνυματα χρηστών! Τέλος πάντων ...Αριστος αν πρόλαβες να διαβάσεις το μηνυμα που είχα παραθεσει να ξερεις μπορώ να σου δώσω μια επιπλεόν πληροφοριά για το τι κενά υπάρχουν σε συγκεκριμένη διυεθυνση οπου όπως ανέφερες είχε γίνει λάθος...του υπουργείου!

Αδυνατώ να κατανοήσω  το μήνυμά σου. Αν επιθυμείς, γίνε περισσότερο σαφής.

70
Οι συνδικαλιστές, για να βρουν λόγο ύπαρξης, λένε πάμπολλα, αυτό δε σημαίνει πως θα συμβούν οπωσδήποτε. Η αύξηση ωραρίου συζητιέται χρόνια, για την ώρα δεν έχω διαπιστώσει να νομοθετείται. Δε φαντάζομαι, δε, να είναι κι εύκολο, όταν σε αυτούς που θα ζητηθεί να εργαστούν περισσότερο, τους έχουν - ήδη - συρρικνωθεί οι απολαβές και το βιοτικό επίπεδο.

Ότι, στ' όνομα της δημοσιονομικής "πειθαρχίας", γίνονται και θα γίνουν πολλά, εις βάρος της παιδείας και των λειτουργών της, είναι περισσότερο από πασιφανές. Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι θα γίνουν όλα όσα σκέπτεται ή φοβάται καθένας μας, συνδικαλιστής ή μη.

Όσο για την άτυπη στατιστική, στα 3 απ' τα τέσσερα σχολεία της "περιδιάβασής" μου δίδασκαν, κυρίως, νέοι μόνιμοι συνάδελφοι, με πλήρες ωράριο, και στο 4ο ήταν μοιρασμένοι, νέοι και παλιοί.

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 284

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 717
Σύνολο: 722

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.